Залп след залп в европейско-американската търговска война

Тръмп се закани да обмити допълнително европейските автомобил. Тютюн, джинси и бърбън са в списъка на ЕС за обмитяване на американски стоки

Обратно в новината

Коментари - Залп след залп в европейско-американската търговска война | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Споко бракя ние нищо не изнасяме и Тръмпи нищо не може да ни направи. Ако е сериозно-ние нямаме икономика имаме мутро управление.

trompet ti si izgorql ama vednaga !!!!!!!!!!!!!!!!!!koi sa tvoite firmi proizvoditeli na koli ?????jeep pritejanie na mersedes kraisler pritejanie na fiat ili drugi deto neznaem ???????

Що пак го обърна на герб и бсп бе? Кво ли ти е набутал тоя Бойко? Я ни светни Путин какво общо има с митата?

Я тъпи кажи каво изнасяма и какво внасяме от САЩ.Къде шебек съм написал нещо политическо,а управлението на България от 29 години е мутрагенско.А Боко Тиквата да не би да беше в Ипон и СИК или това е балетен състав.

Бай Тръмп ще нареди всички мързеливи и алчни тарикати, и ще се споразумее с Путин! Лошото е, че ние ще сме от губещите.

ти преля бъчвата тебе големите концерни ще ти разкажат играта !!!!!!!!!!!!!!!!!!в америка няма производители на коли чисто американски има само еврореици!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1детроит е отдавна призрак!!!!!!!!!!!!

А С КАКВО ЩЕ СЕ ПУДРИ ЖЕНАТИ С ПАРФЮМ ОФ АМЕРИКА ИЛИ С ШАНЕЛ .НИНА РИЧИ . .С КАКВО ДЪРТАКО!)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ТЕБЕ САМО ПУТИН ЩЕ ТЕ ОКРИХНЕ ВРАТАТА ЧЕ СИ ИЗГОРЯЛ БЕЗ ДА СВеТиШ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

БЪЛГАРИЯ С------ЪМ НА АМЕРИКА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Има ли още някой да оспори, че Тръмпката не работи за мен . . . . ?!

Тъкмо няма да се охарчил за Харли , а ще си карах ИЖ-ето на село !

Верно е, че ние автомобили за Щатите не изнасяме, ама част от фукнята на Боко по "изключителния" ръст на БВП се дължи и на немските фирми, които наотвориха фабрички за компоненти у нас и дават работа на едно 30-40 000 души. Ако износът им закъса, тия хора заминават на улицата, така че Хаджи Тиквун да не се пише толкова ербап, че нас не ни засягало...

Кажете нещо бе, сорособлизци. Къде се изпокрихте?

ЕС да наложи мита на американските самолети и оръжие, не на дънки и Бърбан..

Да разгледаме ситуацията точ по точ. Джинсите са американско изобретение. Бърбана им е супер, никой няма да забележи ако изчезне вропиячкат6а. Тютюна е вреден. Значи има един проблем -колите. Ама като се замисля по-сериозно, без проблем мога да си карам само американски возила и не ми трябват евор брички. Не и на крано-ляво-лиоберастклата цена , на която ги продават.....

А,аз си мислех ,че ще воюваме с путин,то не било с путин ами с тръмп и америка...

*европиячката

Тръмп почна да го загазва но лошото е че от цялата работа печели Русия а ние го закъсваме защото Ес влезе във война с оранжевокосия и като резултат цените на петрола скочиха заради Иран,Ес ще трябва да кихне поне едни 20-30 милиарда за отбрана.и това е само началото.Тръмп е невероятен идиот.Оправдава си репутацията напълно.Няма ли кой да го гръмне?

Същото каза, Путин на Макрон "Не се бойте от САЩ, Русия ще ви защити."

Що чакаш, тръгвай С Танко.

Абе вие неолибералните глобалисти сте сите уж за свобода, демокрация и толерантност, а накрая все някак опирате до "няма ли кой да го гръмне";)

станчо шибаш ли се ма к'рво... изглеждаш нервен. шибай се и далеч от публичните сайтове

Станко, баце паисие, правиш ли разлика между желаното и реалността? Загазва го европата. Освен ако не реши да си коригира тона и поилитиката. Ти ли чно и дърежата ти не губите нищо от товал. Точно обратното.

Прав си. Шевролет се произвежда в Индия, Форд бил виетнамски

Тръмп си прави собствено ембарго с цел да даде преференции на американските компании които трудно се справят с конкуренцията на европейските продукти.

21-ви век историците ще го наричат "Санкционният век". Всеки се пъне да налага санкции на останалите. Изключително заради икономически причини. Даже и към Русия са икономически, заради благозвучие обаче са посочени други причини. Ако соца още беше жив, щеше да има големи майтапи на държавно ниво за самоизяждащия се империализъм. ;)

Jeep, Chrysler и Fiat са заедно в една компания - FCA.

този е тотално озперкал

С КЕФ наблюдавам как бай ви Дончо разсипва и малкото останало от кочината :))

Европата си праим бизнесо с Русия и Китай и ни дреме на фанелата за хамериканците

За легирани стомани знам, ама за ламинирани сефте чувам.

А, че правете си бизнеса с Азия тогава, що се вълнувате от тарифите, които касаят само износа ви оттатък Атлантика.

кви са тия пропаганди? Сравни нивата на тарифите, виж какви нови ставки се предлагат и тогава говори. Най-големия вносител се е превърнал в по-слаб износител и производител по свое желание. Викат му политика. Ти верно ли мислиш, че евро компаниите са по-конкурентни от американските? Пак си помисли. Ефективността в Европа е в пъти по-ниска.

