Верижен сблъсък и последвал пожар отне живот на пътя Пловдив-Пазарджик
Катастрофата е станала между два леки автомобила и микробус
Обратно в новинатаКоментари - Верижен сблъсък и последвал пожар отне живот на пътя Пловдив-Пазарджик | Днес.dir.bg
Коментари
Явно буса е ударил колата пред него. Там всички карат много бързо и не спазват подходяща за скоростта дистанция.
Карат като ненормални по тази отсечка. Трябва да се сложи мантинела по средата, за да спрат тези катастрофи. Пример - Пловдив - Асеновград. Там беше същата касапница преди да го направят.
Този път все едно е писта за формула 1. Всеки се пъне с 200 в 20 годишната си трошка и се засичат по 4 автомобила. Два карат до мантинелата и 2 изпреварват. Разстоянието от Пазарджик до Пловдив е 30 км. Колко прост трябва да си за да рискуваш живота си за да стигнеш 5 минутои по-късно?
Колко трябва да умрат, за да оправите отсечката. Тя е чисто нова, но лентите са прекалено широки, което води до предприемане на рискови изпреварвания. Стеснете лентите и ще остане място зад мантинелата за хубав вело път. Дори на Google Maps се виждат джигитите: https://www.google.com/maps/@42.1742554,24.478645,3a,23.5y,118.09h,87.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqXIDFU_TyNKHzaIA4mjzEQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
Майните около пловди и пазарджик и селяните около търново са най-наглите и мръжни бандити на пътя. Затова и се трепат най-чето, но тепат и невинни хора.
Хайде сега новия кмет на Пазарджик, ако е в неговия ресор да вземе мерки! Тъй като обеща, че ще прави много неща! Хайде! Чакаме!
да добавя, за къде ли бързат тия диви селендури. Да се доберат по бързо до кочините в които живеят, при грозните си селендурки и да се наливат с парцуца. Свине.
на гробове, надгробни камъни и всичко свързано с оскверняване на мъртъвци, да важи военен съд и закон. Разстрел за мародерство!
Там лентите са широки и много голяма част от шофьорите, а местните на 100%, като настигнат автомобил, включително камион го изпреварват, независимо, че има насрещно движещи се. Някои направо яхват осевата линия и карат все едно са на магистрала. КАТ е пълен мат по въпроса. Знаят, ама нищо не правят.
добре е да стеснят лентите, но е добре и да се научим да караме в правилната лента - не сме свикнали с трилентови пътища, както и че най-бавният е в най-дясната лента, а не по средата или в лявата. Тук не говорим за тези каращи бързо, а за тези които на магистралата са с
Пътя е чудесен, правен е преди 2-3 години, широки ленти, почти прав..... Стават масово изпреварвания по средата и това е най-сериозния фактор, като се наемат двама от срещуположни посоки едновременно да го правят. Дано не замяза на между Стара и Нова Загора с възпоменателните мини паметници...
казвах си аз, че на българина не му трябват хубави пътища. По-долу един казва, че пътя е прекалено широк и да се стесни. Винаги пътя или КАТ са лоши /то и в това има смисъл/, но никога в шоферите /българи сме - всичко знаем и можем, друг ни е виновен/. А сега искате ли да дам акъл за Изтока /Восток, дело тонкое/ или за футбола.
Същите тези шофьори в Гърция, Турция и на запад от Калотина са по ниски от тревата. Ха познай, щом те са същите, пък там пътищата са хубави, къде е проблемът. Жокер - наблегни на буквата "К" в КАТ, която идва от "контрол".
Пътят наистина е много хубав, на е извън стандарта на ширина. Можеше да го разширят още малко, примерно с 1 метър и си ставаха две еднопосочни платна с по две ленти. Защо не го направиха не знам. Трафика е много силен, пътя е много натоварен и си струваше да се направят тези платна, разделени с мантинела или бетонова ограда. Почти всеки месец се тряска, колко още трябва да пострадат за да се замислят. Да, пътя предполага бързо каране, все пак в 21 век разстояние от 30 км. Е логично да се изминава за 25 30 минути.