Три лева глоба, ако не валидираш картата или билета в столичния градски транспорт догодина
Нови билети, карти и правила влизат в сила от януари догодина
Обратно в новинатаКоментари - Три лева глоба, ако не валидираш картата или билета в столичния градски транспорт догодина | Днес.dir.bg
Коментари
За какво е това малоумие с валидирането на картите?!! Нали като се закупи има номер на картата и се знае в тяхната система?! Тая простотия с валидирането трябва да отпадне!
Я да ни обяснат по линия 78 как е ,прове.яват ли билети ,същото за 72 и 83 ,аз последните 2 ползвам за 78 съм слушал много работи и най важното, че дори трошат автобусите. Е както видя ,че такъв го глобяват ,а не подминават ,като навлеците от Осрайна започнат да си дупката билети ,тогава и аз ,към същото призовавам и другите българи в София.
Нещо са се объркали с 72 часовата карта. Трябва да струва 10 лв. С тези 15 излиза, че ако трите дни започваш да пътуваш и стигнеш до дневна карта (4 лв) плащаш общо 12 лв. И ако на втория ден нещо се отложи или на третия имаш свобода. Защо да платиш повече и да си наложиш ограничения?
А колко лева ще е глобата, ако при валидиране на картата, пишката ми сочи напред, а не на ляво или дясно. Ей НАРОДЕЦ, СЪБУЖДАЙ СЕ, че тези душмани по забрани, глоби, ограничения, рестрикции и пр. "МЕРКИ"" задминаха комунистите с 200.
С глоба от 50 лв. на 3 лева!? Браво браво!!!! хахахах На някой линии през една спирка срещаш контрольорите и то по 5 до 10 човека, на други никога няма да срещнеш, а на трети от дъжд на вятър. И при 3 лв. глоба какво му плащаш? Даже е по евтино от двойно плащане с електронната карта. "След валидирането на повече от два пъти на билет 30 +, тя става дневна карта на цена от 4 лева за цялата мрежа. Валидирайте я всеки път. В полунощ Вашата банка ще бъде готова с калкулацията на пътуванията." И ако системата ме таксува всеки път когато валидирам картата какво правим тогава? Защото тази издънка със сигурност ще се случи!
И как точно ще се случи това в тези нископодови автобуси, където пътечката межу двойките седалки и толкова тясна, че ако застане един малко по-едър човек, шанс да минеш никакъв. Трябва да сложат устройства при всяка врата, както и по таваните ако искат всички да имат достъп до там. Малоумно е да имаш карта за месец или за година и всеки път да се бъркаш, да вадиш, да я валидираш, блъскайки се между хората и настъпвайки обувките на останалите на пътечката. За картите по време, да, там валисидирането е нужно, но за другите е много безсмислено. Качете се например в автобус 72 или 604 от последната врата и се опитайде да минете напред - шанс минимален или трябва да правите гимнастики, както имаше една игра Туистър, крак върху глава на другия, ръка зад гърба, глава нагоре и т.н.
и машала на таквизи общински съветници и кметове. Догодина на местните избори пак за гербавите да галувате. Те могат и повече! Например който е без украинско знаме да няма право да се качва в градския транспорт.
Отивам да искам справка- ами нямат каса, през банка... Таксата на банката 1/3 от цената на справката... Да ви ... и банковите лобисти!!!
С тая луда дигитализания вече си мечтая за крах на интернета и тока. Явно на човечеството му трябва малко отрезвяване, за да разбере колко е зависимо. Утре ако спре интернета 50% от хората ще се окажат като "сирачета на магистрала". Пожелавам на "великите мислители" в СО и СКГТ от 2023 в тоалетните им вместо тоалетна хартия да има таблет със снимка на руло тоалетна хартия.
Дънди пънди манчовци и прочее нещастници скапани. Махат всички евтини билети и карти. Да ви Ева у шибаняците да паднете в софийска дупка дано пеераси
Щом глобата е 3 лв във всеки автобус ще има контрольор. Вместо да продава билети ще събира глоби. С левче повече. Ако на шофьора са му свършили билетите пак с левче повече. Като свикнат хората с новата система ще увеличат глобите. Интересно глобата ще важи ли за целия ден. Ще има ли касова бележка
Сойто няма или не може да си служи със смартфон, няма да може да ползва градския транспорт. И тези пенсиотери стига са щъкали с евтини карти! Да си купят коли и да си джиткат!
Ще има яко кютек, селяндурски псувания и разправии, значи. В претъпкани превозни средства е на практика невъзможно да си валидираш картата и тук идва въпроса за чий чеп трябва да се валидираш, когато си с карта за цялата градска мрежа и си си я платил.
Няма нередовни пътници в адския транспорт. Има нередовен адски транспорт, който не обслужва собствениците си редовно. Кой е собственик на тоя транспорт, а? Познахте - аз, ти, тя, той, той е наш. Откъде на къде ще плащам за нещо, което си е мое и съм си го платил стократно та и с кражбите на Фандъковица гробарска?
На кого и какво доказваш с така нареченото "ВАЛИДИРАНЕ" на картата. Ами при издаването на твое име и плащането "ТЯ Е ВАЛИДИРАНА" -УЗАКОНЕНА!!! А това че си се качил в това или онова превозно средство е твой личе избор.
Това е. Аз няма да варидирам и така до си изгубя седалката в автобуса! Контрольорите ще ги пребивам, изколвам и застрелвам! Който се опита да ме глоби, никога повече няма да види бял ден!
Това са поредните умнотения на Борис Бонев. Махаш карта за метро, махаш карта за една наземна линия и плащаш за всичко. Ако искаш ползвай. Тепърва ще му се сърба попарата на тоя.
А пенсионерските карти? Трябва ли да се валидират? Или запазват 100% досегашната уредба? Сигурно защото съм доста стар човек, тези нови правила от статията ми глупеят. Включително състезателните +30 и +60 - те особено. Страдам от илюзията, че градският транспорт има повече социална функция, отколкото търговска - макар че последната не може и не бива да се пренебрегва. А да принуждаваш човека да препуска из града заради +30 или +60 при смущаващо непредсказуемата понякога градска околна среда ... Но както казах, аз съм доста стар човек ... Дано пенсионерската карта е пощадена.
Да, друго си е да дупчиш хартия в ръждясал перфоратор и после да се чудиш излезли ли са всички дупки на хартията, или не...
Копират практиката на Прага. Само че там има две особености: 1. Билетът за по-дългото пътуване е за 90 минути и струва 2.58 лева срещу нашите 2.20 за 60 минути 2. И по-важното: транспортът в Прага е до три пъти по-начесто от софийския. При 60 минути за билета и 20 минути чакане на спирката за прекачване в София цената на транспорта всъщност е много по-висока от тази в Прага, където трамваите са много по-хубави от нашите