Коментари - ВАС реши: Магистрала "Струма" ще се строи без нова процедура по ОВОС | dnes.dir.bg
назад

ВАС реши: Магистрала "Струма" ще се строи без нова процедура по ОВОС

Определението е окончателно и не подлежи на обжалване

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - ВАС реши: Магистрала "Струма" ще се строи без нова процедура по ОВОС | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Браво! Най-после нещо градивно!Гущерите и бубулечките ще се наложи да заобиколят някой километър и без това са се ояли!

Кресна трябва да си остане като самостоятелен резервен път. Магистралата трябва да бъде изградена изцяло на ново трасе. Пълна глупост е да се строи едната част от едната страна, а другата от друга. - След като ще разриват и нарушават целостта на планината, защо да копоят на две места.? Явно и видимо, че в Кресна ще станат огромни свлачища и строителството ще бъде много по скъпо за да бъдат укрепени, но явно това се цели, да бъдат откраднати повече пари. - Ако имаше разумни хора, нямаше да се коментира до сега нещо, което е явно и видимо. - Решенията трябва да се взимат от специалисти, а не от хора, които идея нямат от нещата, които коментират.

Лошото е , че по времето на Боко взехме едни пари от ЕС за магистрала Струма с проект магистралата да е по дефилето,вече всичко вече е изхарчено , раздадено и т.н. и ако сега променим проекта ще трябва да връщаме пари на ЕС, а пари няма. И затова въртят сучат, гледат все по стария път да си върви.

Мирослав

Това изобщо не е вярно. Проектът, за който ЕС даде пари, беше за магистрала, която ще минава с тунел под Кресненското дефиле. Ако бяхме следвали този проект, още преди няколко години тунелът щеше да е готов , при това с пари от ЕС. Проблемът е, че нямаше как толкова голям тунел да се строи от фирмите на Баце и нямаше как да се напълнят чекмеджетата. Затова правителствата на Борисов направиха всичко възможно този тунел да не се построи, включително отказаха финансирането от ЕС. за този лот.

духат зелените теросристи! Толкова години мрат хора, за да може тези да си оправдават жалкото съществуване...

От както има колчета няма и един смъртен случай (две години)

Тия колчета ги наредиха от зор точно щото зелените скапаняци от 10 години пречат на тоя път. Това е временна мярка а не дългосрочно решение.

Мале колко си късоглед знаеш ли ?! Хора мрат, щото някой карат като луди и мислят че пътя е техен, А това решение като нищо ще докара някоя глоба на България в Страсбург.

Честито за скопената магистрала и отпадането на алтернативния път в дефилето.

БПАВО

И за това решение ще плащаме глоби. Но ще плаща данъкоплатецът, а парите ще са в чекмеджето на Баце.

Така ли, другарю Белев?

Защото........? Или не знаем защо ама е важно да се пречи на магистралата за да запазим евентуално двете гнезда на червеногъзия дръндавец? Също като забраната да се прави зимен курорт над Белоградчик щото пречело на дивия рис. Ама какъв е тоя рис и къде е - никой не знае.

След някое и друго столетие. Ако живеехме в нормална държава, щяха да се разширяват вече съществуващите Тракия, Марица, Струма, Хемус, Европа, Черно море и т.н. и т.н. Ама с такива човекоподобни за политици - толкоз.

Тая няма да я бавят толкова, колкото Хемус. И до Видин ще продължат съвсем скоро. Коридора Гърция, България, Румъния до Унгария е нужен за Шенген и за китайците, които напазаруваха една камара гръцки пристанища. На китайците не им трябват граници и митнически контрол на всяка паланка, а камионите да чакат на опашки по цели седмици.

Магистрала си има от времето на Тито от Гърция през Македония, Ниш, Белград и т.н. които се минават транзит с тир карнети. Забавянето е нищожно в сравнение с това да се заобикаля през София и селата в Румъния

Софиянче, стоките отдавна не се обмитяват задължително в страната получател, а в най-близката митница до клиента. По времето на Христофор Колумб това е ставало на кея при разтоварването на чувалите с подправки и други илачи от Индия и по света:)

Аре действайте с тази магистрала, че брадясахме и побеляхме.