Коментари - Три лева глоба, ако не валидираш картата или билета в столичния градски транспорт догодина | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За какво е това малоумие с валидирането на картите?!! Нали като се закупи има номер на картата и се знае в тяхната система?! Тая простотия с валидирането трябва да отпадне!

Я да ни обяснат по линия 78 как е ,прове.яват ли билети ,същото за 72 и 83 ,аз последните 2 ползвам за 78 съм слушал много работи и най важното, че дори трошат автобусите. Е както видя ,че такъв го глобяват ,а не подминават ,като навлеците от Осрайна започнат да си дупката билети ,тогава и аз ,към същото призовавам и другите българи в София.

Нещо са се объркали с 72 часовата карта. Трябва да струва 10 лв. С тези 15 излиза, че ако трите дни започваш да пътуваш и стигнеш до дневна карта (4 лв) плащаш общо 12 лв. И ако на втория ден нещо се отложи или на третия имаш свобода. Защо да платиш повече и да си наложиш ограничения?

Стига тормозете хората!!!

Ми ако съм инвалид?

А колко лева ще е глобата, ако при валидиране на картата, пишката ми сочи напред, а не на ляво или дясно. Ей НАРОДЕЦ, СЪБУЖДАЙ СЕ, че тези душмани по забрани, глоби, ограничения, рестрикции и пр. "МЕРКИ"" задминаха комунистите с 200.

24-часовата става 6 леа.

Z

Е как за какво е това малоумие? Не четеш ли - за да ти вземат 3 лева...

С глоба от 50 лв. на 3 лева!? Браво браво!!!! хахахах На някой линии през една спирка срещаш контрольорите и то по 5 до 10 човека, на други никога няма да срещнеш, а на трети от дъжд на вятър. И при 3 лв. глоба какво му плащаш? Даже е по евтино от двойно плащане с електронната карта. "След валидирането на повече от два пъти на билет 30 +, тя става дневна карта на цена от 4 лева за цялата мрежа. Валидирайте я всеки път. В полунощ Вашата банка ще бъде готова с калкулацията на пътуванията." И ако системата ме таксува всеки път когато валидирам картата какво правим тогава? Защото тази издънка със сигурност ще се случи!

И как точно ще се случи това в тези нископодови автобуси, където пътечката межу двойките седалки и толкова тясна, че ако застане един малко по-едър човек, шанс да минеш никакъв. Трябва да сложат устройства при всяка врата, както и по таваните ако искат всички да имат достъп до там. Малоумно е да имаш карта за месец или за година и всеки път да се бъркаш, да вадиш, да я валидираш, блъскайки се между хората и настъпвайки обувките на останалите на пътечката. За картите по време, да, там валисидирането е нужно, но за другите е много безсмислено. Качете се например в автобус 72 или 604 от последната врата и се опитайде да минете напред - шанс минимален или трябва да правите гимнастики, както имаше една игра Туистър, крак върху глава на другия, ръка зад гърба, глава нагоре и т.н.

и машала на таквизи общински съветници и кметове. Догодина на местните избори пак за гербавите да галувате. Те могат и повече! Например който е без украинско знаме да няма право да се качва в градския транспорт.

Отивам да искам справка- ами нямат каса, през банка... Таксата на банката 1/3 от цената на справката... Да ви ... и банковите лобисти!!!

Бойкотирайте адския транспорт. Нека го закрият и гербавите да умрат от глад.

С тая луда дигитализания вече си мечтая за крах на интернета и тока. Явно на човечеството му трябва малко отрезвяване, за да разбере колко е зависимо. Утре ако спре интернета 50% от хората ще се окажат като "сирачета на магистрала". Пожелавам на "великите мислители" в СО и СКГТ от 2023 в тоалетните им вместо тоалетна хартия да има таблет със снимка на руло тоалетна хартия.

Кражбичка пак ще има. Данчето отново потрива палави ръчички.

Дънди пънди манчовци и прочее нещастници скапани. Махат всички евтини билети и карти. Да ви Ева у шибаняците да паднете в софийска дупка дано пеераси

Щом глобата е 3 лв във всеки автобус ще има контрольор. Вместо да продава билети ще събира глоби. С левче повече. Ако на шофьора са му свършили билетите пак с левче повече. Като свикнат хората с новата система ще увеличат глобите. Интересно глобата ще важи ли за целия ден. Ще има ли касова бележка

Що за пореден идиотизъм ?

Прост народ-тъпи и безмислени коментари!Господ да ние на помощ!

Сойто няма или не може да си служи със смартфон, няма да може да ползва градския транспорт. И тези пенсиотери стига са щъкали с евтини карти! Да си купят коли и да си джиткат!

Вероятно ще им излезе по евтино!

Ще има яко кютек, селяндурски псувания и разправии, значи. В претъпкани превозни средства е на практика невъзможно да си валидираш картата и тук идва въпроса за чий чеп трябва да се валидираш, когато си с карта за цялата градска мрежа и си си я платил.

Няма нередовни пътници в адския транспорт. Има нередовен адски транспорт, който не обслужва собствениците си редовно. Кой е собственик на тоя транспорт, а? Познахте - аз, ти, тя, той, той е наш. Откъде на къде ще плащам за нещо, което си е мое и съм си го платил стократно та и с кражбите на Фандъковица гробарска?

Много тъпо измимслено, но какво друго да очакваш от дигитализацията.

На кого и какво доказваш с така нареченото "ВАЛИДИРАНЕ" на картата. Ами при издаването на твое име и плащането "ТЯ Е ВАЛИДИРАНА" -УЗАКОНЕНА!!! А това че си се качил в това или онова превозно средство е твой личе избор.

Това е. Аз няма да варидирам и така до си изгубя седалката в автобуса! Контрольорите ще ги пребивам, изколвам и застрелвам! Който се опита да ме глоби, никога повече няма да види бял ден!

Това са поредните умнотения на Борис Бонев. Махаш карта за метро, махаш карта за една наземна линия и плащаш за всичко. Ако искаш ползвай. Тепърва ще му се сърба попарата на тоя.

А пенсионерските карти? Трябва ли да се валидират? Или запазват 100% досегашната уредба? Сигурно защото съм доста стар човек, тези нови правила от статията ми глупеят. Включително състезателните +30 и +60 - те особено. Страдам от илюзията, че градският транспорт има повече социална функция, отколкото търговска - макар че последната не може и не бива да се пренебрегва. А да принуждаваш човека да препуска из града заради +30 или +60 при смущаващо непредсказуемата понякога градска околна среда ... Но както казах, аз съм доста стар човек ... Дано пенсионерската карта е пощадена.

Да, друго си е да дупчиш хартия в ръждясал перфоратор и после да се чудиш излезли ли са всички дупки на хартията, или не...

Копират практиката на Прага. Само че там има две особености: 1. Билетът за по-дългото пътуване е за 90 минути и струва 2.58 лева срещу нашите 2.20 за 60 минути 2. И по-важното: транспортът в Прага е до три пъти по-начесто от софийския. При 60 минути за билета и 20 минути чакане на спирката за прекачване в София цената на транспорта всъщност е много по-висока от тази в Прага, където трамваите са много по-хубави от нашите

ГРАБИТЕЛИ !