Европейският парламент отхвърли исканията на българските превозвачи
Транспортната комисия в ЕП подкрепя предложението камионите да се връщат на всеки 3 седмици в държавата на превозвача
Обратно в новинатаКоментари - Европейският парламент отхвърли исканията на българските превозвачи | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Waffen SS (нерегистриран)
"""""Комисията по транспорт на Европейския парламент подкрепи днес предложението камионите, извършващи товарни превози в ЕС, да се връщат веднъж на три седмици в държавата, където е регистрирана фирмата собственик.""""Ама защо така,нали уж бяха приети нашите искания.Значи Дунавското хоро не помогна.Е, на празно подрипваха под неговия такт.Сега ще подрипваме според тоягата ,която ни размахват.Хвала,европейци.На нас ни е отредено да бъдем "сива зона",за задържане на мигрантите , а от време на време ще ни подхвърлят ,някакви пари ,за да могат да бъдат откраднати от българската -колониална администрация
Някой (нерегистриран)
да се е надявал на нещо друго?
Сулю (нерегистриран)
И то 4 звезди, поне. Да ви еб@ и Европата.
Ас (нерегистриран)
Щях да се притеснявам , ако беше станало обратното и се бяха съгласили с исканията на местните дерибеи да си отглеждат шофьори роби. Значи все още Европа е място с бели хора, за разлика от руски Булгаристан.
Рачо (нерегистриран)
Европа не е длъжна да се съобразява в африканските нрави и норми на българските роби.
65 (нерегистриран)
Човек ако се зачете на написаното от вас ще да реши че е полудял, защото ту хвалебствия как ''победили'' ту пък сега ек била отхвърлила това за което се хвалиха евродудестите дупедати....Хайде уточнете най накрая какво е прието а не надувайте балон с лъжи какво е ''отказано''
Гошо (нерегистриран)
Ако се приеме проекта Макрон, трябва да се свика референдум за излизане от ЕС.
emigrant (нерегистриран)
Аха.....разбрах.....ЕС и САЩ са виновни , че СССР-то , Варшавският договор, Съвета за икономическа помощ -СИВ са фалирали, а комунягите са чисти , като новородено детенце.Пусто и дърво неокастрено.
Пародия (нерегистриран)
Ганя тръгнал на протест да е роб до гроб на МУТРОКОМУНЯГИТЕ. Не ще семейство, не ще хотел, не ще добри командировъчни. По голяма смешка и идиотизъм не съм срещал, абе направо Ганя и феса да слага, като не ще да е европеец с нормални доходи и работа.
Тирослав (нерегистриран)
Не плачи, майко, не тъжи, че станах ази тираджия, тираджия, майко, камьонджия, та тебе клета оставих за първо чедо да жалиш! Но кълни, майко, проклинай таз Макронска черна прокуда, дето нас млади пропъди по тази тежка чужбина - да ходим да се скитаме немили, клети, недраги!
Джоко (нерегистриран)
След този закон, тираджията ще има по-малко пари за магистрални красавици, след което ще намалеят някои заболявания, докторите и фармацевтичните компании също ще търпят известни загуби, рамо до рамо с производителите на презервативи и мокри кърпички.... А бе всичко е навързано. Мъка мъка има много в България, за простотията няма да говоря.
бг (нерегистриран)
Доколкото схващам, след като Евросъюза е една лобистка и егоистична организация, френските транспортни фирми се опитват да монополизират целия транспортен сектор.
аз (нерегистриран)
И защо протестират тия? Щото цивилизованите държави искат да наложат човешки услови на труд, без спане по кабини, каране по 100 часа и т.н.? И достойно заплащане на тоя труд? Ама наште тъпаци седят там да защитават мутрите дето ги екслоатират, щото иначе щели да останат без работа? Ми нека да фалират бг мутрите бе - ако сте професионалисти, ще си намерите работа в чужди фирми където ще ви третират като хора!
родолюбие (нерегистриран)
Да продължаваме да емигрирам, викаш? Добре, но не забравяйте че на тази територия все още има хора, считайки се за българи и не искат да я изоставят на разни индивиди само заради повече пари. Корените на някои са по-здрави и не ни пускат да станем прости рендосани дъски на запад.
