Коментари - Въпросът за трагедията в Оризари: Защо се е счупило крилото? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

да си сглобиш сам самолет с радиоуправление - става, да си сглобиш сам самолет и да литнеш с него- луда работа... Жалко за загиналите и техните близки. Да управляваш летателен апарат е най-безкомпромисното "хоби".

Наистина, не е технически издържана фразата "износване на материала". Стандартното, широко използвано определение е "умора на материала". Жалко за живота на младите хора. Изказвам съболезнования на семействата.

Казва се "Стареене на материала" и трябва да се тества периодически и връзките на крилата най-вече към фюзелажа

Изглежда сте на път да станете знаменитост. Каква методика сте разработили за диагностика умората на материала в работещо изделие. Това е изключително високо достижение.

Ами в конкретният случай се гледа за корозия и разхлабване на нитовете. Но за мен най-вероятно е корозия.Особено ако металите са различни.

съпромат, умора на материалите и други ми ти такива работици...

Ако си бяха сидели на земята сега да са живи. Пълна забрана за всякъкви полети с лекомоторна авиация. Това му е майката. Какво са се разпасали и бръмчат по кърищата. Ами можеше и някой невинен на земята да утрепят. Само пълна забрана на полетите може да осигури безопасността. Няма полети, няма летателни произшествия. Точка

А лек за намаляване на идиотите по света е такива като теб да ги евтаназират още след раждането!

Които мислят по този начин - За ЕВТАНАЗИЯ си ти , защото си тъп и прост глупак , който НЯМА идея какво точно е свободата и НЕ знае какво да прави с нея !!!!! НЕ трябва да се бърза със забраната , докато се изпотрепете тъпаците , за да останем нормалните хора и да заживеем спокойно - АМАН от самоповярвали си Ганьовски дебили , дето искат да полетят преди да са проходили !!!!!

Въпроса е явно без отговор, но аз имам друг въпрос. Кой е регистрирал самолета на братя Райт и му е дал разрешително за полети? Те не са имали разрешително да сглобяват самолети а велосипеди!

А германецът Ото Лилиентал загива при изпробването на подобни саморъчно направени самолети.

ние най- си обичаме "направи си сам", щото световните инженери какво разбират и точно па нас ли ще ни учат как се прави самолет?

Явно хал хабер си нямаш от тези неща. По цял свят се продават самолети и хеликоптери за сглобяване. След като го сглобиш, минава инспекция за да ти разрешат да летиш с него. Хеликоптер от този тип можеш да си купиш за 5000 долара. Рискът си е твой...аз не бих се качил на такова нещо, но това е въпрос на личен избор.

някой може ли да ми каже с просто изречение какъв е смисълът на тази статия!?? Каква нова информация има в нея? Да не говорим, че в заглавието е зададен въпрос, на който няма отговор в статията и дори няма варианти за отговор. Ето това се нарича "спам"-новина = повтаря се стара новина без нищо ново!

прав си бай Паско, тая статия е част от хибридната война

паиско, като е неделя и нищо не се случва, така е в медиите

Кои са 'правомерните' и кои неправомерните хора?!

А защо "самолети китове"? Защото, китът е птица упорита - не го ли ритнеш не полита?

Абе, опитват се китовете да полетят. Редовно изскачат от водата, но само за малко :D И на мен ми направи впечатление прекрасният, за пореден път, превод. Защото думата комплект явно е прекалено сложна за нашите геогравски ширини :D

журналистическа тъпотия отново...на английски се казва DYI KIT...а на български това е "Комплект направи си сам"

а в родината ни , ако си направиш ремарке за колата не ти го регистрират! но самолет??? самолет може!!!

Защото няма грамотни люде по колите, които да узаконяват коли. Всички са негодници и назначени с връзки в учрежденията.

Защото процедурата по документацията е много и никой няма да се захване. Иначе може.

gojko

Каменов, спри да пишеш, излагаш се.

- Въпросът за трагедията, разиграла се край село Оризари, при която падна двуместен самолет, е защо се е счупило крилото? Машината е летяла 7 години без никакви проблеми ! - Това статия ли е, или викане в селската кръчма ?! Какви са тези въпросителни и удивителни в статия с информативен характер..

Ако си направиш кола и спре на пътя - викаш пътна помощ. Ако си направиш самолет - викаш тези от моргата.

Лека им пръст на загиналите. Значи се оказва, че в България ако си сглобиш самолет-може да го узакониш, а автомобил -не може. Имаме егати законите.

Ами много ясно ,че ще се счупи при набор на височина....ако е имал скрит дефект от умора на материала...точно тогава конструкцията на крилото се натоварва най-много....

Братя Райт сами са си сглобили самолета. И с него са влетели в историята. Много може да са причините крилото да се счупи. Мир на душите на пилотите. Били са щастливи.

Всеки 3 г нов да си купиш. Тоя се е правил на по учен от силата и го е изял целия, та даже и още един е взел гратис.

Да си направиш кола разбирам, ама самолет …. Това не е дело за сам човек. Вижте колко фирми в света произвеждат самолети и ще си отговорите на въпроса, защо не става да се прави в гаража.

Не си е правил сам самолет. Продават се самолети комплекти (kit на английски), т.е. цял самолет, но на части. Ти си го сглобяваш по дадената схема, в която вилзат изключително много детайли, като например силата на завиване на всеки болт.

Продават се да, ама тези китове са за авиомодели, а не за реални самолети!

Има перфектни китове по 20 000 долара. В зависимост от комплектацията може да скочи ценат и петорно радио, авионика и т.н. говориме за двуместни самолети, не за авиомодели. Примерно Слинг и Зенит.