Военни следователи разпитват механиците в "Граф Игнатиево", подготвили падналия МиГ-29

Асеновград потъна в траур след официалното потвърждение, че майор Валентин Терзиев е загинал

Обратно в новината

Коментари - Военни следователи разпитват механиците в "Граф Игнатиево", подготвили падналия МиГ-29 | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Браво на редакторите на новините!!! Толкова ли няма една снимка на саморети на българските ВВС, та сте сложили тази на самолети F-16, при това един от разхождащите се военни е негър?!?

Голая киска хочет ласки - www.BG17.club

Не съм летец, но логически ще дам своята оценка: Надали техниците не са подготвили самолета за занятието - в края на краищата бил съм в армията и знам, че за началника на ескадрилата - какъвто е бил загиналия пилот - R.I.P. - техническите грешки са сведени на минимум. МОЕТО МНЕНИЕ Е: МИШЕНАТА, КОЯТО Е ТРЯБВАЛО ДА ПОРАЗИ Е ОСНОВНАТА ПРИЧИНА ЗА АВИОКАТАСТРОФАТА, КАТО СЕ Е ОТВОРИЛА ДОСТА НИСКО НАД МОРЕТО, ЗАХОДИЛ Е НИСКО, СЛЯЗЪЛ Е ПОД ОБХВАТИТЕ НА РАДАРИТЕ (1500 МЕТРА) И ТОВА Е ПРИЧИНАТА ДА СЕ ЗАБИЕ В МОРЕТО НА СКОРОСТ - ЗАГУБИЛ Е ВСЯКАКВО ВЪЗПРИЯТИЕ ЗА ТОВА !! В ТОВА ВРЕМЕ СНИМКИТЕ СА НАПРАВЕНИ ОТ ДРУГИЯ САМОЛЕТ. НОЩНИТЕ ПОЛЕТИ НЕ СА КАТО ДНЕВНИТЕ, СЛОЖНИ СА, ТРУДНИ СА И НАШИТЕ ПИЛОТИ ТРЯБВА ДА ЛЕТЯТ ПОВЕЧЕ ТРЕНИРОВЪЧНО И НОЩЕМ, АКО ИСКАМЕ ДА ИМАМЕ ПИЛОТИ АСОВЕ !!

"24 часа" пишат, че самолетът вероятно се е взривил във въздуха. :( Ако се докаже това, значи едва ли можем да говорим за пилотска грешка. Парадокс е, че военния прокурор обяви, че е образувано досъдебно производство за инцидента. То е било повдигнато по Наказателния кодекс и е за допуснато произшествие при управление на бойна техника, по което са допуснати имуществени вреди - т.е. по вина на пилота. Горкият човек и семейството му, светла му памет.

Виновните са метежника и неговата хунта!!!

Какво ще разпитват, нали има дневници за ТО, всичко е тествано, описано , подписано и заверено и чак тогава се лети? Дори си мисля, че и пилотът подписва, че машианта преди полета е изправна. Нещо като информирано съгласие, както е модерно да се нарича сега...пък ако стане нещо ти си подписал?!

Голая киска хочет ласки - www.BG17.club

Никога няма да се разбере истинската причина за катастрофата, защото ще лъсне истината за една друга "катастрофа".: Всичко у нас се скапа и умря.

Мъчно ми е за летеца! Съболезнования на близките! Каквото и да питам, няма да ми отговорят,,, Служил съм наземен персонал на военно летище, Далечна приводна и Пеленгатор. Когато летяха , на руските самолети, летците понякога се губеха. Изведнъж не знае къде се намира... Пеленгатора му даваше непрекъснато пеленг... А да летиш в стар руски самолет, сам самичък през ноща, като нищо можеш да се объркаш, заблудиш, да не знаеш горе и долу... Ако се е ударил с 900 км/ч във водата, все едно на бетон се е ударил, даже по зле. Руските бойни самолети са капризни и трудни, почти нямат модерна авионика, не прощават и най малката пилотска грешака.

Опит за добра история...

малък, гнусен, лъжец.

Обаче по останките, които намериха, сьдят, че се е взривил вьв вьздуха, преди да падне във водата! Пилотът нищо не се е обьркал!

