Коментари - Запалилият се на АМ "Тракия" автобус е бил почти 30-годишен (снимки) | dnes.dir.bg
назад

Запалилият се на АМ "Тракия" автобус е бил почти 30-годишен (снимки)

Най-вероятната причина за запалването е късо съединение в ел. инсталацията

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Запалилият се на АМ "Тракия" автобус е бил почти 30-годишен (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

автобусите за хората - на над 30 години, колите за шефовете - чистак бърсак. това е девизът на бългериан бизнИсмИен

Моят Гоуф да не мислите, че е на по-малко!?!

я сега да видим кой е подсилвал предпазителите в ел. инсталацията ....

ВЪПРОС КЪМ ПОЛИТИЦИ, МИНИСТРИ И ОБЩИНА---- КОЛКО ГОДИШНИ СА ТРАМВАЙ №6, №4, №22 №20 И РЕД ПОДОБНИ.

Че той е бил направо първа младост тоя автобус бе! По нашите пътища се движат и 50 годишни щайги, които спокойно си преминават технически прегледи... Всички знаем как

Аз карам нов внос на толкова години. Даже черпих в службата, когато гокупих.

Тъпото и простото си е тъпо и просто! Теб имам предвид

Може да си поговорим и за някои от автобусните линии ... там въртят едни бракми.. 2 пъти се е чупил рейс докато съм се возил.. слава богу разкарах се от тая кочина Софията

Важното е как се поддържат, и на 50 г. може да е в перфектно състояние, ако има здрави спирачки и двигател.

Технически преглед. Запалванията почти винаги са от инсталациите. А да сте чули да ги мерят /без кабелите за свещи/ - те също са на 30 и кой знае на колко места ще покажат килооми поможду си, както и "загряващи" контактни връзки.

И защо тия еврогейове си изхвърлят старите уреди или им праскат големи данъци? Щото са тъпи парчета! Меки китки, либерасти и нещастници! Бай Ганьо обаче е тарикат - той прибира старите таралясници за почти никакви кинти, приглася ги криво ляво с китайски части и ГАЗ ДО ЛАМАРИНАТА!!! Ааа - ама то колата зависи кой я е карал и как я е поддържал - ние взимаме само коли дето са ги карали 80 г бабички на пазар до супера! Кретенщина! Ако имаме държава ще забрани автобусите над 10 г и на колите над 20 ще сложи данъци 3 пъти стойността на колата! И тогава половината таралясници ще изчезнат от улиците. КОЙТО НЯМА ПАРИ ЗА ЧИТАВА КОЛА ДА СЕ ВОЗИ НА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ!

Всички знаем как се минава ГТП днес, нали? А помните ли как се е минавал ГТП, когато само КАТ е имал право да го извършва?

Бил нает... Така ли му викат? Слага табела "Случаен превоз", качва който е за Айтос, не отчита никакви билети и на това му викат "бил нает". Всеки ден тези таралясници пътуват по тази схема. Който иска да ги провери, може да почака на спирката на Първа поликлиника в Бургас. Но защо не го правят е по-важният въпрос!

Щото им се плаща :Р

Два дена не можаха тъпите журналя да вдянат че това не е автомагистрала Тракия Аве компютри компоти внос износ едно и също

Точно за това въпросът е важен! Да разпитват по схемата на кого се отчитат - и по ред... А не шефа на Бургасбус да се хвали колко автобуса били закупили с общински пари. Него да го питат колко струват тъпите спирки-мавзолеи, където зимес е студ, лятос е мор...

Един модерен за далечната 1977 г. Чавдар 11М3 още се движи по улиците на града. Принадлежи на Българската Армия и обикновено е пълен с войници.

Ми... Пак така.

те това е велика сърбия, дето рубляците ни я дават за пример колко е по- добре от нас! 30 г. автобус извозва деца?

Същото беше преди година -две по линията Варна- Бургас. Стари щайги от комунистическата епоха, няма климатици, едвам тръгват/ спират. Бучат като за Световно...о все пак формата "спечелила" търг да оперира.... Това е туристическото лице на България. Туристите влизаха със смях и излизаха изстрадали и с кисели физиономии...шофьорите безпардонни...йеее, туристически рай е Бг- то!

За толкоз има пари да не мислиш че новите автобуси не са поскъпнали както автомобилите и тв се нуждаят от чипове едно друго.А графският транспорт генерира малко приходи щото билетите не могат да станат 20лв. А и с тоя намаляващ пътникопоток как да излиза сметката.

Тоз пък не разбрал, че това са два отделни случая, ама бърза да кенза...

