Коментари - Терзиев призна грешка в комуникацията за "Патриах Евтимий", но велоалеите остават | dnes.dir.bg
назад

Терзиев призна грешка в комуникацията за "Патриах Евтимий", но велоалеите остават

Столичната пътна полиция не е съгласувала новия проект за промени в движението в центъра на града, каза комисар Николай Крушарски

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Терзиев призна грешка в комуникацията за "Патриах Евтимий", но велоалеите остават | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Може да се кара и по велоалеите. Само като те спре полицай трябва да кажеш, че колата ти е лгтб+ и се идентифицира като велосипед...

Гей алеите остават.Смях

Оценявам, че си признаваш грешката, дано да успееш да я поправиш. Ще видим как се делят 2 кила трици на 3 магарици - тоест как всички да са доволни. Никой не е против повече велоалеи/пешеходни зони, но не и когато е за сметка на места за паркиране, отнети ленти и прочие. Да видим колко хора ще дойдат на дискусията, след като часът и мястото бъдат уточнени. Ако все още живеех там, може би и аз щях да се включа, но за добро или лошо не живея вече там, така че не ме касае лично, нямам и физическа възможност да дойда. Но се надявам на тази среща да се появят повече от 1бр изкуфяла бабичка и да има смисъл от целия калабълък.

пациентът от снимката е някаква тотал щета, просто е такъв олигофр.н, че не може да си даде сметка че е олигофр.н, само не мога да разбера кой психиатър ги набута всички тези недоразумения поразени от синдрома на Дънинг-Крюгер във властта, ако му трябват луди, които да опише в дисертацията си да навести лудницата, ама защо трябва непременно да ги овластяват?

Това е кметът Терзиев слуга на "Загроби София". Ако беше мъж на място, щеше да отсвири идиотската организация на булевардите.

Столицата се нуждае от по-голяма пешеходна зона. По-голямата част от центъра трябва да е пешеходна, а в останалата част паркирането трябва да е позволено само в многоетажни подземни паркинги.

Ако 1 милион селтаци си бяха стояли на село нямаше да е така. София чукна 2 милиона.

Ако не бяхте оставили "провинцията" без инвестиции, нямаше да е така.

Какво съгласуване от СДВР за ППедалистите от СОС като те са над нещата, напарво в друго измерение. Даже не минава на гласуване, направо действат с рогите напред зер цялата власт е в ръцете им. Друго си е за масичка и столче пред заведение или сергийка на тротоара да ти искат съгласуване, дето няма нищо общо с движението по пътното платно.

Тоя пък катаджията! Кой ще ви пита вас, бе? Ленчето ще направи едно становище, ще те подпише и ще те подпечата. Айде сега глупости и формалности!

проектът е иди.тски. Явно са били усвоени едни пари, които ще трябва да бъдат върнати ако се възстанови предишното положение. Заради това сега на "живот и смърт" ще защитават надробеното от тях, защото иначе щетата ще е колосална, още повече че средствата са вече раздадени и изядени. Ясно като бял ден. Нямат полезен ход. Дано да си отделели пари за подкупи по цялата институционална верига, която ще раглежда казуса.

Всеки ден минавам през центъра. Няма нито един велоспипедист, но пък колите се бутат на една боя разсояние. Днес , по патриарха мина само един тротинеткаджия. По тротоара.

Ще има велосипедисти, споко. Ще поплачете малко, после ще забършете сълзи и ще замените шкодата с велосипедче. То и в Амстердам не е имало толкова велосипеди, когато е можело да се пътува с коли.

туй щото като си напушен с колелото можеш да си строшиш твоята глава, докато с кола може да потрошиш и други глави, а всичко туй щото в Амстердам можеш да пушиш весели цигари

Следварително...ще умра...от смях. Единственото решение е 24 часова червена зона за коли. Да останат само живущи и таксита.

Те живущите са достатъчно много, не трябва да има и за тях. Нека може да се минава през центъра, но паркирането по улиците да е напълно забранено.