Коментари - За или против дистанционното обучение? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Няма проблем, нека училищата започнат присъствено, а герберастките деца да са дистанционно. За целта батю им Бою да купи по една камера за класна стая и те да гледат. Ще видим на есен кой ще е с песен и кой ще прилича на мама и тате, дъртите герберасти.

Дистанционното обучение е пълна пародия !

Удължават извънредната епидемиологична обстановка,а ще искат да пускат децата на училище.Луди ли са?

Традиционното обучение в България е присъствено, другото е извращение.

ХАХАА КОМУНИСТ

19 август 2020: Гръцките власти наложиха извънредни ограничения в Халкидики и на Миконос Задължителна става употребата на маска както в открити, така и в закрити пространства В САЩ - източника на голяма част от науката и технологиите по света, страната лидер по нобелови лауреати, безспорно най-развитата страна страна и водещата световна икономика, където всяка година около 50% от населението си слага противогрипна ваксина, тече информационна кампания, която обяснява на населението колко е важна тази ваксина за сезона 2020/2021, когато ще циркулират едновременно както грип, коронавирус, причиняващ КОВИД-19, така и други вируси! А в България, както винаги, цари тотално безхаберие и информационно затъмнение, а хората след това ще плащат с живота си! Администрацията на тръмп прескочи FDA и даде спешно одобрение за лечение с кръвна плазма на заразени с КОВИД-19. До момента в САЩ над 70 хиляди човека са били подложени експериментално на това лечение. Кога да очакваме в България да има такова лечение и да се събира плазма от всеки оздравял, както правят в САЩ? Български учени и журналисти, къде сте? Защо се налага хора като мен да вършат вашата работа?

Не си давам децата да играят на тото с техния живот разни капути!

Е, все пак е временна мярка. Или не ти пука за майка ти и баща ти.

На такива като този му пука само и единствено за собствения задник!

има ваксина,да рискуваме живота на децата си,учителите,бабите и дядовците,на родителите не е безотговорно,а престъпно! Става дума за няколко месеца!

Да, но забравяш, че ГЕРБ се бори за живот и е готово да жертва всичко, за да угоди на масата от идиоти!

Дистанционното обучение е най-прекия път за бързо и необратимо осакатяване на децата - умствено, образователно, социално, комуникативно, физически и т.н. ! Ако това се допусне, 95% от децата които ще са от първи до пети клас ... ще са загубени поколения, без шанс за наваксване и възстановяване ! Децата от шести до 10 клас ще се сринат поне на 80%... Отделно това ще е ликвидиране на образованието, поне за 95% за бъдещите поколения.....

До пролетта ще има ваксина?! А, бе човек, ти запознат ли си със сроковете за това една ваксина да се докаже като ефективна и безвредна? От къде можеш да си сигурен, че такава "скоростно създадена" ваксина няма да причини повече вреди на организма от самия вирус?

А случайно да знаеш, че по-необратимо нещо от смъртта няма? Нищо необратимо няма в няколко месеца дистанционно обучение, необратимото е в главите на идиотите като теб, които не могат да се справят сами с децата си, не могат да им помагат, а и отделно искат от учителите да ги възпитават!

Ще я тестваме върху теб, понеже от теб полза и без това голяма няма.

В учителските договори не е включено такава форма на обучение. Извън класната стая условията и задачите са други. Как ще се модифицират трудовите им договори? Какви ще са изискванията за подготовка на учениците? Всичко е различно и не благоприятства получаването на знания. Принизява се ролята на учителят като педагог, техническите средства ограничават творческата му дейност. Прозира желание за ограничаване на ролята на учителите като творчески личности, отговарящи на индивидуалните нужди на учениците и "избутването им" в ролята на администратори. Те са принудени да ползват лични средства за комуникация и организиране на ново работно място в домът си. При учениците това също се отразява, за много от тях училището губи традиционната си роля като център на знания. Реалната учебна атмосфера се заменя с нещо виртуално и в много голяма степен ограничаващо спрямо реалната класна обстановка. За малките ученици е пагубно, за по-големите които трябва да формират социални контакти, то тази естествена обстановка изчезва и виртуалното е повече пречещо, отколкото помагащо. Дори от физиологична гледна точка погледнато, то нашите сензори и сетива са изолирани. Например чрез зрението си един ученик приема голямо количество информация в реална обстановка, а зад екрана то е ограничено до резолюцията на този един екран, компютър. Създалата се обстановка облагодетелства единствено, училищната администрация спрямо учителският корпус, увеличава натоварването им с нови, непознати методики за виртуално обучение, увеличава съпътстващата им дейност. Увеличава администраторските им задължения и ги прави уязвими за наказания и изгонване.

