В Идлиб се води война: Прекият сблъсък между Турция и Русия е все по-близо
Анкара съобщи за загинали, силите на Ердоган навлязоха в Сирия в колона с военна техника
Обратно в новинатаКоментари - В Идлиб се води война: Прекият сблъсък между Турция и Русия е все по-близо | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ВикторЦонков
Турците нямат право да са на територията на Сирия.
а (нерегистриран)
И руснаците също. Асад е узурпатор.
урук хай (нерегистриран)
Ердоган си мисли, че е майстор на блъфа, досега тънките му игри минаваха, но чисто статистически, който често-често дърпа дявола за опашката накрая страда.. голямо умение е да успееш навреме да спреш да разчиташ само на късмета си, след като си успял в 2-3 рисковани ситуации
бай Даньо (нерегистриран)
Няма да спра да твърдя че България направи грешка с тия 8 чисто нови Ф16. Добри са, няма по добър изтребител в света от 4 поколение, но на България и трябват сега 30-40 Ф16 от предните модификации който могат да се обновят по късно, това точно прави Гърция в момента. Трябваше като румънците да купим на старо (по $50 млн най-много е парчето ) , но доставени след няколко месеца само. Срещу нас имаме Турция с над 200 изтребителя и Гърция също толкова. За къде сме с 8 самолета !? От друга страна защо ни трябват чисто нови след като Турция и Гърция по добър самолет няма да имат никога едните по геополитически причини, а другите по икономически !? Хубавото е че турците вероятно не знаят как се карат тия самолети , но се съмнявам гърците да са също какива аджамии , добре че сърбите не стават за нищо ... България е обградена от врагове само и без армия няма да я бъде да не говорим за най-големия враг - Русия. Дори мънкидонците биха ни забили нож в гърба ако можеха ...
урук хай (нерегистриран)
Наште ги брой с гръцките, ако се наложи, срещу турските, сами не можем, не сме можели и скоро няма можем да сме на нивото на съюзниците Гърция или Турция
Ръц (нерегистриран)
Великият стратег-кагебист се оплете в калчища с война между двама бивши свои "съюзници".
Някои си Черноризец
Искаше да кажеш Ердоган...:D
00 (нерегистриран)
правилно го е казал
Патоков (нерегистриран)
На Баце потока пак отиде на кино. Сега ако почнат пак да транзитират през Украйна ще падна от коня!
11 (нерегистриран)
Какво му е на кюрдски поток?
Патоков (нерегистриран)
Нищо му няма ама при хомосексуалистите разделите са много по драматични
Петко Киряков Войвода (нерегистриран)
Русомразците са башибозука на Англията и Францията, заради които 500 г. бяхме под Турско робство. Те продадоха България и докато ги има ще сме зле.
Гледам, че по-долу (нерегистриран)
антибългарските фенове на великобесието на ботокса, мтого плюят по Турция и Ердоган. Да не стане така, че утре сутринта на телената ограда да има хиляди скакалци.... ако съм на Ердоган и ви чета писаниците ... ше ви накарам да разберете - кон боб яде ли, гиди противни фашистки чекисти!
Някои си Черноризец
Добре ако Ердоган затопля отношенията със САЩ тогава къде забравяме; неуспешния опит за преврат, кюрдите, Израел, Ц-400? :D
пак питам - (нерегистриран)
КОГА ще се освободим от140 годишното руССко иго и гнет на "руССкия свят"? Такова чудо и по турско нямаше!
11 (нерегистриран)
Няма да си жив! Ако е по твоя преценка. На неудачниците винаги друг им пречи. Сега си свободен да избираш.
марш от тук ве (нерегистриран)
хибриден бляд!
отговарям (нерегистриран)
ако не беше Русияу сега помако щеше да сервираш на манафите докато опъват скапаната ти жена
1ъ (нерегистриран)
Онова което ме притеснява, че и двете стране (Турция и Русия) държат огнехвъргачки в поле пълно с бурета барут. Ако едната страна натисне спусъка не знам кой и кога ще огаси огъня, но ще гори много и ще мирише на изгоряло човешко месо.
2a (нерегистриран)
На турчина е нужен урок и то по трудния начин , прогнозирам че много скоро руснака ще го нарита много яко така че ще му избие зъбите. След като изгуби всичко като техника и човешки ресурс в сирия турчина ще побегне с подвита опашка и едва тогава ще приключи войната там.
Станимир Жеков
Колкото повече от ТУр Кайда влизат в Сирия толково повече ще изнасят с камиони. Всеки влязал не поканен на територията на Сирия вече е мишена.
