Блокирахме временно плана "Макрон"

"Това е безпрецедентна ситуация на блокиране на законодателни предложения", заяви в Брюксел транспортният министър Росен Желязков

Обратно в новината

Коментари - Блокирахме временно плана "Макрон" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Никога няма да стигнем стандарта ни на живот от преди 30г. Това сега какво е? голия охлюв министър от 1м.,тръгнал из Европата да защитава едни шофьори престъпници при това частници,станали чрез измами бизнесмени,вместо да си гледа работата.Вярно ,че няма нищо работещо,но той няма никакво право да диктува правилата.Нека първо се справи с БДЖ.Ама надали?Защо ни е такъв министър?

Шофьорите напълно доброволно си спят в камионите 3 месеца, ако им е толкова зор да се прибират има предостатъчно фирми, в които всяка седмица ще са си вкъщи. Само дето няма да изкарват 5000 лв на месец, а 2500. Доколкото чета сега новините, шофьорите пак са прецакани. На Европа изобщо не им пука за тях, важното е данъците да остават там. С това да накарат камионите да се прибират в България губим всички, първо защото големите фирми ще си направят представителства в по-близките до Западна Европа държави, всички данъци и обслужване ще отидат там. Другите, които ще се върнат ще скапят малкия транспортен бизнес в България, защото няма са има работа за всички. Шофьорите пак ще спят в камиона и ще се осигуряват на минимална заплата. С два отпаднали доклада не влизала изобщо в парламента за гласуване, та все още нищо не се знае.

Под лъчите на "Звезда от Рая" богиня Рея, официално: https://www.youtube.com/watch?v=Os7F9qel9bs ←←←←☼→→→→ Изцяло подктепям Решението на Европейския Парламент и заставам против всички Соц-спедиторски измишльотини ! ТЕ НЕ СА БЪЛГАРСКИ ФИРМИ и НЕ МОГАТ ДА СЕ КРИЯТ ЗАД БЪЛГАРСКИЯ ИНТЕРЕС и НЕ МОГАТ ДА ГОВОРЯТ ОТ ИМЕТО НА БЪЛГАРИТЕ ! ТЕ СА ИЗЕДНИЦИ ! Те печелят в ЕВРО от ДЕЙСТВАЩ ПАЗАР толкова, колкото и другите европейски фирми ! НО ПЛАЩАТ на шофьорите като на конц-лагеристи ! ЗАЩО? Държат шофьорите си там! Не им дават командировъчни да спят като хора ! Те не се къпят, а стоят там по години ! ЗАЩО? .................... ИЛИ КОМУНИСТИЧЕСКИТЕ МЪРШИ СПАЗВАТ ЕВРОПЕЙСКИТЕ НОРМИ и ПЛАЩАТ КАТО В ЕВРОПА или АУТ ! И ТАКА ТРЯБВА ДА СТАНЕ С ВСИЧКИ ПРЕДПРИЯТИЯ И ТУК ! НА БЪЛГАРИЯ НЕ Й ТРЯБВАТ ИЗМИСЛЕНИ ПРЕДПРИЯТИЯ НА БЪЛГАРИЯ Й ТРЯБВАТ ИСТИНСКИ ! ИЛИ СЕ ВПИСВАТ В ИКОНОМИКАТА НА СВЕТА И ДАВАТ НА РАБОТНИЦИТЕ СИ ТОЛКОВА КОЛКОТО ТАМ ИЛИ ДА ФАЛИРАТ ! ............... ♥ ПОЖЕЛАЙТЕ СИ НЕЩО ПРЕКРАСНО ♥ https://www.youtube.com/watch?v=BxRGYATFD-Y аз Рея и богинята на Пловдив и антична Тракия, Мàрица, тройна хеката Бендида от Кендрейсея, олимпийска Артемида сме тук при Вас и Ви пазим ←←←←☼→→→→ Свещена богиня, тройна хеката Θεά Ῥέα, олимпийска Рея и Афродита финикска богиня, и богиня на Картаген, Астарта, Свещена богиня на Горен Египет, Хатхорт Свещена богиня на Долен Египет, Изист, Изида Свещена богиня на Баб Иллум, Ищар Свещена богиня на Юдея, Естер Свещена богиня дев на Индия, Инанна Свещена богиня на Рим, Венера Урания Свещена богиня на Британия и Скандинавия, Еостре Свещена богиня на Остер райх, Остара Свещена богиня на Арабия العُزّى , Ал Озза Небесната Свещена богиня на Свободата, Либерта Хеката на живота в морето, небето и сушата. Хеката на Уран от страна на боговте Ану, а-Ану-на-ке Сирия Атаргатис царица Дар на Морето - ШаммурАмат, Семирамида Свещен закрилник на Бол Ария и българите. Малката русалка, Снежанка, бялата мартеничка... вашето Блонди