Този вирус ще живее с нас. Минимум 2 години са нужни за създаването на безопасна и ефективна ваксина. Дай 5 години децата да учат онлайн, защото живеят с някакви изкукали родители.

ха ха, прякора ти напълно отговаря на настроението, което предизвикваш у хората :) Та, давай, батка, готово - пише ме добровец! Специално заради теб и твойта велика мисъл ще се жертвам за благото на човечеството.

Ама пролетта на 2025. Дай 5 години децата да си стоят вкъщи. Ти сигурно си един малоумен родител.

Ама си тъп и не знаеш да четеш.

По добро е присъственото обучение. Но е по рисково за децата, бащите, роднините и обществото. Най важното е да се преразгледат програмите. Да отпаднат някои излишни предмети може и временно, като музика, физическо възпитание и други подобни или да се намали хорариума и по други предмети. Тези мерки ще намалят риска. Представете си едно обучение в тесния задушен физкултурен салон или пеене в класна стая. Много български деца и роднините им не се заразиха благодарение на удължаването на ваканциите и своевременното преминаване към онлайн обучение. За първокласниците трябва да е задължително присъственото обучение, но за всички други трябва само родителите да имат право да решават.

В непримиримото желание за дистанционно обучение прозира желанието на управляващите за икономии и бягството им от соц. политики и ангажименти!

Тия самонадеяни чиновници от министерството сами ще върнат децатса вкъщи, като почне масовото заразяване. Ама кое с коронавирус, кое с грип... върви ги разбери. По страшното е, че те може и да го карат леко, но родители, баби и дядовци са изложени на риск. И ще стане едно мазало... И до съдебни дела срещу министерството може да се стигне. Късметлия съм, че у дома нямаме деца-ученици.

В учителските договори не е включено такава форма на обучение. Извън класната стая условията и задачите са други. Как ще се модифицират трудовите им договори? Какви ще са изискванията за подготовка на учениците? Всичко е различно и не благоприятства получаването на знания. Принизява се ролята на учителят като педагог, техническите средства ограничават творческата му дейност. Прозира желание за ограничаване на ролята на учителите като творчески личности, отговарящи на индивидуалните нужди на учениците и "избутването им" в ролята на администратори. Те са принудени да ползват лични средства за комуникация и организиране на ново работно място в домът си. При учениците това също се отразява, за много от тях училището губи традиционната си роля като център на знания. Реалната учебна атмосфера се заменя с нещо виртуално и в много голяма степен ограничаващо спрямо реалната класна обстановка. За малките ученици е пагубно, за по-големите които трябва да формират социални контакти, то тази естествена обстановка изчезва и виртуалното е повече пречещо, отколкото помагащо. Дори от физиологична гледна точка погледнато, то нашите сензори и сетива са изолирани. Например чрез зрението си един ученик приема голямо количество информация в реална обстановка, а зад екрана то е ограничено до резолюцията на този един екран, компютър. Създалата се обстановка облагодетелства единствено, училищната администрация спрямо учителският корпус, увеличава натоварването им с нови, непознати методики за виртуално обучение, увеличава съпътстващата им дейност. Увеличава администраторските им задължения и ги прави уязвими за наказания и изгонване.

Предодаването си е преподаване. Не знам защо един учител би се чувствал принизен, това само човек с нисък интелект може да го напише. Аз почти не съм срещал учители, които да обръщат индивидуално внимание на ученици, това се очаква от родителите и частни учители! Проблема със средствата идва от държавата, ама коя година ще се сетите? Държавата е тази, която трябва да подмога ученици и учители, които имат проблем с техническото обезпечаване! Цяло лято държавата имаше на разположени да обучава учителите, да обезпечава технически, да измисля механизми, да влезе най-накрая в 21-ви век! Но както винаги царуваше безхаберие! И един последен въпрос. Как би се чувствал, ако умреш, на фона на "проблемите", които си изброил/а? Защото отговорните родители се опитват да предпазят животи, за разлика от безотговорни педагози като теб!