Информационна война (нерегистриран)
Не мога да ви разбера, що им се връзвате толкова. Информационната война върви с пълна сила. 1. Настъплението на Асад с подкрепата (или по-точно - по решението) на Путин беше очаквана стъпка: - ако САА успеят, ще се закрепят в непосредствена близост до град Идлиб, разцепвайки ефективно провинцията на две - от там ще могат да обстрелват с артилерия практически всички пътища север-юг (просто погледнете картата) - с настъплението се предотвратява възможността, Турция да изпраща "умерени" сирийски бунтовници в Либия - в момента Либия е много по-важна за Путин от Идлиб - яростната антируска кампания в турските медии и перченето на Ердоган му дават възможност поне до някъде да подобри отношенията си със САЩ и да си "запази лицето" - реалните загуби на основните групировки на джихадистите в Идлиб - Хаят Тахрир ал-Шам (клона на Ал Кайда - бивша Ал Нусра) и Фронта за национално освобождение и възродената Тауахид уа ал Джихад (организацията на Ал Заркауи, която в Ирак обезглави българските шофьори и после стана на Ал Кайда в Ирак, а в последствие - Ислямска държава) и др. са доста големи - руснаците започнаха да използват Буратино (не ми се вярва да са ги дали на Асад) - последствията са ужасяващи, поне по снимките и видеозаписите, сирийците или руснаците използат и модифицирани ракети Точка, за авиацията да не говорим, а и са установили no fly zone за турската авация над Идлиб... Всичко това е изгодно и за Путин и за Ердоган, а и за Асад и иранците. В крайна сметка, всичко ще се спре точно там, където са го договорили Путин и Ердоган. Предстоят преговори в Техеран, а преди това руска делегация ще отиде в Анкара... Естествено - в името на хуманността (ти да видиш!) и за да се предотврати хуманитарната катастрофа настъплението ще спре. После американците ще докарат Пейтриът (оперативна оготовност не по-рано от месец - два), най-рано през април (по-вероятно през лятото) ще бъдат в оперативна готовност и първите турски С-400... И всичко ще си застане по местата. 2. На никой (нито на Путин, нито Ердоган, нито на Тръмп, а да не говорим за иранците, Асад и китайците) не му пука за амуджите - джихадисти в Идлиб. 3. И да не забравяте да ревете над видеото, как сирийски татко учи малката си дъщеря да се смее на експлозиите от бомбардировките. Не се вглеждайте в някои дребни пропуски - световните агенции, напр. АФП разпространиха и видеото и снимки - прочувствени и сърцераздирателни. Само дето, ако случайно се вгледате, ще видите, че на снимките и видеото детето е облечено с различни дрешки. Пропуск в т.нар. видео-фото операция. Режисьорско и операторско недоглеждане. Ама не им придиряте де - те толкова си могат. Ревете повечко, и с повечко сълзи.
ХА - ХА - ХА ! (нерегистриран)
Не мога да ви разбера, що им се връзвате толкова. Информационната война върви с пълна сила. 1. Настъплението на Асад с подкрепата (или по-точно - по решението) на Путин беше очаквана стъпка: - ако САА успеят, ще се закрепят в непосредствена близост до град Идлиб, разцепвайки ефективно провинцията на две - от там ще могат да обстрелват с артилерия практически всички пътища север-юг (просто погледнете картата) - с настъплението се предотвратява възможността, Турция да изпраща "умерени" сирийски бунтовници в Либия - в момента Либия е много по-важна за Путин от Идлиб - яростната антируска кампания в турските медии и перченето на Ердоган му дават възможност поне до някъде да подобри отношенията си със САЩ и да си "запази лицето" - реалните загуби на основните групировки на джихадистите в Идлиб - Хаят Тахрир ал-Шам (клона на Ал Кайда - бивша Ал Нусра) и Фронта за национално освобождение и възродената Тауахид уа ал Джихад (организацията на Ал Заркауи, която в Ирак обезглави българските шофьори и после стана на Ал Кайда в Ирак, а в последствие - Ислямска държава) и др. са доста големи - руснаците започнаха да използват Буратино (не ми се вярва да са ги дали на Асад) - последствията са ужасяващи, поне по снимките и видеозаписите, сирийците или руснаците използат и модифицирани ракети Точка, за авиацията да не говорим, а и са установили no fly zone за турската авация над Идлиб... Всичко това е изгодно и за Путин и за Ердоган, а и за Асад и иранците. В крайна сметка, всичко ще се спре точно там, където са го договорили Путин и Ердоган. Предстоят преговори в Техеран, а преди това руска делегация ще отиде в Анкара... Естествено - в името на хуманността (ти да видиш!) и за да се предотврати хуманитарната катастрофа настъплението ще спре. После американците ще докарат Пейтриът (оперативна оготовност не по-рано от месец - два), най-рано през април (по-вероятно през лятото) ще бъдат в оперативна готовност и първите турски С-400... И всичко ще си застане по местата. 2. На никой (нито на Путин, нито Ердоган, нито на Тръмп, а да не говорим за иранците, Асад и китайците) не му пука за амуджите - джихадисти в Идлиб. 3. И да не забравяте да ревете над видеото, как сирийски татко учи малката си дъщеря да се смее на експлозиите от бомбардировките. Не се вглеждайте в някои дребни пропуски - световните агенции, напр. АФП разпространиха и видеото и снимки - прочувствени и сърцераздирателни. Само дето, ако случайно се вгледате, ще видите, че на снимките и видеото детето е облечено с различни дрешки. Пропуск в т.