ЧЕРВЕНИТЕ НАРОЧНО НЕ ДАВАТ ЕВРОПЕЙСКИ ЗАПЛАТИ !!! Тези фирми печелят колкото европейските в евро ! НАРОЧНО не дават на шофьорите европейски заплати ТЕ ПРАВЯТ ГЕНОЦИД НАД БЪЛГАРИТЕ ПО РАШКАТА ПРОГРАМА ! ДНЕС ТАМ ГИ ВОДЕШЕ СЪСЕЛА !!! забрави, че е социален... КОЙТО НЕ ПЛАЩА ЕВРОПЕЙСКИ ЗАПЛАТИ - ТОЙ Е ПРОТИВ БЪЛГАРИТЕ !!! това не е национално отговорен капитал ! Какво му е националното - яхтите ли, или това, че се държат с българските работници като с концлагеристи !!! ТЕ ЗАГРАБИХА ПРЕДПРИЯТИЯТА АКО НЕ Е ЕВРОПА ТЕ НИКОГА НЯМА ДА ВИ ДАДАТ ЕВРОПЕЙСКИ ЗАПЛАТИ !!! те работят за рашистите, защото Варваристанската Империя, се страхува от кубратовите българи... ако дунавските си вдигнем стандарта... ще станем "лошия" пример... ЗА ТОВА НИ РАЗДРОБЯВАТ И ПРАВЯТ ГЕНОЦИД .......... НА НОВА ГОДИНА РЕШЕТНИКА ПЛАЧЕШЕ ЗА ЗАПЛАТИТЕ ето кой не ги дава - неговите

пий си хапчетата редовно!

по-долу някакъв лунатик е написал че превозвачите печелят хиляди левове. А колко губят от некоректността на собствениците? кога трябва да спиш на 8 часа и собственика те юрне - "кара, карай, ако има глоба, аз ще платя", спрат те след 10 часа каране, глабят те с 5000 лева и собственика се скрие - тогава какво правим? А сега и франсетата идват тук да ни доутрепят. Когато получаваха евтини български черноработиници, и техните фирми изкупуваха евтино нашия пазар, беше много готино, а когато ние отидохме да се съревоваме с тях и предлагаме по-добри условия е дъмпинг, а не свободна конкуренция, а?

дреме му на макарона важното е станалия шеф да се покаже!!

" Европо, Блуднице Вавилонска, кръвнице Македонска, трижди да си проклета и триклета.." Това изпя народът ни след Берлинския конгрес. Последваха вързване към Европа от продажните български русофоби и стигнахме до Ньойският договор който ни разгроми. Отново антибългарите ни врзаха към Европа, последва нова национална катастрофа. Сега отново изневерявайки на дедите ни, тези соросоидни русофоби ни вързаха без допитване до народа към ЕС и НАТО. Резултатът е плачевен. Западняците без пари купиха наши просприращи предприятия и ги попиляха за да отстранят конкуренцията. При комунизма Международният транспорт на България беше най-голямата транспортна фирма в Европа/СО-МАТ/ и това колониалистите не искат да ни простят и ще ни попилеят, задължително. Не се радвайте въобще. В тях е и ножа и хляба.Ние продадохме суверинитета си. Това не е СССР който срещу компоти, ябълки, гащи и боклуци ни се изплащаше с енергоносител петрол, който продавахме и печалбата беше точно 700%. Ликвидирахме отношенията си с нашата освободителка дала огромни жертви за освобождението и направила най-модерната конституция навремето. Платила 174 млн. златни франка за независимостта а България. Затова сега сме в Третата национална катастрофа.