аха (нерегистриран)
аз знам няколко тираджии и никой от тях не се е оплакал, че се чувства експлоатиран! няколко бона заплата взимат
Оня (нерегистриран)
Ето какво скандираха тираджиите: Долу Макрон ще живеем в камион! Не искаме хотели - искаме в кабините! Не желаем да се прибираме в къщи (там са жените ни) , ще живеем по паркингите! Не на хотел Макрон ще си спиме в камион! Ще приемете тоз закон ама през крив Макрон. Българи тъпаци! Българи тъпаци! Големите юнаци!
Винету (нерегистриран)
Никой не търси вина за това , че България е износител на евтина работна ръка на ПРОСТИТУТКИ,ФОЛКАДЖИЙКИ, защо не започнете от там защото реално олигарсите разчитат на пране на пари но не и на производство
Българин (нерегистриран)
Кога една империя се разпада? Когато робите започнат да си мислят, че имат същите права като господарите си. Исторически доказан факт.
коч маньовър (нерегистриран)
Един чорбаджия вчера обясняваше как кабините били по луксозни от хотела ,абе аланкоолу какво е луксозното да се сгъваш на квадрат и половина , да отидеш да се изпикаеш и измиеш на 100 метра при минусови температури ,но нали трябва шефа да си спести парите за хотел ,за почивка у дома на робите и да си купи новият модел на Бентли....
елементарно (нерегистриран)
Регистрираш фирмата във Франция или с колонове в 3 евродържави и си спиш където искаш. Нали всичко е отворено. ИЛИ още по-добре - регистрираш ги в Гърция - тях не ги закачат въобще. Или в Турция, че се плашат от тях.
Кибикът (нерегистриран)
Ще регистрира транспортна фирма във Франция или Испания, или Германия, или нам си къде, ама там не е като в България - 2 лв капитал, 500 лв за лиценз, застраховка за всеки камион по 20-30 лв, по 10 лв за копие от лиценза и... редовния рушвет на ДАИ, и.... и шапка на тояга. МРЗ на шофера, 40 еврака командировъчни за чужбинско и светът е твой! Там номера не минава.
цецо (нерегистриран)
Виж сега, не бива да ги връщат така често.Колко гоено е сега като ги няма.За булките им ние се грижим-Те да карат спокойно.Как така една булка ще стои толкова време.
Tangriy (нерегистриран)
E kakво толкова оревахте пейзажа като има просто решение. Просто всяка фирма си купува няколко резервни влекача и на всеки шофьор се планира курса така че на 3-тата седмица откача ремаркето , което се поема от резервен влекач , а този който трябва да се върне поема ремарке което трябва да транспортира стока към България. Щом като е толкова печеливш бизнес може на коооперативна основа да си изградят охраняеми бази на възлови точки на запад които да се ползват от всички шофьори за спане.
Martini4o (нерегистриран)
Акъл требе, акъл, а де го акъл у някоя тиква, която е... служебно, поставено лице на някои от клатикуровците горе:)))???
Мони (нерегистриран)
Тиквата , Цеци и Горанчето не разбраха че ние сме твърде малки в сравнение с интересите на големите в Европа. Тия номера европа на 2 скорости са за пред българският зрител всичко останало е параван зад който големите като Франция , Германия , Холандия , Австрия .. си делят големите парчета от баницата. Само нашите още ежелаят да си го признаят. Жалко е за онези обикновенни хора които си вадят хляба и хранят семейства с тази работа ей за тях ми е жал само а за онея с котюмите и големите обещания ми е отдавна все тая. Тъпото е че покрай интересите на големите винаги малките обират тоягата. Само липсата на идеи води до подобни неща. ЕС винаги ще върви на няколко скорости това никой от Българските управленци нежелае да го признае публично въпреки че е ясно на всички
точно (нерегистриран)
Точно зад тези пр.сти шофьори собственици на транспортни фирми накупили камиони на килограм стои някой там горе,както и зад автобусните превозвачи.Протестират за рахата си и за големите си печалби да се фукат с джибки и мутреси,не за хората си изкарващи им парите.Грешници.Имате ли право да сте в ЕС ?Май не. Разтуриха БДЖ,но най изгодно за тях е да се търкалят колела по "магистралите ",за да се ремонтират на 3месеца и от там пак да крадат.Ето това е България един ненадеждан партньор,затова и инвистиции НИКАКВИ.Тарикати,бай ГАНЮВЦИ.
тир (нерегистриран)
Кога ли нашенеца не е духал свирката
Славянски боец (нерегистриран)
Скъпи трудолюбиви български шофьори, протестирайте и настоявайте за референдум за членството в ЕС. Българският народ е с вас и ви подкрепя. Но най-добрата помощ ще получите от Русия и Президента Путин. Не забравяйте, че докато англосаксонци и немци ви експлоатират, то Русия би ви предложила чудесни условия на труд и живот, стига да подкрепите референдума за излизане на България от ЕС
Анонимен (нерегистриран)
Говори от свое име бре хамсалак! Не си спомням да съм те упълномощил да говориш от мое име!
пенсионер -тираджия (нерегистриран)
Ти ...., пич сериозно ли мислиш, че Путин ще ти помогне? Само те питам.....Не разбрахте ли , че от ЕС и пътищата му по хубаво няма. Сигурно искаш да шофираш из Русия ...., но си купи картечница или пушка, че е по евтина.За ,,аутобаните" -руски затънали в кал да не ти говоря.....
Бурхан (нерегистриран)
Тръмп каза "Не ми пука за ЕВРОПА , Макрон каза ,"Не ми пука за българите,като не им е удобно ,да регистрират фирмите си в Европа" Е и като като сме в ЕС какво от туй .-В света има стотици държави които не са нито в НАТД нито в ЕС .Ние с голият си задник къде сме тръгнали.Никой не ни ебава за слива защото сме предателско племе.
Кибикът (нерегистриран)
Уфффф, поредният ватник-хибридчик! А, моля, не ни се мешайте за да не ви откъснем пръстите, а? Проблемът си е наш, на българите. Глейте си там ботокса и дишайте дорде можете! Не ни е изтрябвало вашето мнение.
не ви е виновен (нерегистриран)
ЕП тиквата и гуменката са виновни! те първо се съгласиха с бабоеба а сега вие сте за зелен хайвер.
Браво (нерегистриран)
.
Ами (нерегистриран)
Амстердам Рим е 1700 км. Що холандците или италианците не протестират?
Кибикът (нерегистриран)
онзи, там, западната фирма, как може да работи нормално, да плаща данъци и осигуровки в нормален размер, и в същото време да е с печалба, а нашия, поставен при същите условия, да не може? Значи някой краде - от нает работник, от данъци, от какво ли още не!
Martini4o (нерегистриран)
Ами може би, защото нямат фондове..."И аз съм човек" или "Батко и Братко", та затова:)?!?
шофьор на ТИР (нерегистриран)
Вън България от ЕС, да организираме референдум и да напуснем този измислен съюз. Аз винаги съм бил против членството в ЕС, но поне докато имаше работа нямах нищо нротив. Но сега съм за излизането ни
Хихи (нерегистриран)
И ти си шофьор на ТИР, колкото аз съм ловчанския владика :)))
Martini4o (нерегистриран)
Палячо, че кой те дърпа за ръкавите пък теб, простият геврек да ходиш и да го въртиш по... Западна Европа:)))??? Малки ли са ти... друмите към Анадола и оттатък Черно море:)))???
Ха,ха (нерегистриран)
Давай шифиьоре!
dimox (нерегистриран)
правителството ни предаде превозвачите!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muxliovci.
Ако (нерегистриран)
един шофьор си остави камиона на паркинга и отиде да спи в хотел, при връщането няма да свари я нафтата си, я товара си... Повечето паркинги не се охраняват добре или изобщо не се охраняват ! Още по-малко паркинги имат мотел или хотел на територията си... А вече се краде нафта и стока дори и в Германия !
Ами краде се (нерегистриран)
Защото българите и румънците вече са навсякъде. Другите не крадат.
Martini4o (нерегистриран)
Не думай, верно ли:)))??? И от кога стана така и къде, ако не е тайна:)))??? Ако си някъде в бандърлъците и местните още не знаят, че Хитлер загуби войната, може и да си прав, ама силно се съмнявам:)))!
Хъм (нерегистриран)
Докато българския работодател не започне да спазва законите и докато не започне да се отнася към своите работници като към хора а не като към роби ще подкрепям не тях а всеки който иска иска да ги премахне от бизнес сцената. Българината работодател трябва да разбере веднъж за винаги че не може да забогатее. Това евентуално може да се случи с неговите внуци при условие че има и късмет. А българския работник трябва да разбере че не може да продължава да го унижават престъпници. Защото днес доста по-голямата част от българския бизнес са точно такива. И ония да не ми се правят на ощипани моми защото само преди 25 години 99% от българите бяха еднакво бедни. А за да имаш бизнес в пазарна икономика задължително ти трябва начален капитал. Началния капитал по дефиниция не се изработна, не се взима на заем и не се връща.....краде се. А кражбата е престъпление което заслужава наказание.
Изтрит (нерегистриран)
Е какво? Ще стигнем ли до референдум? Би било точно като в поговорката ни "Всяко зло за добро!"
тираджия (нерегистриран)
Не щем в ЕС, искаме в Евразийския Съюз
Юруш! (нерегистриран)
Супер е там! Тогава ще видим на кой какво ще возят...
Martini4o (нерегистриран)
Ще возят на Боко Рапоня... копринените гащи и калци по... Пътя на коприната към Китай:)))!!!
Както винаги (нерегистриран)
Копират при, кво ст е ги сложили тези жълти жилетки, какво общо имате с техния протест? Докога световните манипулатори ще ни диктуват за как ви да се борим? Ние нямаме
Ъ (нерегистриран)
Продавам книжка С + Е - евтино!!!
Ами (нерегистриран)
Най-скъпата кола си я купи собственик на българска транспортна фирма.! Ходете да возите в Русия. Там ще ви дадат да правите каквото си искате и ще ви платят добре.
235 (нерегистриран)
Хе -Хе -Хе !! Какво очаквахте ? По сме зле и от бивщите им колонии. Защото имахме някакъв потенциал. Най-гадното е връщането на камионите на 4 седмици. И ако няма товари ? Виж магазините им тука работят с пълна сила и то 80 % чужди стоки и банките им цъфтят. Е, след 50 години и те ше дойдат след изчезването на местните бг индианци , а мангалите ще им бъдат роби. Нишо ново под слънцето,
Martini4o (нерегистриран)
Ама, кой те задължава бре Ганьо, да им пазаруваш от магазините:)))??? Ходи си купувай от кварталния, кой ти пречи??? Да си видял стока на западните фирми да се продава в Бантустаня на по-ниска цена от онази, на която си я продават в техните държави, без да ти засягам въпроса за качеството??? Не си и няма да видиш, убеден съм освен, ако не е... преоценена! А знаеш ли, на какви тарифи возят пищящите в момента български робовладелци, собственици на транспортни фирми в Западна Европа??? Информирай се малко, пък барем тогава ти светне под изпотената фуражка, защо там си е... баш Европа, а тук сме си били, сме и винаги ще си останем по-близко към... Ориента!!! Не са те лошите, че искат да си защитят правото на бизнес, заплашван от тъмни, балкански субекти, виреещи под шапката на тиквениците, които управляват от памтивека по тези земи!!!
OOO (нерегистриран)
nikoi ne e trygnal da kara kamion ot imane na hubava rabota v Rodinata ....
Когато нещо се заговори за (нерегистриран)
фирмаджии, всички натръхват, защото ги възприемаме за робовладелци. Но все пак погледнете трезво на Плана Макрон - под формата на удобство и грижа за шофьорите, всъщност се ограничава достъпа на източните страни до транспортния пазар в Западна Европа, поставя нашите фирми в зависимост и в неигодна икономическа позиция. Ако един БГ шофьор трябва да се връща през 20 дни до България, това са 2500 км. АКо се приложат същите условия за френски или германски шофьори, то те трябва да се връщат на 300-500 км. Те просто там си живеят. Пакетът Макрон е лобистки и цели унищожаване на конкуренцията от източна Европа. Следващите стъпки са ясни - ще фалират източните фирми, нашите шофьори ще бъдат наето в западните, а те ще изкупят на безценица нашите камиони.
1970 (нерегистриран)
Пакетът Макрон цели цивилизован на хората. Не може в 21 век да живееш като номад, европеецо!!! А нашите превозвачи да си плащат като западните си колеги. Аман от селски тарикати
Винету (нерегистриран)
Честито , решението на ЕК ме удовлетворява
Martini4o (нерегистриран)
Чудя се само, ако нашенските и подобните на тях други тарикати... продължат "да дълбаят" и в един момент "големите" съберат кураж, набивайки им го до макарите, затваряйки им пътищата към Западна Европа, и оставяйки им отворени само пътищата в родните им страни за... лична консумация, каква ще я запеят тогава нашенските... "девици" от бранша:)))???
Кибикът (нерегистриран)
Протестират големите партийни фирми за международен транспорт, а не наетите шофьори или собствениците на малките семейни фирми! Аз подкрепям решението на ЕС, защото това е инструмент, чрез който нашите т.нар. едри бизнесмени в транспорта ще бъдат принудени да работят на реални тарифи(цена на услуга и нормално заплащане на шофьорския труд!), което е добре за малкият и среден бизнес в транспорта, както и за наетите шофьори.
дядo_star
Нищо не може да спре лицемерието и егоизма. Румъния е сега европредседател, но и тя не успява да се наложи. Истината е, че ЕС не се състои от съюзници, а е глутница. Поведението ни трябва да е адекватно, т.е. във висша степен егоистично.
Макс (нерегистриран)
Много здраве на майките на парламентаристите! И на майката на Станишев - също!
Ганьо Балкански (нерегистриран)
С простотията си сме се прочули, кой западен шофьор ще протестира ако го карат да се къпе, да сере и спи в хотел, вместо в камиона си и да опикава и усира природата. Жалко, че на тези простаци им пригласят и правителство и телевизии и журналисти.
1970 (нерегистриран)
Не се учудвай, шофьорите са най-големите селяндури, и наистина са малоумни за да не разбират, че това всъщност е в тяхна полза. Естествено шев четата им сега ще лапкат по-малко, но шофьорите са загрижени за тях а не за себе си и семействата си. Сакън да не останат без работа... Абсолютно си заслужава ме съдбата
jas (нерегистриран)
Новия закон ги предпазва. В момента, ако работиш за дадена фирма се случва следното: 1. Изпращат те в Германия да закараш товар. 2. Започваш да караш товари от Германия за Италия, Франция и изобщо по цяла Европа. 3. В момента, в който има товар за България и е твой ред - тогава се прибираш. Има хора, които не се прибират с месеци и спят в камионите, ядат консерви и ходят до тоалетна където намерят. Вярно, плащат им 2 хиляди евро заплати, къде на ръка, къде по сметка, но ги осигуряват на минимална заплата и не плащат данъци за тези пари. Както се изказаха хората по-долу...протестират собствениците на нашите фирми, не самите шофьори. Самия факт, че са изхарчили пари за гориво да отидат до там да протестират говори, че някой им е наредил да го направят. Те сами не са се хванали и решили да тръгнат.
дядo_star
Ако собствениците на фирми не могат да оцелеят, бизнесът им си отива, постепенно всичко се монополизира, за резултата вземи и прочети.
Martini4o (нерегистриран)
Тази мантра я слушаме само тогава, когато някой монопол е заплашен да... изтърве кокала, знаеш ли го това:)))??? Я виж в Европа-та, как е, пък тогава плаши кучето с... кокал!!!
jas (нерегистриран)
Какво да прочета. Ще си измислят друг бизнес. В момента международните шофьори са бели роби. Не знаят кога са почивка, колко точно пари ще вземат в края на месеца, кога ще се приберат (дали ще се приберат), колко време ще стоят по границите. Дядо ми (бог да го прости) съм го виждал има няма веднъж в годината и то за малко - а болестите, които беше развил от тази работа не можехме да ги преброим.
Девети септември (нерегистриран)
Извинявам се,но не мога да разбера какво е добро и какво е лошо в този план? Да разбирам ли ,че едни шофьори не са съгласни да спят в хотели, за да не са в кабините,и не искат почивка на три седмици.Как е по добре за този,които е на дълъг път? Само малко разяснения,моля,защо е това недоволство?
Аз (нерегистриран)
Шофьорите искат работа, която има риск да загубят ако тази дивотия се приеме.
Martini4o (нерегистриран)
Недоволни са "бачовците", собствениците на фирми или общо казано... българските робовладелци, а не онези, които въртят геврека, това е!
Ники (нерегистриран)
Странно: Нашите шофьори не искат да спят в хотел??? По-удобно им е във вмирисаните кабини??? Не желаят да виждат семейства и близки по 6 месеца и повече??? Аз или нещо съм се объркал или БГ тираджиите са мазохисти, които са пристрастени към мизерията. Защо протестирате бе? Хората искат да ви цивилизоват а вие си искате мизерията??? Май, май не протестират тираджиите, а протестират собствениците на транспортните фирми защото ще им изчезнат несметните печалби, генерирани от мизерниците свикнали да спят по паркинги и да хапват на крак, пак по паркингите... и да карат без почивка за 2-3 хиляди на месец.
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус