Тръгва нов хибриден автобус в София
Автобусът ще се движи по маршрута на линия 10-ТМ
Обратно в новинатаКоментари - Тръгва нов хибриден автобус в София | Днес.dir.bg
Коментари
За съжаление само след няколко месеца кожените седалки ще бъдат нарязани от изпуснатото ни младо поколение, целия ще нацъфти с неприлични изрази пак изписани навсякъде с флумастери от скъпите ни невъзпитани дечица, а мръсотията вътре ще бъде както ние си знаем. Ще пием кафе, ще ядем банички и ще говорим по мобилния, като разбира се опадъка ще го заврем я под седалката я отстрани и тези луксозни возила предназначени за цивилизовани хора ще станат като предишните нови автобуси, вече кочини. Няма съвест и грижа за това което ползваме, смятаме че е държавно и може да го чупим и мърсим. Докато не се промени мисленето ни няма да живеем като бели хора. Иначе всичко което се прави за нас е хубаво, но ние сме просто прасета и си обичаме циганията.
даскалицата не се ли захлеби достатъчно вече? столична община има ли нужда от пари, както тиквуня плачеше за пари?
С един автобус и се хвалят.Старите отдавна е трябвало да се заменят.Отдавна такива автобуси има в други градове,но си имат кондуктори и никой не ги руши.По света транспорта на доста места е на монорелси ,автобусите се движат на височина примерно 5м.на монорелси.С един автобус и се хвалят.Като в Украйна-Порошенко открива пътен знак.
ние ги гледаме как ни крадат! Че то тука сме си като в Украйна, само дето сме в ЕС и не могат някои неща съвсем директно да ги правят. Иначе манталитетът е същият. Евро-американска подчинена територия с роби. И спокойно, не съм почитател на Русия, не ви пращам там! Да видим къде ще ги пуснат да "вървят". От китайските боклуци явно много са намазали щото ги избраха и купиха тихо и за рекордно кратък срок, без никой да разбере! Тук всичко се прави на парче, до следващия мандат и изобщо такива неща като оптимизация, градска среда, план за развитие ги има на запад от Нови Сад в едни други държави.... Тука ние търпим евро-комунистите да гепят.
а нещо така българско производство?
Толкова кратък текст, а толкова много нелепости :) Нищо хибридно няма при 100% електрическо задвижване. Автобусът няма ДВГ, както и класически батерии, а функцията на батерията се поема от супер кондензатори, които се зареждат на всяка крайна спирка за окол 15-ина минути. Производството е китайско по израелска технология. Смятам, че подобни опции за градски транспорт не са никак лоши и би било добре, ако и след изпитателния срок, експеримента се окаже обещаващ и има повече подобни возила.
Искам да попитам г-жа Фандъкова пак ли е безплатен? Надявам се да знае че в автобус 72 ,трамвай 22 и 10 пътуват всички роми от кв. Факултета,хранят се,рушат и ако не се назначи постоянен контрол автобусът ще бъде съсипан.
Евро 6 не е стандарт за електродвигатели. Euro 6 е стандарт за вредните емисии е изпусканите газове от леки автомобили. При тежкотоварните автомобили актуалният стандарт е Euro VI, което е нещо различно и като изписване, и като стойности.
Мерките са фалшиви. Целят да компенсират замърсяванията, причинени от стари вносни автомобили, камиони и други МПС, продаващи се на приемливи цени на "бедните" българи от по-богатите от тях българи. Фирмите и хората, занимаващи се с тези продажби и всички които обслужват продажбите-адвокати, сервизи,технически прегледи, резервни части и д-р.подобни са заинтересовани този бизнес да не спре. Но истината е, че той е вреден за здравето на хората и единствения начин да се допусне е с компромиси в законодателството и компенсаторни мерки, като нови автобуси, които да намалят замърсяването, за да могат да се продават и карат стари, негодни боклуци. Новите автобуси са лъскава фасада, която иска да прикрие грозната реалност. В допълнение новите автобуси не могат да осигурят комфорт на пътуващите, защото са тесни, не добре климатизирани и вентилирани и с неправилно настроени, направо пищящи звукови известявания на всяка спирка в за хора с намален слух. Представете си ако пътувате от началната до крайната спирка на тролей 1 например, вие може би ще получите трайни увреждания на слуха. Но за това няма регламенти и закони, за да не можете да претендирате че не се спазват. Никакъв качествен анализ не е приложен за това доколко са подходящи като параметри тези автобуси. Затова, паралелно с новите автобуси масово се карат и коли боклуци, за да има уж вариант за всеки. Но кой всъщност печели и кой губи, помислете добре.
Мислим си мислим и не мога да те разбера друже. Верни са нещата но до някъде. Кой не иска от "бедните" българи да кара нова кола и да не лежи под старата, да не дава луди пари за части и все да е строшена. То вече лукс и кола да имаш, защото разхода е нечовешки. Помисли и пиши пак. С тези примитивни зинзибайски доходи ако си позволим строшка сме царе в тая пропаднала от всякъде страна. Ама като няма на къде, ще си караме старите "нови" коли и ще четем с умиление как някой си педал Ваньо Алексиев се хвали с Богати за над 5 милиона лева. Е, не всички сме потомци на комунистически величия в миналото, ние потомство на работническата класа , работила и строила с ентусиазъм нова България, а сега ще плащаме скъпо и прескъпо лукса на новозабогатели нищожества като новоизлюпените "бизнесмени". А да видим кой е по-прав от двамата?!?
Не само ТМ10, ами и "Евро 6" и "Национален стадион" не са написали какво е. Ох... пак ще трябва да търся в гугъл.
да пуснат такива по линия 26 - че там дишаме нафта докато пътуваме; ама май само си плямпат
"Автобусът ще се задвижва от електродвигател, отговарящ на стандарт Евро 6" Евро нормите са за двигатели с вътрешно ГОРЕНЕ. Електродвигателят е на електрическа енергия и не отделя никакви вредни вещества при работа. Няма как да се сравняват изобщо
Не се коси. Виждал съм водеща на предаване за автомобили, която коментираше хибриден автомобил. При натискане на бутона старт не се чувал звук, защото вместо бензиновият двигател, се бил включвал електрическият. На фона на това, невежеството на общопрактикуващ журналист изглежда нормално.