За какво говорим??

Ебаси тъпия чекиджия. Нещопо-умно не можа ли да измислиш.Самолена ли е виновен или ремонта в полша, наместо във фирмата производител - МИГ?

Тези, които разправяха, че е пилотска грешка, защо сега не обяснят това как се връзва с информацията, че самолетът се е взривил вьв вьздуха?

но ще трябва да проверят и настройките на висотомера на самолета. Пиша всичко това, защото в края на миналия век , по време на мащабно учение при разузнавателен полет МиГ21, с 26 годишен пилот мина толкова ниско над нас, че му видяхме лицето, но той загина при опит за заход и удар във върховете на боровете около нас. Пристигналите на място представители на ВВС, командуването на учението, български и руски експерти, специалисти по тези самолети, споделиха с нас само това, че висотомера му бил погрешно настроен и е отчитал височината спрямо тази на Чешнигирово, но не и спрямо тази на която бяхме ние, а разликата бе около 800 метра, което в комбинация с ниската скорост при полета е довело до удара на самолета във върховете на боровете с последващото му разбиване и смърт на пилота. Колкото до откриването на нас и мястото на катастрофата от другият, летящия с него в двойка самолет, истината е че твърде дълго летеше над нас и района без да е забелязал нищо и узнаха истината и дойдоха едва след като по свързочните средства им доложихме за катастрофата, координатите на местоположението ни по едромащабна карта, а през това време ние бяхме обезопасили района и събрали де що намерихме от останките на пилота.

Написаното не е измислица, а е факт, в подкрепа на който ще спомена че пилотът бе от Видинско, и ще допълня по-рано написаното с обяснението на хората от ВВС защо втория самолет не е видял взрива от катастрофата и не е установил местоположението му - защото по време на полет пилотът имал само няколко секунди от всяка минута за оглед на земната повърхност, взривът е бил прикрит от високите и гъсти борове. Нито се пиша експерт, нито искам да обвинявам или оневинявам някого. Просто искам да се установи истината за смъртта на този българин!

Абе в кой век живеем, бе? Бах таа черна кутия, 2 дни не могат да я намерят. Колко пък да е трудно да я направиш тая кутия са изплува над водата и да излъчва ГПС координати? Всеки шибан телефон го може...

Като са много разбиращи, що им падна самолета? И нищо не видели, нищо не чули! Бъкано с кораби и самолети! И никой не гледа през бинокъла?

най-вероятно щото е било половин час след полунощ??? дали? Дали е събрал целият личен състав участващ на учението да го наблюдават трепетно посред нощ как ще порази тривиална цел в тривиално учение (което принципно трябва да се прави 1 път на 2 месеца)? Да ви припомня само, че "всичко може да се обърка" е съвсем на място в случая, защото параметрите на обстановката, в която е поставен бойният пилот далеч надхвърлят класическото "миг невнимание, цял живот мъртъв".

това, че от Кизяк се обаждат според мен не е никак случайно! Гузен не гонен бяга ... я нашите "съюзници"-детоубици по НАТО да дадат инфо какво са правили техните части в хода на това учение? Водили ли са някакви стрелби или учения по "ослепяване" на чужди самолети по време на гибелта на самолета и пилота?

Какви супи разливате: нали точно в този момент във въздуха е имало и друг самолет чийто пилот визуално е потвърдил поразяването на мишената. Значи може да потвърди визуално поразяването на малката мишена а не е видял разбиването на цял изтребител? Щеше да е смешно, ако не беше трагично! Втори въпрос: имало ли е в тази летателна зона и други самолети на приятелски и не толкова приятелски нам страни?

Я прочети по кое време на денонощието става инцидента? Да те подсетя за упражнението - стрелба по светеща мишена, спусната с парашут от самолет от височина 9000м. Концентрирай се и си отговори сам защо са видели едно събитие и не други...

Според теб излиза че самолетът изобщо не е разбил. Тоест отвлечен е от извънземни.

Тия или няма техника или не знаят как да я ползват. значи горещо им препоръчвам В такъв случай да се разходят до марината на Диневи, там има един много хубави яхти с прекрасни сонари. Ще им направят 3D картография на дъното за няколко часа. Вярно всичките са частни но предполагам че никой няма да откаже ако го помолят. Колкото до малоумните приказки за това че са го свалили-хората от брега са наблюдавали учението. Дори има запис как поразява мишената. Тия същите хора Дали ще пропуснат голямото огнено кълбо което би се получило от изтребителя ако същият е ударен от ракета??

Ракетата въобще не е нужно да го УДРЯ. това поне не научихте ли покрай инцидента в Украина?

Всякакви коментари от неразбиращи(не е обида ,а по същество) е излишна . Всички имат интерес да се разбере причината . В полза на безопасността и сигурността ,сега и в бъдеще . Опасно и престъпно е ,предварително да се вини някой ,да се правят прибързани изводи !

Не беше мор Не беше ЧУМА А Борисов

Защо никой не обръща внимание че загиналият летец е само майор? След 25 г. служба трябва да е минимум полковник. Каква е причината да са забавили израстването му във звание?

Заеманата длъжност от майора определя званието му.

Вярно е! На 47 години, само майор , че и още лети!

До "Това не е логично" Човекът е началник-щаб на ескадрила . За тази длъжност ,това звание . .... Малка ни е армията .Възможностите за развитие са ограничени .За съжаление така е навсякъде в армията....

Борисов, добре ли спиш?

Ето затова Борисов и ГЕРБ ще спечелят голяма победа на изборите ,стига дотогава да не съсипват държавата ,т.нар, "министри " -кукли на конци и Мая циган.кота ,Чалгата и Хр.Иванов -тъпото.....

Как красиво лъжеш! Летецът е на твоята съвест!

Стандартна процедура след авиационно произшествие - защо трябва да пишете глупости, а не вземете да потърсите някой от занаята да ви каже процедурата. Когато катастрофира автобус правят такава проверка, та какво остава за авиационната техника. Дори комплекта инструменти за обслужване и ремонт на изтребителя се запечатва и стои така, докато не се приземи машината... Аман от бездарни, злобни и деградирали мозъци!

Като стигнахме до автобуси да питам. Ако веднъж в месеца, в неделя сутрин на сухо и светло правиш едно кръгче от София например до Благоевград. Отиването и връщането около 2 часа, значи 24 часа за година, дали ставаш за пилот в формула 1?

си тъп нали? сравняваш ябълки с круши, човека ти пише че един боен самолет минава много повече и по-обстойни проверки, ма ти си знаеш твоята.

Най- вероятната ПРИЧИНА за падането на самолета са Облъчващите Базови Станции( антени на А1( ЕМтел ) и Вииваком... Пилота вероятно е бил ОСЛЕПЕН за 10 секунди от тия ОБЛЪЧВАЩИ станции и е катастрофирал с самолета... От тези станции умират МАСОВО птиците, а хората се разболяват от РАК, Левкемия и ослепяват. Трябва да МАХНАТ всички станции на А1 (Емтел ) и Вииваком от градовете и с конкурс да оставят САМО една фирма да слага такива станции, на ПОНЕ 5-10 километра от градове и села. и да се ЗНАЕ къде се намира тази станци, за да НЕ катастрофират самолети и хеликоптери... По- разговорите с мобилен телефон да са СКЪПИ и да РАСТЕ България като Население, отколкото евтини разговори, но БОЛНИ и умиращи Българи и птици... Отделно от това е добре да купуват самолети, с ДВАМА пилоти.. Ако на единия пилот му стане лошо, му прилошее, да може, ДРУГИЯ пилот да приземи самолета.. От Електромагнитното излъчване на Мобалните фирми А1(Емтел ) и Вииваком може да БЛОКИРА и електрониката на самолета. И тогава, дори и няколко пилоти НЕ могат да приземят самолета и ще катастрофират.. Затова, мобалните фирми трябва да бяат НАДАЛЕЧЕ от градове , села и военни летища..

абсолютни глупости... За разлика от тебе аз съм "пипал" базови станции за мобилни мрежи.

