Вижте новите електробуси за градския транспорт в София

Кметът Йорданка Фандъкова обяви, че модерните превозни средства са "с много екстри, с видеонаблюдение и пригодени за хора с проблеми и майки с колички"

Обратно в новината

Коментари - Вижте новите електробуси за градския транспорт в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Кой ще плаща бе, Данче? Градският транспорт е на 85% загуба. Купете още по-скъпи електробусе.

Споко, това е за изпроводяк.

защо не са за ЕА регистрацията?

Нали се возят в тези китайски ментата. Раздрънкват се за месеци след доставянето им и започват да скърцат и да тракат вътре. Окачването им е лошо. Зимата се движат с 20 км/ч, понеже им пада капацитетът на кондензаторите. Цената им е повече от на снаден немски автобус, а качеството е китайско. Пак усвояване на пари и столична община-дойна крава. Нямат намерения да спрат да се гаврят с нас... има само един начин да се справим с проблема.

Важното е колко повече може да се открадне. Останалите параметри по сделката са на следващи места. Поне по една печка да бяха купили на тия ,,модерни'' мотокарчета, че зимата е яко клинч в тях - не качват повече от 3-4-5 градуса вътре.

Щото са ментак електрички.

Може би е така, но по тези пътища няма автобус, който да издържи. Всеки ден се возя по Сливница в София в двете посоки. На моменти се понадигам, защото на дупките вътре в автобуса се разглабяш! Същото е и за новите трамвай от Полша. Така се клатят, че се чудя как досега няма изхвърчали от релсите. Неотдавна на улица Христо Ботев след Слевница по посока ц. гара от клатенето компютъра на трамвая заби и той спря. Така, че и заради пътищата и релсите техниката не е подходяща. Вероятно скоро по тия ровове ще трябва да се въведат отново конските впрягове.

абе... не съм съгласен. работят си нормално автобусите, возя се в една от тях ежедневно.

градският транспорт навсякъде по свете е на загуба и дотации. Освен в Лондон.

Циганите ни давате ли продължим да се возим без билетче

Значиии....тооо ракия нема, тя хлеб купила... Улиците са в безобразно състояние ! Тунела, в Люлин ремонтирахте, ама, докато стигнат до смотания тунел, новите Ман-ове се разбиват в кварталните улици, които на нищо не приличат.

Браво!! Прекрасни са новите автобуси! Хубаво е, че се увеличава стокооборота с братски Китай. Стига сме внасяли автобуси от Турция, които за нищо не стават а и са по-скъпи!

Както и ти си ментак Йордан, а всъщност си Мюмюн

щи давами до неделя и возене и кифтета и пари , след 2ри - нанай маро

Стига сте ревали бе софиянци. Новото си е ново, дядо Форд като го попитали кая е най-добрата кола, очаквали да каже Форд, той казал новата. Какво плюете китайците, те европейците да не са по-добри. Возете се, радвайте се, ако не ги искате подарете ги в провинцията и без това са платени от бюджета на държавата.

че се разколачат до септември , после иде зима и батерията пада на 30%. та до тогава - кой не скача е червен

Като чета коментарите, Народе нямаш угодия.

Явно не сте наясно, че литиево-йонната батерия е зависима от околната температура. Знае се , че лятото е-колата изминава около 500 км, а зимата 360-370 км. Тава е сега реалността. Това е технологията. Знам го и от е-велосипеда който карам лято и зима, грешка няма.

Сигурно е корупционна схема - остана ли изобщо една поръчка с обществени (че и не само) пари която да не е? Сигурно и качеството не е най-доброто, което може да се намери - китайските авто производители не се славят с особено високо качество на продукцията си. Но във всички случаи всеки един такъв рейс вади от обращение стар смръдлив дизел, което е крайно наложително за този толкова мръсен град.

5 предизборни парчета за Софийските селяни ... да лапкат докато не са ги викнали запас!

От кога китайците са ти братя?

Очакваме новина за горящо хале с автобусни на депото.. в Германия имаше 2-3 такива, много екологично пушеха. А преди 2-3 седмици магазин (голям , с размери на ЛИДЛ) за велосипеди пламна заради ел. колело...

Има ли зарядни направени? Или пак ще ги зареждате с мобилен дизел генератор на обръщалото?

На една от снимките в близък план е снимана зарядна станция.Специално за другари дето това питат....

Сигурно ,сигурно ,а ти сигурно си с мустаци....Приказки на кило. За замяната на смърдели съм съгласен

Само да не стане като е ек бусчетата за крайните квартали, които трябваше да осигуряват достъп до метрото. Никой не ги е виждал и чувал, нещо като караконджули.

Имат ли вграден радар за наглите селяци с немските класики?

Сигурно отново са за да придадат европейски вид на центъра на # София,а в кварталите старите волски талиги

Това е лошо, защото ако дойде Бонев от затрий София, тогава тези Китайчета ще ги има, но само на картинка...

Отново далавера на изп директор С.Монов. Защо никой не го пита за какво купува тия боклуци, колоко струват и как се печели поръчката. С.М> си е подставено лице на Й. Фанд която е леля знаете на кой

Най-вероятно коментиращите тук не са се качвали на такива автобуси но се изказват толкова компетентно..............ужас нямам думи. Малоумна история.........няма да има скоро ред в тази държава, защото обществото е смотано.........

Нека до тях да сложат опушения, пропадащ в средата, смръдлив, наквасен със смазка, икарус от линия №404. Нека сложат и тролеите от линия №4, на които седалките са се лакирали от мръсотия, вътре не са чистени откакто са излязли от завода. Страхотна подвижна зараза са тези тролеи.Страхотна мръсотия и смрад. Но трябва да се чекирам! Леле, модерно.НАЛИЧНИЯТ ГРАДСКИЯТ ТРАНСПОРТ Е НЕВЕРОЯТНО МРЪСЕН! Е, ТО ОТ МЕРЦЕДЕСЕ НЕ СЕ ВИЖДА ВЪТРЕ....

Браво бе...а бензинът иначе не гори....нали...

В автобус 100 се возят от 5 до 10 човека от кв.Бенковски до пътно строителна техника. Маршрута е изключително ненатоварен. Автобус 404 има 36 спирки с голям брой пътници и също е в окаяно състояние Един шофьор беше казал, че като знае какво е състоянието на автобуса, никога няма да се качи да се вози в него.

Браво на вас

Сори пич, Ирландски са! https://higer.ie/

Ц, Ирландия ! https://higer.ie/

Колко цифрена е била комисионната? За една разпасала се даскалица питам.