Ток тече и от стълб близо до мястото, където почина момчето (видео)
Проблемът с електричеството в шахтата е съществувал седмици наред
Обратно в новинатаКоментари - Ток тече и от стълб близо до мястото, където почина момчето (видео) | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
таксиметаржия (нерегистриран)
Затваряйте незаконните павилиони и да се премахнат незабавно! И без това са трън на тротоара. Аман от бездействаща администрация.
мони (нерегистриран)
законни са!!! със сигурност имат разрешение от местният кмет!!!
Гласът на Северозапада (нерегистриран)
"...... "Единият вариант е шахтата да е на телекомуникационните компании, другият е да е на електроразпределително дружество или на уличното осветление"...." Операторите убиват! Изгонете ги сега! Пълна национализация и държавата да носи отговорност за всичко или да се разтури и закрие!
Враца,където и гарга не каца (нерегистриран)
Крайно време е да ви спрат дотациите,че само за ракия ги ползвате в 'северозападналия" край
ами (нерегистриран)
Крайно време е да се разиграе сопата!
асан (нерегистриран)
Ако има проблем то е в липсата на контрол от страна на общинската администрация прибрала някой лев за по-бързо пускане на обекта тенеке в експлоатация!!!!
Айде още 200 млн заеми (нерегистриран)
Добре де, къде отиват тези пари - Септември месец теглиха 5 МИЛИАРДА, Януари теглиха 300 МИЛИОНА ЕВРО, сега още 200 милиона, къде отиват тези пари!?!?!?!
видими резултати (нерегистриран)
По чекмеджета. За укрепване на будизма в България.
става все по-зле за копейкаджиите (нерегистриран)
Тъпанарчо,хотела на Халкидики трябва да се изплаща и струва скъпо а и престоя на яхтата на черепа е сума та се наври в чекмеджето и внимавай някой през това време да не те зарадва отзад
коментатор (нерегистриран)
нито е за теб, нито ти е работа да знаеш ;)
Баси (нерегистриран)
Докато ни занимават нас със шахти и стълбове гледай какво правят господата
ЦСКАр от Литекс (нерегистриран)
А с Гриша Ганчев какво да правим. Как да му пуснем тока
gangnam style
Тия шахти преди години са били собственост на БТК-то,след години на закупуването от Виваком,те стават собственост на Виваком,и най вероятно те не са знаели,кой бърка вътре и прекарва токови кабели от светофара незаконно,и най вероятно,щом всички съ мълчат,най вероятно тия всичките будки на спирката са на наш човек,който работи във Болницата,я някой хирург или някой Доцент,и за това сега всички си траят,за да намерят кой да искарат виновен,някой наивен човек,който срещу пари ще обере пешкира,така става накрая във тая държава хора.
коментатор (нерегистриран)
'танасов, капаците на ВСИЧКИ шахти на БТК/Виваком са брандирани отвън, а отвътре поне на софийските има решетки с катинар и датчици на СОТ.
123 (нерегистриран)
Шахти има на ВиК (Софийска вода), Топлофикация, БТК/Виваком и ЧЕЗ. От Топлофикация и ВиК няма как да се вземе захранване. Да вземеш захранване от шахта на БТК (ако изобщо минава захранване там) без да повредиш кабел за трафик (меден или оптичен) не е много лесно, особено за човек, който би изпълнил трасето така. Остават шахтите на ЧЕЗ ...
123 (нерегистриран)
... и Улично осветление ...
Тъпак (нерегистриран)
Захранването глупако идва от блока на отсрещната страна на улицата. Кабела е прекаран през тази шахта. Абе то бива да не четете то бива да говорите глупости ама това вече минава всякакви граници.
не на некадърността (нерегистриран)
всеки си прави пас за всичко. Аз съм пускал сигнали многократно за образувани сметища, пускал съм сигнали за собственици на кучета, които ги разхождат и не събират след себе си сещате се какво, еми никой за нищо не си е свършил работата и келфайда от това, че съм алармирал. Предстои най-голямата гавра да се случи в София - да се изгради сепаратор за горене на отпадъци,ето това ако се случи вече всички в този град си подписваме смъртните присъди и най-вече на децата ни. Защото както се управлява София, и всичко свързано с кабели, аварии, така ще се управлява и този сепаратор и ще ни трови и убива.
теодор тошев
Това са пълни глупости. Естествено, че ще тече ток. Този на снимката мери изолиран кабел. Ток си тече но проводника е изолиран. Друг е въпроса, че това като го гледам е АL/R /френски/ кабел който е предназначен за въздушно окачване и е абсолютно забранено да е в земята.
!!! (нерегистриран)
Ток протича по кабела. Което не е проблем - това му е работата. Проблемът е в инсталацията на този кабел - недопустимо е да бъде монтиран на такава височина външно и без защита. Доколко е допустимо разни обекти да се захранват с кабели, излизащина ниво терен от шахти и стълбове за осветление - това е отделна тема. Изключително необходимо е да хвърчат много глави, изключително необходимо е да се търси и наказателна отговорност от виновните. Оправдания от типа "аз не знаех", "то така си беше", общината невинна, щото шахтата не е тяхна,, кметът невинен, щото не можел да е навсякъде, ЧЕЗ невинни, щото не знаели ... и други подобни прехвърляния на отговорността, никак не са удачни!
Добре (нерегистриран)
Значи по закон. Имате проектант на трасето изпълнител на трасето и одобрил трасето-краен контрол. Тъй като от това трасе не е изпълнено от ЧЕЗ, те съответно нямат нищо общо с тая работа. Тъй като това трасе е изпълнено от човек или фирма най-вероятно наета от собственика на павилионите, няма проект който да бъде одобрен и няма краен контрол който да е виновен. Остава единствено изпълнителя на трасето,който много добре е знаел че това което прави не се вписва в абсолютно никакви нормативи и районната администрация която не е упражнила съответния контрол. Това е
Значи (нерегистриран)
Всеки може да си направи трасе (спред статията даже и нелегално), а ЧЕЗ не може да нарави нищо? Даже и да разбре, че това е станало? Айде, бе?
теодор тошев
Добре де, как така хем "няма проект който да бъде одобрен и няма краен контрол", хем "районната администрация която не е упражнила съответния контрол"? Как да конролираш нещо за което не знаеш?
@ tonk11 (нерегистриран)
Как? На служителите работата им не е само да стоят по бюрата. Какво прави т.нар "инспекторат"? Вижда кой е паркирал на тротоара или в градинката, но не забелязва счупени капази на шахти и незаконни трасета ... щото там няма глоби, няма далавера.
коментар (нерегистриран)
ПРОБЛЕМА Е ЧЕ В БЪЛГАРИЯ ВСЕКИ СИ ПРАВИ КАКВОТО СИ ИСКА . Абсолютно е забранено да се прекарват кабели по парапети - ама абсолютно . Само малоумен човек може да направи това - не специалист . ВИНАГИ Е ТАКА В България- хване те ток - проверяваме шахтите - падне мост - проверяваме мостовете - падне тераса - проверяваме терасите - запуши се канализацията - проверяваме канализациите. Така е защото не се наказват хората, които са сътворили неразборията. А тези от павилиона вероятно изобщо не плащат ток!
явно (нерегистриран)
Много идиоти ще бъдат в кома след 4 април
Ток (нерегистриран)
Ток тече през джобовете им корупмирани и през главите им празни. Безхаберници такива !!!
Хора (нерегистриран)
Тока убива- пазете се
тока не тече по капака и се излива върху стъпващите отгоре (нерегистриран)
Нещо не е така!!! За да протече ток трябва да има поне две точки с потенциална разлика!!! Така, че капака и всичко около него него дето е било във вода и сол ако е едната точка къке е другият край? Иначе всички знаем кабели, жици, ромляни .........
