Въпросът с нальота: Защо пилотите от Граф Игнатиево отказваха да се качат на Миг-29?
Недостигът на достатъчно часове за тренировки беше коментиран и от Румен Радев
Обратно в новинатаКоментари - Въпросът с нальота: Защо пилотите от Граф Игнатиево отказваха да се качат на Миг-29? | Днес.dir.bg
Коментари
Излиза, че загиналия пилот е жертва на русофобията в досегашното управление, при което на руските машини им е отказана поддръжката и ремонта от производителя.
Ама разбира се, сега пилота нямал достатъчно часове, нямал опит, бил стар... Кой го е пуснал тогава да лети? Или всеки бяга от отговорност заради изгнилите мигове дето толкова години не могат да ги оправят и едвам връзваме за учения да има 3-5 самолета да полетят малко... Иначе да, в германия пенсионират пилот на изтребител на 39, при братята американци го водят между 40 и 45 макс преди служба на бюрце... И да, при пилотите повечето инциденти се случват заради проблем със техниката - обикновена статистика е това.. на това ниво пилотите изключително рядко грешат :) Да продават миговете за скрап и вместо още F-ове да купим за цената на 20 F16 един хамерикански нападателен дрон...
Президента ни каза да не купуваме ф16,а шведските машини ,били по-евтини и летателните часове с по-ниски часове.Хвърлихме парите на върбата и чакаме от гробищата да възкръснат ф16.През това време не се лети с тези Микове.
Надявам са със летеца сичку дай наред. Гуведата са известни с "приятелския" си огън. Щом са участвали значи ши прикрият случая. Миговете бяа "римотирани" не регламентирану ф Полша срещу 500 евфрови банкноти ф шкафчиту МУ и две тераси на Праси 5 тераси.
2000 човека, Ен на брой кораби, самолети и хеликоптери, радари и прочие не могат да открият къде е самолета и пилота, при положение, че е паднал около тях в района на учението ?
Случи се точно това, което се случи в миналото и с Юрий Гагарин. След като стана първият човек, излетял в космоса, Политбюрото на КПСС започна да го показва по целия свят, посещения, посещения, посещения с разни делегации по всички точки на Земята...След години лично той изрази желание да продължи да лети, но "Другарите" не му разрешаваха и го разкарваха по света като египетска мумия. И още на първия му полет с Миг - изтребител с тренировъчна задача, заедно със съекипник - подполковник - загинаха и двамата !! ЛИПСАТА НА ЛЕТАТЕЛНИ ЧАСОВЕ СА ПОГУБИЛИ ПОВЕЧЕТО ПИЛОТИ, ТАКА, ЧЕ ПРАКТИКАТА Е ТОВА, ОТ КОЕТО ИМАТ НУЖДА НАШИТЕ ЛЕТЦИ !!
Срамота е да сме в НАТО и да ползваме оръжието на окупаторите СССР Мда
Нальот не се ли постига чрез летене? Този пилот реално е събирал летателно време или не? Щото, който не лети, не пада. Американските, руските, израелските със 100 пъти повече нальот не би трябвало, но и те падат с доста по-съвременни машини. Дано е жив човекът. Р.р. поне от това разбора и то на много високо ниво, но и по тази тема се прави на лили иванова. Много превземки, много нещо. Военен генерал - кифла!
Тъпакът Ненчев кри договорите с концерна МиГ. Наглецът Каракачанов пренасочи ремонта към Белорус. Борисов пак е ,,невинен"
Абе, най-добре е цялото съветско въоръжение, барабар с калашниците да се продаде за скрап, слагаме и двата реактора от Белене и за всичките пари да си купим още 8 Еф-ки 16, Блок 70 и хъмвита, много хъмвита!
:((( Дано го намерят жив човека. Пари за летателна подготовка МО нямало. Ама вчера излязоха документи - дали са милиони за закупуване на бели тениски за армията. По почтш 50 лева бройката! Като на маркова западна фирма. Директна поръчка. На фирмата на правилните хора. Отделно - майор, на 47 години, пилот на реактивни самолети... Това означава, че ако е излязъл от военното училище на 22-23 години вече е навъртял почти 25 години на реактивни самолети. На тази възраст как се издържат натоварвания от по 4-5 G (това означава, че ако си около 100 кг, ще "тежиш" 400 - 500 кг)? На всеки един полет се свалят килограми живо тегло... Отдавна е трябвало да бъде "приземен". Защо не е станало? Пари няма, пенсиите са с таван, а няма и летци. Тъжно. Дано да е жив човекът!
Ех, навремето каква войска имахме ! Добри Джуров като си вадеше запалката, за да запали цигара, в Турция обявяваха военна тревога !
За проблемите във военната авиация са виновни тъпите и безмозъчни русофоби. И пребоядисаните гербажии, войводи и национални ,,спасители", които сега се представят за евроатлантици
Ако не бяха натовските учения срещу Русия човека щеше да е жив. А сега си представете истинска война януари през нощта със снегивалеж колко бг самолета ще кацнат след излитане..... А нека 3 млрд да си стоят на депозит в ФЕД! Самолета е свален на 100 пр но ще сктият, щото направо излизаме от нато веднага!
