Коментари - Втора инстанция осъди общината да премести трамваите от локалното платно на бул. "Скобелев" | dnes.dir.bg
назад

Втора инстанция осъди общината да премести трамваите от локалното платно на бул. "Скобелев"

Мотивите са, че шумът разболява. Решението може да бъде обжалвано пред ВКС

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Втора инстанция осъди общината да премести трамваите от локалното платно на бул. "Скобелев" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Така става когато хората не знаят какво да правят и слушат адвокатите, на които им пука само за това колко ще спечелят. Има друг начин по който общината от отдавна щеше да е преместила линията, но така за без пари няма да го кажа. Записвайте се за канала ми в телеграм ППРАЗУМ с латински букви за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни. Не хапе, не боли, нищо не ви струва. А ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите.

"...една година е много малко...". Че то, от пускането на метрото досега, не е еднагодина, бе, наглеци общински...

Да благодарим наППДБ

Ей селяк, леко забравяш, че кметицата беше от ГЕРБ!!!

Ухиленото бедствие Фъндичка..

Естествения маршрут на трамвая беше по витошка. Тези незаконни изгъзици редуват се по един реос.. Или правиш както трябва или не. Национализираш десетина сгради, обезщетяваш, събаряш и строиш трамвайна линия по правилата....

Който помни, преди 43 години това бяха първите монтирани в София почти безшумни релси, с подходящи гумени демпфери, с акустично изолирана основа и т.н.

Какво значи "не може за 1година" ... реално може и за 3 месеца спокойно да се случи ! Да не говорим, че даскалицата от ГЕРБ, заедно с цялата си клика , имаха 14 (четиринадесет) години да го преместят , предостатъчно време да се изгради не една 200метра отсечка , а 10 изцяло нови трасета по ХХ километра (приемрно) !

Валоалеи за 1 седмица може- трамвайни релси за 1 година не може!

всички хора, живеещи до големи булеварди и натоварени улици в София (Пловдив, Варна) са подложени на същите негативни ефекти: върху нервната система - води до лесна психическа умора, раздразнителност, увреждане на паметта; върху сърдечносъдовата система - предизвиква дисфункция, водеща до промени в кръвното налягане и пулса в насока артериална хипертония и тахикардия; върху храносмилателната система - нарушение на стомашната секреция и усвояването на хранителните вещества; върху дихателната система - повишаване на минутния дихателен обем, тахипнея; върху ендокринната система - повишено отделяне на катехоламини, щитовидни хормони и др. "Всички тези отрицателни въздействия на шума върху организма водят до повишаване на общата заболеваемост вследствие понижена имунна защита на организма", категорични са експертите.

Така е като напуснахте селата и се натъпкахте в центъра на столицата! Сега или ще търпите или обратно.

ти на село ходили ли си? иди и виж. може да разбереш защо хората идват насам дори с цената на живот до трамвайната линия, макар, че последните са по-скоро кореняци софиянци. пришълците се набутват в "ново строителство" на безумни цени, с наводнени мазета, без тротоари. унищожиха провинцията на България, И това се прави целенасочено през последните 35 години.

Според мен най доброто решение е да се направи специална звукова изолация, като под релсите се сложи изолираща подложка, а отгоре се покрие със специална тунелна конструкция която също да спира звка към сградите, така хме трамвая ще си минава там защото е най удобното трасе, хем няма да пречи на живущите

Линията е на 2 метра от сградите. Какви подложки, какви тунели.

Проблема е в самите трамвай. По трасето се ползват старите които се чуват от съседния квартал. Най-новите са почти безшумни. По Алабин когато минава нов ,трябва свири ,защото хората не го чуват.

7, 27 и 1 са от най-новите трамваи. Просто релсите са на безумно място.

Множествено число на трамвай е трамваИ, не трамваЙ!!! Откъде се пръкнахте такива неграмотници?

Защо трябва да е трамвай, много по лесно, евтино, чисто и тихо е да се пуснат електробуси, като на много места в историческите центрове на големи градове в Европа.