Фандъкова иска асфалт на ”Дондуков” заради шума

Кметът на София Йорданка Фандъкова изпрати писмо до министъра на културата и поиска ремонтиращата се част от бул. "Дондуков" да бъде асфалтирана.

Обратно в новината

Коментари - Фандъкова иска асфалт на ”Дондуков” заради шума | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Aх Йорданке, Крадлива Йорданке, не се наяде ти мари мръсна, все в комисионната гледаш!

НАЙ-НАГЛА ЛЪЖА! АСФАЛТА Е, за да не се тресът депутатски, министерски и министър-председателски телеса ено 300 метра! Само мрънкат от мъки. Асфалтирай и жълтите павета и да приключваме. А турски конак, когааааааааааааааааа? МЪРШЕ, ЕЙ ТАКА СЕ ЗАЛИЧАВА ИСТОРИА И ПРЕСТИЖ.

Vinetou

Фандъкова, след като имаш становище от преди ремонта, изпълнявай! Бавно и неуморно разрушавате историческия облик на града ни.

Или пък защото видя, че няма кой да нареди качествено паветата

jingiby

Провалът на ремонта в центъра е пълен. Като се видя, че с паветата е пълна трагедия, а ако продължат така и до Нова година няма да сколасат, да не говорим за качеството и се минава на авариен режим - заливане с асфалт.

Евала фандък, махай тия павета че си разбихме колите. Който иска павета да ходи да върти пред министерски съвет. По-голяма простотия от павирани улици за автомобилно движение няма.

Така де! Така рече и Асфалт паша!

най после едно нормално писмо от кмета.

най после едно нормално писмо от кмета.

още не мога да си обясня откъде се пръкна тая дума ларгото и какво точно значи???

Значи няма начин това да е ремонт на ремонта....само така изглежда вие неуки хора...да живей Данчито

Има специални машини за полагане на паваж. Виждал съм ги. Нека Фандъкова да се поогледа и да наеме една-две машини да свършат качествена работа, след като няма достатъчно на брой работници, годни да вършат тази работа.

Гледам "Прага" - асфалтирана след ремонта. Ами, сега е несравнимо по-добре, отколкото с паветата преди. Паважът е настилка, която е предвидена за каруци и автомобили отпреди стотина и повече години. Не става за днешния интензивен трафик и за конструкцията на съвременните автомобили. Що се отнася до (не)качественото изпълнение на ремонта - това е съвсем друга и необятна тема, която е актуална и за двата вида настилки.

То па едни исторически сгради по Дондуков, не е за вярване...:) Само задната стена на Операта и няколко къщи на индустриалци и генерали, оцелели по чудо след бомбардировките. А ти спал ли си в дом, където трамваите трещят по паветата под прозорците 20 часа в денонощието?

нема да се оправи тая страна пълно е с прости некоординирани говеда.

думата е с италиански произход, означава широк... Разг. Широка, обикн. главна улица в град. Като нареч. Спец. В музиката бавно, широко темпо. Не се е "пръкнала" сега...винаги се е употребявала в посочения смисъл... Само не мога да разбера-ЗА КАКВО имате интернет???

В Рим и Виена може да има павета в централната част, но в София не може. Що така. Некадърници или просто по лесно и по бързо лапнат парите от изпълнието? И двете!!! Оставка.

Браво на кметицата!

Аз съм роден, отраснал и продължавам да живея в центъра. Моето мнение е че павета трябва да има само по улици където движението не е натоварено или забранено. Всичко останало трябва да е с асвалт. И най - накрая този Борис III трябва да се асвалтира.

Гледай и малкото останали дървета от двете страни. След година две ще имаш лято от 35 градуса, миризма на нефт и нито едно дърво.

да полагаш ,,павета,, за път е едно а за ,,калдъръм,, съвсем друго...!!! интересно че много от ,,магаретата,, не знаят тази разлика...!!! с ,,павета,, се издигат и ,,барикади,,...???

Моето мнение, че в града не трябва да се кара с повече от 30км в час, а паветата са исторически облик, но не си запознат. Нали летата си ги карал на селото си.

нали се сещаш че тоз асфалт ша го сменят всяка година а паветата са вечни и от тях не може да се докопа лефче

Паветата може и да са вечни, но като не им сложат подходяща подложка отдолу, потъват и се образуват едни вълни - да ти е драго да караш. И после се започват основателни оплаквания от хората - и ... пак ремонт!

Виждал си ама какво точно.....? Има машина която пренася ред павета или унипаваж от стека до мястото на полагането. Уни паважа може и да го полага. После майсторите само го наместват леко. Паветата не може. Там се реди само на ръка.

Шумът и прахоляка при асфалт на бул. Дондуков ще са по-големи в сравнение с павета. С асфалт прахоляка е по-голям. Колкото до шума - спорно е кое е по-шумно. И при двете настилки има шум, различен е, но си го има. При паветата обикновено карат по-бавно, в рамките на разрешената скорост, а при асфалт по-бързо, т.е. с превишена скорост и шума на практика се изравнява. Какво да кажат французите с техния Шанз Елизе?

всеобщото мнение е, че се пише асФалт

Правиш ли разлика между паве и уни паве?

