Коментари - Тежка катастрофа с жертва затвори АМ "Тракия" при изхода на Бургас в посока София | dnes.dir.bg
назад

Тежка катастрофа с жертва затвори АМ "Тракия" при изхода на Бургас в посока София

Образувало се е километрично задръстване, колите се отбиват през обходен маршрут

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Тежка катастрофа с жертва затвори АМ "Тракия" при изхода на Бургас в посока София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Трябва да има гражданска война

МВР и МО са пецсионери дето точат държавата с пенсия и заплата

Ужас!

Миналата година точно там един джип, каран от жена според свидетели излезе без мигач в лявата лента и уби моторист...22г. момче, даже не спря, а дали разбра какво е направила...Какво да ви кажа идиот до идиот кара кола. Не гледат, не им пука, отървават се леко, е това е проблема.

Не останаха вече нормални хора в тази територия.Спрете се! Не сте безсмъртни!

мрете диваци да идва нато и избрания народ не заслужавате да живвете на тази територия добитък сте

стига сте отразявали ежедневието ами ни информирайте когато за цял ден НЯМА катастрофа.... тва ще е новина

Забележете снимката и поставените ограничения - дава се разрешения за строителство и включване на всеки и всякъде с крайно корупционни схеми, а това налага знаци за ограничаване на скоростта през 50 м. Изхода на Бургас към магистралата е най-точното потвърждение за това. После едни спазват ограниченията и набиват спирачки, защото са пред 20 м знаците, а други разсеяно или нарочно карат , като обезумели, като този със служебния ван. После всички се трепем, псуваме се, глобяват ни, но никой не ползва мозък и не сме единни, за да идат пред съответните "органи" и сложи край на тези издевателства над нас. Умишлено ни създават безумия, а ние безмозъчно се караме помежду си. Кметът на Бургас сляп, глух и ням ли е или е просто поредната самозабравила се "ВИП" персона с привилегии, че не вижда безумието от последното кръгово на Бургас до началните метри на магистралата за София?

Почти никой не спазва дистанция, пълно е с първосигнални животни по пътищата.

а

Тези тъпунгери, които карат бусовете ги карат безобразно! Много пъти съм бил в ситуация, в която ми е идвало да спра колата и да му счупя главата на някой такъв келеш, защото се навира на 1-2м от мен, при положение, че караме със 100км/ч и повече.... Не се и съмнявам, че боклука в буса е виновен за това убийство! Ако беше спазвал дистанция каквото и да се беше случило нямаше да има смъртен случай.

Било си е класически брейкчек с инстант карма

Като ги напече малко и започват да дремят зад волана.

"Вчера пък загина 19-годишен шофьор на магистрала "Тракия" край Карнобат. " Не вярно, спътничката на шофьора загина!

не бе ония нали се претрепа

"По информация на източници на Флагман Опелът рязко е набил спирачки, а товарният автомобил, който се движел с висока скорост и без необходимата дистанция, се забил в него. " Ало Дриснята, колко пъти ще сменяте информацията ....

Ако това е истина, значи си го е получило келемето! Дано и други като него да видят, че хак да им е!

Забрана за движение на БМВ и Ауди да се движат по магистралата. Това ще реши три проблема: 1. тероризмът с къси-дълги 2. изпреварването отдясно 3. изпреварването в аварийната Катастрофите ще намалеят значително, когато водачите на тези марки бъдат отклонени да карат през ливадата, където е органичният им произход.

Gugnelid

А на бусове забрана ще има ли, защото в случая лекият автомобил е Опелче?

Не е до марката на автомобила Умствения багаж е виновен.

то па един багаж

1 - този бърз път е много жалко подобие на магистрала (Хемус даже и бърз път не е) ... 2 - българите масово сме зле (да не кажем никак) подготвени шофьори 3 - колите не са поддържани добре масово 4 - масово карат пияни/дрогирани/медицински негодни хора ... и още по-масово се кара идиотски .... и въпреки това имаме 5 - най-високата разрешена скорост в нормалния свят ( и не само в нормалния) - в огромната част от страните е 120, някъде 130 ... тук 140 и всеки смята за нормално да се кара със 150-160 , защото видиш ли че по някакви отсечки в Германия се карало така ... И резултатът е повече от очакван и предвидим .... докато горните точки не се подобрят всичките (поне с малко , но всичките) - но няма да се промени нищо, ама абсолютно нищо, ако ще и глобите да се увеличат стократно.

ниско летящи бургаски батки ... каква изненада....

Защо това шосе, където всеки ден загива поне по един човек, се нарича магистрала? Магистрала към смъртта???