Върховният касационен съд (ВКС) окончателно е оправдал Николай Ненчев, който беше военен министър във втория кабинет на Бойко Борисов (2014-2017), съобщи специализираният сайт „Лекс“ в понеделник. Мотивите, с които върховните съдии са потвърдили решението на първите две инстанции, обаче няма да бъдат публикувани, тъй като делото е засекретено. Обвинението твърдеше, че бившият министър на отбраната не е изпълнил два договора за ремонт на двигатели за изтребители МиГ-29, сключени с руската самолетостроителна корпорация „МиГ“. Според прокуратурата Ненчев е наредил на бившата си заместничка Десислава Йосифова да заключи договорите с „РСК МиГ“ в служебната каса, заради което те така и не са влезли в сила. В обвинителния акт се посочваше, че вследствие на това е спаднал „нальотът на пилоти от ВВС на Република България на 33 часа за една година, при установен в НАТО стандарт от 180 летателни часа за година или поне минимум 80 летателни часа за година“.

ДА НАЕМЕМ ХОЛАНДСКИТЕ СПЕЦИАЛИСТИ ПО РАЗСЛЕДВАНЕ НА АВИОКАТАСТРОФИ? НЕ НИ МЪРДАТ 10 ГОДИНИ РАЗСЛЕДВАНЕ...............ПЪК ПОСЛЕ ЩЕ МУ МИСЛИМ...............

РАДЕВ е главния виновник за смърта на този свестен летец...Впрочем , фатмака ще ликвидира държавата, ако не се смени спешно помиярското правителство

Вторият кабинет на БОЙКО БОРИСОВ е виновен!

Така е, но си дели вината наполовина с Путин!

Свали изтребителя? Кой?!

Инциденти стават в район на военни учения, като ''инцидента'' в Чешнегирово.

НЕЩО МНОГО СЪМНИТЕЛНИ СЪБОЛЕЗНОВАНИЯ ОТ СТРАНА НА АМЕРИКАНСКИТЕ ДРУГАРИ???.........ВЗЕ ДА ИМ СТАВА НАВИК! МИРИШЕ НА ИНДУЛГЕНЦИЯ, КАКТО ПРИ НАХЛУВАНЕТО В СКЛАДА!

ako ima oste trenirovli s nato mai ste se ostane bez samoleti na vsiko ima helekopter samolet

Това е саботаж на руските убийци.които тормозят целия свят.....

Да така е- Петров и Боширов са ги заснели как тичат по крилото на изстребителя по време на полета като Брус Уилис и с кози крак блокират закрилките.

Е нормално, военните следователи да докарат някое ДМС.

абе тия рашки една черна кутия не могат да направят както трябва. Не им е за първи път да не излъчва. И пак на МИГ беше.

за 5 мин в гоогле: June 17, 2019 AN-32 black box damaged in air crash 18.12.2015 The black box from the Russian Su-24 fighter-bomber downed by Turkey has been damaged, said Nikolai Primak

"First flight: 9 July 1976"

изглежда че са магнетофон с лента, дали имат и модернизирани?

След дъжд - качулка!

НАТО и хамериканците приключиха с учението...

Както е тръгнало май неслучайно чакат да минат трите дни за да се окаже черната кутия "повредена".

Черната кутия е предвидена да издържа точно на солени морски и океански води, където обикновено пилоти катапултират и се стремят да насочат аварирал самолет. Така, че прав си подготвят ни за лъжата.

И никакви 3 дни,престой в солена вода: мин. 30 дни... и пр., вкл., но не само - престой в реактивна среда, бензин, керосин, химикали от състава на пожарогасителите,огън...........

Според мен се правят на луди. Черните кутии са така направени, че да издържат 30-40 дни под вода. За мен самолетът е СВАЛЕН от рашистка неприятелска ракета и ще се опитат да прикрият това!

Легендарно-митичните демони на Путин - Бошаров и Петров!

В бегето изобщо има ли някакви специалисти по разследване на авиокатастрофи? По новините видех един тлъстак на над средна възраст, представи се като "военен прокурор от Варненска военна прокуратура" дето не можа 5 думи смислено да върже и видимо разбираше от авиация колкото някой виждал самолет само на детска рисунка.

Звеното за разследване на авиационни произшествия към Министерството на транспорта.

