Коментари - Трамвай дерайлира в София, закачи автомобил и го влачи няколко метра | dnes.dir.bg
назад

Трамвай дерайлира в София, закачи автомобил и го влачи няколко метра

В колата е имало двама души, които за щастие не са пострадали, но по превозното средство има сериозни щети

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Трамвай дерайлира в София, закачи автомобил и го влачи няколко метра | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тарикат, който за да пропусне трафика кара по релсите. Не си измисляйте друга история, ясно ни е.

Автомобилът се е ударил в трамвая и го е извадил от релсите. Това е истината и е ясно, че автомобила няма какво да прави на трамвайната линия. Явно някой, който не е свикнал с трамваи в неговото село се е чудил как да го "прецака".

Вече и на Радуил не ме щат!

Кой ли е този хипермаркет, чийто паркинг излиза направо на релсите?

Отскоро има ритейл парк там и колите излизат от паркинга направо перпендикулярно на булеварда. Аз лично много внимавам и намалявам някоя кифла да не се избили от паркинга на пряко на булеварда. И с трамвая така е станало.

Ако е така ,както казвате не би ли трябвало трамвая да е извън релсите, но не от страната на автомобила а от другата страна?!?! От удара би трябвало да го изблъска а не да го привлича, нали?

Ами тогава защо не го удря първата мотриса а втората?

Това журналистите наистина са...много прости! Трамвай не може да ...закачи автомобил, защото се движи по релси и не може да промени траектортията си на движение. Автомобилът е този който е навлезнал в територията на трамвая / което няма право да го прави/ и следователно трябва да се каже: "кола се закачи за трамвай и беше влачена преди да се откачи".

Прочете ли , че трамвая е излязъл извън релсите , дерайлирал е?

Селяните така и не разбраха, че трамваите винаги са с предимство...

И отново резултатът е 1:0 за трамвая. Ясно на всички нормални люде е, че има доста голяма маса от звездни рейнджъри, пилотиращи звездолети по техни си правила, но принципно срещу злодеи като трамваи, стълбове, влакове, стени, огради, сгради и т.н. вражески елементи, резултатът е 1:0 за врага. В доста от случаите, също така се провежда и лична аудиенция при Началството, за да се дават обяснения за неуспешно завършилата мисия, целяща успешното ликвидиране на гореизброените вражески единици.

Що трябва да е кифла? Може да е някой нацепен батка с брада като на дядо поп, обръсната тиква, татуиран и по езика, с изскубани веждички с конец, три размера по-малка тениска, по-широки къси гащи, че да не се забелязва липсата на някои атрибути, задължително гледащ на кестерме и каращ 7-ма употреба "лъскач" талига, минимум 300 кс. Последното - на газчица, естествено.

"Втората мотриса излязла от релсите и се ударила челно в автомобил". И така го ударила, че извадила мотрисата от релсите. А тя пък в отмъщение мотрисата заедно с другата мотриса влачили колата 10-15 метра. Ти да видиш! Една мотриса с тегло от над 20 тона я удря кола с около 1-1.5 тона и виж ти ква беля.

По линия номер 5 на трамвая е доста опасно пътуването. Веднага щом спрат и тръгват. Затварят вратата под носа ти. Рязко тръгнат и още хо-рязко спират.

Защото некой го е бутнал.

Нищо не разбрах от статията: -> До инцидента се е стигнало поради техническа неизправност на машината. -> Според очевидци обаче причината за излизането от релсите е именно ударът с колата. Това са две доста различни хипотези, или пък неизправността се състои в прикачена към трямвая кола? Не разбрах и кой твърди пътвото и защо е описано като факт. Но съм по-склонен да вярвам на очевидците, т.е. поредния момец или мома с купена книжка, който не знае, че трямваите имат предимство.

++++++ Защото са заключили другото гласуване с +!

Мотрисите на 5 са съвсем други а не като показаната..

ТпзИ