Автобуса е изгорял на автобусна спирка, това не е автомагистрала Тракия.

Много си тъп. Техниката ако се поддържа правилно и навреме може дори да е вечна, но ти си прост бастун с консуматорско мислене и винаги трябва да изхвърляш всичко на 4-5 години и да купуваш ново независимо дали ти е страшно необходимо или просто, за да си модерен и в крак с тренда. Ти си златен за капиталистите и пагубен за планетата. Гаранция си столичанин в повече с тия тъпи разсъждения. Рейсът е изгорял именно, защото не е поддържан както трябва и никой не се е грижил за него подходящо. Същата е историята с голям процент от служебните коли в България. Щом е служебно/чуждо/държавно се кара и използва до откат, без никакви грижи, без да ми пука дали няма да се разпадне или запали и тн. Какво ми пука нали не е мое. Това е начина по които разсъждава средностатистическия Ганьо с достъп и ползване на нещо чуждо, общо или държавно. Щом не е негово не му пука. Затова и всичката инфраструктура, общи части в сградите, мръсните улици и въобще всичко ни е на тоя хал. Как в други страни има техника на по половин век дето се ползва и върви безотказно пък само у нас вечно има проблеми с нея. Забелязал ли си, че по пътищата все още се движат камиони и коли на по над 30-35 години? И то доста от тях в безупречно състояние. Не годините на едно МПС имат решаващо значение, а кой го е карал, как го е карал и как го е поддържал.

Преди време, в блока, където живеех, комшия ми беше един от многото началници в КАТ - София. Всички лади, жигулита и москвичи от блока минаваха групово ГТП, разбира се, без да са се мръднали от паркинга. После наставаше групов другарски запой на пейките отпред.

Каква е идеята да се хвалиш като тъпанар, на фона на станалия инцидент?

Че и дотук двама го подкрепили.

Няма смисъл да му обясняваш. Със сигурност е някой тъп двайсет годишен кавал дето за цигари и алкохол ще даде една бала пари ама за билетче за рейса му се свиди и ако е дал 5 лева вече трябва да е с отделно сепаре амо за него. В България всеки иска да ползва социални услуги и транспорт ама ако може да са без пари пък да е страшен лукс. Е нема такъв филм.

Сутринта чух представилка на превозвачите с автобуси да казва, че коланите колкото помагали, толкова били опасни. Истината е, че голяма част от автобусите в България дори не са оборудвани с колани. Техническото състояние на една част от автобусите е видно и с просто око. Как минават технически преглед също е ясно...

Всичко е компромис. Щайги минават ГТП и возят хора, защото обслужват села където има 50 човека и никоя от големите компании с лъскавите рейсове не иска и няма да отиде да вози там пътници. Ако не е бай Михал с ръждясалата кошница 50-те пенсионери в селото няма да има с какво да отидат до града си купят лекарства и да отидат на лекар или зъболекар. Бай Михал не може да си купи по-нов и хубав автобус щото така или иначе едвам скърпва двата края и излиза на 0 или малък плюс в края на месеца като тегли чертата. Затова и минава ГТП, затова и печели общинската поръчка за дадена линия, затова и вози хора. Защото няма кой друг и с какво друго. Защото ако ги няма ръждивия рейс и бай Михал, то селото и пенсионерите в него са обречени. Даже не може да си представиш до колко села в момента няма никакъв транспорт. Не всеки може да има, да кара, да поддържа собствен автомобил. Схемата на обществения транспорт беше разбита още в началото на 90-те когато частниците взеха всички печеливши линии, а за държавата и общините останаха само губещите. Затова и ДАП-овете бяха закрити или фалираха както впоследствие фалираха и много общински превозвачи и реално цели общини нямат никакъв автобусен превоз, а когато това е единствения начин за връзка с останалия свят си склонен на компромиси. Другото е историята с нелегалните таксита. Ако ги има зле, ако ги няма хептен зле.

От кога кварталите в Бургас се свързани с магистрала? Това пътя гр. Бургас - с. Ветрен (сега квартал).

чистак бърсак нов автобус

проблемът не е само в старите и дефектни бангии, но и в поддръжката и най-вече инспекцията. в нормалните страни, шофьорът е длъжен да направи стъпка по стъпка инспекция и да си сложи подписа, с което поема отговорност за курса. ако има неисправност, шофьорът има законното право да откаже да управлява съответното превозно средтсво до отстраняване на повредата, или до предоставяне на изправно такова. а някои каруцари дори не обезвъздушават спирачките, преди да тръгнат да превозват хора. най-страшното е, че чорбаджиите и меринджеите дори не ги е грижа за ежедневната инспекция на превозните им средства