В ход е процедура за резервиране на трасе за метрото до "Студентски град"

Според предварителни проучвания трасето ще осигури превозването на 32 877 пътници дневно

Обратно в новината

Коментари - В ход е процедура за резервиране на трасе за метрото до "Студентски град" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Най-добре е Йорданка вече да се пенсионира.

И ако бяха сложили една карта, щеше да е супер добре оформена новината. Амам така - карат на ориентири.

Пенсионира, ама в сливенския...

Мислят за нови трасета,хубаво,ама има едно готово трасе още с планирането на София изградено,което може да върже всички къчове,ама го занемариха и компрометираха.Помните ли линията Хладилника,гара Пионер,Изток,Слатина,Хаджи Димитър и към Захарна фабрика.Само едно бързо влакче трябваше да се пусне

си тъпа

осъзнаваш ли, че Софето е малко по глемо от селото ти?

трябваше да понаучиш кое къде е.

Това е странчен дефект от ковида, иди на лекар

Вие докато го прекарате до студентски тоя влак, то няма да има кой да учи в тея университети...

Че то метрото е почти в Студентски, на Г.М. Димитров, защо да върти от другия край, чак от Драгалевци.

Заселен е с цървули от монтанско и видинско

Преди време коментирах ,че при спиране на ж.п. трафик, по така наречена Околовръстна линия ,може да се използува за трамвайно трасе,като ще е предвидено на няколко места да има разминаване на траквайте.Това трамвайно трасе ще осигурява напречна връзка с Трета метро линия при кръстовището та "Асен Йорданов" и "Шипченски проход", може да има и при пресичането на бул."Цариградско шосе" ,при някогашната фабрика "Лиляна Димитрова",.С Първа метро линия връзка при Интерпред,след това през Червена звезда /Изгрев/,покрай Зоологическата градина ,Токуда до Втора линия при някакъв МОЛ при Хладилника.Никъде няма пресичане на оживени булеварди на едно ниво.Нито при Цариградска шосе,нито при Драган Цанков Само при Симеоновско шосе има пресичане на едно ниво.Предполагам ,че апетите за парцели по сервитута са зверски

Целта най -вече са селските комплекси като Кръстова вада и други подобни

Почти в Студентски е наистина, само на четири спирки с автобус от началото на Студентски град.

Тия 4 автобусни спирки ще са 2 спирки на метрото, при това със средна дължина.

Ако беше наистина през Драгалевци, т.е. до кръговото на Околовръстния - щеше да е добре. Но не е. Кой да се сети, че заради едни 500м се изпуска голям пътникопоток, в т.ч. и на хора, които искат да се качат на Витоша, вчесто да пъплят на първа скорост по Ч.връх

После го свържат с ГМ димитров ще стане топ...имам 5 апартамента в района - при това съм обезщетен и не съм дал нито лев..сега ги продавам на 1800 евра квадратния метър на шпакловка и се счупват да ми звънят, но ще сваля обявите и след 10 години ще ги дам на балъците за 3000-4000 евра на м2...2 милиона евра са ми в кърпа вързани

Ще чакаме! Само уреди да има ливади наблизо отгоре, та да има къде да изкарам овцете да пасат, като слезем с тех от метрото.

Имаше предложение за удължаване на трамвайното трасе от Пионерският дворец, да пресече Алея Яворов,да мине край гората успоредно на Симеовомското шосе ,през гара Пионер, по бул. Габровски ,и при Гражданска отбрана с ляв завой по Г.М.Димштров да стигне до сградата на изоставената Топлоцентрала при Онкологията и след това по старото трасе ,като при трите блока при бившото Балканкаримпекс да завие към икономическият

Добър разчет, но се очертава вдигане на лихви от ФЕД. Ако в резултат на това има по-сериозна корекция, може да се окаже, че сегашните 1800 не са лоша сделка. Може и да не съм прав, де. ЕЦБ продължава да печата пари, та да видим.

Кметицата бе благодарила на премиера за личната (!) му подкрепа за нови 9 броя метростанции. + от тях са полезни, защото съдържат потенциала (габарити и токовзимане) за превръщането на трета метролиния в регионална ос "Кремиковци-София-Перник-Гюешево" - дотук добре. Но другите 6 броя - от Военната академия до Цариградското шосе са вредни. Продължавам по-долу.

Даскалката да се замисли, дали не е нужно да спрат разширавяне на метрото поне временно. Нали все реве, че нямат пари, тока е скъп, топлинката на софиянците също. Нали като нямаш пари, ограничаваш разходи и правиш иконономии. Явно твърдо е решила да поиска от държавата, пък и наскоро се срещна с Петков, та надеждата й умира последна.

Селяните пищят .Евалата Данче.

Заличавате ми за трети път текста под различни предлози. Накратко: Метроапендикса от Военното училище до Цариградското шосе е ненужен, много скъп за изгражадане и няма достатъчно поток от пътници (1/10 от товара на първа метролиния).

Тя фандъка пари за ток реве че няма, метро че ми прави! Комисионни да падат, а пари тока имате ли?

На Фандъкова правителството ще пречи да получи пари. И няма как да поръча строеж. А онази дето се стяга за кметица - Комитова ще построи спирка на метрото колкото 1 м. /един метър/ от магистрала "Хемус". Заеби! Няма да стане! Поради това продавачите на недвижими имоти по бъдещото трасе да не слагат от сега по едни допълнителни 1000 евро на квадрат към вече обявената цена още "на зелено".

Браво. Дано да не ви пречат. Действайте.