Рейгън промени света. Първо той въведе понятието рейгъномика. След това блъфира света с космически войни. После обяви СССР за империя на злото и започна да събаря стени и да разваля военни и икономически съюзи. И така се стигна до днешния световен ред. Тръмп го наруши и продължава да го променя в рейгънов стил. Но светът вече е друг, с възродена Русия и могъщ Китай. Освен това Рейгън имаше пълна подкрепа на Сената, Конгреса и обществото в САЩ, а Тръмп е в постоянно противопоставяне с тях. Големият губещ обаче е ЕС. САЩ го натовари с огромни проблеми и съюзът вероятно ще има съдбата на СССР. Силните държави ще излязат от него пак силни, а слабите, като Бъргария ... ???

Интересно мнение, Малкко е двусмислено, обаче. Бихте ли казали, коя кочина имате поредвид? Също дали думата "разбива" е употребена в позитивен или негативен аспект. На кратко - малко повече яснота.

направо я разсипа. Малко разяснение кат за мангал кат тебе: демек S- класата вече кат си я платиш ще имаш и едни няколко хилядарки отгоре да доплатиш на бай Дончо. Ама то S- класа там карат само разни негри кат тебе, баскетболисти футболисти и прочие богаташи с по някоко резиденции в Малибу останалите си джиткат с американски коли. Та вярвам няма да ти е проблем да доплатиш малко отгоре. Все пак качеството си има цена. Ако си скрънза карай москвич и умри кат Плюшкин

Това е удар не срещу европейските коли а срещу германските защото в щатите никой не кара френски и италиански боклуци ,или испански и румънски ,карат се основно немските ,Волво и за баровците италианските бутикови Ферари и Ламборджини ,така че това решение на Тръмп ще удари най вече тлъстите германци ,но те не са за жалене.

Разбра ли се последно ЗАЩО през далечната 1963 г. беше УБИТ президентът на САЩ Джон Кенеди? Май не ... Или е абсолютна вътрешна тайна на системата на САЩ? Когато президентът е несъвместим с непоклатимите, неизменни, изначални "национални интереси" на САЩ, но импийчмънтът би бил абсурден? А с какво Кенеди може да е бил "несъвместим"? Не зная ... Не чета достатъчно. А Тръмп съвместим ли е? Също не зная ... Може би да? Ще видим ...

Алцхаймерът нищо не е променил, просто беше слуга на едрия колониален капитал. По негово време бяха разрушени профсъюзите в кочината и една огромна част от бюджета се наля в частните джобове на тумба олигарси.

Германско там карат само паралиите. А кой си е надвил на масрафа и се кефи на Мерджан ще доплати едни 20 процента горница и пак ще си го купи именно щото останалите не могат да си го позволят.

В търговията ИЗОЛАЦИЯТА води САМО ДО ЗАГУБИ и до НИЩО ДРУГО. Понял?

Легираните е ясно кои сплави са, само че от доста време има и ламинирани - това е студено валцована ламарина с ненесено полимерно покритие. Използват се основно за термопанели и покривни покрития, а делът им е все по-сериозен предвид разпространението на стоманените конструкции.

Глупости. Я погледни какви са продажбите на фуквагина и опелото в кочината и тогава пиши.

Сложих ти ръчичка нагоре за мерцедесите в Москва, щото БЕДНИТЕ руснаци нямат пари да ги купуват, за разлика от богатите говеда...

Само който не е искал да внесе кола от САЩ или Дубай не знае колко са основателни аргументите конкретно за автомобилите. Страхотният Ford F-150 там излиза към 55-60 хиляди лева по сегашния курс - колкото тук е без ДДС една скапана испанска Навара, която е много далече от форда във всяко отношение. Фордът регистриран в България става майка си и баща си.

Основателни са. За това някакъв трол на заплата у брюксел дебене само тия теми. Май е тишал да спинка с надник в ръчичка.

И фордът и наварата се правят с части от ОЕМ производители, та - кой е страхотен и кой - скапан е въпрос на махленски препирни, ама не -и на истина.

Абе ти отговори на въпроса. Що отклпни темата , нз. Мислех че имаш какво да кажеш.

Като не разбираш от коли и от автомобилостроене, защо се обаждаш? Поддодставчиците, just-in-time логистиката и т.н. нямат нищо общо в случая. Едното е голяма и качествено проектирана и размерена машина за работа, а другото е японо-европейска простотия, коята само я цакат с lemon laws в нормалните страни заради единк куп конструктивни дефекти, които не са свързани само с изработката, ами и с проекта. Шасито на нисана има един куп недостатъци, поради които гние и се къса, като колата се сгъва на две. Кородират му тръбопроводите, които за подмяна искат разделяна на каросерията от шасито, т.е. собственикът умира прав. Двигателят няма ресурс, а за возия да не говорим. То и поддоставчиите изработват възлите и детайлите според спецификацията на автомобилния производителя. От единия като поискат евтини тръби с компромиси в качеството, гледай какво става. Мерцедесите като гният безобразно заради скапани ламарини, антикорозионна обработка и бои, подизпълнителите ли са виновни пак? Или на нисан шаситата ги правят в България сигурно. Имам испански мерцедес и знам за каква трагедия и измама става дума, та не ми обяснявай. А тази Навара е новият X клас, само муцуните са им различни, малко интериорът и естесвено - цената. Омръзнало ми е от немски боклуци на завишени цени, обаче американските коли с настоящите ограничения са нерентабилни.

Ти за временен внос чувал ли си? F-150 е правен за американски каубои от американският прованс... В Европа ако имаше пазар за такива коли щяха да ги произвеждат в завод. Или в няколко завода. Ама явно в Европата мъжете с малки "дръжки" са недостатъчно, за да оправдаят подобна инвестиция.