Нанков: Саботажът с ТОЛ системата е огромен, но ще я въведем
Саботажът за ТОЛ системата е огромен, но значи сме на прав път, ще си я въведем и това е, заяви министърът на регионалното развитие Николай Нанков.
Обратно в новинатаКоментари - Нанков: Саботажът с ТОЛ системата е огромен, но ще я въведем | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Владая е проход! (нерегистриран)
Миналата година 5 месеца имаше тормоз от Софийска вода! Тази година пак ще има тормоз - никакво планиране , ниска ефективност на гърба на населението ! Не само Перник трябва да се отклони , а цяла южна България за времето на ремонта , защото има селища БЕЗ алтернатива!Легналите полицаи са предостатъчни за километрични задръствания и през лятото!!!!!! Обяснението на общината е , че някой ги е поискал и съоръженията били законни ?!!! Като , че ли това обяснява тъпотията и безмислието им на практика. Пътя няма как да се разшири . Достатъчна е реверсивна светофарна система , два прости надлеза и да се махнат тия гърбици и светофари .Ако се измисли още нещо ефективно - ок .Не задължително да е сложно и скъпо . Освен , ако целта не е някой да вземе едни пари , разбира се . Аман от простотия , лаици и случайни хора с "отговорни решения " в тая държава!
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
СПОРЕД ИНДЕКС МУНДИ БЪЛГАРИЯ ПРОИЗВЕЖДА 10 ТОНА ЗЛАТО НА ГОДИНА - 5 ЗЛАТО + 10 ТОНА ЗЛАТЕН КОНЦЕНТРАТ ИЗНЕСЕН ОТ КАНАДСКИТЕ ЧЕРВЕНИ ЕВРЕИ ДЪНДИ ПРЕШЪС В АФРИКА "ЗА ПРЕРАБОТКА" ... ПО ДНЕШНИ ЦЕНИ 10 ТОНА ЗЛАТО = 10 000 КГ СА СИ х 41 643 ДОЛАРА/КГ = 416 463 000 ДОЛАРА = 691 273 800 ЛЕВА ИЛИ ПО 1 893 000 ЛЕВА /ДЕН .... А ОТ ТОЛ СИСТЕМАТА СА САМО 1 500 000 ЛЕВА НА ДЕН .... ОБАЧЕ ГЕРБЕРАСТИТЕ НАРОЧНО МАНИПУЛИРАТ ОБЩЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ ЗА ДА НЕ СЕ ГЛЕДА КАК ИЗНАСЯТ МИЛИАРДИ В КАНАДА ТЕХНИТЕ ГОСПОДАРИ ОТ ЦК НА БКП И ЕВРЕИТЕ В КАНАДА :))
айде бе (нерегистриран)
това е голям виц,не е възможно да има саботаж при добра организация...
TIREX
а защо не се спират и глобяват турските тирове Без винетка? на излизане представя винетка ако не глоба + стойност на винетката ако няма конфискация.
Пенцията (нерегистриран)
Ако не бяхме направили "инфраструктурата" сега щяхте да ми подобрявате дедовия!Ти правил ли си къщичка на куче ,бре?
пешеходец (нерегистриран)
А алтернативни пътища ще има ли
Шофи (нерегистриран)
А,бе лайнари смотани!Нали като влиза тир-а на капитана и е транзит, си плаща до излизането от страната и то за определено време.Къде са парите?
водач (нерегистриран)
Тол система означава да плащаш според пропътуваното. При нас обаче се готви същата тесла за българските шофьори, каквато има и сега - винетка. Както и да я наричат, това е плащане независимо дали и колко ползваш. Просто регистрацията и плащането стават по интернет, а не с лепенка на стъклото. Като имам 3 коли и пътувам 2 пъти в месеца през топлите сезони до вилата си защо трябва да имам 3 винетки. Искам да плащам конкретна такса за конкретно ползване на пътя. В Америка с едно подвижно устройство на предното стъкло на колата с размерите на цигарена кутия се движите по пътищата и системета им ви засича и таксува. Ако ще да имате 10 коли. С която се придвижвате, в него го поставяте. Не плащате по-принцип, а съвсем конкретно.
Кон (нерегистриран)
Ами не сме в Америка. Ето виждаш цигарената кутия, а още трябват знания, умения и възможности да направиш "системата". С писане и крадене не става, с желание само също не става. Най-глупавото е да започнеш със сравнения с Америка. Нямаме нищо общо икономически с тях, няма как да се направи такава "система" в България. Започни с по-простото - Албания, Македония. Там бил ли си?
лгуъгъу (нерегистриран)
25000 камина за три дни е под 10000 на ден. За милион и половина загуби на ден се пада по 150 лв на камион. ???
ARSENAL (нерегистриран)
"Най-хубавата" магистрала в България и Европа е Тракия.От Ст.Загора до София дясната лента е като петокласен път.А Винету се гордее с това.Нема такава държава.Хем ти го слагат,хем се радваш и пак гласуваш за тях.
3144 (нерегистриран)
Това е нещо толкова елементарно за управление. Защо давате гарантирани приходи на частници?? Така се създава олигархията. А после десните ще ходят да пискат срещу Пеевски и тоз и оня. Ми кой ги прави богати бе?? вашите политики ги правят богати!
3144 (нерегистриран)
Всъщност не става ясно дали ще е частно или не.
77777 (нерегистриран)
ТОЛ ТАКСИ И ЗА ЛЕКИТЕ КОЛИ. НЕ МОЖЕ ЕДИН ДА ПОЛЗВА ЕЖЕДНЕВНО МАГИСТРАЛАТА И ДРУГ ДА Я ПОЛЗВА 1-2 ПЪТИ В МЕСЕЦА И ДА ПЛАЩА ЕДНАВКО ЧРЕЗ ВИНЕТКИ. ТУК ТОВА ДЕЙСТВИЕ Е ЗА СЪД. ТОВА Е ОЧЕВАДНА НЕСПРАВЕДЛИВОСТ.
Спас (нерегистриран)
Спокойно, НАЧАЛНИЦИТЕ НЕ ВИ ЛИ КАЗАХА ДА НЕ БЪРЗАТЕ С АНОНСА??? ПОСЛЕ ЩЕ ДЕРЕМ И ЦЕЛОКУПНИЯ НАРОД:)))))))))), АМА НЕКА ДА Я ПОСТРОИМ БЕЗ ПРОТЕСТИ, А ПОСЛЕ ДУПЕ ДА МУ Е ЯКО НА НАРОДА!!!:)
Кон (нерегистриран)
Не много умният по-горе агитатор на Герб е избързал наистина. А всъщност пътищата са обществено благо и би трябвало да има гарантирано безплатни пътища за придвижване до всяко населено място в страната, и едва след това платени такива.
f (нерегистриран)
остави тази шибана страна да се движи на запад, ако можеш, и да видиш какво ще се случи след 5 години. Нито едно не обръща внимание, ако пишеш на тези форуми, трябва да се направи по-сериозна стъпка към проблемите, с които българите се сблъскват Хората напускат тази страна с бързи темпове, за да живеят нормален живот села, които имат висок процент смъртни случаи от българските пенсионери, са изоставени и къщите са закупени от цигани. В този процент на зашеметяващи цигански раждания селата за пет години ще бъдат история за някои българи. Градовете, които са по-малко населени и не са сред 5-те най-големи, са празни и сцената не е приятна. пътищата, които са 3 ръце, се облагат, което е кражба Хората започват да протестират, но това не е дошло досега, за да доведат хората, отговорни за този тип престъпници.
Феодална система (нерегистриран)
Не е проблем тежките автомобили са си заплащат - има много начини за целта. Проблемът е, че вървим назад, към феодализма - където всеки феодал - болярин, граф и т.н е събирал такси за ПОСТРОЕНИТЕ ОТ НЕГО САМИЯ мостове, пътища тунели. Някой да ми обясни, кой съвременен болярин е съградил нещо със свое средства, че така лакомо днес искат да събират парите на хората. И някой да ми каже, че му е голям кеф да спира по бариерките на магистралите! Къде е гаранцията, че след 2 години нямя да започнат и бусовете да си плащат, а след още2 - и леките автомобили. Напротив - сигурен съм, че точно това ще се случи, с този алчен до самоизяжзане наш "елит". Ей - вижте му само физиономията на този на снимката ...
Ха ха ха (нерегистриран)
Бойко Борисов алармира за проблема, като заяви, че по "най-елементарните сметки", от това, че нямаме ТОЛ система, държавата губи милион и половина на ден. - на шегобиеца му трябваха 8 години за да разбере простата истина - хахаххаах
ИВОДЖИМА (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ИВОДЖИМА (нерегистриран)
Проверихме жалбоподателя, той мете пред Пирогов, нали разбирате? ====== КАКВО ОЗНАЧАВА: "ПРОВЕРИХМЕ ЖАЛБОДАТЕЛЯ?" КОЙ ВИ ДАВА ОСНОВАНИЕ ДА ПРИТЕСНЯВАТЕ БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИН САМО ЗАЩОТО Е ОБЖАВАЛ НЕЗАКОННО РЕШЕНИЕ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА?!?! ЩО ЗА ПОЛИЦЕЙЩИНА? ТОВА ДА НЕ Е ДЪРЖАВАТА НА ПУТИН И ЛУКАШЕНКОВ? НАЛИ СМЕ В ДЕМОКРАТИЧНИЯ ЕС!