Би ли си сложил ваксина, изработена за рекордно кратки срокове? На една нормална ваксина ѝ трябват 10 години от началото на разработването, до одобряването и пускането на пазара. Освен това ваксина няма да възстанови нормалния живот. Ще продължат с мерките по цял свят, защото ще е неефективна. Ако сам не си поискаш нормалността обратно, няма кой да ти я даде. За правителствата е добре всички да са роби и да има постоянно извънредно положение.

Задължително дистанционно заради здравето на децата!

глупости... става дума за това, всеки да прецени за дистанционно или присъствено. ако пукнеш доживот ще си осакатен.

Никакво масово заразяване няма да има. Ще има пасова паника и терор по света и за радост на психопатите подкрепящи дистанционното извращение, то ще се случи и ще унищожи бъдещето на децата.

Теб обаче няма да те лекуват, понеже си много умен. Къде е наредбата на министерството, която кара болниците да информират и събират кръвна плазма от оздраве ли? Къде са информационните кампании по медиите?

Никакъв учител не може да си, щом мислиш така.

Броя на заболелите в света продължава да се увеличава главоломно! Вече за по-малко от 3 дни и половина се заразяват по 1 милион човека, а е още лято. Много страни връщат мерките Лятото е подвеждащ сезон, защото всичко изглежда измамно добре. Скоро идва есен-зима, искат да отварят училища, хората ще започнат да прекарват по-голямата си част от ежедневието в затворени пространства. Броя на заразените ще се увеличи. Проблема с присъственото обучение е особено голям и силно подценен. Училищата създават огромни мрежи. Например училище с 500 деца свързва поне 300-400 домакинства. Има семейства, чиито деца учат в различни училища, свързвайки домакинствата и от двете училища. Вижда се как при отваряне на всички училища мрежата може да стане огромна много бързо. Учителите и децата ще са жертвените агнета на глупаците и дебилите в България, които са над 80%! Учителите по света са силно притеснени! Ето една част от притесненията на учителите от САЩ: "Аз съм учител, който се бори с решението да се върне обратно на работа в училище, за да учи децата на другите хора, а в същото време да оставя моите без майка" "Чувствам се като жертвено агне" "Мислех си, че бях учител. О, не, социален работник. Момент, полицай! Сега здравен служител от първа линия. Просто спрете!" "Аз съм учител и ме е страх да се върна обратно. Моля, спрете да ни казвате, че е време да отиваме като първи отзоваващи се. Ние можем да препоадаваме виртуално!" "Националните паркове и Паметниците бяха затворени за посещение, тоалетните и центровете за посещения са ограничени, но е окей да събереш 30 деца в класна стая?" "Аз работя в училище. Връщам се единствено, защото не мога да си позволя да стоя в къщи, не защото смятам, че е безопасно!" "Някои от моите колеги ще умрат пред училищните дъски, а губернаторите са готови да рискуват затваряне." "Аз съм педагог и ми беше казано "истинските лидери не се отказват по време на пандемия/криза. Тяхното отношение е кавалерско."" "Чувствам, че учителите вече са доста ниско заплатени. Сега от тях се иска да рискуват живота си, за да може семействата да ходят на работа." "Аз съм учител и самотна майка. Ако аз умра, учейки студентите си, кой ще се грижи за моята дъщеря?" Истината в очите: Да не забравяме, че САЩ е най-развитата страна в света, а България е една от най-пропадналите! Смятах българските учители за по-интелигентни. Шлемовете помагат, ако ще се плювате с някой или ще работите на метало/дърворежеща машина. Шлемовете категорично нямат никакъв ефект срещу вируси, които са с големина от 80-120 нм и циркулират дълго време във въздушната среда на затворените помещения, каквито са учебните стаи! Тъй наречения медицински филтър го е имало винаги в детските градини. Една медицинска сестра, в случая на училището сигурно ще е охраната, пипа челата на децата за наличие на температура. Сами можете да си представите какъв ще е ефекта от това. Най-тъпото от цялата работа е, че на всеки човек, на който му се е налагало да купува консумативи за хигиената, защото училището е бедно, или по някакъв начин се е сблъсквал наскоро с българското училище, му е повече от ясно, че министъра само си говори, но реално няма как да се контролират малките деца, които ще стоят затворени с часове в класни стаи! Когато започнат да окапват учители и ученици, Велчев ще понесе ли лично отговорност? Това, разбира се, е риторичен въпрос!

