Централна гара в София се превръща в модерен пътнически интермодален терминал
Предвижда се и строителството на две нови жп гари във Волуяк и Обеля
Обратно в новинатаКоментари - Централна гара в София се превръща в модерен пътнически интермодален терминал | Днес.dir.bg
Коментари
Разбира се ,че ще остане. То това си ни е запазена марка в цял свят.На която гара, спирка, отбивка и т.н да спреш все си е тоалетна ...
Не че нещо....но помня, че магистрала Струма щеше да е готова за олимпиадата в Атина, която беше през 2000-та. :-)
Ха дано, ама надали. Като знам качеството на изпълнителите, стопаните и ползвателите, резултатът е предизвестен - ще си остане същия манг....ник
Този модерен пътнически интермодален терминал дали е свързан по някакъв начин със западналия и вехт ЖП транспорт?
Интермодален терминал, че и модерен, а джендъри ще има ли? Гей-паради това онова?))))))
Слоууу...пишман холандеца......си НИ е запазена .....знаем, че се скатаваш и не казваш, че си от Балхария там))))))
БДЖ в почивен ден събота влакът за Банкя в 16.40 ч. имаше закъснение от 50 минути. Пътувахме 30 мин. чакахме 50 мин. Последният влак от Банкя за София трябваше да тръгне в 19.14 ч но не тръгна, тъй като в интервала 18 - 19 ч. БДЖ реши да го отмени. Това е БДЖ... качеството на услугите им е скандално. Та въпросът ми е как ще помогне супер терминала на качеството на услугите им.
А нези сладури в определените квартали, кой ще им попречи да замяргат с камъни локомотивите и вагоните???
Модерна простотия, безподобен кич. Все пак е по-добре от липсата на боядисване, което продължи половин век.
- Интермодалният транспорт се използва още през 18 век, като води началото си от железопътното транспортиране на товари. Първите контейнери са били дървени и са използвани за превоз на въглища в Ливърпул и Манчестър в Англия. През 1841 г. Изъмбард Кингдъм Брунел представя първите железни контейнери. - Уикипедия
Супер мега хипер гига модерен терминал, а влаквоете пак на 50-60 години (нищо против старата и работеща техника, но вече е неефективна, а и нали се хвалим с МЕГАМОДЕРНИ неща), движещи се на магия благодарение на техници в пенсионна възраст, които като решат да се махат и оставаме без влакове, щото няма кой да ги прави.
Нали преди няколко години в Централна гара наляха няколко десетки милиона за ремонт? Сега ремонт на ремонта ли ще правят? За да има ефект от цялото нещо трябва да се генерира пътникопоток или товаро поток. Иначе ако няма пътници и товари си е като да правиш свръхмодерно футболно игрище в село Долно Нанагорнище, в което не живее никой под 55 години. Ще се усвоят едни пари, но резултата ще е 0.
Боже, някой скоро пътувал ли е от ЦГара София, за да види в какво окаяно състояние се намира. Ужас. Да те е страх да се движиш там. Мръсно, смърдящо, запустяло място. ГРОЗНА КАРТИНА. ФАНДЪКОВА ДА СЛЕЗЕ ОТ КОЛАТА И ДА ОБИКОЛИ ЦЕНТЪРА НА ГРАДА КОЙТО УПРАВЛЯВА. ПЪЛЕН С ВСЯКАКВИ НАРОДНОСТИ, МРЪСНИ УЛИЦИ, А ЗА ПРОСТРАНСТВОТО НА УЛ. мАРИЯ ЛУИЗА ДА НЕ ГОВОРИМ. АЛОООО КМЕТИЦЕ , СТИГА СПА! СЪБУДИ СЕ 21 ВЕК Е!!!!!