нар. видео-фото операция. Режисьорско и операторско недоглеждане. Ама не им придиряте де - те толкова си могат. Ревете повечко, и с повечко сълзи. Не мога да ви разбера, що им се връзвате толкова. Информационната война върви с пълна сила. 1. Настъплението на Асад с подкрепата (или по-точно - по решението) на Путин беше очаквана стъпка: - ако САА успеят, ще се закрепят в непосредствена близост до град Идлиб, разцепвайки ефективно провинцията на две - от там ще могат да обстрелват с артилерия практически всички пътища север-юг (просто погледнете картата) - с настъплението се предотвратява възможността, Турция да изпраща "умерени" сирийски бунтовници в Либия - в момента Либия е много по-важна за Путин от Идлиб - яростната антируска кампания в турските медии и перченето на Ердоган му дават възможност поне до някъде да подобри отношенията си със САЩ и да си "запази лицето" - реалните загуби на основните групировки на джихадистите в Идлиб - Хаят Тахрир ал-Шам (клона на Ал Кайда - бивша Ал Нусра) и Фронта за национално освобождение и възродената Тауахид уа ал Джихад (организацията на Ал Заркауи, която в Ирак обезглави българските шофьори и после стана на Ал Кайда в Ирак, а в последствие - Ислямска държава) и др. са доста големи - руснаците започнаха да използват Буратино (не ми се вярва да са ги дали на Асад) - последствията са ужасяващи, поне по снимките и видеозаписите, сирийците или руснаците използат и модифицирани ракети Точка, за авиацията да не говорим, а и са установили no fly zone за турската авация над Идлиб... Всичко това е изгодно и за Путин и за Ердоган, а и за Асад и иранците. В крайна сметка, всичко ще се спре точно там, където са го договорили Путин и Ердоган. Предстоят преговори в Техеран, а преди това руска делегация ще отиде в Анкара... Естествено - в името на хуманността (ти да видиш!) и за да се предотврати хуманитарната катастрофа настъплението ще спре. После американците ще докарат Пейтриът (оперативна оготовност не по-рано от месец - два), най-рано през април (по-вероятно през лятото) ще бъдат в оперативна готовност и първите турски С-400... И всичко ще си застане по местата. 2. На никой (нито на Путин, нито Ердоган, нито на Тръмп, а да не говорим за иранците, Асад и китайците) не му пука за амуджите - джихадисти в Идлиб. 3. И да не забравяте да ревете над видеото, как сирийски татко учи малката си дъщеря да се смее на експлозиите от бомбардировките. Не се вглеждайте в някои дребни пропуски - световните агенции, напр. АФП разпространиха и видеото и снимки - прочувствени и сърцераздирателни. Само дето, ако случайно се вгледате, ще видите, че на снимките и видеото детето е облечено с различни дрешки. Пропуск в т.нар. видео-фото операция. Режисьорско и операторско недоглеждане. Ама не им придиряте де - те толкова си могат. Ревете повечко, и с повечко сълзи. Не мога да ви разбера, що им се връзвате толкова. Информационната война върви с пълна сила. 1. Настъплението на Асад с подкрепата (или по-точно - по решението) на Путин беше очаквана стъпка: - ако САА успеят, ще се закрепят в непосредствена близост до град Идлиб, разцепвайки ефективно провинцията на две - от там ще могат да обстрелват с артилерия практически всички пътища север-юг (просто погледнете картата) - с настъплението се предотвратява възможността, Турция да изпраща "умерени" сирийски бунтовници в Либия - в момента Либия е много по-важна за Путин от Идлиб - яростната антируска кампания в турските медии и перченето на Ердоган му дават възможност поне до някъде да подобри отношенията си със САЩ и да си "запази лицето" - реалните загуби на основните групировки на джихадистите в Идлиб - Хаят Тахрир ал-Шам (клона на Ал Кайда - бивша Ал Нусра) и Фронта за национално освобождение и възродената Тауахид уа ал Джихад (организацията на Ал Заркауи, която в Ирак обезглави българските шофьори и после стана на Ал Кайда в Ирак, а в последствие - Ислямска държава) и др. са доста големи - руснаците започнаха да използват Буратино (не ми се вярва да са ги дали на Асад) - последствията са ужасяващи, поне по снимките и видеозаписите, сирийците или руснаците използат и модифицирани ракети Точка, за авиацията да не говорим, а и са установили no fly zone за турската авация над Идлиб... Всичко това е изгодно и за Путин и за Ердоган, а и за Асад и иранците. В крайна сметка, всичко ще се спре точно там, където са го договорили Путин и Ердоган. Предстоят преговори в Техеран, а преди това руска делегация ще отиде в Анкара... Естествено - в името на хуманността (ти да видиш!) и за да се предотврати хуманитарната катастрофа настъплението ще спре. После американците ще докарат Пейтриът (оперативна оготовност не по-рано от месец - два), най-рано през април (по-вероятно през лятото) ще бъдат в оперативна готовност и първите турски С-400... И всичко ще си застане по местата. 2. На никой (нито на Путин, нито Ердоган, нито на Тръмп, а да не говорим за иранците, Асад и китайците) не му пука за амуджите - джихадисти в Идлиб. 3. И да не забравяте да ревете над видеото, как сирийски татко учи малката си дъщеря да се смее на експлозиите от бомбардировките. Не се вглеждайте в някои дребни пропуски - световните агенции, напр. АФП разпространиха и видеото и снимки - прочувствени и сърцераздирателни. Само дето, ако случайно се вгледате, ще видите, че на снимките и видеото детето е облечено с различни дрешки. Пропуск в т.нар. видео-фото операция. Режисьорско и операторско недоглеждане. Ама не им придиряте де - те толкова си могат. Ревете повечко, и с повечко сълзи. Не мога да ви разбера, що им се връзвате толкова. Информационната война върви с пълна сила. 1. Настъплението на Асад с подкрепата (или по-точно - по решението) на Путин беше очаквана стъпка: - ако САА успеят, ще се закрепят в непосредствена близост до град Идлиб, разцепвайки ефективно провинцията на две - от там ще могат да обстрелват с артилерия практически всички пътища север-юг (просто погледнете картата) - с настъплението се предотвратява възможността, Турция да изпраща "умерени" сирийски бунтовници в Либия - в момента Либия е много по-важна за Путин от Идлиб - яростната антируска кампания в турските медии и перченето на Ердоган му дават възможност поне до някъде да подобри отношенията си със САЩ и да си "запази лицето" - реалните загуби на основните групировки на джихадистите в Идлиб - Хаят