Коментари - ЦГМ: Валидацията на картите ще продължи дори и да отпадне глобата | dnes.dir.bg
назад

ЦГМ: Валидацията на картите ще продължи дори и да отпадне глобата

При използване на банкова карта първите две пътувания за деня се таксуват по 1,60 лв., третото - по 1,40 лв., а всяко следващо е безплатно

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - ЦГМ: Валидацията на картите ще продължи дори и да отпадне глобата | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

...от началото на седмицата се опитвам да валидирам при влизане в метрото кредитната си карта, не ме пуска по незнайно каква причина, от банката казаха,че всичко с картата е наред, наистина други плащания си минават.. Проблемът е в ЦГМ систената City Gate, аки някой чете да вземат да си я оправят...

Украинците безплатно ли ше се возят в гадския транпорт ??

1, 2, 3, 4 и 5-та серия. Ти хора не останаха, тоя ще ги брои. Ако, обаче, искат да хванат ВАШИТЕ кражби- " ЗА". Ще се валидирам до спукване.

Ще трябва да си носим и транспортири да мерим ъгъл 30 градуса на билета от 2 лв. Тъпанари.

Пообъркали сте се. Третото пътуване за деня се таксува 80 стотинки, а не 1,40 лв. Дневният максимум е 4 лева.

Така си мислете вие, ама те са си направили сметката както винаги....

"Валидация"....?

Добре де, защо третото да е 1,40лв? Нали до 4лв взимаше, като за дневна карта?

щот им е широко гърлото. Като гепиш пари и ти се разминава, започва да ти се иска все повече и повече.

При всичките тези малоумни промени аз пък предлагам да махнете и контрольорите - за какво са ни? Да плащаме и техните заплати ли с новите цени на превозните документи?

Да попитам само - а къде са русофилите? - тия със стотиците мнения? Ах да - те нали са руски граждани и не живеят в България!

Еми ние се движим с лични коли. Имаме и платени паркоместа в центъра. Те така. Кой както я нареди.

кой получи, се стреми да ги оправя, като зададе такъв въпрос.

Не става дума за застраховката - тя винаги си е съществувала. Става дума за неконституционно следене на гражданите! Картите са персонални - така става ясно кой къде е ходил даже след години! (понеже записите се пазят!)

Някакво безумие. Едно на ръка, че е неадекватно. От друга страна 1.6х2+1,4 после безплатно. С кола ми е по-евтино.

ЦГМ- бездънната яма на столична откъдето се ''усвояват'' всякакви средства.. Видите ли как не им дреме какво ще реши този над тях те ще си правят каквото са договорили с дружките си. Банковата ми карта саде в градските тоалетни не сте поискали, че трябва и банките да спонсорираме. Не ми трябва валидацията ви след като съм броила пари за поредния ви рекет карта.

Нямат наяждане! По-нахални са от бълхите в превозните им средства!

Писах и вчера. По отношение на цените и видовете превозни документи - там няма чак такъв голям проблем. Който, като мен, иска да пътува - трябва да си плаща за покриване разходите на градския транспорт. Няма безплатни стоки и услуги - никъде. Разбира се, оторизираните органи, а и гражданските организации трябва да контролират, дали при разходи примерно един милион не се събират два милиона, което вече си е жива кражба от гражданите. Валидирането, обаче, трябва категорично да бъде премахнато. Това е недомислие, което тероризира хората. Както валидаторът въвежда в базата данни кой пътува в превозното средство (и то само за гражданите с поименни карти), така и поставените в превозното средство камери може да въвеждат данните за лицево разпознаване (за случай на инцидент), като по този начин ще са обхванати всички пътници, а не само хората с поименни карти. Така не е необходимо никакво допълнително действие от пътуващия с редовен превозен документ, след влизане в превозното средство.

Моля да спрете с темата - валидация - застраховка: - във всички превозни средсва сте монтирали видео регистратори - и сега се знае кои е в превозното средство. - Задължителна застраховка "Злополука" на пътниците - Застраховани лица: застраховат се всички места на пътниците в превозното средство цитирани в талона. В обхвата на застраховката попадат и лицата, намиращи се в превозните средства и в непосредствена близост до тях преди качването и след слизането. Шофьорът и обслужващият персонал, не са в обхвата на застрахованите лица, но за тях може да бъде сключена доброволна застраховка. Съглсно този текст не е необходима валидация, още повече след като е валидна и в непосредствена близост до ППС или по време на качване; - със заплащането на срочна карта за градски транспорт, плащаме и дължимата застрахователна премия. Благодаря / Пламе

Не им обяснявай бате! За такива като тоя дядо ми казваше: "...Тъп, ноо упорит! ..."

Задължително да се валидират ... но ако някой не го направи - няма нищо ... Страшна логика имат от ЦГМ , ама не е като да им е за първи път. Иначе в целия нормален свят се валидират и има глоба , ако не се направи ... но е направено толкова елементарно за ползване от всички и толкова очебодно видно и ясно, че доста трябва да се постарае някой да не го види.

В ''целия'' свят дето го цитирате такива рекеи не се правят с пътуващите, защото са въседени точни и ясни правила, цени и задължения ама не само за едната страна пътниците а за двете и никъде в нормалния свят не се движат на 20 минути превозните средства.

Бях в Германия и си вадих карта за определен период, която важеше за всички превозни средства, за няколко близки града - Бин, Кьолн, Нойс и Каарст. Проверяваха ме само във влака и то от кондуктор. Никаква валидация нямаше. А влакът беше международен.

Тези ЦеГеНета имат ли право да събират лични данни? Базичка си спретнали, кой, кога, къде.

Н да се чете М