изглежда радиоелектронноо заглушаване, но няма да ни кажат - тайна, майна...
Да няма как да го изключат това .. има статистика от тия 3 наши МИГ-29 тоя е първия загубен в Черно Море. Ок дезориентиране може ида има но при наличие на работещи системи за навигация да се шибнеш без причина в морето май няма много случаи. Виж ако изключат системите тогава става еднин много по вероятен сценарий.
Какъв нальот може да направите с летяща таратайка на която на всеки 350 часа полет трябват нови двигатели защото толкова им е ресурса?Може да са самые лучшие во всем мире и безаналоговые но експлоатацията на МиГ 29 е много скъпо удоволствие...
Ти колко часа мислиш че издържат ф16? Един учебен полет е 1 час, те не летят всеки ден, даже не и всеки месец.....
Ще си накупим самолети, кораби и т.н. и те така ще си стоят да си ги имаме, без някой да ги управлява и ползва, щото нема кинти. По принцип. Друг е въпроса кого и какво ще пазят... Няколко милиона дрипльовци на ръба на оцеляването...
Що си мисля че руснаците ги ползват тези учения да си тестват системите за електромагнитни смущения. Какво става с тоя самолет като му изключат системата за глобално позициониране и спре да отчита правилно височината в тъмното ? Бяха паркирали една норвежка фрегата на един остров при пак такова учение.
А пък аз защо си мисля че си идиот? Или мислиш че руснаците не знаят всяко болтче на самолет, който са направили преди 30 години?
Това нямаше да се случи, ако бяхме се въоръжили със страховитите дронове "Байрактар" от комшиите!
Tези самолети ги ремонтираха в Полша.. после в Русия.. дори май нещо човъркаха по тях и в Беларус.
Ако го нямаше това позорно учение, нямаше да има и тази катастрофа, нямаше американците да тероризират граждани като нахлуват въоръжени в цеховете им. Без русофобите и безумната им мракобесна злоба тези проблеми нямаше да ги има. От тези хора идват почти всичките проблеми на България. Те са вируса, за който България се нуждае от ваксина.
Ти си малоумен бе. Ако ви нямаше руссофильистичните матрьошки пък щеше да живеем в една нормална страна.
Ако нямаше 9 септември сега щяхме да сме една развита държава, почти колкото западните.
През 1989 година падна комунизма. Сега сме 2021. За последните 32 години сме безправна западна колония. За последните 32 години комунистическият Китай от една аграрна държава изпревари САЩ! Ако използваш 9 септември като упорка си трол. Ако наистина вярваш че 9 септември е причината на всички проблем на България нямаш достатъчна връзка с реалният свят.
гарантираха техническата изправност на МиГ-29. Българските пилоти с радост фъркат на МиГ-29 след полския ремонт на самолетите.
От рашка говняшка не могат да гарантират , че цената на олиото утре няма да се вдигне , въпреки , че аятолах вово обеща , те тръгнали за ремонти на фърчолети да търсят гаранции :)))
Корчагин, ти като чуеш за нещо руско, дрисока те хваща. Пий си редовно хапчетата и по-малко с-ри из форумите.
Като какъв се изказва Шкембе войвода? Пилот ли е? Министър ли е или агент на ДС?
В българският език вместо нальот се използва фразата - летателни часове! Не стига, че сте неграмотни журналистчета, но и сте БЕЗРОДНИЦИ и руски слуги!
Думата журналистчета идва от журналист с произход небългарски...... На български няма зашото кигато тоя бранш е възниквал България не е съществувала.... От днес се опитай да говориш български без нито една чуждица..... Сигурен съм че и майка ти няма да те разбере... Думата майор също не е българска ..
Журналист произхожда от журнал, списание. Имаме си и българска дума, но не е престижна, ръйш ли... Не, няма да я напиша. Сетете се сами. Използвана е била до настъпването на "модерните времена". Военните звания са приети в цял свят. Ние сме възприели първо германските военни звания, а след това, да, сетихте се - след това руските, които пък са заимствани от френската армия.
Представяте ли си да беше излязъл и беше казал: "Знаех за проблема с нальота но нищо не направих. Допуснах грешка. Този човек ми е на съвестта." Не това Румбата няма как до го каже.
Той е само главнокомандващ на армията във военни условия по конституция. Проблема е в политиката на правителстравата през последните 10 години, защото пилота надали има 10 години служба. Отговорен е министъра на отбраната (Шкембе Войвода) и неговия шеф (Винету) за осигуряването на необходимите летателни часове на пилотите.