През 2022 по всички магистрали в България за загинали 22-ма души.

Време беше. Не може ден без тежка катастрофа!

Там ограничението от 80 км никой не го спазва, освен мен де. Жалко за хората. Камери на всяка крачка, а за присветване с фарове - глоба иначе по-зле ще става!

За тези от вас които не са били в Северна Америка, ще споделя, че въпреки, че магистралите там са с основа бетон (не са стоени от Тулупа), автомобилите са основно нови средна възраст 5 години, там максималната разрешена скорост е 100 - 110 км/ч. Превишаването на разрешената скорост с 50 км/ч води автоматично до: отнемане доживотно на книжката, отнемане на автомобила и 10 000$ глоба. Защо не се прилага и в България, а тома се копират са пошлите неща и педерастиите?

Явно файда няма, щото жертвите в ПТП на 100 хил. души са сравними с тези в България... Жертвите на убийства пак там на 100 хил. са два пъти повече, от жертвите в ПТП... И това на фона на челните позиции в света по брой затворници на 100 хил. души...

Аз ще коригирам малко. На повечето места скороста е120км/ч, а в Тексас е 130. В повечето щати скороста за камиони е същата като за леки коли. Превишение с 20мили веднага те арестуват и 24часа минимум в карцера. Там курсовете за шофьори не са задължителни, или можеш сам да се обучаваш. И още нещо, бъкано е с полиция по пътищата под прикритие и явна, камери почти няма. А тук някой да каже от софия до Бургас поне един полицай видел ли е?

1. Средната възраст на автомобилите в Америка е 12.6 години, а не под 5, както беше преди 20+ години. 2. Наказанията за каране с превишена скорост варират според законодателството на съответния щат. Има щати, където режима е по-лек и от тук.

Добитък с автомобили - избиват се като средновековни индивиди!

Келешът се е издразнил на буса че кара бавно и е решил да направи брейк-чек , изпреварил го отдясно и му набил спирачки. не виждам как бус ще удари отзад лека кола че чак да има жертви

Ти само толкова ли ти стигна акъла да измислиш, че има жертва заради самият удар - може и само 10 км/ч диференциална скорост да има, но този лек удар при скорост от 120км/ч води до завъртане и на двете МПС. А аз мога да ти кажа как става - бусът кара със 140, настига семейната кола, караща нормално със 100 в дясната лента, заради жегата кара от рано и от самата топлина е унесен и не преценява диференциалната скорост и удря колата от зад. При тези скорости се завъртат и буса и колата и има жертви.

"..на изхода на Бургас в посока София, лек автомобил застига и блъска микробус, пътуващ пред него" Айде чукчи, дето не четете, обяснете на нас грамотните как е станало. Имало диферциални скорости,бусът бил блъснал колата.Уникални спецалисти.

Предлагам освен заглавието да четете и цялта новина, преди да комнетирате...

"По информация на източници на Флагман Опелът рязко е набил спирачки, а товарният автомобил, който се движел с висока скорост и без необходимата дистанция, се забил в него. " Първата информация в Дриснята бе, точно това, че Опелът се е ударил в колата! Така че, чукча читател, не просто обитател на територият.

Пардон, че микробусът се е ударил в колата.

Леката кола удря буса. Вероятно Буса е изпреварвал некой камион, колата си кара с лев мигач у левата лента, и някак си много бързо ми се приближил буса и оня докат се усети, аможе изоще да не се е усетил, се забива в буса. Едната катастрофа е с ауди, тази вероятно е с БМВ. Само такива марки се блъскат.

Доколкото пише, ".... лек автомобил застига и блъска микробус...", а дали е вярно е друг въпрос. Много интересна ситуация защо се е стигнал до такъв сблъсък, дали буса се е върнал в активната лента непредвидено, дали е набил спирачки заради препятствие, дали с леката кола е карано бясно в активната лента? Има едно златно правило, което малко шофьори знаят или спазват, а е уникално просто - да караш на минимум 3 секунди дистанция от предния автомобил. Толкова време обикновено трябва да се осмисли някаква ситуация и да се реагира по адекватен начин. А и не се лепваш за задницата на другия, с което да го притискаш и притесняваш.

Дистанция е нпозната дума за 99% от шофьорите. Всеки път като оставя безопасна дистанция някой умник се навира между мен и предната кола.... просто не търпят да не са натъпкани като сардини броня в броня.

- Пътувам много и до сега не съм видял някъде другаде да има 140 ограничение на магистралата! - Отделно няма такива 20 отгоре не ги броим ... някъде е грешката на уреда тоест +-1% например, другаде 5-10 максимално отгоре. - Има мобилни и стационарни камери навсякъде - Информацията от камерите се обработва автоматично - няма наши и ваши - Събирането на глобите е принудително - ако нямаш пари да я платиш, взимат ти я от заплатата или съдия изпълнител - За качеството на пътя, дали позволява такива скорости въобще не говорим Няма нищо сложно или нужда да откриваме колелото отново, но трябва поне малко Държава да има, а то няма и толкова.

Интересно ми е, тези с минусите автоматично ли тролят или има нещо да кажат по въпроса.

Според официалната статистика за 2022 г.: - жертвите поради превишена скорост се броят на пръстите на едната ръка; - жертвите по магистралите са най-малко, повече са жертвите дори по третокласните пътища. Стига сте се връзвали на катаджийската мантра "Скоростта убива". Убиват разсейването и неадекватните действия.

Не са 20, а са 10, защото до 10 може и без да искаш да ги дръннеш. Голяма работа, че без да искаш си качил 5км/ч. Това те прави голям престъпник, а не онези. дето лющят със 170 или 200. Въпросът и за тези 10 и за ограничението го обясниха ясно по телевизията специалисти и посочиха как са в другите държави. Да, не са много държавите със 140, но това не е основният проблем. Защото вземи провери колко от смъртоносните катастрофи всъщност са на магистрали и колко главни пътища. Проблемите са, първо липсата на контрол. после непроменените пътища от Тодор Живково време. И накрая, но на първо място по вина, безнаказаните, безсмъртни пилоти, за които няма правила и закони. За мен решението е всички задължително видеорегистратори и всеки свидетел на нередност да изпраща директно в КАТ доказателствения материал и да не могат разни мазни адвокати да измъкват убийците на пътя!

В Полша ограничението е 140.

Нека да не мрънкаме, а да караме нормално и разумно. Щом и на магистралите се избиваме, значи нещо куца не в тях а в нас . Винаги ще се намери оправдание - ама то животно излязло на пътя, ама то гърне от някоя кола или талпа и прочее ... А защо не спазваме дистанция, както в случая шофьора на буса не е направил? Превенция му е майката. Живея в Германия, и за 14 метра от предния автомобил(разстояние три автомобила) и 116 км/ч останах без книжка за един месец плюс бонус солена глоба и две точки хвръкнаха(ако станат 7 се явяваш на изпит). И тогава - ето, ако и в България е така, момчето с буса ще трябва месец неплатен, но ще помисли за дистанцията после. Нека приемем управниците като родители, а народа - като деца. Ако не възпитаваш едно дете, какъв е смисъла да го съдереш от бой на 12, когато направи някоя голяма беля? Не е ли по-добре още от начало да разбере, че някои неща не са окей? И още по-лошото - да фаворитизираш някои деца пред други, щото са на наши хора и в тях да изградиш чувство за безнаказаност?!? Кофти родители са управляващите, а това се връща! Едните деца стават злобни и подтиснати а другите лекета и наркомани!

или магистралата да затворят или държавата.....

Тази така наречена "магистрала", която дълги години беше основна среда за кражбите на Тулупа, защо не я прекръстите на "път към смъртта" или нещо подобно? Там няма ден в които да не умират хора или да остават инвалиди за цял живот, нещо като българската Украйна е.

какъв да бъде коментара ? Но , нека някой от правителството да обясни на нас низшите / разбирай избиратели ! / , ЗАЩО , след като в началото на летния сезон ОБЕЩАХА да "няма ремонти по автомагистрала Тракия през активния сезон" , вчера 05.08.2024 година , между 258-ми и 252-ри километър машини на ПСТ / Пътностроителна техника / извършваха ремонтни дейности ??? Трябва да се усвои още някой и друг милион по време на служебното правителство ? Трябва да се амбицира гласоподавателя да псува и кара като ненормален след едночасовия престой на първа предавка ? Кой ще организира работата по пътищата / особено натоварените денем / през нощта , което да бъде включено във възлагателният договор и да се следи от супервайзърите ? КОЙ ще отговори ? Ще гласувам за онзи , който го направи !

Отсечки за ремонт няма ли, една тапа от Бургас до София със забранени изходи поради ремонти ще отрезви кретените, хахаха

на това място трябва да има ограждения за всяка лента!! Самите местни хора шофират агресивно, а тия които напускат града от незнание на маршрута правят грешки!! В добавка има всякакви наглеци, не само българи, поляци, украинци и мангасари!

Много дрога има около Бургас. МНОГО!