Коментари - Загиналият край Раднево пилот имал дълъг стаж, скоро минал и медицински преглед | dnes.dir.bg
назад

Загиналият край Раднево пилот имал дълъг стаж, скоро минал и медицински преглед

Разследващите нямат съмнения около летателната годност на самолета, нито за способностите на водача

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Загиналият край Раднево пилот имал дълъг стаж, скоро минал и медицински преглед | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Странно, самолета не изглежда силно разрушен, при такова приземяване пилота би трябвало да ежив, или снимката не е от това произшествие.

Честно казано, завиждам му на Елизар. Замина си вършейки лщбимата си работа. Беше един от първите който се реши да излезе като частник в началото на деветдесетте. Сбогом.

Не е написано какво се е случило.

да не би да е летял на някой Миг 29, дето чака за ремонт? Жалко за човека.

Обикновено се давят "отличните" плувци.

На 70 г "вдига самолета" без трибестан?? Дядката сигурно е получил инфаркт...аз бай Диньо от Сливен без Виагра не си лягам вечер...старост нерадост,нямали 40 годишни пилоти!

Харисън Форд катастрофира с неговия самолет на 72 годишна възраст. На 77 годишни за малко да предизвика авио катастрофа Без да тори полето

Трябваше набора да наеме някой от пилотите,подготвяни за Ф16.Те хем са добри,хем скоро няма да започнат работа.

по време на полет от пилотската кабина да торят на воля нивите

Да ОГЛЕДАТ района и да ВИДЯТ дали наблизо, до 1 километър има станция на - А1, Виивалом, Йетел... Ако има такова, нещо, значи, ту е ПРИЧИНАТА за падането на самолета.. От тия станции, човек може да ОСЛЕПЕЕ за 10 секунди и да катастрофира със самолет или кола.. И би трябвало да ОСЪДЯТ фирмата сложила станцията да се махат от БЪлгария !!!

абе тапунгер как ви ги ражда главата такива тъпотии.

Не е ит 5Г-то! От глобалното затопляне е, станало му е лошо от жегата и е получил тромбоза, 70 годишен е бил все пак.

Много по вероятно да е получил тромбоза от ваксината миналата година отколкото от горещината рано сутрин, в 6 часа сутринта. Абе, да ви имах акълите.

Ти явно вече си ослепял. И сигурно е точно от базовите станции на операторите. Щото по градове и села ги има навсякъде по покривите, на много по-малко от километър разстояние една от друга :))

И защо ослепява? Да нямат огледала на станциите? Само от А1 ли ослепяват?

Най-честата причина като летиш в 6 часа е слънцето право срещу тебе. Няма начин да видиш нищо дори и да си на 25 години. В такива случаи нивите се пръскат курс север-юг или под ъгъл. Та да видят дали не е летял право на изток.

Четейки Анекс 13 на ИКАО се чудя какво общо има прокуратурата с безопасността на полетите и с както право се намесва в независимото разследване, че даже и изявления дава.

Умрял е човек и е повредено имущество. И тази агенция се представя от някой. Навярно полицията в случая.

Прочети НПК той има приоритет. ИКАО са любители.

Как изобщо ще държиш пилот минал 40 годишна възраст? Как ще се довериш на дядка над 40? Просто им забранете да летят. Няма ли 19-20 годишни млади хора?

Тъп опит за тролене

Откъде да има млади селскостопански летци? Я спомни си къде е училището за такива авиатори у нас.

хахахах "Дядка над 40" . Абе дрисьо ходи си пии количката и не се меси в работата на батковците

Ништо нее 70 год човека даже е млат. Ас сам на 76 и сам ф добро здраве и ходиа на штанги. Имам лиубовница на 37 год

Абе щом като собственик на фирмата се е качил да лети на самолета, значи или няма пари за друг пилот или е искал да провери нещо по самолета. Дай да видим какво ще стане.

Бъркаш.Който е влюбен в небето,в пилотирането,няма отказване.

Ааа сетих се,не беше лиубовница,а лиубовник.

Какви съобщения " имал 20-30 години" стаж ... къде са 20, къде са 30 години

Да, наистина 20-30 години звучи смешно...

За пилот са важни само последните 5-6. Все пак колко ли е закъсала фирмата че да трябва да лети на 70 години а да не си гледа пенсията и доходите от фирмата.

За пилот са важни послените 6 месеца. Не е като велосипед, макар че е от бога. Та 30-50 г са за публиката.

Може да е бил ас над асовете - моите уважения! Но 70 години са си достолепна възраст.

Дай да видим каква е причината. То това че самолета е минал преглед не значи че не е неразрушим. Жалко за човека. Ако не е от чиста амбиция да лети още повече жалко, защото да вършиш такава работа и да нямаш достатъчно пари за да си гледаш кефа като шеф на фирмата си е доста показателно за фермерите.