Аз съм роден, израснал и живея в центъра на София и смятам, че паветата трябва да се запазят на всички улици и булеварди, на които максимално разрешената скорост е до 50 км/час. Спорно е кога е по-шумно и по-прашно, дали при павета или при асфалт, примерно защото с асфалта идват и мотористите с безумно шумните си мотори, а както се слага асфалта, се събира много прах по него, докато при паветата се отмива по-лесно. Има и други предимства на паветата пред асфалта, защото не всичко е само заради удобството на шофьорите.

вие, провансалските граждани, защо не идете да асфалтирате собствените си градове? Тогава и трафикът ще намалее.

Разбира се, а отделно паветата са екологична настилка. Другото като хване пек 40 градуса почва да се топи и потъва, а като знаем какво качество е още повече. Отделно дренаж няма и почват локвите, а като хване зимата и се цепи като лед.

Ей, тая болест в интернет-форумите, непременно да се покажеш всезнаещ и да унижиш другия. Въпреки, че никой нито те знае, нито те познава. А ве, аланкоолу, написал съм го кратко и ясно! Има машини, които редят всякакви павета във всякакви фигури! По погледни поне в тубата ве, там дори са ти ги показали в действие. Ако на ръка не могад да се "изчукат" правилно оформени павета, то и за това си има машини, които ще ти ги издялкат от гранит в идеални форми! Аман вече от трол-спамери, ей!...

имало при паветата. А миризма на нефт, изпарения и високи температури през лятото - при асфалта. И ремонти на всеки 2 години (разбирай пари в нечий партиен джоб). Те затова е целият разговор "напред-назад". А, да, и за да се приватизират за без пари в някой "наш" двор ценните павета. Когато не става въпрос за пари, значи е въпрос за МНОГО пари.

Каква история бе кибик?По цариградско не щеш ли павета?Когато е толкова интензивен трафика е 100 пъти по-добре от всяка гледна точка да се постави асфалт!Историята може да се запази като реставрират старите сгради, сложат паркова мебел, стълбове и огради в старинен стил и т.н., а не с павета по основен булевард!

Много си зле ти и всички фенове на павета.

Няма значение, че си израснал в центъра, това не пречи да имаш грешно мнение. Никакви павета не трябва да има по такива натоварени улици.

Те нещата се предрешени, чрез която настилка се краде повече, мафията ще нареди нея да сложат, а това засега е асфалта. За Дондуков народа масово се противопостави на асфалта и затова оставиха павета в една част от Дондуков, но мафията не се отказва и ето фандъкова ще асфалтира Дондуков на части.

Ами есен е. Има шума. Събирайте я от време на време и ще намалее. Колкото до нивото на шума, що не мислихте по време на проектирането?

Ти правиш ли разлика между гранитен бордюр и такъв от някаква смеска-отливка?????

Много са зле феновете на асфалта и не виждат по-далеч от носа си. Иначе се получава интересна картинка - Софиянци си искаме паветата, селяните си искат асфалта во главе с Фандъкова.

Ти си софиянец, колкото аз китайски император.

Имаше допитване, преди започване на ремонта и гражданите гласуваха целия булевард да бъде асфалтиран, заради праха и шума генерирани от интензивния трафик, но си измиха ръцете с МОН!Сега понеже изостават със сроковете ще сложат асфалт! С това редене на паветата в София, определено асфалта е за предпочитане, защото ако бъде положен качествено може да изкара дълги години без проблем! Не е вярно, че от паважа не могат да смучат пари - като се наложи пренареждане през няколко месеца се източват много повече пари, от колкото преасфалтиране през 5-6 години, така че не говорете глупости!

Защо водите този спор- идете и вижте какъв калпав ремонт е направен на отсечката от Сердика до Раковски. Тази жена е вредна за София, време й е да си ходи!

Да, това лято бях в Прованса. В Авиньон - историческо място, където е знаменитият папски замък. Нямам нещастието да съм погражданен селтак като теб.:))) Не познаваш изобщо стара София, панелски.:))

лобист. всичките ти 'аргументи' са голословни или направо лъжи. примерно, колко 'изкарва' асфалта. Да, паветата са положени лошо, но и асфалта ще го кърпят по два пъти на година.

Много предимства имат паветата пред асфалта, а асфалта има само едно предимство и то отнасящо се само до колите - в началото е по-гладък, но после става по-неравен от паветата. Трябва да се гледат всички, които по някакъв начин минават по булеварда или работят или живеят на него, а с изключение на колите, за всички останали паветата са в пъти по-добро решение от асфалта.

Навсякъде, където замениха паветата с асфалт стана в пъти по-хубаво. Бъкстон Прага Руски паметник Овча Купел С павета навсякъде е ужас. Къде в България има отсечка с добре подредени павета, щото с асфалта не е като да няма...

Аз предлагам да се направи ностилка Зебра - 50 см паве, 50 см асфалт напречно на движението.

Много добра идея на кмета. Подкрепям. Само, че трябваше да стане още по време на проектирането. Иначе искам да попитам кога ще се премахнат гадните камъни от булевардите Цар Борис III, Прага и Пенчо Славейков? До кога ще търпим прахоляка и шума?!?

При асфалт ремонт по 2-3 пъти годишно, при павета ремонт веднъж на 5-10 години, факт! Кога ще се открадне повече?