За по-чист въздух: Започват масови проверки на строежите в София
На прага на отоплителния сезон – софийският въздух е в норма, отчитат от общината
Обратно в новинатаКоментари - За по-чист въздух: Започват масови проверки на строежите в София | Днес.dir.bg
Коментари
В градинките на междублоковите пространства и върху други тревни площи редовно има паркирали коли, тъй като при многоетажното строителство не са били предвидени паркоместа за толкова голям брой автомобили. Тези тревни площи са превърнати и без това в кал, която щедро се разнася из улиците на града. Редно е общината да направи компромис - върху превърнати в кал тревни площи и навсякъде, където редовно паркират коли върху пръстта, да наредят бетонни скари за паркинг. Който паркира допълнително извън тях, да бъде глобяван солено или да се вдига колата с паяк. Не бива да се омаловажава запрашаването на въздуха от разнасяната кал, защото тя обезсмисля и миенето на улиците. А и през скарите може отново да поникне трева.
Кой да ги постави тези скари? Те пари струват! Ако е общината, тя ще трябва да си избие разхода, защото аз не съм съгласен с моите данъци на теб да ти строят безплатен паркинг. Съгласен ли си в Младост да плащаш за паркиране на такъв паркинг по 2 лв. на час? ... примерно.
Правилно, така е. Аз държа колата си в собствен гараж. А за ползването на паркоместата общината може да взема наем (50 лв./месец, примерно) и на ползващите ще им струва много по-евтино, отколкото средствата за моя гараж. Въпросът е да не разнасят калта из града, защото подобни нерегламентирани паркирания конкурират яко калта от строежите.
В градинките на междублоковите пространства и върху други тревни площи редовно има паркирали коли, тъй като при многоетажното строителство не са били предвидени паркоместа за толкова голям брой автомобили. Тези тревни площи са превърнати и без това в кал, която щедро се разнася из улиците на града. Редно е общината да направи компромис - върху превърнати в кал тревни площи и навсякъде, където редовно паркират коли върху пръстта, да наре
В градинките на междублоковите пространства и върху други тревни площи редовно има паркирали коли, тъй като при многоетажното строителство не са били предвидени паркоместа за толкова голям брой автомобили. Тези тревни площи са превърнати и без това в кал, която щедро се разнася из улиците на града. Редно е общината да направи компромис - върху превърнати в кал тревни площи и навсякъде, където ре
Тези проверки СО тябваше да ги прави през лятото, а не сега, когато времето е влажно. А кога общината ще започне да прави проверки на въздуха около софийските тецове, защото в тях се горят боклуците на Европа. Тази сутрин една зам. кмет на Фандъкова ни убеждаваше по телевизията, че в ТЕЦ-София имало пречиствателни съоръжения, които предпазвали от замърсяване на въздуха, както и че теца работи с природен газ, а не с твърдо гориво. Според нея не било възможно от ТЕЦ-София да се носи лоша миризма, а тя идвала от някъде другаде. А хората в кварталите около теца се оплакват от наличието на лоша миризма на изгорен боклук, която се носи ежедневно от централата. Същото е положението и в кварталите около ТЕЦ-Изток. И от него ежедневно се носи миризма на изгорен боклук.
Въздуха е мръсен заради старите дизели, които ЕС изхвърля в БГ.Бойко подкрепяавтомафията, защото разрешава вноса и ползването на автомобили без никакви катализатори и екостандарти.Я да ги закарат на тест тези дараци да видим какво ще стане.
Защо не искате да ограничите дизелите, които не са в норма? Всичко се свежда до едно число, което се представя в КАТ и се предоставя на всички пунктове за прегледи. Ако някой го пусне този автомобил - гори.
Сериозно ? Строителството е единствения сектор , който никога не е контролиран през последните години.
99 % от замърсяването е от трафика и най-вече от дизоловите кочини, с които гордо се пъчат селските тарикати. Мнооогггоо прост народ ама верно мнооогоо
Кажете на Фънда да спре да гори боклуци в ТЕЦ-а и ще стане по-чист въздуха в София. Сега с ковида се видя, че замърсяването спря, но в началото на карантината, когато нямаше нито една кола по улиците, въдухът отново беше много мръсен. Сайтът iqair.com отчита ниски стойности на замърсяване в София през деня и по-високи през нощта, което означава, че нощно време горят боклуци в ТЕЦ-овете.
Преди отоплителния сезон, всичко е в норма, но се проверяват строежите, които работят най-много лятото и най-малко през отоплителния сезон ...
Но въздуха ни винаги е в норма! Дори и когато е леко завишен - само до пет ПЪТИ над нормата, но дори и тогава е в норма. Пък когато не е, което е хем никога хем рядко е защото домакинствата ползват печки на твърдо гориво! Най-вече тези вързани към топлофикация, които от цяла вечност не са виждали печки. Нищо че при началото на епидемията със спирането на автомобилите нещата станаха по добре. Колите не са проблем и няма нужда се споменават и журналистите да питат по това отношение, все са печките виновни! Нали така Фъндък?