Не бе (нерегистриран)
От болницата го е свитнал снайперист с електрическа пушка.
ам.... (нерегистриран)
в ръката на цигането
Мангуста (нерегистриран)
Другата точка е хубавата жица на оградата. Аркадаша е опитал да я дръпне за метала
сега (нерегистриран)
бързо да излизат НОЩ-ните професори и математици и да кажат че ако си чипиран и с маска, няма да те лови ток-о я направо локдаун за по сигурно
Подобен случай (нерегистриран)
Радев като шеф на ВВС чукаше секретарката си, трябва ли сега да искаме от всички секретарки декларации че са верни на съпрузите си
Ес (нерегистриран)
Браво 10х
Радан Кънев (нерегистриран)
А от секретарите? Тия сладури
хи хи (нерегистриран)
Ти ли им свети?
Слави, Р. (нерегистриран)
Странно, но до сега НИКОЙ не е видял ОГОЛЕН КАБЕЛ, НИКОЙ!!! Има само предположения!!!
Експерта (нерегистриран)
Има закони наредби и правилници, как се влиза в шахта с кабели, но явно тук става въпрос за циганско комунистически начин на работа
хи хи (нерегистриран)
Вярно, че няма начин пак комунистите да не са виновни. И Президентът.
Народна поговорка (нерегистриран)
Където е текло, пак ще тече
Тоя убавец (нерегистриран)
Кмета на район Триадица кога ще излезе да каже какво знае? Аааа, да, той нищо не знае! За година и три месеца е научил само заплатата колко ще му е.
Истината е по-важна (нерегистриран)
Реално той не знае нищо, защото е кмет след момента на фаталния "ремонт". Далеч съм от мисълта е по-читав от останалите, но истината е, че не е бил кмет в момента на извършването на това безобразие. Трябва да се пита предишния кмет от 2018-та.
коментатор (нерегистриран)
явно знае достатъчно щото 2019 от районната администрация е задвижена процедура по премахване на обектите.
Да ама не (нерегистриран)
От столична община само наредили да започне процедура по премахване. Само че и до момента той не си е мръднал пръста. Съжалявам сладурче има документи. От столичната община вече го обявиха.
е сега (нерегистриран)
Щом ставаш кмет значи носиш отговорност и толкова- Той не бил кмет тогава- Да се пита предишния-Предишния си отговоря за тогава и ще понесе отговорността в съда-Сегашния кмет носи отговорност в момента .Аз не знам по небето ли ходят кметовете, не отиват ли да отидат да видят на какво са кметове- Не се ли интересуват -
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
"Част от павилионите до мястото, където в неделя загина от токов удар 16-годишно момче, се оказаха незаконни, а други - без проекти за електрозахранване. Нещо повече, от 2018 г. Столична община е знаела това, но не е успяла да ги премахне. Пет преместваеми обекта на бул. “Иван Гешов” в района на болница “Св. Иван Рилски” са проверени от екип на Столична община по заповед на кмета на София Йорданка Фандъкова. Два от обектите са поставени в терена на болница “Св. Иван Рилски” и 3 на тротоара пред болницата. За павилионите в двора на болницата са сключени договори от ръководството на лечебното заведение през 2016 г. Документи за поставянето и въвеждането им в експлоатация не са установени, съобщиха от Столичната община. През 2018 г. това е констатирано от тогавашния кмет на район “Триадица” и Столична община чрез “Общински строителен контрол” започва процедура по премахването им като незаконни. Процедурата е върната в районната администрация за отстраняване на пропуски, където не е завършена. За начина на захранване на двата обекта с електричество липсват проекти и разрешения, като те са изцяло незаконни. Трите обекта, които попадат в обхвата на тротоара, са поставени след процедури, проведени от район “Триадица”. И при трите са открити нарушения в разрешенията за поставяне, издадени от района в несъответствие с одобрените схеми. Към разрешенията за поставяне от районната администрация не са одобрени проекти за електрозахранване на обектите." И от 2018-а та до днес - нищо, ама от сърце....
Хаха-хаха (нерегистриран)
Сама можеш да прочетеш това, което си постнсла - документите са върнати в районната администрация - т. Е. В Триадица, поради грешки. И от тогава нищо! Новия кмет с какво ли е бил толкова зает, та да не задвижи документи, които чакат от 2018_2019? М? Май нищото от сърце е от кмета на Триадица. Все пак знае нещо - колко му е заплатата
От 2019 (нерегистриран)
И според теб от 2019 до сега за кмета на Триадица са само заплатата, а отговорността и контрола за Фандъкова, така ли?
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
Ами нали това казвам - текат няколко години - 2-3 - тежки и безсмислени процедури... И стигаме до този печален резултат!
Бай Колан (нерегистриран)
Баси простотията по медиите, експерти и прочее
Знаещ (нерегистриран)
Това не е нормална държава, това е кочина. И така ще бъде, като във всички държавни учреждения назначенията са политически. Така наричащата се "политическа класа" трябва да се измете веднъж за винаги.
едикойси (нерегистриран)
Има решение : На 4 Април всички пред урните !
коментатор (нерегистриран)
и като отидат всички пред урните що си мислиш, че резултатите ще са коренно различни? Пак ГЕРБ ще са с най-много, БСП ще са или малко преди ГЕРБ или на до 5% след тях, идат Слави и Доган със 7 до 10 %. Останалите вече не са фактор а пълнеж. Та коя от посочените формации ще сътвори "чудото"?
Да (нерегистриран)
Гласувайте за Мая с уврежданията, Славчо чалгата, Христо-маджото от Буджака и най-вече за Черепа. Все отбор юнаци. Майка плаче
излияния на (нерегистриран)
Радев курваря
И какъв е извода (нерегистриран)
Че тока ходи по ....? + по ромите - по хората
коментатор (нерегистриран)
тока не ходи, а тече. По проводници.
Еха (нерегистриран)
И сигурно можеш да си пълниш и кофите с него:))))
коментатор (нерегистриран)
а ти не можеш ли?
Били хлапето (нерегистриран)
Има закони наредби и правилници, как се влиза в шахта с кабели, но явно тук става въпрос за циганско комунистически начин на работа
едикойси (нерегистриран)
Нещо бъркаш сельо ! По времето на "комунизма" хората бяха по-умни и специалистите също ! Тогава имаше ВМЕИ'В.И.Ленин", а сега ТУ !
Аз може ли да питам (нерегистриран)
Как металния капак на шахтата, който е в земята и значи е занулен("О") е станал "фаза" ("Р") без да стане късо съединение на мястото. А ако капака е "О", за да мине ток през тялото на момчето, фазата"Р" трябва да бъде отвън(метален стълб, ограда, оголен проводник) Абе няма ли камери на това кръстовище. Да не се окаже, че юнака е пробвал да отнесе жицата от оградата на вторични суровини
ха (нерегистриран)
Не знаеш ли че бетонните капаци на шахтите се зазимяват от експертите на дир.бг
коментатор (нерегистриран)
"зазимяват"??!!??
Може (нерегистриран)
Ама не е лошо преди да задаваш такива глупави въпроси да вземеш да понаучиш малко нещо. Капака на шахтата представлява в конкретния случай две метални рамки поставени в бетонна основа. И не те не са нито занулени нито заземени-между двете неща между другото има огромна разлика. Няма как да заземиш металната рамка на шахтата през бетона. Сега изяснили ти се?
А, не (нерегистриран)
Не е бетон, а железо-бетон горната част на шахтата. Металната рамка-винкел е заварена за жлезата в бетона и така до външната рамка която е заровена в земята. Заземена
коментатор (нерегистриран)
може да заземиш през бетон много лесно - внимавай какво говориш, че пишман електричари дал господ - утре тоз може да хване фазата стъпил върху бетон и да твърди, че няма страшно...
Да ама не (нерегистриран)
Бетонна шахта с метална рамка в горния край. Капака представлява бетонна плоча излята в метална рамка. Пак опитай.
Ами (нерегистриран)
Може да ти се даде отговор но за да го разбереш е трябвало да ходиш по дълго време на училище при компетентни даскали.
Обективно (нерегистриран)
Кмета на район Триадица кога ще излезе да каже какво знае по темата? Аааа, да, той нищо не знае, едвам от година и три месеца е кмет и засега само заплатата си знае. Към четвъртата година ще се включи предизборно с малко задачки
Няма да ги оставим на мира (нерегистриран)
Отдавна знаят кой е виновния, ама се опитват да замажат защото е важна клечка.
ЧЕЗ-нат (нерегистриран)
Добре де, по каква логика ЧЕЗ носят отговорност до Ел. табло, което на повече от 100м от шахтата и кабела? Как така нямат представа за електропреносен кабел, който е под булевард и който може да е преносен кабел средно напрежение..... Значи оператора преносна мрежа няма грам представа за такъв дебел и дълъг кабел.... После всичката администрация на район Триадица е в някаква информационна мъгла и нямат никаква представа къде се намират, още по-малко чия е шахтата. Разбира се шахтата не я знаят, но заплата си я знаят! Кмета на район Триадица кога ще излезе да каже каквото знае? Аааа, да, той нищо не знае
Просто (нерегистриран)
Така е по закон и нормативна уредба. И все пак-към тези павилиони е имало въздушна връзка. Която е премахната при премахването на стълба за светофара. Тъй като след това са открити нарушения с документацията на тия павилиони-не е подавано заявление за ново свързване. При което собственика на тия павилиони си е извикал някой да му прекара този кабел. Но, тъй като този кабел се намира след електромера-ЧЕЗ няма правомощията да направи каквото и да било.
За протокола (нерегистриран)
Какъв електомер, след като са се свързали неправомерно?
Просто (нерегистриран)
Първоначалния електромер който е бил свързан с въздушна линия към тези павилиони. Които са били поставени първоначално с разрешение. проблеми с документацията и премахването на захранването са извършвани в последствие. За да се премахне електромера обаче се изисква заявление на титуляра на партидата.
Съсипахте я тази държава (нерегистриран)
Навсякъде стълбове и шахти
Ами (нерегистриран)
Не шахтите и стълбовете са виновни има една малка величина измерена в милиампери но отнема не само човешки живот. това се е случвало на ливада с бивол.
а (нерегистриран)
капаците точно на тия шахти са "направи си сам" - ляти от бетон, около 4 см качеството е отвратително, щуплести с речни камъни, а колко цимент има "аллáх керѝм" скоро може да почнат да се " преовлажняват и обрушват " поради "температурните амплитуди" а под капаците има дупка
Проблема (нерегистриран)
Всички закони в електротехниката са сгрешени
пълен абсурд (нерегистриран)
друго си беше по Татово време - всичко държвно и виновен е пострадалия. Сега са едни собствености, едни отговорности, едни стопанисващи, други ползващи ...абе голям кошмар е това демокрацията. Когато извършители заедно с контролиращите "влязат на топло" ще има полза. Засега всички играят тенис и си прехвърлят топката като шампиони ....
gangnam style
Скоро очаквайте подобни лошо новини и със падащи висулки от високите покриви на сградите във цендъра,на колко ли хора ще пробият главите по невнимание а?
Ти да видиш (нерегистриран)
И за висулките ли ще се окаже виновна общината?
Баси държавата (нерегистриран)
Ако не те блъсне кола, ако тока не те убие ще те охапе куче в парка
Даскалица не става за кмет (нерегистриран)
2018 правиха ремонт на това място, махнали са стълб и после са си оставили ръцете в бързането да резне Тиквун лентата. А и 30-40% са гепени със сигурност и не са могли да свършат качествено нещата с останалата сума. Бутафориите на ГЕРБ убиват. Това е истината. Извода: След ремонт на ГЕРБ, минавайте през трасето с дебели гумени ботуши и гумени ръкавици. Ако се налага по-дълъг престой си носете измервателна техника.
Муй (нерегистриран)
Ти си тъпо говедо! Червено или лилаво, по избор, но говедо! Кметчето от Дай България ще е пръв в панделата, само гледай!
Даскалица не става за кмет (нерегистриран)
Веднага се появи един гербероиден отпадък да потвърди тезата ми, че ГЕРБ са партия на нискочелите :) Благодаря ти, гений :) За районния кмет не знам дали си прав, защото ремонта е 2018, а кмета е от 2019. Иначе и той е боклук.
Идиот (нерегистриран)
Какво общо има ГЕРБ и ремонта, с факта че собственика на павилионите си е извикал някой да му прекара тоя кабел?? И с това че кметът на район Триадица,избран с бюлетината на дай България е проспал цялото това нещо??
Даскалица не става за кмет (нерегистриран)
Има. Казаха по медиите, че така е извършено включването и няма кражба на ток. Тоест, ГЕРБ така си прави ремонтите.
Така ли (нерегистриран)
И какво и По кои медии са го казали нещастнико?? Абе хлапенце неадекватно-кой нормален човек ще прекара кабела по тоя начин че и ще се подпише че го е прекарал? Ако бяха възстановили по тоя начин захранването към тия павилиони-щеше да има документи кой кога и по какъв начин го е направил. Само дето такива документи няма. Пак ли си чел фалшивите сайтове??
Хъм (нерегистриран)
Ами то и да не бързат майсторите, работата им все същата. Ръцете им навряни в гъза.
Ти си нацист! (нерегистриран)
Ако ти се даде възможност ще убиваш наред всички, които не мислят като теб.
Дженерал Манго Електрик (нерегистриран)
По-добре умрел но с крадена жица в ръка, отколкото умрел върху електричка с телефон и селфи!
KK (нерегистриран)
Струва ми се, че нещата не са точно така, както се описват.
коментатор (нерегистриран)
то затова първо се прави разследване па след това се хвърлят обвинения. Ама това е по принцип и в други държави. У нас първо се включват лайнометките дето вият като линейки и пожарни коли едновременно.
nqma zna`enie (нерегистриран)
Въобще не са така, но най-важният свидетел е бащата, а той сега ще гледа да изкяри на макс от ситуацията. Може да ви звучи грозно и гадно, защото наистина е, но преди 20 години имаше няколко случая на майки в Сливен, които си хвърляха децата под минаващи коли. Има запазени статии - който му е интересно да чете. Останалите шибайте минуси и подминавайте!
м дааа (нерегистриран)
Аз пък си мисля че някой просто е решил да заобиколи правилата за свързване на будките към преносната мрежа. Платил си е едно рушветче на техника за съответния район и той го е свързал. Може дори да са заобиколили електромера. Сега да видим, кой ще отговорен.
Дори не е това (нерегистриран)
Дори това не е. Казаха какво е станало. Махнали са някакъв стълб при ремонти на тротоара преди 2-3 години. От този стълб са получавали ток 5-6 обекта. Бързали са да открият булеварда и са навързали обектите "по ганьовски". Сега всички замесени трябва да отидат в затвора за по 10-15 години, а кметовете на района и София да подадат оставка. Това, ако сме нормална държава.
Вярно ли (нерегистриран)
Това ли е новата опорна точка? Хайде сега мършо кажи кой ги е навързал тия обекти?
Отново шокова терапия (нерегистриран)
както при всяка криза у нас
Защото (нерегистриран)
Никой в света не е виждал тока
Баси държавата (нерегистриран)
Всички прибори мерят грешно, а законите са неверни
Ами (нерегистриран)
Ако правите измервания с осцилоскоп може по вълшебен начин да го наблюдавате.
коментатор (нерегистриран)
опасявам се, че не си прав... доста хора съм чул да се хвалят, че виждат потоците електро енергия, а също и разни други енергии дето не ги разбирам. Не си гледал достатъчно филми :D
В България капани дебнат отвсякъде! (нерегистриран)
В България вече е страшно да се разхождаш,където и да е,по тротоара ще те пребие ток или сгази кола,на пешеходната ще те прегазят,в парка ще се совнеш в нечия отворена изоставена шахта или ще те удушат,намушкат,после виновни няма да има... Наскоро в Южен парк едно дете пропадна в разстворена шахта,понеже се размина само с уплаха,затова не се стигна до медиите,но интересното е,че след уведомяване на съотфетните органи те започнаха да да спорят ,на кого е шахтата и да се обвиняват едни други... Наскоро минах от там,шахтата продължава да е отворена и да чака следващата си жертва,която може да не се размине само с уплаха... Никой не прави никакви проверки,навсякъде в България те дебнат капани и трябва да си нащрек.... Дали мазилка от стара сграда,дали недобре поставена нова изолация на сграда,дали керемиди,ледени висулки,зеещи шахти,оголени кабели,камикадзе шофьори,смъртта дебне отвсякъде,контрол няма!
Ами (нерегистриран)
Ако е така значи има крачково напрежение. Родителите на момчто загинало там трябва да подведат под отговорност Теменужка Петкова. Тя бяга от отговорност. Не провежда организационно технически мероприятия. Опасностите в този смисъл са в цялата страна.
коментатор (нерегистриран)
че много ясно, че ще бяга! ако ходи ще я хване тока от крачковото напрежение.
Това щото (нерегистриран)
Електротехниката никой не я знае не може да си кмет или доктор без да я знаеш
На всеки манго (нерегистриран)
амперклещи на врато! Да изкарат два курса във ВМЕИ„В.И.Ленин” по Електротехника и тогава ги пускайте на терен!
коментатор (нерегистриран)
ха-ха нищо не каза.... електротехниката повечето инженери са я взели от "не първият път".
проблема (нерегистриран)
Електротехника не е вярна
Ами (нерегистриран)
Тези неща се мерят с милиампермери . Вие разбирате от слонове а не от колибри.
kl (нерегистриран)
Мда, по проект и документи електрозахранване на обектите/павильоните няма. Явно си "пускат" тайно и незааконно. Но ЧЕЗ да не разбере ... от 2016/17 !?
Вярно ли (нерегистриран)
Да беше се научил да четеш не само опорни точки. Ако беше следил историята щеше да знаеш че първоначално тези павилиони са имали одобрено електрозахранване изпълнено по въздушен път. Само че след това са открити нарушения при тия павилиони, чи след като са премахнали въздушния път и светофар Ния стълб, не е имал разрешение за повторно свързване. Нещо което няма нищо общо с ЧЕЗ, тъй като правата и задълженията на ЧЕЗ стигат до електромера който е от другата страна на улицата. Пак опитай.
Аре ве! (нерегистриран)
И много интересно кой стопанисва електропреносен кабел, който минава под булевард? Дори да не го стопанисва ЧЕЗ - те нямат представа ли? И кой го стопанисва? Бай Иван от будката ли?
kl (нерегистриран)
"... Oт районната администрация не са одобрени проекти за електрозахранване на обектите, съобщават от Столичната община...." Толкоз за четен и опроки! Относно ЧЕЗ: Все си мился, че би трябвало да имат система, която да засича такива "включвания"!
Ами аре де (нерегистриран)
Тъпако Ханс-тоя кабел нито е на ЧЕЗ, нито се намира в шахта на ЧЕЗ, нито го е поставил екип на ЧЕЗ. Какво общо има ЧЕЗ с цялата тая работа? освен че ти нямаш мозък и като чуеш кабел значи че е виновен. По закон правата и задълженията на ЧЕЗ свършват до електромера. Иначе казано по закон ако някой краде от твоя електромер-ЧЕЗ нямат никакво право да го санкционират.
коментатор (нерегистриран)
ЧЕЗ могат да засекат проблем след електромера, но не го правят защото устройствата са скъпи и на тях общо взето не им пука, щото отговорността им свършва в електромера.
Айде (нерегистриран)
И тоя глупак да се включи. При положение че това става след електромера-иначе казано няма кражба на ток, какво трябва да го интересува ЧЕЗ?? Още повече че нямат никакви правомощия? Давайте давайте опитвайте се да измислите каква ли не простотия.
И.... (нерегистриран)
Хайде сега всеки незаконно свързан в затвора и там да учи закони и наредби
Не може (нерегистриран)
Съдейки по протеста на майките с увреждания вчера, собственика е правилния човек. Иначе казано ако решат да го съдят те ще отидат да протестират пред съда
Шушан (нерегистриран)
Богата Държава .! Ток се лее по улиците свободно !
от запознат (нерегистриран)
ПРОБЛЕМА Е ЧЕ В БЪЛГАРИЯ ВСЕКИ СИ ПРАВИ КАКВОТО СИ ИСКА . Апсолютно е забранено да се прекарват кабели по парапети - ама абсолютно . Само малоумен човек може да направи това - не специалист . ВИНАГИ Е ТАКА В България- хване те ток - проверяваме шахтите - падне мост - проверяваме мостовете - падне тераса - проверяваме терасите - запуши се канализацията - проверяваме канализациите. Така е защото не се наказват хората . Сега ще видите какво ще стане - ще изкарат момчето виновно че е стъпило на шахтата .
Ха (нерегистриран)
Естественно как ще стъпваш върху капак на шахта бе..... ще ти се случи нещастие
Фимка (нерегистриран)
За да прекарат "държавата", бе! За да не плащат - ни данъци, ни заплати! Всичко по втория начин или с връзки! Това е! От това, което видях може и продавачката в павилиончето да си пусне ток и да има само приходи и никакви разходи! Явно са озверели за повече и повече печалби, понеже заведенията на закрито са затворени и за тия на открито "ден година храни"! При катастрофата на Тракия с автобуса преди години, с много жертви, кой беше виновен, че гърнето беше вързано с тел???
ИМА ЛИ (нерегистриран)
...РАЗСЛЕДВАЩИ В САМОЛЕТА???? НЕ ВИЖДАМ. НЕ ЧУВАМ. НЕ РАЗБИРАМ КОЛКО ОЩЕ УБИТИ ТРЯБВА ДА ИМА, ЗА ДА СЕ ОПОВЕСТЯТ РЕЗУЛТАТИ ОТ ЗАМЕРВАНЕ НА ТОК ПО КОНКРЕТНИТЕ СТЪЛБОВЕ, СВЕТОФАРИ И ШАХТИ?!
НАЙ
"Ислямска държава" потвърди, че е убила испанските туристи в Афганистан
"Тайм": Списък на потенциалните заподозрени за мистериозната смърт на иранския президент
Президентът Раиси и външният министър на Иран са загинали при хеликоптерната катастрофа
Апелативният прокурор на София подаде оставка, напуска и съдебната система
След почистване от графити, истинската фасада на НДК отново се вижда (снимки)
Президентът Раиси и външният министър на Иран са загинали при хеликоптерната катастрофа
Русия обяви, че е превзела село в Луганск, а Украйна - че контролира 60% от граничния град Вовчанск
"Тайм": Списък на потенциалните заподозрени за мистериозната смърт на иранския президент
Международният наказателен съд поиска арест за Нетаняху и лидера на "Хамас"
Прокуратурата наема и геодезисти за катастрофата с колата на НСО край Аксаково