Тахрир ал-Шам (клона на Ал Кайда - бивша Ал Нусра) и Фронта за национално освобождение и възродената Тауахид уа ал Джихад (организацията на Ал Заркауи, която в Ирак обезглави българските шофьори и после стана на Ал Кайда в Ирак, а в последствие - Ислямска държава) и др. са доста големи - руснаците започнаха да използват Буратино (не ми се вярва да са ги дали на Асад) - последствията са ужасяващи, поне по снимките и видеозаписите, сирийците или руснаците използат и модифицирани ракети Точка, за авиацията да не говорим, а и са установили no fly zone за турската авация над Идлиб... Всичко това е изгодно и за Путин и за Ердоган, а и за Асад и иранците. В крайна сметка, всичко ще се спре точно там, където са го договорили Путин и Ердоган. Предстоят преговори в Техеран, а преди това руска делегация ще отиде в Анкара... Естествено - в името на хуманността (ти да видиш!) и за да се предотврати хуманитарната катастрофа настъплението ще спре. После американците ще докарат Пейтриът (оперативна оготовност не по-рано от месец - два), най-рано през април (по-вероятно през лятото) ще бъдат в оперативна готовност и първите турски С-400... И всичко ще си застане по местата. 2. На никой (нито на Путин, нито Ердоган, нито на Тръмп, а да не говорим за иранците, Асад и китайците) не му пука за амуджите - джихадисти в Идлиб. 3. И да не забравяте да ревете над видеото, как сирийски татко учи малката си дъщеря да се смее на експлозиите от бомбардировките. Не се вглеждайте в някои дребни пропуски - световните агенции, напр. АФП разпространиха и видеото и снимки - прочувствени и сърцераздирателни. Само дето, ако случайно се вгледате, ще видите, че на снимките и видеото детето е облечено с различни дрешки. Пропуск в т.нар. видео-фото операция. Режисьорско и операторско недоглеждане. Ама не им придиряте де - те толкова си могат. Ревете повечко, и с повечко сълзи. Не мога да ви разбера, що им се връзвате толкова. Информационната война върви с пълна сила. 1. Настъплението на Асад с подкрепата (или по-точно - по решението) на Путин беше очаквана стъпка: - ако САА успеят, ще се закрепят в непосредствена близост до град Идлиб, разцепвайки ефективно провинцията на две - от там ще могат да обстрелват с артилерия практически всички пътища север-юг (просто погледнете картата) - с настъплението се предотвратява възможността, Турция да изпраща "умерени" сирийски бунтовници в Либия - в момента Либия е много по-важна за Путин от Идлиб - яростната антируска кампания в турските медии и перченето на Ердоган му дават възможност поне до някъде да подобри отношенията си със САЩ и да си "запази лицето" - реалните загуби на основните групировки на джихадистите в Идлиб - Хаят Тахрир ал-Шам (клона на Ал Кайда - бивша Ал Нусра) и Фронта за национално освобождение и възродената Тауахид уа ал Джихад (организацията на Ал Заркауи, която в Ирак обезглави българските шофьори и после стана на Ал Кайда в Ирак, а в последствие - Ислямска държава) и др. са доста големи - руснаците започнаха да използват Буратино (не ми се вярва да са ги дали на Асад) - последствията са ужасяващи, поне по снимките и видеозаписите, сирийците или руснаците използат и модифицирани ракети Точка, за авиацията да не говорим, а и са установили no fly zone за турската авация над Идлиб... Всичко това е изгодно и за Путин и за Ердоган, а и за Асад и иранците. В крайна сметка, всичко ще се спре точно там, където са го договорили Путин и Ердоган. Предстоят преговори в Техеран, а преди това руска делегация ще отиде в Анкара... Естествено - в името на хуманността (ти да видиш!) и за да се предотврати хуманитарната катастрофа настъплението ще спре. После американците ще докарат Пейтриът (оперативна оготовност не по-рано от месец - два), най-рано през април (по-вероятно през лятото) ще бъдат в оперативна готовност и първите турски С-400... И всичко ще си застане по местата. 2. На никой (нито на Путин, нито Ердоган, нито на Тръмп, а да не говорим за иранците, Асад и китайците) не му пука за амуджите - джихадисти в Идлиб. 3. И да не забравяте да ревете над видеото, как сирийски татко учи малката си дъщеря да се смее на експлозиите от бомбардировките. Не се вглеждайте в някои дребни пропуски - световните агенции, напр. АФП разпространиха и видеото и снимки - прочувствени и сърцераздирателни. Само дето, ако случайно се вгледате, ще видите, че на снимките и видеото детето е облечено с различни дрешки. Пропуск в т.нар. видео-фото операция. Режисьорско и операторско недоглеждане. Ама не им придиряте де - те толкова си могат. Ревете повечко, и с повечко сълзи.
Аз (нерегистриран)
Ако Турция утре реши отново да атакува България, пак ли ще напишете, че турските войски се бият с режима или стандартите ви са двойни?! И това ако е журналистика!!!
Ти (нерегистриран)
Кретен!
така ли пише (нерегистриран)
в хибрините методички на джужето? ами преди 140 години наемната блядска армия от чужденци, като атакува българите, "освобождавайки" ги, кво да кажем?
Аз
Ще си мълчите, щото сте малко и сте пдрси.
Меркурий (нерегистриран)
За медиите не зная, но от БСП със сигурност ще кажат точно това! Те и сега в един хор с президента твърдят точно това - "режима на ГЕРБ" и как всички средства за борба с този режим са позволени - дори и открито слугуване на чужди държави, включително и награждаването им с ордени за заслуги към тези държави - "Орденът на русофилите"!
Смятам (нерегистриран)
Че като изчистят Идлиб от сганта, русите не трябва да спират, що гадни фесове има ...чак до Босфора, ние само ще си вземем Одрин.
Считам (нерегистриран)
Да побързат, че с демографската катастрофа, скоро Булгаристанът ще е само историческа област.
с какво смяташ - (нерегистриран)
с елка или с руско сметало?
kn (нерегистриран)
Няма нужда да се смята, вижда се и с просто око.
Аз
Нема нужда. Има там едни кюрди, язиди...
