Зад засядане на кораба край "Яйлата": моряците заспали или пияни (снимки)
На кораба има 20 тона гориво, но засега не е установено изтичане или опасност от такова
Обратно в новинатаКоментари - Зад засядане на кораба край "Яйлата": моряците заспали или пияни (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Не знам дали екипажа на кораба е спял, но нашите /военните от Калииакра/, брегова охрана, гранична полиция със сигурност. После, ала-бала, паднали самолети, влезнали бежанци, изплували наркотици, терористи и т.н. Луд късмет, че някой още не ни е превзел. За една нощ ще го направи.
Корабът ни акустира във море от алкохол, екипажа бе гипсиран, капитана беше гол !
Трябва и да следи да не съсипят дъното и скалите край които са заседнали тези идиоти. Яйлата е резерват и не бива да се допуска собственикът да го съсипе за да му излезе по-евтино безобразието, което се е случило. Тези трябва да платят и обещетение на държавата.
Махайте ги тия, само да ми замърсят хубавият плаж ще ги пречукам, това едно красиво място единствено по нашето море. Ако ми го замърсят ще ги смачкам!!!!
Къде е бил ходжата им!? Как им е позволил да се натряскат? Как е възможно това да се случи на правоверни мюслюмани?
Моряците са имали пространствена дезориентация . Така показва черната кутия, казаха в Москва.
повече от 2 часа кораба се е движил към местност яйлата , според тази вечер излъчени новини по NOVA тв в 19ч. , не зная облачно ли е било небето та да не могат чрез разположения на съзвездия или луната, или венера да се ориентират , или не са ползвали ни едно приложение за смарт или айфон , или там в района въобще няма ни един работещ светлинен фар, или са нямали актуализирана карта на морско дъно релеф, живи и здрави
По идиотското заглавие познах, е го е писала Чалева. Не видях само снимки на пияни или заспали моряци. Но Чалева явно е писла статията недоспала или пияна.. или и двете.
Най-лесно ша стане ако обявят в маалата у Варна че твара е безстопанствен Сичкото варненски сомалийци и сомалийки ки го разстварят за норматив Ки додат да помагат чак пингвините от Ветово
Че то тоя кораб без моряци бе! За нормална вахта на мостика требват капитан, първи, втори и трети помощник като вахтени офицери и по поне един кормчия с тях, значи 8 човека. И по поне 2- ма в машинното на вахта, значи още 6 човека, общо минимум 14- 15 човека требва да е екипажа. А те само 9.
Пускайте маркучите с надеждни смукатели и почвайте напояване на Добруджа, А тъкмо булките сол няма да слагат в брашното, като замесват ляба и баницата.
Или каква стока са стоварили на брега?!
Имахме навремето един даскал по навигация, който реши да плава и на първия си курс качи кораба на камъните в Испания.
Най вероятно са пияни руснаци или просто руснаци, то е ясно, че са пияни.
Бате, дай ми го за 24 часа и с момчетата ще го направим да изчезне барабар с горивото и товара. Кажи кога почваме!
А бе мисирки..имате ли си напредстава какво значи да превозваш химически продукти..и при произшествие да пишеш че няма опастност..Беирут е най пресният пример..неграмотни малумници
само 20 тона гориво?!? Тоя хептен на изпарения го е давал в последните метри преди "финалната права"...
Конфискация накораба... не искаме екологична катастрофа,докато чакаме някаква фирма да избере водолази, пък да реши да си плати за спасителната операция и т.н.
да идат, ама доста са закъсняли.
Това как хиляди тонове торове, ако се изсипят няма да бъдат опасност за екологичната обстановка в района е меко казано поредна лъжа от "компетентните". Разбира се, че ако настъпи такъв инцидент това ще бъде екологична катастрофа.
Вахтения моряк не определя курса на кораба! За целта си има КАПИТАН!
Навигация на един кораб се решава от втория помощник капитан. Той чертае курсовете и дава за одобрение на капитана. И точно вахтения помощник капитан определя кога и по какъв курс да се движи. Капитана не може денонощно да е на мостика, нали затова има помощници