Транспортният министър прие оставките на шефовете на НКЖИ и на "БДЖ-Товарни превози"
Поиска доклади за пропуските в системата за сигурност в железниците
Обратно в новинатаКоментари - Транспортният министър прие оставките на шефовете на НКЖИ и на "БДЖ-Товарни превози" | Днес.dir.bg
Коментари
Кой ли ще спечели класацията на най-корумпираният и зависим от това правителство (поне няма лежал в затвора (в Чехия) за участие в ОПГ за кражби на коли)! Колко от тези имат разследвания и повдигнати обвинения досега - казаха поне за 5-6.
Сега новият-стар министър ще оправи работата и тук ще летят хиперзвукови влакове стрели. Нещастници долни, трябва да спрете да крадете, да има истински реформи и да се вложат МНОГО,ама МНОГО пари. Без пари и само с приказки и оставки няма да стане! Анадъмо?
Това няма да подобри положението, нещата не могат да се оправят с вълщебна пръчица. Не може десетки години да се ограбват НКЖИ и БДЖ от фирми близки до властта и после да очакваш добър резултат.
В момента всички са като щрауси,главите им в пясъка а задниците им лъснали като...! Няма пълна информация за това което се е случило. За окончателно заключение е все още много,много рано.
Избягаха и ги освободиха от отговорност. Виж, когато приеме отрязаните глави на главочите и семействата им с баджанаците и шуренайките се отправят пешком към кариерите за уран, тогава -да.
Тоя от ПИМК да не се прави на много съвестен, ами да каже кога транспортната му фирма е била проверявана за последно. Преди 10 г. сигурно. Плаща си и работи без всясакъв контрол.
Пимк-аджията защо лае като години плаща под масата и корумпира за да може умишлено бдж да се води до фалити, за да може камиончетата му да джъткат... Нали се сещате че този бизнес и флотилия от камиони влакове няма как да не мине под благословията и чадъра на баце, шиши и другите дето въртят всичко. И сега реве, че това дето скапват с години се върна и го бумнА като бумеранг. Еми прости и алчни сте ...
Дали матряла си дава сметка, че всяка година плаща от джоба си по 100лв за да дотира БДЖ. Там е такава разруха и безхаберие. 90% работят там за да скатават и пият на работа. 10% за да крадат като за последно. 20 години не могат да пуснат електронна продажба на билети?! Окрадаха парите по няколко такива проекта и нищо. Вече в Африка и Афганистан има, при нас БДЖ не може.
В средата на 21 век да успееш да блъснеш два влака, единият от които, предвид че е теглен от маневрени машини едва ли се е движил с повече от 25 км/ч е необходима гениална некадърност и неадекватност. И тотален непрофесионализъм. Навремето на всяка гара имаше по една външна камбана, която тръгнеше ли влак от съседна гара, звънеше. Предупреждаваше администрация на гарата, пътници, получатели на поща и товари и т.н. И вършеше безупречна работа по отношение на безопасността на трасето. Сега системи, програми, камери, проекти, електроника, дублиращи системи. дублиране на дублиращите системи, мониторинги, инспекции, ура-тута тинтири-минтири - и бум! Чудомир има един фейлетон - "Жълтото петле". Едно към едно с това, което се е случило, само дето е с щастлив край. А за Вазовия дядо Йоцо, да не говорим.Добре, че е литературен герой, че иначе ще се върти в гроба като вентилатор.
наскоро имаше подобен инцидент някъде из Западна Европа, а преди няколко години в Гърция. За такъв тежък инцидент не е нужно нещо "гениално" или "извънземно" действие, а елементарна, но недопустима ЧОВЕШКА грешка.
За уволнение от МТС са: Красимира Стоянова, Иван Марков и Албена Лазарова. Това са лица на тоталната корупция. Гроздан тръгна с фал-старт
Катастрофи между дъжавните влакове са голяма рядкост, основните инциденти са с частниците. Които по незнайни причини гонят скорост. При експлозията беше същото Естествено, че оня частния не е виновен, кво друго да каже? Ава все пак трябваше да мине разследването освен ако не са бързали да турят наши хора на входа на паричния поток, хахахахаха