Куку (нерегистриран)
Тез коментари в тоалетната ли ги пишете че сте направо за нищо.
хе хе (нерегистриран)
И какво ще го правиш Одрин? Ще го осереш?
до Истанбул (нерегистриран)
Европейската част на Турция всъщност си е Българска - от Истанбул(европейската част) до границата ни. Това са си чисто Български земи. Това важи и за земите в момента които са в Гръцката Беломорска част включително и Солун. И Македония(сегашната Северна Македония). Моите деди са Беломорската част на Гърция - Българи
най-накаря (нерегистриран)
да има един, дето има топките да спука подокса на фантомас!
Е чак пък война (нерегистриран)
Русия държи небето над Сирия, а Сирийската армия стяга обръча около терористите, подкрепяни от Турция. И ако фесовете както днес рекат да надигнат глава, просто ядат въздушни шамари. Имат ли турците полезен ход? Не и докато руснаците са в небето над Сирия, турските Ф16 нямат активните радари на последното поколение руски Су35 и ще станат лесна плячка, затова турците си налягат парцалите и стискат бузки докато русите им разпарят бронираните машини. Затова и Доган бързо забрави заканите си към САЩ и моли за ПВО, но едва ли ще получи нещо повече от потупване по рамото.
много (нерегистриран)
клипчета си гледал на алмаз антей
Спасое большиба (нерегистриран)
Ми не знам, ама Наташка руката шлюха пак че продава тялото си за пакетче краве масло.
11 (нерегистриран)
Излъгали са те за Наташка, тия не са били руснаци а пакетчето масло е било за друго ама после не си се сетил да си го потърсиш.
Кибритена кутийка (нерегистриран)
Да, веднага, САЩ ще се засилят през глава да му носят на ердоганя ракети... Тоя толуп е пътник, много скоро неговите ще го закачат да виси насред Анкара.
Кутийкена кибритка (нерегистриран)
Американците опитаха да свалят босфорския махаф, но нежният му любовник от Кремл го спаси тогава, сега се правят на скарани педераси... Не, те са си педераси, но не са скарани...
бЗУ (нерегистриран)
Аз лично съм за турчулята. Предпочитам чай пред водка.
Аз
Всъщност... друго предпочиташ ти повече и от чая...
11 (нерегистриран)
предпочиташ ли 300 голи до кръста (отдолу) манафи да те гонят и да си играете на гъдел
22 (нерегистриран)
Ми имам 5-вековен опит. Нали това са си правили с нас.
Яне (нерегистриран)
С вас може, с нас не
по пет на нож (нерегистриран)
бийте башибозука
прост българин (нерегистриран)
Бий а?А до вчера славеше руско-турската дружба!
Павел (нерегистриран)
Сега вече виждам Супер Пупи как "затопля отношенията" със Запада, демек лапа та се къса, само и само да си осигури подкрепа срещо Ерди Манафларъ бей.
Фелацио (нерегистриран)
казано от баш лапач
Пацата (нерегистриран)
Когато Пуппи духа това е "далновидна държавничестка политика", ясно лил ти е, соросоид!!??!
dp (нерегистриран)
Нищо не виждаш, кьорав тулуп си!С отворени зъркели невиждащи, типично за демократичните баламурници
Djaro (нерегистриран)
Спокойно, война още няма, вървят агресивни (от турска страна) преговори. По руските канали тази новина просто я няма. Ердо иска целия Идлиб, но сирийците няма да отстъпят това, което са завоювали без бой. Ердо даде ПЗРК на бунтовниците, свалиха 2 въртолета, докато сирийците се научат и до тук. Ердо си мисли, че е на пазара, а там колкото повече викаш, толкова по-голяма цена ще вземеш. Освен д фиксират положението, руснаците няма какво да му дадат.
Ндйекс (нерегистриран)
Аз съм си спокоен, нека двамата гайове да се бият, були мъ куръ.
Бъч (нерегистриран)
Е тези педераси двамата нали се бяха залюбили по едно време, какво стана? Да не са се заклещили нещо?
Ади де! (нерегистриран)
Кремълският пидирас и босфорския манаф. Що бира щ се изпие, що пуканки ще се изядат.
ади ади (нерегистриран)
Бзказармен миндил
Ади де! (нерегистриран)
Ходих в казарма и видях военните какви сте кухи лейки.
хехо (нерегистриран)
скоро ще видиш военните керестета
велко (нерегистриран)
През 1833 г. турският валия на Египет превзема Истанбул. Султана моли руския император за помощ, който праща десант и властта е спасена. След няколко години султана под влиянието на велокоосманизма забравя за тази помощ и се връзва с Германия. После участвува със Запада в Кримската война. Когато в Турция се реализираше преврата на военните под ръководството на ЦРУ, заговорниците говорят по засекретената система на НАТО съвсем открито, като считат, Руското разузнавмане не може да ги подслушва. Но е точно обратното. Те се уговарят да задържат Ердоган, който е в Мармарис, в хотел. Руснаците изпращат 18 служители на Вимпел 1, подразделенвие на ГРУ, които за половин час изпреварват заговорниците и го спасяват. След не много дълго време, отново на база великоосманизма Ердоган забрави и даде нареждане за свалянето на руския самолет. Уволни дин министър когото обвини, че е дал заповедта. Сега в Сирия, Турция се задължава по договор да обезоръжи Ан Нусра, а тя е въоръжи. Отново шовинистичния синдрем за велика сила и недосегаемст е налице.
Ъхъ (нерегистриран)
А после фантастиката била в застой хахаах
ох ох (нерегистриран)
когато те сърби си намираш майстора нали Фелациоф
Ъхъ (нерегистриран)
Не, намирам майка ти ;)
Найден (нерегистриран)
Пълни глупости! Идиот!
