Вдовицата на майор Терзиев: Повишиха в длъжност един от обвинените за смъртта му
Новината идва ден след като Военно-апелативният съд нареди разследването за смъртта на пилота да бъде възобновено
Обратно в новинатаКоментари - Вдовицата на майор Терзиев: Повишиха в длъжност един от обвинените за смъртта му | Днес.dir.bg
Коментари
Това за съжаление е реалността в днешно време в нашата армия. Виновните биват оправдани от военният инспекторат и прокуратура и се повишават в звание и длъжност, като им се предоставя още по-голяма власт, а всички засегнати са смачквани или изхвърляни от системата, защото пречат на шуробаджанащината и създаденият режим на работа на системата. Военният инспекторат, който трябва да разследва и наказва виновните не е независим и обективен и изпълнява разпоредбите на тези, които са на власт, като винаги оправдава по старшите и те продължават да правят закононарушение, като се считат за недосегаеми!
35 г реформи и сме точно в началото - истинските виновници са скрити и повишени или обгрижени на някое топло място. И не само във ВВС, а във всяко ведомство е така. Да не говорим за липсата на чест у военните, където тя би трябвало да е на преден план. Би могъл индивидът да си подаде оставка, обаче храната е на първо място.
Няма отърване от този комунизъм. Вчера тези некадърни фатмаци ми катастрофираха един от последните ИЛ-76.
Трябва да се носи от прецедента радев кото остави ВВС в окаяно състояние след като години наред бе шеф. Не знам дали си спомняте но то бяха падания на хеликоптери, самолети, оцеляха спартана на правителството и два изтребителя единия от които успешно разбиха. Мунчо отделяше повече внимание на сдобиването с апартамет на любовницата си отколкото подържането на материалната база и летателната подготовка.
То щеше да знае на каква височина може да пилотира. Има всякакви системи в изтребителя му за да му показват точни данни за това къде се намира. Да може би човека с целите да го е сложил на грешно място....но какво прави пилот който не знае да пилотира във въздуха?
Не пишете минуси без да разбирате ! Това си е пилотска грешка ,човека си е загубил пространствена ориентация ,1500 метра над земята - много време да излезеш от положението .....но ако си добър, а да обвиняваш някой че не ти бил казал да не правиш така - това не е детска градина ! За километър и половина един средно добър пилот ще се справи с положението стига да знае къде се намира и да си гледа приборите ! Преди да пишете минуси да ви кажа че съм 43 години в авиацията !
кой си в авиацията???? наливал си бензин в зил-а от артелната ли??????движил се е с над 850 км/ч колко са 1500 метра с тази скорост. и от къде си сигурен че приборите са работили правилно. трябва да има началник на стрелбите , който да му заповяда да спре щом е под допустима височина.
Не забравяй скоростта, с която се е движил и че едновременно с това е стрелял. За 1500 м нищо не можеш да направиш, разбирачо! Разбира се, че отговорността е на този, който е издал заповед да се стреля. И на тези, които оставиха пилотите на земята и без нальот, за да добият опит! Димитрина е невероятна и непримирима жена, която смело бръкна в казана с л*йна, наречен армия.
Извънредно! Руснаците освободиха Невелское, ДНР. С този ход поставят гарнизона на ВСУ в Первомайское в критична ситуация, под заплахата от обкръжение. За украинците там времето изтича. Или трябва да се изтеглят сега или следва ново фиаско ала Авдеевка...
Кефиш се ще руските фашисти продължават с убийствата а? Честито фашаго
Защо се допуска пилот на самолет да е началник на ръководителя полети - как при това положение се очаква последния да му посочва грешките и да му дава команди? Липса на тренировки и мъжка чест да се не изложиш като началник пред подчинените си... Това е станало...
То си има поговорка - голям чин на борда, голямо ... очаквай. При военните е по-сложно, все-пак изпълняват заповед. Не знам, дали като гражданските, могат да се откажат от изпълнение. А е сериозна трудност да прецениш всичко на ниска височина, когато нямаш достатъчен нальот. Но нальотът и честотата му са обективни, и затова, ръководителят е виновен. Обаче сигурен съм, че нашите закони, са врата в полето в тази област.
Опитват се да прехвърлят вината върху пилота като грешка , но така и не го доказаха. Това означава ,че много добре знаят какво е станало. Не забравяйте ,че и така и не изнесоха данните от черната кутия на самолета . Ако беше пилотска грешка , ще се види на тях и щяха да го покажат. В началото се беше появила една теория ,че е свален по грешка от нашите. По същото време имаше учение на ВМС и други натовски , като полета беше част от тях. Учението беше прекратено веднага след инцидента без пояснения. После се появиха снимки от отломките на самолета които изглеждаха , все едно е бил ударен от ракета. Всичко това изчезна много бързо без да бъде опровергано. Най-вероятно и с този инцидент ще се случи същото както с френските командоси бити от 2ма селски падари до Козлодуй. До ден днешен не са обяснили какво са правили там тия. Излязоха с малумно обяснение ,че били туристи - в бойно снаряжение.
Френските "командоси" бяха бити от 2-ма братя в с. Коиловци, общ. Плевен. Братята са големи звезди в района и до ден днешен.
Жената на Загиналия е Упорита . Така Трябва .Всяка една Професия носи Риск - Пилотите на САМОЛЕТИ УБИЙЦИ са обучени да умрат с Достойнство . Но трябва да има Смирение за Близките , да не забравяме че умрелите са там , а живите тук . Тази жена трябва да има помощ от Държавата .
Била ли е прекалено ниско целта или не. Това поне е обекъивна и измерима величина, която може да бъде установена
Този офицер си е изпълнил евроатлантическата задача! Жертвите нямат значение - тест е имало!