Бойко Пиночет- тол формулата! (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
тихомир (нерегистриран)
С Владая и сега има проблеми заради тези допълнителни безумни легнали полицаи, високи по 30см., които сложихте на Лукоил- а на Черния кос, тъпако. задръстване3то сутрин се увеличи с два километра. А на участъка в дефилето нищо му няма, ремонт не му е необходим на този етап, просто пак искате да откраднете пари по някоя европрограма. Много сте алчни и затова хората не могат да ви дишат, това ви е проблема
123 (нерегистриран)
Напълно съм съгласен за малоумните гърбици на Лукойла, много ми е чудно как по никое време Септември месец(цяло лято спахте) и какво по точно ще ремонтирате... ще разширите пътя на Черния кос ли какво???
уви не (нерегистриран)
ще изрязват храстите направят дупки, които да запълнят с цел усвояване и последващ ремонт. Единственото което трябва да се направи за този път е да е 4-лентов изцяло /дори 6 лентов е нормално за трафика там/. Защо никой не иска да го проумее това Имаше измервания преди година за трафика и се оказа че там е повече от околовръстното...
29 (нерегистриран)
Приветствам с две ръце саботажите на уредени обществени поръчки, уреждането на "наши хора" и откровените кражби! Малоумниците с дипломи от Симеоново, НСА, ЮЗУ, НБУ и т.н. най-добре могат да управляват ако няма никакъв съдебен или парламентарен контрол, но още им е рано.
ПР (нерегистриран)
Има смисъл в ТОЛ системата. Справедливост-също. Ще се събират кинти.Въпросът е,къде ще потъват!? Този,защо така болезнено ми прилича на Иво Прокопиев?
само питам (нерегистриран)
прерових целата книга за винетуто и не намерих за думата "изчисли" нищо. Тъ, питам, а баце как "изчисли", квото и там да е???
Реалист (нерегистриран)
Аз ли нещо пропускам... Тези 25 000 тира нали се знае от къде са влезли и за къде пътуват? Защо искат да похарчат едни пари за тези тирове (за нас винетките ще си останат), като могат да си заплащат таксата още на вход ( изход) без излишни драми. . "Тогава той изчисли, че 25 хиляди ТИР-а са минали само за три дни."
ВЪЙ, ВЪЙ, ама и ВЪХ!!! (нерегистриран)
Миналия септември оревахме орталъка, че Гърция въвежда плащане от Кулата до Серес.. За непостроена магистрала. И плащайки и такър, такър по дупките - до светофара в Серес.. Тази година от май - светофара в Серес не те спира.. Направо на Солун са усещщаш.. Все по магистралата..
Саботаж (нерегистриран)
вшикът саботаж на Герб , е вик ,като на безработна проститутка на Околовръстното.
9999 (нерегистриран)
Първо си оправете пътищата, пък тогава искайте такси за преминавенот по тях Разбра ли, бе , тъпанар нещастен.
911 (нерегистриран)
Преди да въведете ТОЛ системата и всякакви други плащания си ,оправете пътищата..и ако искате да видите какви пътища са строили тези преди вас ,минете по подбалканския път...
МАТРЯЛА НА ТУЙ (нерегистриран)
му вика На калпав е....., вълната му пречи... На крива ракета - космоса и пречи... А бе на калпав крив лемур на сладка клатикура, пЪрдон - номенклатура, все и всякога нещо пречи, пречи, пречи, пречи..
Бранник (нерегистриран)
О чудо невиждано. Този път не обвиниха Орешарски, Путин, бившите, опозицията и другите обичайно обвинени. За всеки случай погледнах през прозореца да не би да са кацнали извънземни.
