Коментари - Всички загинали при катастрофата край Силистра са били с колани | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И затова са изглеждали почти, като живи, нали?

Някой е заспал.

Причиняват дихателни и сърдечни проблеми.

Извод ?

Предполагам,че са били и с включени фарове ! Това показва,че "мерките" на КАТ,са само за пари !

Стана едно голямо объркване, предизвикано от факта, че в състезателните автомобили ползват колани и те спасяват живота на състезателите , когато карат с висока скорост. Да ама конфигурацията на онези колани нямат нищо общо с коланите в колите серийно производство и онези коли имат усилена конструкция за да предпазва състезателите. Бяха публикувани данни , че дори при удар с 40 км има вероятност пак да доведе фатален край, а повечето българи карат като състезатели за да са първи ...както е вече мотото на България 'първи у нас а от известно време и по света'.

Стари 20 годишни трошки, евтини гуми, висока скорост - много сълзи в очите на близките

Причината е ясна" Несъобразена с пътните условия скорост!".

С тия 25 годишни трошки какъв друг резултат очаквахте? И да се бяха омотали целите в колани, когато колата е смесица от ръжда крепяща се на боя и тел, няма как да оживеят.

да спрете да ни тормозите да слагаме колани - кел файда

Коланите са само средства за оправдение и трупане на глоби. Особено за в градски условия. Преди години в Сарафово след сбъсък с автобус изгоряха брат и сестра в едно с колата., коланите блокирали, никой нямал нож в себе си да ги отреже, а и бензина обилно поляр предницата на колата.....

Ясно, лекарите са виновни!!!

Я иди да го обясниш това на Джей Лено.

като знам как се кара в ония райони ... хубави прави пътища 110-120км/ч си се възприема за съвсем нормална скорост ... секунда невнимание и челен с реална вече 220-240км/ч няма как да има оцелели

А що мълчиш за дупките и калпавите пътища и знаци? Да не си пътищар?

Сигурно коланите са били виновни за катастрофата ! Като си говорим за колани наскоро имаше случай за такива без колани и след подобен сблъсък този напредната седалка беше излетял на 50 м от колата и също не беше оцелял !

При отрицателно ускорение от 100 до 0 км/ч за части от секундата се получава G от порядъка на няколко десетки или стотици. Вътрешните органи се откъсват от местата си и ни поставени колани, ни тиранти, ни жартиери ще помогнат. Както вече писах, пътят там е от рядко добрите у нас. Често минавам по него. Гладък, хубав асфалт, няма кръпки, няма дупки. И забележително слаб трафик. Дето се вика - пътят е ваш и си карайте на воля. В района до отбивката за Сребърна завоите са малко повечко, но са такива, които и с 80 км/ч се минават безгрижно. Много е странно точно на такъв път да претрепиш себе си, а и други хора. Онзи ден пътувам по "пътят на смъртта" Русе-Бяла. Някакъв очукан и ръждив микробус се нае да изпреварва дълга колона точно при спускане надолу където всички и без това ускоряват и при дълъг и плавен завой, без никаква видимост. Това изпреварване беше късащо нервите дълго, мудно и безкрайно опасно. Точно на пътят на смъртта. Направо забравих че шофирам дето се вика, така се втренчих в това събитие, очаквайки насреща да изскочи някой си друг луд със 120 км/ч и да стане грандиозно размазване. Не, не стана, размина му се на ръждивия микробус.

глупости пишеш . с 30 км/ч и без колан си чупиш носа в таблото/волана

Няма абсолютно никакво значение колко годишни са колите! Най-вероятно единият водач е заспал и е последвал челен сблъсък...! При такъв сблъсък,какво значение има колко годишни са колите.

не трябваше да приемат майка ти в родилното

На мокро карайте поне с 20км . по-малко от предишните си спортни постижения. Щото после няма .

Преди доста години катастрофирахме. Шофьорът не видя добре пътя в тъмното, завъртяхме се и се треснахме в мантинелата. Това при скорост 50-60 км/ч. Колата беше стара, без никакви съвременни системи за безопасност, но бяхме с колани. Разминахме се само с уплаха.

АКО СА БИЛИ С КОЛАНИ , ЩЯХА ДА СА СЪЩО КАТО ЖИВИ ;)

Двадесет годишни бракми със зимни гуми на осем пълни сезона, карани и за летни и за зимни. Очаквания за стабилност на автомобила, като от формула едно и ето го резултата.

Българинът се съмнява във всичко. Няма лошо. Лошото е че съмненията често не са подкрепени от рационалност и компетентност . Както в случая за целесъобразността от поставяне на колани. Поставяйте на баланс плюсовете и минусите за всичко което обсъждате. Щото плюсове и минуси има във всяка форма на човешките достижения.

Колана си требва. С над 100 челно не помага. Толкоз.

Ами колана не е божията ръка. Въпреки, че медиите се скъсват, да ни уверяват точно в обратното. Когато стотици хиляди пъти обясняваш от малкият екран " защото са били без колани", нашенеца започва да си мисли, че това ще да е то - слагаш колана и си безсмъртен. Истината е, че при висока скорост колана най-вече помага от към време. Разследващите не губят часове, да те търсят по чукарите, храсталаците или из короните на дърветата.

Преди доста години братовчед ми катастрофира жестоко! Изхвърчал на 10-20 метра пред колата и това, което го е спасило да не се размаже буквално в купето е, че е бил без колан! Размина се с няколко счупени ребра и бая охлузвания. Няма сто процента сигурност в нищо, но все пак си слагайте коланите, че доста хора са спасили! Пък каквото ни е писано

Понеже си любопитен да ти обясня! Автобуса от Съните обикаля спряял на спирка автобус Икарус на градският транспорт. В този момент колята пътуваща посока Поморие е успоредно на Икаруса. така че не става въпрос за коланите, а ЗА ФАКТА, (както в дописката( ЧЕ КОЛАНИТЕ НЕ ВИНАГИ СПАСЯВАТ. Но вие и подобните винаги търсите под вола теле да бозае. Не става ясно, когато се цитира ФАКТ, за чий член трябва да се напише поне разказ

Разберете че всеки друг удар е в пъти по добре от челния, и сколан и без колан все тая, при 70 километра в час и рязкото спиране причинява разкъсвания на вътрешните органи кръвоизлив и смърт, в повечето сучаи това е причината. Така че каквото и да правите опитайте се да избегнете челен удар!!!

Друго си е да пластмасомобил, но с 18 екранчета и дата на производство 2019 г., нали? Няма как да е друго. Вижте, пишките ви ще си останат точно толкова къси и меки, ако ще да си купите коли за по няколко милиона :D

Мой роднина оцеля само и единствено защото беше без колан. Предният капак на колата му беше срязал една от предните греди на тавана и се беше спрял в една от средните. Ако беше с колан, щеше да е без глава. Коланите не са панацея.

Краш тестове доказват че няма удвояване или сумиране на скоростите. Ако караш със 120 км/ч и се блъснеш в стена пораженията са същите, както да се блъснеш в насрещно движещ се автомобил, камион, бус ТИР и не зависи той с каква скорост е -тежкият автомобил ще те изхвърли от пътя ....

Предполагам, че НЕПРЕКЪСНАТАТА разделителна линия по МОКРИЯ АСФАЛТ е прегазена от някой от ОПИТНИТЕ водачи по някаква ВАЖНА причина ии ... Мир на душите ...

Колани, светлини през деня, детски столчета ... и т.н. и т.н. ... и ти ако си простак на пътя и Господ не може да те спаси теб и тия около тебе дето са се качили в колата Ти да ги возиш... жалкото е за другите, които са спазвали правилата, но си ги размазал ... за простотията предпазни средства няма, а тя по наште пътища ни залива отвсякъде ...

Ти карай с 30, и насрещния да те блъсне със 130, после на тия с краштестовете им разправяй, че си се думнал с 30.

не ми е жал

Е това е Ганьо, когато е изключение е твърдо убеден, че е мерило. Ами един може да се е спасил щото е бил без колан, ама 10 други са умряли щото не са сложили.

Да де ама на Джей Лено поддръжката не му свиди. Или мислиш, че си купува гуми втора употреба? Да не говорим, че досега не съм видял по неговите клипове да забрави да даде мигач, или да отнеме предимството или да пресече двойна непрекъсната.

" Всички загинали при катастрофата край Силистра са били с колани" Както казваше един катаджия навремето за тия с коланите - Глей сега, досущ като живи!

Без колани щяха да са живи. И тримата.

щеше да излети през прозореца и да се спаси...

До тук ДВАНАДЕСЕТ умника на са проум яли каламбура КАТО живи. Не ЖИВИ - а КАТО живи!

124 км/ч и сложен предпазен колан, челед удар в дърво с лада 2107. Резултат: счупена ключица и много уплаха. Вие ако искате не слагайте колани.

В същност Вие сте като Курнелия грешите до безумие но винаги готови да оневинявате безумието си. Ами приеми ГОЛАТА ИСТИНА КАТО ФАКТ! И втори път не се излагай за да си пунктуален! Аз не коментирам крайният резултат -коментирам скорост и сблъсък

свири им с клаксона на такива малоумници, да се вразумят, защото както си караш мирно и тебе може да блъснат ако стане верижна, завъртане и т.н. Клаксона е точно за избягване на птп, свиря им на такива. Не може все да стоим безучастни и да се надяваме - няма да се случи на мен, взимай нещата в свпи ръце!

Ролята на колана над 80км/ч е също полезна - дори да Ви се разкъсат вътрешни органи и умрете след ден-два, това ни дава шанс да започнем съдебен спор, че сте умрели не от катастрофата!!! Но при скорости под 60 км/ч предпазният колан е най-великото откритие на застрахователя - по-велико и от ер-бега, защото ер-бега понЕкога чупи нос - нищо, че е по-сигурно спасение за пътник/шофьор, застрахователя може да се наложи да плаща. А това не е добре! Затова коланите са задължителни, а ер-беците не са!

Както откоментира едно дете(детска градина) - "... и разумният е умрял!" ...

а може и да е обратното - нали Гого Ганев?... :)

И защо да не са подкрепени? Колана е велико човешко постижение, сравнено с ер-бег с няколко независимо смятащи компютъра, нали? Че на всичкото отгоре се взема предвид и това дали си сложил колан и колко силен е удара...