БГ камионите, които са на ЕС магистралите са всичките с категория Евро V и VI !! България е с традиции в международните ТИР превози - още от времето на Вили Бетц, нашите камиони и шофьори са с традиции в Европа като едни от най-добрите !! Съсипаха ни селското стопанство и животновъдство, а сега посягат и на другото водещо перо в икономиката ни - ТИР транспорта !! 11 год. сме в ЕС, къде сме сега ?! Излиза, че бившите соц. държави са ДОНОРИ на богаташите, което е самата истина !!! Затова НЕКА СЕ ДЪРЖИМ ЗАЕДНО С "ВИШЕГРАДСКАТА ЧЕТВОРКА", ЗАЩОТО "СИТ НА ГЛАДЕН НЕ ВЯРВА" !!!

Ами, защото сме трето качество. за тях!

Гробарското НАДГРАЖДАНЕ се пренесе в Брюксел! Не виждам никаква победа, Всичко е пиар акция с цел нов ЕВРОМАНДАТ на нашите евродепутати! Истината е, че борбата на евродепутатите е за нов ЕВРОСУДЖУК! Кой ти мисли за клетите шофьори!

ще изискаме от политическите групи пакетът да не влиза за разглеждане в ЕП... а в заглавието е посочено, че пакета вече е блокиран?!? и въпроса е, ако тези групи допуснат пакета за разглеждане, което е мн. вероятно, защото защитават интересите на своите избиратели, ще се извините ли за фалшивата новина, сори майка, за фейк нюза???

Макарона е прав ,колко тирове се обърнаха ,а когато един макарон е прав то той вече минава към спагетите.

Забавна история ! А когато въведат задължително Евро VI за камионите в цяла Германия и Франция - магистралите и големите градове на тези фирми ще им купите ли мили политици нови камиони ?! Защото те нямат пари за нови камиони и да имат тези пари влизат в джоба на собственика , а не за камиони !

И аз временно направих един бент на реката ама като гледам няма да ми спре наводнението:((((( Стига вече хвалби че се продрискахме от тях...

Един внушителен паметник на Макрон до този на палача на Конго в Брюксел - Леополд втори, ще пасне много подходящо на моментната ситуация в Европейската Комисия. Правителството на Белгия и командирите на ЕК да премислят трезво предложението и да преценят съществува ли правилен ход за тях.

Да де, ама като беше тука Макарон и бабиер, нашичкият премиер се скъса да му обещава всичко, което поиска, и да му целува обувките. Само дето не каза "Ву ле ву куше"... Сега се сетили, че им бъркат в здравето и ги изпращат в трета глуха. Честито!

Един паметник на Макрон до този на палача на Конго - Леополд Втори, ще пасне много подходящо на моментната ситуация в Европейския Съюз. Белгийците и командирите на ЕК да помислят и преценят за предложението и за другите възможни варианти.

Педерастчето от ДС с Бугатито беше ли на протеста

МакАрон и другите евро-марионетки, за пореден път се опитват с колонизаторски методи, да прецакат цял български отрасъл (и не само български), а в същото време, тук, във форума, сума ти олигофрени одобряват това и открито застават срещу интересите на собствената си държава и бизнес!!! Какво става бе?! Нормални ли сте?!... Ето за това, никой не се съобразява с нас и ни презират. За това и долу, в Ада, само до нашия казан няма демон-пазач... Пустата му робска психика, булгаристанска, няма изкореняване!

Мутромилиционерите, които кротко "бозаят" от две крави - ЕС и служителите си, ще трябва най-сетне да бъдат отбити и да започнат да плащат нормални пари и да осигурят нормални условия за работа и живот на работниците си. От какво печели един превозвач: 1. Смешна МРЗ (560лв в БГ, 1521€=2975лв във Франция) на която са назначени шофьорите. 2. Смешни здравни (и пенсионни) вноски. По закон максимум 240лв здравна вноска. Във Франция е без таван, 8% от РЕАЛНИЯ доход. 3. Бясна експлоатация на родните шофьори (както впрочем и на всякакви други работници в БГ) - няма АДЕКВАТНО доплащане за нощен и извънреден труд. Във Франция за това се плаща обикновено двойна ставка. - няма адекватно доплащане за работа в неделя и празничен ден. Във Франция и за това се плаща двойна ставка. Ако работиш в неделя нощем, надницата става четворна! - няма осигурена нощувка в помещение с площ поне 8кв.м. при командироване - няма осигурени командировъчни, които дори и по БГ счетоводните норми са около 50€ на ден за Франция! От всичко това т.нар. "превозвачи" печелят хиляди месечно и създават нелоялна конкуренция използвайки сега действащите закони за лично обогатяване. Шофьорите получават пари на ръка и никаква социална защита. Един ден ще се окажат със социална пенсия и в крайна мизерия, а работодателят им в това време живее доволно и охолно. И плаща на лобисти да държат "стабилността" на далаветата.

И кои са лобистите? Някой пишеше ГЕРБСПВМРО и т.н.!

Много точно. Но и шофьорите сами се съгласяват на тези условия.

А имат ли избор ? Не са се счупили краката френски фирми да идват насам и да наемат български шофьори на френски работни условия !

"Нашите политици са еинни само когати правят зулуми." Цитирам, защото е много точно! И подведоха хората и сега ще ни се смеят, че протестираме против предложените ни по-добри условия на труд! Не пишат колко поляци и литовци има, или те са се усетили, че ги вкарват в капан. Говореше се и за унгарци, словаци,латвийци, ирландци, те къде са! Да не говорим, че чехите, хърватите, словенците, испанците, португалците, малтийците от самото начало се усетиха!

По най- бързият начин трябва да се стартира законодателна процедура за задължаване на чуждите търговски вериги да продават най- малко 50% произведени в България стоки в търговската си мрежа на територията на страната. С ясно описание на това, кое е произведена в България стока за да се избегне препакетиране на отровните им боклуци. На удара трябва да се отговаря веднага, дори да не е реципрочен, за да знае насилника, че няма нищо безнаказано.

Че интересеите на нашите превозвачи не се отнасят до пътуване между България и Европа, защото този въпрос не стои да се прибират в България. Тук става въпрос за отнемане на бизнеса на френски, германски, холандски, белгийски и други шофьори. Напрактика нашите возят техните товари между техните страни на 5 пъти по-ниско заплащане на нашите шофьори( по 2500 евро) и спят като чергари по колите си , а големите пари ги вземат българските шефове на транспортни фирми. Затова Макрон и другите искат да изхвърлят нашите по искане на техните транспортни фирми.

Започнаха самохвалебствията и хортуванията които със същия ''плам'' правиха преди месеци а се оказа после че поне половината от приказките им са били балони пълни с техния ''газ''...

Ахахахаааа....заплашили с референдум за излизане от ЕС - ХАХАХХАХАААААА.....Много ще го уплашим ЕС с нашето излизане. Даже и ще се зардват, че няма да ни хранят повече. И като изезем от ЕС, кво ще правим, М ?? Това шофьорите верно са много тъпи парчета. Тръгнали да плашат куче с наденица - ХАХАХАХАХААААА.....тия избиха рибата с тая тъпня !!!!

Миналата година излезе едно проучване, че българската икономика има нужда от 6000 камиона , а има регистрирани 60000.

БРЦК

А излезе ли от колко камиона има нужда ЕС. Нали сме в ЕС...

Като си в страна от ЕС спазвай техните правила.

С едно малко уточнение. Има недостиг на шофьори а не на камиони. В БГ мога да изброя поне 20 фирми в които част от камионите им стоят поради тази причина.

Исканията са на лакомите превозвачи, а не на клетите шофьори! Това е пределно ясно! Тарикатите гледат да скубят повече, а шофьорите може да спят и по 6 месеца в кабините като кучета! Няма ли някой най-после да каже истината!

Виж тук колко много я казваме тая истина! И какво от това? Лицемерните политици се обединиха от всички партии - патриоти, социалисти, гербаджии уж да защитават правата на работниците, а в действителност да лобират за шепа олигарси!

На предаването Референдум водещата зададе въпрос на двамата "презвозвачи"! Пристигат въпроси, дали единия от вас има Ролс Ройс. Имате ли такава кола? Отговор не последва. Тук се говори, че някой имал Бугати! Ама от фалит са застрашени, ако осигуряват шофьорите на реална заплата, а не на минимална! Ама после "превозвачите" ще вземат максимална пенсия, а шофьорите - минимална!

Дреме ми за превозвачите от периферията! Ние можем да работим и в Централна Европа.

Само нафтата изгориха нашите да ходят до Брюксел....

Българските авто-олигарси скачат срещу планът "Макрон" защото ако трябва да се регистрират като търговци "на Запад" - например Германия, няма да могат да крият доходи ида си въртят далаверите, защото там има контрол, а и там няма да могат да подкупят някой политици и държавни служители както това правят у нас!!

zaho47

ЕП отхвърли исканията на българските превозвачи! Това е истината. Никой нищо не е блокирал!

Добре, че го направи!

Изясни се, че не се защитават нито доходите, нито условията на труд на шофьорите, а бизнеса на работодателите. При фалит на българска фирма доходите и условията на труд на българския шофьор не са застрашени. Осигуровките ще си ги получават от новите работодатели.

Нашите бизнесмени и управляващи са против Европа на две скорости.А защо заплатите са на седем скорости!?

Ще е забавно всички български фирми от утре да започнат да плащат колкото в Германия. Три дни ще е пълна веселба и щастие. После хлопваме кепенците и кой откъде е.

Временно мое, ама постянно че го ядеме голям сетне

Тук се напълни с разбирачи обясняващи че българските шофьори така били защитени. Абе идиоти прости, чуждопоклонници заблудени. Като фалират българските фирми и шофьорите се принудят да емигрират в Германия и Франция какво ще стане? Данъците плащани от транспортният бизнес изчезват, осигуровките изчезват. А това е 1/5 от финансите на държавата

Я поспи се малко,за какви фалити ми говориш а???За Експотацията ли???Как чуждите не фалират и си плащат всички данъци заплати командировъчни и даже и хотели,а нашите алчни бизнесмени не могат а???Айде стига,ще се стиснат малко със купуването на яхти,замъци и кърви

коври

Голяма работа! Нали тука всички парле ву франсе?

Язе да питам тскованкана туй превозвачите шофьорите ли са? Че гаче ли май не са...

то по тая логика всеки почтен работодател, който плаща заплати и осигуровки, не укрива данъци и предлага нормални условия на труд трябва да е фалирал!

Да живей експлоатацията и робския труд! Не Еми да сме нормални, найс а?

Някой спомня ли си преди години как бяха пленени двама наши Български Шофьори на тирове във ирак,и бяха публично обезглавени,като имаше заснет клип,който беше пратен на нашите телевизии със екзекуцията,и мисля че по канал 1 го излъчиха и беше нещо страшно,та по темата,тезо шофьори не се бяха прибирали със месеци,и ето ви резултата,ако го имаше тогава този план,можеше сигурно да са си още живи и здрави хората,но какво да се прави съдба.

Атанасов вземи млъкни най-после. Тъп си на гъдулка

те както и много от ДС превозвачите сега пренасяха наркотици

микрон даси гушка старата чантя!

Пред европейски избори разцепление в ЕС с Източна Европа е кошмар за немците и изглежда ще ни цакат ама след изборите. Немците и без друго нямат ентусиазъм за тая глупост на затруднения Макрон. ЕС става още по- малко управляем, а бате ще се радикализира за да спечели гласове щото ще е голямо надвикване. Положителният доклад си беше точно за да не падне батката от власт, че врачанката е доста луда и хич няма да им цепи басма и на ЕС и на пияници, а народа е готов да тури жилетките и да прави глупости!

Не се знае какви ще са резултатите след евроизборите!

Куя врачанка ва...унъз с Прави на ЕС ли дето не дава юридически права пък тя била адвокат?

ТЕ "преговаряха": "МАКАРОН - Кой е живял в този замък? БОЙКА СИМИТЛИЙСКА - Тука са идвали на ваканция летно време. Тази резиденция се ползва... в нея не се спи... само за днес, специално за теб. МАКАРОН - На какво разстояние е от София? БОЙКА СИМИТЛИЙСКА - Със самолет е 26-27 минути. Иначе по пътя е към 500... Ще дойдеш в София на официално посещение, догодина ще има председателство, ще дойдеш пак. МАКАРОН - Ти къде си? БОЙКА СИМИТЛИЙСКА - В София на малко... МАКАРОН - Банкя? БОЙКА СИМИТЛИЙСКА - Първо бях кмет на София два мандата. Тогава си направих партия... "

Нашите политици са еинни само, когати вършат глупости.

си падат по стари лелки

...стари бараки...

Станишев, който е светлият лидер на париите, презрените в Европа, подкрепи капиталистите, които екплоатират угнетените, да спят по месеци в кабини на камиони... Колко много се е променил света, от времето на Станишев баща... Или поне приказките на комунистите... Който още им вярва де...

Те "превозвачите" едни парии ум да ти зайде

От прочетеното разбирам, че ако се приеме плана Макрон, доходите на шофьорите не са застрашени. Застрашен е бизнася на българсите фирми между две точки в Западна Европа. Тези фирми, които оцелеят, ще подобрят условията на живот на шофьорите, а ще се повишат и осигурителните им основи. Шофьорите от тези, които не оцелеят, ще отидат в западни фирми.

и като няма фирми кой ще плаща доходите на шофьорите бе тъпако? или насила 150 000 ще правим мигранти

Бъркаш свободното движение с миграция!

няма да позволя тъпанари да ми нареждат и свикват референдуми по равнището на пилешките им мозъци. НИКОЙ НЯМА ДА ИМ ГО РАЗРЕШИ!!!!! ДАЖЕ ДЖАМБАЗКИ.

Когато тировете започват да ги шофират роботи! Този проблем се решава от самосебеси!

Да живее плана "Макрон". Край на робовладелството и яките печалби на олигарсите на гърба на нещастните шофьори, спящи по кабините, хранещи се със студена храна и взимащи мизерни заплати. Това касае и обикновените трудещи се, все трябва да почне отнякъде.

чукащи магистрални труженички, вонящи и некъпани с дни като скптове, наместо у дома - починали нахранени и чисти

са много добри за българския стандарт на живот,но с плана "Макрон" има опастност да останат и без тях.

Добре де, нали се казва, че в Западна Европа има недостиг на десетки хиляди шофьори!

Така е, като ги няма фирмите, шофьорите само вкъщи ще си седят.

Не е така, ще фалират само тези фирми , които перат пари и подбиват цената на транспорта.

Това не е протест на шофьорите а на шефовете им! Просто тия наши олигарси не желаят да плащат добри заплати и да осигурят на хората нормални условия на труд!

българската фирма предлагат една съща цена,познай колко поръчки ще има българската.

Нищо не са блокирали... Само пушилка

Превозвачите мислят само за шкембето си. Защо не протестират че циганите избиват и изнасилват старите хора по селата

Господа, имате и нямате право. Защо?. Първо не познавате закона Макрон в детайли. Второ не можете да анализирате и давате акъл по български на нещо, което юридически не познавате. Я ми кажете чели ли сте това което се предлага???. НЕ СТЕ, ТОГАВА, КАК ЩЕ ГО КОМЕНТИРАТЕ???. Нашите робовладелци по медии и радиа реват та се късат и си гледат интереса. Управляващите бандити и мафиоти, комунистическите другари изобщо не ги е еня за шофьорите си. Ако има възможност да им работят без пари ще е най-добре. Не, че защитавам оня бабоеб, но ако наистина на превозвачите им се предлагат по високи заплати и по добри условия на труд защо не.

Блокирали са го- ама друг път...!