1990 (нерегистриран)
ГЪрция при силна опозизия и гражданско общество плюс екобранителите построи близо 500км.магистрала с 72 тунела с дължини от 180м. 500м. до 1,2,3,4,6.4км. от Кулата до Игуменица.ищо не им попречи и имат ТОЛ системи и мечките си срачат ,сърни подскачат ,костенурки и влечуги си минават под подлезите .При нас в България ,както се казва в една песен Все ни пречи нещо т.е.зимата студено ,лятото горещо .Та на Николайчо,както на предишната Лилето Винетката все им пречи нещо.Дали кадрите на Герб Бойко са калинки или пословично некадърни.
stan_posta@
Да, но в Гърция бизнесът плаща 26% данък печалба. А нашият "бизнес" плаща 10%. И останалото изнася от страната ! 2.5 пъти по-малко участва бизнесът в създаването на инфраструктурата, която главно той ползва. И самият бизнес е 10 пъти по-малък от гръцкия. И се получава, че държавата разполага с 25 пъти по-малко средства за магистрали. Цяло чудо е, че ги имаме. Като половината са от онова време. Данъкът за бизнеса трябва да се увеличи. на 26%, както в Гърция. Нищо няма да му стане. Но държавата ще разполага с 1.5 милиарда лева всяка година в повече. Ами то с 1.5 милиарда на година за 3 години ще приключим с магистралите.
уви не (нерегистриран)
нали не мислиш че средният и големият бизнес ще плащат 26% печалба реално ? Или че в Гърция ги плащат ? Бай Петко с магазинчето може и да плаща, но големите абсурд...Решението е елементарно и струва 1000-2000 евро годишно...до 10 000 евро за по-сложните неща...И като бонус изтичане на капитал от банковата ни система следва...Така че внимателно с пожеланията за високи данъци да не се окаже че ще се събират много по-малко и банките да не се изправят пред ликвидни проблеми...Лукойл колко данък печалба плаща м/у другото ?
Шофьор (нерегистриран)
Във връзка с настъпващата зима от Агенция пътна инфраструктура пожелаха на всички шофьори - " Господ да ви е на помощ".
!!!!!! (нерегистриран)
Глупак!! Само гледате как да скубете хората и да храните циганите (за да гласуват за вас)! Не ви ли стигат сВинетките и другите извращения - най-скъпите в Европа, между другото.. ?
meto (нерегистриран)
глупак си ти. събирането на парите ще доиде от транзитния трафик на камиони през българия. останалите общо взето ще си плащат същото. с парите от този транзитен трафик, ще си оправим пътищата, така че да има пътища навсякъде дори и в северна България. тази тол система е трябвало много отдавна да се направи.
Гражданин (нерегистриран)
Глупак си, мето, глупак!Камионите винаги са си плащали, ама парите ги няма!Прибира ги някой, но не сме ние с теб.И същия пак ще ги прибира, ако няма кой да му потърси сметка!
Трагично за ГЕРБ-саботажи (нерегистриран)
Уаууу уаууууу саботаж,саботаж......НА ГЕРБ в опозиция властта им пречи.Когато са на власт всичко им пречи т.е. Все им пречи нещо.
запаснякъ (нерегистриран)
Да ви е-а у гаржетата лакоми!
slavy_@abv.bg
Единствената борба е колко да бъде комисионната и кой ще я ще вземе? Всичко друго е димна завеса за пред публиката ...
1 (нерегистриран)
Докато няма процедура подвеждаща под отговорност за неправомерно обжалване и адекватни на закъсненията глоби ........... така ще е.
Obraten (нерегистриран)
Само не разбрах обяснението му защо трябваше да има 24 часа (ЧАСА) за предаването на търга. То една фирма за толкова дори банкова гаранция не може да изкара.
Да (нерегистриран)
ти обясня популярно - защото е обявявана 6 пъти вече, който е искал да си приготви офертата, отдавна го е направил, и си държи документите под ръка вече две години. Колко време се иска, за да се подадат на "гишето"?
Прав (нерегистриран)
Ох, на мама герберчето. Така отсвириха 90% от конкуренцията, защото само знаещите за 24 часа можеха да подадат. Има документи, които се подновяват, има банкови гаранции и т.н.
чичката (нерегистриран)
Може ли някой да каже ,този или лилито П. е по нагъл и кой от двамата е по тъп?
дa (нерегистриран)
чичето
хахаааааа (нерегистриран)
Спокопйно, ти си без конкуренция
язък (нерегистриран)
чудо голямо, а пък за глупости отиват парите наНЗОК - вредни отрови като интерфероните, които причиняват тежки усложнения - тромбози, абсолютно безумното изследване на холестероли -старите лъжи че причиняват атеросклероза, отровните статини, един куп нови псевдолекарства - всичко това е уредено със съответните комисионни със съответните фактори. Ами профилактичните прегледи преди училище, след което има бум на вирози сред учениците, защото се смесват двата потока на болни и здрави пред кабинетите. Безумието е тотално - ненужните стентове, операции или имитации на такива. Ами пръстовият отпечатък колко пари погълна - българите явно са лишени от елементарен здрав разум.
те това е (нерегистриран)
Този другар сложи такса и на движението, на белите кръвни телца.
Хан Кубрат (нерегистриран)
Ако не искаш да се реши даден проблем, обвържи го с друг. Тук се говори за тол таксите, защо повдигаш въпроса за НЗОК?
vassilzdravkov@abv.bg
Цялата тази пасмина са абсолютни смешници. След като години наред им обжалват ТОЛ системата, защо не пипнаха наредбичката и вместо 20 лв. за еднодневна винетка на транзита не записаха 100 или 150 лв. ? Крадливо племе са тия от герб, все измислят някакви нови начинания за да им вървят 30-те %.
бузев (нерегистриран)
Правителството на плондерите и тиквите са на път да създадат нова форма на управление, чрез под и над законови актове и хрумки, само и само да не изпуснат келепира и докато замаения им електорат е още в амок, от медийното облъчване на шопарите.
доц. д-р чоко боков - рапоне (нерегистриран)
тоя скопец с гушата да изквичи какво става с незаконните цени на винетните стикери, дето се гордее, че цената нямало да скача. друго беше уиуито, красива, сексапилна жена от висока класа.
? (нерегистриран)
Ние ли ще откриваме топлата вода?Ползата от тази система е доказана и трябва колкото може по бързо да се въведе.Не е нужно да си доцент по "отричане на всичко"даже и хубаво.Искате пътища,справидливо е тези дето изтръпбушват асфалта да плащат в пъти в повече за това,което една лека кола не го прави.Като не ви отърва има товарно БДЖ ,ползвайте услугите му.
! (нерегистриран)
Ако продължават да го полагат на ливадата асфалта, утре и на ръчната количка ще трябва такса да се слага.
ds (нерегистриран)
Калинке, саботаж има цялата поръчка е непрозрачна . От сега е ясно, че КОНТРАКС е победител
ужас (нерегистриран)
И как так аняма да е РИСК ИНЖЕНЕРИНГ?
доц. д-р чоко боков - рапоне (нерегистриран)
мисир тлъст и прост, завършил незнайно какво, не знаещ английски със слушалчиците, чиято първа работа е областен управител, а втора, да уволнява експерти и да назначава калинки, се произнася по строителни и макроикономически теми. разбира се, някой друг е виновен за некадърността и крадливостта. разбира се, част от безкрайната и безценната банка или скамейка с кадри на мутрата проста, неграмотна, тлъста и нагла. очаквате индустрия, доходи, стандарт, вътрешна сигурност ли, от клиентелистка партия, която се гордее, че вождът й с половин книга е доказано прост. е, объркали сте се. приятен ден.
доц. д-р чоко боков - рапоне (нерегистриран)
за протокола, реплика към кухата лейка. г-жо, ТОЛ се различава от МОЛ. това не е абревиатура, а термин и се пише с малки букви. но то, от феновете на простия каиш от банкя да се изисква граматика и обноски е лекинко прекалено.
Тъпота до вакуум (нерегистриран)
Цекич, разяснявайте им основните понятия на тези тролове бе! Напълниха сайта с глупости. Дай им да прочетат или им го обясни това за вашата ТОЛ система, че направиха състезание за най кух трол!
Красная Кухая ЛЕйка
ТОЛ системата касае тежкотоварните превози - предимно транзита през страната. Още по-просто казано - 80% турски шофьори и от Близкия изток. ТОЛ системата не ви касае милионниците. Те ще продължат да са с винетка в близките няколко години. Но с парите от ТАЛ системата, ще може да се поправят пътищата, разрушени от тежкотоварния трафик, защото камионите рушат, не автомобилите. Обясних го толкова просто, че дори фен на Атака ще го разбере, а една обикновена амеба ще е отегчена до смърт.
Бай Георги (нерегистриран)
Няма какво повече да се каже по темата, ама тъпото си е тъпо и чете между редовете.
Пешо (нерегистриран)
Тролчик! Врьош!
Каламбурин (нерегистриран)
Само врагове в главите ви.Най големите врагове са ви тези дето не бутат комисиони.Хайде направете я тази система държавна,та да сложи митниците в малкия си джоб по корумпираност.И друго ,този министър на ясно ли е на колко горива се плаща акциз и колко реално се потребява.Когато се краде от акциз то се краде от средства за пътища,ако изобщо там отиват тези пари.
А ти наясно ли си? (нерегистриран)
Мислител!
гост (нерегистриран)
Остава и асфат да проядете и ставате безценни несменяеми.
мома Ружа (нерегистриран)
Ще СИ я въведете, ама нещо не ви стиска!От къде ще крадете, като ще се отчита, герберастки мутри?
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница