Коментари - Общият превоз спестява замърсяване на въздуха от 15 коли | dnes.dir.bg
назад

Общият превоз спестява замърсяване на въздуха от 15 коли

Използването на споделената мобилност може да окаже положително въздействие върху градовете и да намали замърсяването на въздуха.

Обратно в новината

Коментари - Общият превоз спестява замърсяване на въздуха от 15 коли | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Искам да видя как в САЩ използват обществен превоз. Искам да видя как използват хартиени опаковки. Искам да видя как отиват да пазарят олио и бира със стъклен амбалаж. Спомням си какви боклуци хвърляхме преди 89 година. Някое и друго стъкло от бутилка, за което пък ядохме шамари щото беше с пари и го нямаше. Искам да видя това в САЩ и тогава ще повярвам че някой прави нещо. Другото са просто демагогия за да може някой да прави пари.

Принципно в САЩ има лента на магистралата по която можеш да се движиш само ако колата е пълна с хора. Тия по самички кибичат в джема, а ви си караш. Ако някое тарикатче се пусне сам по тази лента, веднага се намира някой да го издрънка на 911 и след 5мин лампата е след него. Чувал съм за хитреци слагащи си манекени на седалките и газ. Дали е истина не знам, само съм го чувал.

Това е така в Калифорния, но причината не са колите, а това че хората са много. И трафика се увеличава, ако е някое затънено селце, това го няма. И си спомни как менажерите на JM си раздадоха бонуси, защото след спасителният план на федералното правителство се оказа, че автопроизводителите са на печалба. Що ги спасяваха? Ако закрият автопроизводството милиони, стотици милиони ще останат без работа.

Идеята за споделен транспорт е от най-нереалните. Нито бих се качил в непозната кола, нито бих качил непознати в моята. Най-малко бих искал жената да (се) споделя. Кое е реалното и нужното тогава, макар и скъпо? 1.Мрежа от добри велоалеи. Не като сегашните безобразия. Поне 8 месеца от годината стават за колела. По света има и закрити велоалеи за целогодишна употреба. Колелото има нула разход и нула емисии. 2. Национална стратегия за е-коли. Държавата сериозно да се намеси с финансови насърчения по въпроса. 3. Инфраструктура около метро, обществен транспорт и т.н. 4. Цена 1.60 не способства да влезем в метрото, а по-скоро в колата.

Колелото е с повече от нула емисии, защото се захранва с въглеводородно гориво под формата на храна. А може вместо колело да натискаш педалите на електрически генератор. Гарантирам ти, че сметката за необходимите банички и боза ще е по-висока от спестения ток.

1. Аз съм за градския транспорт! 2. Обществения превоз наистина спестява замърсяване на въздуха, но надали е от 15 коли. Трябва да се изчисли колко единици гориво са пада на пътник в градския транспорт. Това маже да стане. Но за колите е невъзможно. Никой не знае колко хора дневно се возят с коли и колко бензин горят.

аС съм за селския..

Ти отиваш на работа сутрин и се прибираш вечер. Ако автобуса е пълен всичко е наред. А онези автобуси през 20 минути тях какво ги правим? Щото освен да го има трябва и да е удобен ?

...като Нещата които Вспомагат са Немалко : - Намаляване употребата на Лични МПС...- увеличаване Капацитета&Ефективността на Обществения транспорт...- велоАлеи/Артерии...- ЕкоСъобразен Мидел на Обществото...- Нови Технологии... .., Е, И Н.В. Човекът.

Съгласно някои евростатистики, всеки втори брак се е оказал споделен. А някои и постоянно и редовно са споделяли каквото имат. Ей така, по човешки. Това че жена ти те дразни, не означава че дразни и другите. Човешко е да се споделя и да се помага. Така че направо идвайте, взимайте ми колата, даже ще ви давам по някой лев, да се почерпите. Вечер излизайте с другарката ми, да се разведри и тя. Електрификация плюс съветска власт, плюс яко плюскане си е плюс по принцип.

...та какво Казвате че Пак Ви е поподхванала по-добратаВи половинка ?

не мислят така.. тук всеки ден "планират" наоколо да търсят паркинг-място, че е близо до метрото.

Ами да минат в Калифорния на трамваи, да видим как е. И веднага ще ги последваме !

Там - Градският/Общественият транспорт Е приоритетно на водород и/или хибридни задвижвания.

Казват, че в колата ми спокойно могат да се напъхат още 15 човека, а аз не го знаех....

Само дето хората с двигателни проблеми няма как да се качат в прехваления ви обществен транспорт. Трябва да са гимнастици или състезатели по скок на височина..В София почти няма нито едно островче при трамвайна или друга спирка. А за метрото в посока изток изобщо фандъчкова спря да говори. Метролинията май ще свършва на театър "София", а натам кучета ни яли! Кметицата само гледа да усвоява, усвоява - ненаситна, алчна твар!.

Браво ! - Следва Сериозно да Се попозадействаме ЗА нещата които Изказвате !

И да искате и да не искате, комунизма наднича зад ъгъла. Благодарение на 200 години капитализъм, свръхпроизводство, окрупняване на бизнеса в корпорации и препускащото технологично развитие ...комунизма идва като нещо неизбежно. Така че другари от много свобода и непрестанен бизнес и правене на пари сами ще си докараме този безкраен рай на равенство и братство. А честито на бъдещите поколения.

Не. ...комунизмът/социализмът - умрЕ, а капитализмът - Е на Тезгяха.

Някой тук говори за колективизация плюс енергетика и още нещо, или бъркам?

Преди доста години бях в Русия - там просто ти спират на улицата обикновени хора, питат те за къде си и ако са в същата посока има даваш някаква символична цена, спрямо цената на такситата. Много удобно. Тук всеки тръгва от Люлин или Дружба към центъра, особено зимата, когато спирките с апрепълнени, но никой няма да качи просто така непознат за 3 лв да кажем. Просто го нямаме тоя манталитет

тук на морето не сме виждали толкова изискани и културни руснаци..що ли.

това е тестов коментар

ТоВа Е теСтОвА рЕПлиКа.

споделена мобилност само на дами от 18 до 25г :-)

Не знам що, ама вече преобладават дебеланите

годините :-))

Толкова по-добре, стига да носят размер F и нагоре :-). И 22-42 като интервал да кажем, не 100% приложим разбира се.

супер