Отговорност може да има само ако има някъде законово прието ограничение за необходимия нальот. Ако някой е внесъл предложение за такъв лимит. Съответно ако някой е отхвърли предложението последиците са негова отговорност. Въпроса е Румбата правил ли е формално такова предложение или само на маса ги е бистрил нещата? И там е проблема ... на общи приказки е върха тоя. А що се отнася за това че Каракачанов бил виновен ... еми не е виновен е Борисов ... но Борисов купи самолети и сключи договор за подготовка на пилоти ... в момента тия пилоти са в щатите и летят наравно с всички останали и се подготват да са инструктори. Та пак премисли в какво точно го обвиняваш пожарникаря.
Ако самолетът е прихванат от руска ракета, уредите на борда не са сигнализирали, защото е "приятелска". При всички други варианти, пилотът би имал време поне да се свърже по радиото.
Няколко неща са сигурни: 1.самолета никога няма да бъде изваден, защото ще проличи че е свален, дали от приятели или врагове все тая 2. Никога няма да покажат радарни записи, какви точно обекти е имало в периметъра на учението. Представете си двете хипотези: мига е свален от руснаци, това означава всичките от нато да се сбият с Русия. Мислите ли че това ще се случи заради България. И другата хипотеза, свален от кравари, какво отвращение ще се отприщи против новите ни приятели, което отвращение така или иначе тлеее в обществото. Преди дни същите тези, влезоха по погрешка в цивилен обект, с пълно бойно снаражение. Вервама за пилотска грешка - това е най-лени обяснение, всичко останало се засекретява и случая приключва
47-годишният майор Валентин Терзиев е пилотът на падналия в Черно море изтребител МиГ-29, предаде "Марица", като се позова на колеги на пилота. Той е сред най-опитните асове в авиобазата в Граф Игнатиево по летателни часове. Управляваният от него самолет падна в открито море край Шабла по време на учение. Терзиев е изпълнявал задача по отстрел на светеща парашутна мишена нощем, което се смята за едно от най-трудните упражнения, защото има риск от загуба на ориентация. Въпреки това майорът бил достатъчно опитен, за да се справи без големи проблеми, твърдят колегите му. Те не вярват, че причината за инцидента може да е пилотска грешка, което е една от версиите. Майорът, който е родом от Варна, е участвал в съвместно учение със сръбските ВВС край Шабла, което е започнало на 7 юни и е трябвало да продължи до 11 юни. Сръбските пилоти участват с три изтребителя МиГ-29, които са излитали и кацали от Граф Игнатиево.
Много ми е мьчно за хората! Щом липсват минимални условия просто не е редно да ги карат да излагат живота си на риск в мирно време. Когато има нови читави самолети тогава. Почват да се учат отново, а до тогава само на тренажор и толкова! Няма да умират поне!
Абе къде е Боко Тиквата от Банкя бе???? Галфона с джипката, любимеца на мангалите? Дебелия от СИК, мутрата от пандиза - да си каже и той тъпото експертно мнение бе??? Нали уж разбираше от всичко бе, а? Хахаха, а жена му Ахмед Доган и тя!
Знаел че има проблем разправял го насам натам по интервюта, НО като получил пълна власт не променил абсолютно НИЩО.
Боклук,ние сме парламентарна,а не президентка република! Питай ТОЛУПА и шкембето!подръжката на самолетите е тяхна работа,а не на РАДЕВ.
И за какво и е на бегето авиация? За да сме и ние барабар Петко с мъжете
Ако не беше казал "аз преди ви казах" нямаше да кажа копче ... ама не се сдържах ... главнокомандващ си от 4 години. Това ти е било работата тия ти си ги тренирал и си им раздавал пагоните. Носиш ли пълната отговорност ако си знаел че има недостатъчен нальот и си имал пълната власт да направиш каквото трябва?? Ако не ти КОЙ?
Нашия е торпилирал и потопил корабчето на фесовете, което търси природен газ в нашата акватория за да богатее шалвара Ердоган Мюмюн Анал
Некадърника гумен , ни го натресоха от масква !!! Да саботира държавата в услуга на врага
Резак, генерала Радев ни го натресоха хамериканците, не случайно е учил във военна академия в кравария САЩ
А, сега върете и обяснете на близките на летеца, колко много знаете, колко много разбирате всички, колко сте........., ама тях надали ще ги интересува!
Предишния подобен инцидент , когато грипена ни беше шев на граф игнатиево и блъскаше секретарката си деса
Проблемът с нальота е още от комуснитеческо време. Още тогава военните сами се иронизираха, като наричаха авиацията ни - слънчевата авиация. Излизаха да направят по едно "кръгче", и то само по слънчево време.
за нальота преди 1989 г. Не пиши неистини и откровени глупости! Всеки месец поне веднъж имах нощни полети на Доброславци. Какво да ти обяснявам....
Не изключвам възможен сблъсък с маневрираща радиоуправляема авиационна мишена "Ястреб-2МГ" - с цел затрудняване на прехвата ги програмират да извършват резки еволюции и да летят с насрещни курсове спрямо преследващият ги изтребител.