Участъкът край "Ал. Невски" става изцяло пешеходен
Проверявайте дали блокът има канализация, когато купувате жилище, посъветва кметът
Обратно в новинатаКоментари - Участъкът край "Ал. Невски" става изцяло пешеходен | Днес.dir.bg
Коментари
Я всички дошли в София след 1989г да поемат към родните си места и всичко ще супер...
В тялото взимащо решения за мобилността в София и страната има елемент който нанася непоправими вреди спъвайки , оскъпявайки и блокиращи движението - един от Божиите дарове за човека. Този е поощряван от Външното задкулисие /както подкокоросваха Горби - сам да срине системата/. Като иска пешеходна зона- тя трябва да бъде проектирана наново, така че да не пречи на комуникациите. А не от стар балтон плисирана пола да пригаждаш. Определя се нов голям парцел и се строи наново или се събаря страр квартал, както Букурещ. Както е новата столица на Египет, новия Суецки канал, строящия се Втори Ппанамски канал и др. Тялото вземащо решения върви срещу природния закон за свобода на движението, най-краткия път между две точки и икономия на време/ресурси. Днес е годишнина от началото на германското настъпление при Курск. Манщайн-автор на Плана, запитан как се осмелява да тръгне срещу превъзхождащ по брой танкове/самолети/жива сила противник- съответно около 3 /1,5 /2 пъти защитава своя план с обяснението. Германските танкови дивизии като отделна бойна единица са много по-мобилни от съветските танкови и стрелкови армии.Ще използваме това предимство. Отрязваме съветските танкове от бавноподвижните поддържащи пехота, артилерия и тил и се разправяме с тях. Което и се е случило. Мобилността е играла първостепенна роля. Десантът в Сицилия е принудил германците да започнат отстъпление. Един стар дедо германец е разбрал значението на мобилността, а умните и титулувани калинки на Московска не могат да схванат.
А ТОВА какво общо има с канализацията на жилщето? Абе пак объркахте новини и заглавия.......
София се управлява от една СЕЛЯНКА, затова е на тва дередже. Не може хора дето не живеят в София да я управляват!!!
И без това напълнихте София с конфликтни точки, защо направо не спрете цялото движение? За какво плащаме данък МПС изобщо? Като искате да спрете колите, отменете и данъка! То не бяха еднопосочни улици, заради които се обикаля целия квартал 3 пъти по-дълго /което вероятно особено допринася за екологията/, то не бяха заграждения по булевардите, които стесняват лентите, то не са дупки по улиците... Очевидно зам.-кметът по транспорта е пълен некадърник, но и кметицата явно не му отстъпва, съдейки по изказванията й.
Еми така става като истински цървули и селяни като Фандъкова и "софийските гербави оПщинари" взимат решения вместо софиянци.
То всичко много хубаво, ама дали ще е наистина?! Най-напред, не съм сигурен, че ще изчезне паркинга на дупетатите на площада на катедралата, също така, не вярвам че общинарите са се загрижили толкова за пешеходците, че да закрият паркинга си на "Московска" , на тротоара срещу Общината! Да видим, кои са по-мили на Фандъкова-софиянци или властващите?
Добре че е Русия да ни помага.
Да ви го набия, ама баш!!! Абе направете най-добре 1/3 от София пешеходна, 1/3 само за ония гламавите, дето въртят педалите и се врат като да не казвам какаво, мамицата им нагла и 1/3 задължително в ремонти. А ние започване да си търсим хеликоптери за придвижване. Да ви го набия и некадърниците!!!
"Участъкът край "Ал. Невски" ще бъде изцяло пешеходен. Той си беше пешеходен. Защо въобще пускахте движението около него! За едни пари ли? Да, за много пари!
Да не останр пешеходен и след ремонта? Номенклатурни номера от Живково време. Тогава номенклатурата забрани за движение целуя център, за да им е удобно за мерцедесите и волгите, маахме пеша от Цум до Орлов мост, а по Сливница , Евлоги Георгиев и Константин Величков ада слезе на земята от трафик. За сведение няма през Лувъра минава нативарена улица и по нея съм виждал бетоновози