Не познавам обаче 70 годишни родители на деца до 16 годишна възраст. Айде по-полека с умирането. Ебати шубетата сте.

Удължават я, защото са длъжни да я удължат, понеже циркът е в световен мащаб, а те са марионетки на дъното на веригата. А пускането на децата на училище е опит за връщане към нормалността, така че да не бъде окончателно унищожено бъдещето на идните поколения.

Искате ментално болни деца - дистанционно обучение е вашето решение.

Стига си спамил с тази глупост. Не за пръв път я пускаш във форума. Пиши със свои думи, а не с copy-paste.

Батка, радвам се, че успях да те разсмея! Майтапа настрана, обаче много хора в човешката история са се жертвали, за да можеш ти и аз сега да пишем!

Каква е тази извратена снимка на дете с маска? Толкова ли не можахте да намерите някоя нормална снимка?

А децата спортисти и музиканти какво ще правят, защото има много такива?Излишните пррдмети са например Човек и общество за 3- 4 клас.Така написан материал и хаотични теми не съм виждала в моето образование

Искате умрели деца, учители и роднини - пръсиствено обучение е вашето решение.

При големите положението не е страшно,даже дистанционното не беше хич зле, говоря лично от моя опит с десети клас, затваряше се в стаята си, учеше ,пишеше, все едно го няма. Обаче при малките, особено ,ако са повече от едно сигурно е ад, а родителите все пак трябва и да работят.

Пълни глупости и много добре го знаеш, освен, ако не си ненормален. Спри да гледаш кутийки, вредно е за менталното здраве. Спазвай ментална хигиена.

Предодаването си е преподаване. Не знам защо един учител би се чувствал принизен, това само човек с нисък интелект може да го напише. Аз почти не съм срещал учители, които да обръщат индивидуално внимание на ученици, това се очаква от родителите и частни учители! Проблема със средствата идва от държавата, ама коя година ще се сетите? Държавата е тази, която трябва да подмога ученици и учители, които имат проблем с техническото обезпечаване! Цяло лято държавата имаше на разположени да обучава учителите, да обезпечава технически, да измисля механизми, да влезе най-накрая в 21-ви век! Но както винаги царуваше безхаберие! И един последен въпрос. Как би се чувствал, ако умреш, на фона на "проблемите", които си изброил/а? Защото отговорните родители се опитват да предпазят животи, за разлика от безотговорни педагози като теб!

Истината е, че МНО загуби три месеца, когато можеше да организира всичко както трябва.

За ковида ясно, ама как стои въпроса с обикновения грип, имаше грипни ваканции?

Истината е, че ако сега не се върнем към нормалността, после вече няма да има шанс. Дистанционното обучение ще остане завинаги за радост на хипохондриците, социопатите и промитите "напредничави" мозъци.

Предоставен ти е избора на руската рулетка. 1. Шанс да учиш присъствено и голям шанс да се заразиш и евентуално някой да умре - дете, учител, роднина. 2. Шанс да учиш дистанционно с много по-малък риск за смъртност. Избирай!

Само да попитам, ако се приеме варианта: хронично болните деца да учат дистанционно, кой ще им преподава, след като учителите ще са заети да преподават в класните стаи?! Кой ще замени хронично болните учители, за които е опасно да не се заразят?!

Но ще бъдат учебно време с дистанционно обучение за всички ученици.

Присъственото обучение се налага заради определен контингент, където и без това хигиената не е на високо ниво. За учителите никой не мисли.