Вижте новите електробуси за градския транспорт в София
Кметът Йорданка Фандъкова обяви, че модерните превозни средства са "с много екстри, с видеонаблюдение и пригодени за хора с проблеми и майки с колички"
Обратно в новинатаКоментари - Вижте новите електробуси за градския транспорт в София | Днес.dir.bg
Коментари
В автобус 100 се возят от 5 до 10 човека от кв.Бенковски до пътно строителна техника. Маршрута е изключително ненатоварен. Автобус 404 има 36 спирки с голям брой пътници и също е в окаяно състояние Един шофьор беше казал, че като знае какво е състоянието на автобуса, никога няма да се качи да се вози в него.
Нека до тях да сложат опушения, пропадащ в средата, смръдлив, наквасен със смазка, икарус от линия №404. Нека сложат и тролеите от линия №4, на които седалките са се лакирали от мръсотия, вътре не са чистени откакто са излязли от завода. Страхотна подвижна зараза са тези тролеи.Страхотна мръсотия и смрад. Но трябва да се чекирам! Леле, модерно.НАЛИЧНИЯТ ГРАДСКИЯТ ТРАНСПОРТ Е НЕВЕРОЯТНО МРЪСЕН! Е, ТО ОТ МЕРЦЕДЕСЕ НЕ СЕ ВИЖДА ВЪТРЕ....
Най-вероятно коментиращите тук не са се качвали на такива автобуси но се изказват толкова компетентно..............ужас нямам думи. Малоумна история.........няма да има скоро ред в тази държава, защото обществото е смотано.........
Отново далавера на изп директор С.Монов. Защо никой не го пита за какво купува тия боклуци, колоко струват и как се печели поръчката. С.М> си е подставено лице на Й. Фанд която е леля знаете на кой
Сигурно отново са за да придадат европейски вид на центъра на # София,а в кварталите старите волски талиги
Само да не стане като е ек бусчетата за крайните квартали, които трябваше да осигуряват достъп до метрото. Никой не ги е виждал и чувал, нещо като караконджули.
Има ли зарядни направени? Или пак ще ги зареждате с мобилен дизел генератор на обръщалото?
Очакваме новина за горящо хале с автобусни на депото.. в Германия имаше 2-3 такива, много екологично пушеха. А преди 2-3 седмици магазин (голям , с размери на ЛИДЛ) за велосипеди пламна заради ел. колело...
5 предизборни парчета за Софийските селяни ... да лапкат докато не са ги викнали запас!
Сигурно е корупционна схема - остана ли изобщо една поръчка с обществени (че и не само) пари която да не е? Сигурно и качеството не е най-доброто, което може да се намери - китайските авто производители не се славят с особено високо качество на продукцията си. Но във всички случаи всеки един такъв рейс вади от обращение стар смръдлив дизел, което е крайно наложително за този толкова мръсен град.
че се разколачат до септември , после иде зима и батерията пада на 30%. та до тогава - кой не скача е червен
Стига сте ревали бе софиянци. Новото си е ново, дядо Форд като го попитали кая е най-добрата кола, очаквали да каже Форд, той казал новата. Какво плюете китайците, те европейците да не са по-добри. Возете се, радвайте се, ако не ги искате подарете ги в провинцията и без това са платени от бюджета на държавата.
Браво!! Прекрасни са новите автобуси! Хубаво е, че се увеличава стокооборота с братски Китай. Стига сме внасяли автобуси от Турция, които за нищо не стават а и са по-скъпи!
Значиии....тооо ракия нема, тя хлеб купила... Улиците са в безобразно състояние ! Тунела, в Люлин ремонтирахте, ама, докато стигнат до смотания тунел, новите Ман-ове се разбиват в кварталните улици, които на нищо не приличат.
Циганите ни давате ли продължим да се возим без билетче
Нали се возят в тези китайски ментата. Раздрънкват се за месеци след доставянето им и започват да скърцат и да тракат вътре. Окачването им е лошо. Зимата се движат с 20 км/ч, понеже им пада капацитетът на кондензаторите. Цената им е повече от на снаден немски автобус, а качеството е китайско. Пак усвояване на пари и столична община-дойна крава. Нямат намерения да спрат да се гаврят с нас... има само един начин да се справим с проблема.
Важното е колко повече може да се открадне. Останалите параметри по сделката са на следващи места. Поне по една печка да бяха купили на тия ,,модерни'' мотокарчета, че зимата е яко клинч в тях - не качват повече от 3-4-5 градуса вътре.
Може би е така, но по тези пътища няма автобус, който да издържи. Всеки ден се возя по Сливница в София в двете посоки. На моменти се понадигам, защото на дупките вътре в автобуса се разглабяш! Същото е и за новите трамвай от Полша. Така се клатят, че се чудя как досега няма изхвърчали от релсите. Неотдавна на улица Христо Ботев след Слевница по посока ц. гара от клатенето компютъра на трамвая заби и той спря. Така, че и заради пътищата и релсите техниката не е подходяща. Вероятно скоро по тия ровове ще трябва да се въведат отново конските впрягове.
защо не са за ЕА регистрацията?
Кой ще плаща бе, Данче? Градският транспорт е на 85% загуба. Купете още по-скъпи електробусе.
Споко, това е за изпроводяк.