11 (нерегистриран)
А за Кюрдистан какво ще кажете? Асад много пъти казва, че ще даде автономия на кюрдите в Сирия, в Ирак си я имат. Е, в Турция я нямат. Голям ход на Путин е това. Пък нека е силна турската армия, 75 милиона кюрди. Малко помощ отвън и проблема става вътрешен за Турция. Ако си мислите, че Ердоган не е умен много грешите. Той знае много добре каква манджа може да му сготви Русия и се пъчи за пред медиите, иначе често вдига телефона и говори с Кремъл.
Гост+1123 (нерегистриран)
Ами не е умен Ердоган защото заложи на шепа бунтовници които са обречени да загубят. Вместо това трябваше да се споразумее с Асад да държи кюрдите далече от границите на Турция и заедно да бяха премазали бунтовниците. Ако беше станало така сега нямаше да има военни действия и нямаше да има бежанци
11 (нерегистриран)
Ами като не е умен ще страда от турско главоболие. В района има проблем с Израел и Иран, сега си навлича проблем и с Русия. Щатите също го гледат вече резервирано, от Европа никой не ще да се ангажира с него. Би трябвало колкото и да е неразумен да разбере, че гази тиха вода.
567vv (нерегистриран)
Ако Турция не се "събуди" е обречена. Турция официално води война на чужда територия, без да е поканена, тя не е нападната и което значи чл.5 от НАТО не е валиден, а и никой не би си направил труда да го приеме при условие че Турция го поиска. Официално тя е агресор, Сирия си отбранява териториите, официално Сирийската армия воюва срещу Турция. Не мисля че точно в тази ситуация САЩ биха предприели някакви преки драматични действия в подкрепа на Турция ( изключвам "помощ" срещу заплащане на оръжие - ами то си е бизнес) Така че, ако Турция не се осъзнае - нищо добро в бъдеще
Giogio (нерегистриран)
Честно казано, макар да съм МНОГО ДАЛЕЧ от русофилството, в случая съм на страната на Путин. Просто прилагам логиката от нашата действителност. По-добре Борисов отколкото Радев, т.е. по-малкото зло. Какво мислите? И моля, без обиди...
77 (нерегистриран)
Башар е третия президент по ред от династията Асад и никога не е избиран от народа си. Все едно в България да сложиш внука на Тодор Живков за президент, без истински избори. Замислям се дали все пак русия не пази узурпатор. Просто бизнес.
Гост_1123 (нерегистриран)
Партията на Асад печели изборите през 2012 при избирателна активност 51.26%. Асад печели избори за президент 2014
77 (нерегистриран)
Я попрочети малко повече за изборите 2000 и 2007 година. А 2014, в условията на гражданска война, изобщо няма да ги кментирам.
Ъхъ (нерегистриран)
Вярно е , и е диктатор ...но алтернативите са по-лоши
dp (нерегистриран)
Не се наврещя, ей
Дано (нерегистриран)
да проявят здрав разум. И най-вече да взимат решения със собствените глави и да не разчитат, че някой ги подкрепя. Оказа се, че всяка подкрепа и благодарност са временни и краткотрайни.
Ами (нерегистриран)
Непрестанното ограбване на България от Русия накара хората да минат на страната на Турция и да желаят победата и над Русия, за да се откъсне страната ни от руската хватка.
балама (нерегистриран)
Аз ти повервах. Тутакси.
haha (нерегистриран)
Като гледам как са ти гласували хората май не са съгласни: 4 съгласни (един от които най-вероятно си ти самия) 19 които не са съгласни (в момента на писането на коментара ми)
312 (нерегистриран)
прав си
Сандо (нерегистриран)
Възможно е САЩ да са дали зелена светлина на Русия да се сблъска с Турция в Сирия и да ги унищожи като хлебарки. САЩ имат голям зъб на непокорния Ердоган и могат да го смачкат, без да си цапат своите ръце.
Ами (нерегистриран)
Възможно е и обратното. САЩ и Турция да изиграха театър на Късия.
Ами (нерегистриран)
Не театър, а балшой масковский цирк...
Сандокан (нерегистриран)
САЩ имат трима приятели само: Канада, Турция и Израел. Всичко друго е опера в стил "Отвличане от сарая" на Моцарт. С тази опера, в Чикаго, бе отбелязано от САЩ приемането на България и Румъния в ЕС. Лично присъствах на дипломатическото събитие и на оперното представление. Поздрав с "Турски марш" от Моцарт....чоджум.
а с каква (нерегистриран)
да те посрещнат, с "калинка, калинка моя"?
аз (нерегистриран)
Ми накрая турците ще изгонят руснаците и ще се приключи работата. И без това блядовете сътвориха много бели.
наистина много (нерегистриран)
ам много, много бели и то - по цял свят! интересно как историята се повтаря - с обратен знак, заменяйки сащ с путинска раСсия!
Ха, ха (нерегистриран)
Нещо се разпърдяха аркадашите. Ойде дружбата и Патока.
Аз
Затова съществува науката история - за да можем от миналото да екстраполираме бъдещето. Та... През 90те почти разсипаната Русия водеше локална война в Чечня. Чеченските терористи, раззбира се, не можвха да се противопоставят на руската армия, дори и в онова ѝ отчайващо състояние. Но... войната се закучи. Обяснението го дадоха самите руски военни - всеки път, когато руски подразделения започват да елиминират чеченски банди, жертвите почват да растат - естестгвено - нали точно това е целта на упражнението. Добре, ама тогава политиците, на първо място един известен алкохолик, спират военните заради международния натиск. И така - до следващия път. По този начин хем войната никога не спира, хем жертвите са много повече, отколкото ако с един удар се свърши всичко. Това продължи до 2000 година. Що дотогава? А познайте! Тогава дойде един и каза - бой до пълно унищожение! И войната свърши от веднъж. После имаше опити за подновяването ѝ - Беслан, НордОст... Оня сещате ли се какво каза тогава - ако трябва, ще ги трепем и из кенефите, но с това ще се свърши. Е... Свърши се. А сега екстраполирайте - онази ситуация почти едно към едно се повтаря сега в Сирия - Русия и Сирия унищожават терористите, а международното обществено мнение смърди, щото измират терористи. опитват се да ги съживят с помощта на Турция. Я погледнете назад и вижте - Оня тогава спря ли? А така!
Значи, чеченците са терористи? (нерегистриран)
Защото искат свобода на Ичкерия от Империята? Имам Шамиль е кавказкият Левски. Да, Левски също някои вече го наричат ....терорист.
Аз
Така си е. Ти наричаш Левки терорист. И още някои отрепки. Иначе Чечня може и да получи независимост. Тогава, когато я получат дакота, навахо, апачи и още няколко стотин народа. Всичките - официално признати. Разликата е, че "поробените" от Русия са федерални субекти, във всичко равноправни с Русия. Никой американски абориген не може да се похвали с това. Педесе и кусур щата и нито един от тях не е съобразен с границите и териториите на местните. Всъщност... не съм прав - съобразени са така, че да ги репресират максимално. Например - членовете на едно племе да живеят в различни щати. Същото е и в Австралия, Канада - все центрове на демокрацията и свободата...
Не (нерегистриран)
Хайде някакви с вид на пенсионери да не ни поучават. Защото и чечнската бомба ПАК ще гръмне. СКОРО, другарю с бялата брада....
dp (нерегистриран)
Ще ти гръмнат налъмите, тъпак!В Русия има умни хора, дето се учат от грешките на другите, за да не ги правят! Отде ви изравят такива тъпунгери, :-(( Майко Българийо, как затъпяха българите при демокрацията
Не знам (нерегистриран)
Дали някой ще го прочете, ама чеченските войни бяха 2. Първата война... я спечелиха чеченците. Руснаците им дадоха независимост, чеченците си направиха република, президент им стана един руски генерал от ВВС - най-младия генерал от руската армия - само на 33 години. За по-малко от година, всичко свърши. Не знам дали някой има представа къде се намира Чечения - на наклона на един голям баир. Нямат НИЩО икономическо ценно и съществуването им е напълно невъзможно извън руската федерация. Започнаха родови битки, клаха се, трепаха се, и накрая, разни малоумници решиха да нападнат съседен Дагестан и да го присъединят към Чечения. В интернет има ужасни клипчета за зверствата на тези брадати изроди. Гледах, как изклаха като прасета 6 20-годишни руски граничарчета. Останалите 7 от заставата бяха загинали в битката преди това, а на тези бяха обещали да ги освободят. Не можах да спя месеци след това. Брадатите свини им режеха гърлата с грамадни ножове и се хилеха грозно. Втората война чеченците я загубиха. На тяхна страна се биеха цял легион от професионални ислямски главорези от цял свят. Руснаците избиха жавно и методично ВСЕКИ чеченски полеви командир. Сега Чечения си е част от Руската федерация. Има мир, Кадиров държи здраво положението и войнствените чеченци сега се бият за Русия в задгранични мисии, особено в ислямски страни.
Щерев (нерегистриран)
Какъв българомразец и идиот трябва да си ,че да се радваш на кръволока ердоган.
ха сега замени (нерегистриран)
"ердоган" с "путлер" и виж дали няма да е същото значение, че и по-страшно!
Щерю Атанасов (нерегистриран)
Кеше, ако аз съм българомразец, то ти си Унгаромразец, Арпадомразец, Хуномразец, Тръмпомразец, Шотландомразец, Монголомразец ... ... ...
Факс отгоре (нерегистриран)
22.02.2020.. Ванга отбеляза датата с 5 двойки. Тръмп наскоро също..
факс от зад (нерегистриран)
тая година има още една дата с 5 двойки...
и още 18 (нерегистриран)
а във всяка година от следващите 9 по две дати с по пет двойки Ванга казвала ли е за датата с трите нули?
Щерев (нерегистриран)
Ами това си е чист вид нападение над чужда Държава. Като дойде нашия ред ще им е далеч по лесно.
No worry (нерегистриран)
Брадърския народ на САЩ ще ни спаси веднага, ей го де е, почти до границата им сме. И ни обичат, обичат...
Ногай (нерегистриран)
Тръмп не е пацифиста Кенеди. Тръмп иска да е новият Царь-Султан на балканите и в Близкия Изток. Затова разпалва нова война в Сирия...
Абе (нерегистриран)
Тарикат излезе Ердо. Разучи им безаналоговите С 400 и сега ще ги надупи в Сирия с ф16 ките. Ша падат СУ- та. Javelinite пък ще мятат куполите на руските безаналогови Т90, като капачки на буркани.
77 (нерегистриран)
2020 година Турция ще освободи България от руснаците.
Русофобите защитават Ал Кайда? (нерегистриран)
И интересна ситуация се развива в момента.... .. от Русофоби до Соросоиди заедно..Защитават Ал Кайда която е основният противник на Сирийската Армия ! Ал Кайда дори по западните медии вече е наричана ...бунтовниците подкрепяни от Турция ???!!! Запада няма бариери в Лицемерието си ! Ал Кайда вече е съюзник на Турция и запада ??? О Боже !
Божу (нерегистриран)
Ем, тя кога не е била. Съюзник. Ал Кайда. На запада.