Но те отговарят за гражданската авиация и нямат юрисдикция при военните. Иначе са хора с опит и квалификация - пилоти, авиоинженери

някой чел ли е коментари в руските медии какво мислят за инцедента инттересно ми е иначе истината се знае винаги има спътник, който прелита над района и е заснел инцидента преди години така се изясни казуса с румънски кораб който се блъсна в български тласкач и тогава капитанът Георги Ангеловски/мир на душата му, хубав ама наистина хубав човек беше/ беше освободен от румънците

Глупост след глупост,защо си неграмотен? Пише се инцидента,а не инцедента.

Вярно ли, че Ту 160 надбягал два ф35?

Светъл полет на летеца и съболезнования на семейството! Има ли някъде изнесена информация по какви версии работят разследващите?

Фурашките съвсем се оплетоха с инфото. Министъра им заявиЍ: последните думи на пилота били, че е поразил целта. Сега обърнаха плочата, че ракетата му е поразила собственият самолет....

Пише се фуражките,а не фурашките. Защо си тъп и първосигнално другарю 681?

Aбе истината няма да ни я кажат............... "Въпрос на часове" над информационното затъмнение да изгрее лъчезарната четирилъчка на истината, че... ... българският МиГ-29 е станал жертва на секретните изпитания на нова руска технология/оръжие за РЕБ (радиоелектронна борба), което коварните ватенки са използвали, подло затаили се под покрова на нощта, с цел опорочаване и срив на демократичните евроатлантически учения! И, разбира се, изпитанията са се провеждали от дежурните по антидемократични пакости легендарно-митичните демони на Путин - Бошаров и Петров! Другари носители на правоверна експертиза, дайте малко повече фантазия, де, времето си тече, а желязото изстива!

Ако толкова сте го закъсали на фантазия и ако пуснете някое евро хонорар, мога редовно да ви снабдяван с ярки, креативни, нестандартни антируски опорки! Защото старите ви вече не хващат декиш, уви...

Предурреждавахме на времето! Не давайте на поляците да ремонтират миговете! И тогава взеха политическо решение! Ха сега си носете последствията. Както ефките! Не отговаряха на 4 от 7 условия, ама тях взеха!

Виж сайта faktor другарю тъпанар Мдаа. Този самолет е ремонтиран в Русия.

е бил ремотниран там тъпоъгълнико? В Полша ремонтираха само двигатели с фалшиви украински части, в Беларус ремонтираха Су-25. А сайта на факТОР е само тор, нищо повече.

Опа!! Руски агенти на КГб, дегизирани като въшливи български пенсионери-механици, са саботирали самолета! Защо не се досетих още в началото ??!!!!

Жалко за майора. Жалко, че нямаме необходимата техника. Работата на военните следователи е да направят точно това. Да разпитат всички.

Отчитане на дейнист... Какви механици, бе? Какво ше подготвяш когато всичко е оставено на произвола, цялата армия е в кома от десетилетия, господа

БАН имат много голям ресурс - имат катедра по Океаните . Мисля че БАН няма да свърши работа - тяхната техника и мисъл е много по-голяма за Море - тоест за тях е плитко 70-80 метра - големи са им корабите и подводниците , не могат да влязат в едно нищо и никакво Черно Море .

Военните следователи и прокурори да ги качат на Миг- 29, да летят над морето час и половина и тогава да питат!

Не са виновни механиците , а производителите и тези които не са бракували още руските боклуци които падат всеки ден.

Яко специалисти има в коментарите...

Братчет дай нещо за блок70,че са 50+ годишни.............

С изтекъл срок на годност ли са били боеприпасите? Пада след като стреля!

Преди няколко години платихме 16 млн на Русия за да рециклира ракетите на МИГ-29. Предполага на самолета са били рециклираните боеприпаси.

Грешиш! Мишената е също боеприпас. И тя е в основата на трагедията. Признаха го от самото начало. Извършвала е свободно падане, а не "висене" под парашута, което е принудило пилота на резки маневри и рисковано снишаване на самолета. После той е докладвал че е поразил целта, а не своя самолет...

Светещата парашутна мишене не е руска, а наше производство. Стига нагнетяване на омраза.

Говориме за боеприпас а не мишена! - когато ракетата ти прогори крилото на самолета, това не е проблем с мишената!