Цитат на коментар в тубата: (нерегистриран)
"Путин - это симптом болезни всех русских !" Край на цитата!
Дедовия (нерегистриран)
Песано от идиот.
дали (нерегистриран)
е идиот?
Ronald_Reagan
Нов голям срам и резил се задава за водколаците !!! Турците ще ги бият като тъпан на циганска сватба и никой не мможе да им помогне. Путя ще моли Тръмп за помощ, но Тръмпа ще му покаже от трите най-дългото !!!
Гост_1123 (нерегистриран)
Можеш да си направиш комедийно шоу - много се смях :-)
M (нерегистриран)
УАУУУ!
Петко (нерегистриран)
Ванга не бе ли казала, че голямата война ще започне на 20.02.2020?
Ronald_Reagan
айде стига с тая лъжкиня Ванга !!! Само тъпотии е казаала и нищо друго !!!
Пешо (нерегистриран)
Няма ли вече да отиваш при кумира са?
сега научавам (нерегистриран)
чу фашиста вече има нови апетите - норвежският архипелаг "шпицберген" и обмисля и там анексия !
Валентин (нерегистриран)
По-добре си научи и диагнозата!
неграмотник (нерегистриран)
а бе абдал, договорът за Шпицберген е от 1920 г. и Норвегия не е собственик на острова, а един от използвателите, наред с Русия.Не може да зарани нищо на Русия.Най-много да и го вземат като Крим
но съгласно (нерегистриран)
договора, архипелагът е ДЕмилитализирана зона, а в същото време - путлер си прави там бази. потърси в тубата преди да се репчиш
намери (нерегистриран)
намината в тубата и виж под нея коментарите! Цитат: "Путин это симптом болезни всех русских ."" край на цитата!
Вакумна бомба (нерегистриран)
Ами руснаците също могат да използват сила. Не цялата, щото тогава от Турция ще остане само стъклена радиоактивна пустош, но имат хиляди други гадни оръжия, с които могат да стъжнят живота на аскера. Стоя и гледам с интерес. Султанът е на път да настъпи... мечката по опашката :)
ами ако (нерегистриран)
мечката бъде нападната ... ОТ ЦЯЛ СВЯТ ОТ ВСИЧКИ СТРАНИ ?
Валентин (нерегистриран)
Ами тогава по целия свят ще се свърши тоалетната хартия
ха ха ха (нерегистриран)
така си мислят майсторите на фелациото по базите с неграта
123 (нерегистриран)
Коги ще нарамваш пушката да пушкаш ватенките или ще пазиш кълките на булката си ???
Су 24 (нерегистриран)
След свалянето му, руснаците наситиха Сирия с Су35, изстребители срещу които турските ВВС нямат никакъв шанс с старите си Ф16ки. Затова днес когато две стари кончета Су24 разпукаха по шевовете турското настъпление унищожавайки десетки бронирани машини, турците просто стискаха бузки.
po-dobreda (нерегистриран)
да гледаме фактите в лицето и да броий КАКВО СТАНА, а не КАКВО ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ и кой имал и нямал шанс. Дори оня ден голямото ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ на Русия се разби у Волгата. А Ф срещу Су знаем резултата.
Ем (нерегистриран)
гледай ги, 1 танк и 8 БМПта унищожени а два пъти по толкова пикапи с тежки картечници, бомбички са ги два часа, и турците просто са гледали безпомощно.
нямат шанс (нерегистриран)
Истината е, че Турция няма шанс срещу Русия в Идлиб или където и да е, без САЩ и НАТО. Тръгнали да дават ПЗРК на резачите на глави от Ал Кайда, ами ако руснаците снабдят кюрдите от ПКК какво правим драги турци? Междувременно официален източник в щатите прати много поздрави на Ердоган и съобщи че в Идлиб има прекалена концентрация на въоръжени ислямисти...
ти май забравяш (нерегистриран)
че в масква е най-голямата джамия! една намигване на султана и братята и .... путлер - капут!
аннадънмо кьопек (нерегистриран)
ти щ видиш най-голямата джамия на Балканите до НДК по договор Борисов Ердоган
Доган (нерегистриран)
сам се матира. Ако подкрепи открито терористите, няма да получи подкрепа, ако директно започне война със Сирия на нейна територия, отново няма как да го подкрепят, а сирийските и руски части затягат обръча около последния анклав на терористите в Идлиб. Ще повика ще поскача пък като дадат. Маса жертви ще се оттеглят турците с подвити опашки като след Шипка. Просто няма как да се мерят с руската военна машина. За това типа Доганчо до Тръмп, но оня му би шута.
Гост_1123 (нерегистриран)
Ердоган май накрая ще настъпи мотиката - и в Сирия и в Либия. А целият свят са егати смотаняците - само продават оръжие и гледат сеир. Осем години се бият вече - ако бяха спряли да им продават оръжие сега щяха да се замерят с камъни. Според уикипедия са направили 7 игрални филма и 14 документални. Да бяха направили една болница. ЕС вместо да дават милиарди на Ердоган да бяха накарали тази опозиция да стане партия и да им бяха построили няколко болници. Отврат
Дада (нерегистриран)
Света може да спре да дава оръжия, ама Руслямска държава и Путлер няма да спрат.
Гост_1123 (нерегистриран)
Да бе да - само Русия продава... всеки продава колкото може - няма наши няма ваши - всичко е бизнес
dp (нерегистриран)
Отде ви изравят такива тъпаци
БГ вендета (нерегистриран)
Руснаците какъв троянски кон им набутаха на фесовете с Ц-400,не ми се мисли,затова сега искат Пейтриът,хаха,азиатски Нобелови лауреати.
Гошо (нерегистриран)
Ще се продават отново хотели в Тулция без пари!
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно