”Мобилтел” купи два телекома

"Мобилтел" придобива два от водещите български алтернативни телекома - "Спектър нет" и "Мегалан", обявиха днес от Telekom Austria, собственик на българския мобилен оператор.

Обратно в новината

Коментари - ”Мобилтел” купи два телекома | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

От 3-те оператора в момента що годе става само Вива-та. В плановете им "Профи" има наистина минути към всички оператори. Ако не подадете предизвестие за прекратяване, договора се подновява автоматично за 1(един) месец. . . Когато се обадите по някакъв проблем е безплатно(докога ли?). . . И НИКОГА интернет през мобилен оператор, тази глезотия ще ви излезе през носа. . .

Аз се извинявам, но ще върна лентата малко назад! Оказва се, че два опратора, които имат само 80000 абоната, и оперират само в София, струват около 150 милиона лева. Няма съмнение, че това е истинската им цена. А съвсем неотдавна агенцията по приватизация продаде БТК ( два милиона абоната!!! и мрежа в цяла България !!! ) за горе-долу същата цена (200 милиона). Питам : тоя мошеник, дето "продаде" БТК на някакви свои тарикати, трябва ли да бъде обесен ???

Някой опитвал ли се е да се откопчи от Виваком и ако да,дали е минало без наказателна акция от рода:прекъсвам ти телефона и не те давам и на други

Бог да ги прости свободния пазар и конкуренцията. Ако ще имаме частни монополи по-добре да върнем държавните, там поне не гърчеха персонала ! Тия се ебават и с хората си и с клиентите...

Една свестна фирма имаше на пазара и тя загива...

Жалко за хубавата фирма Мегалан. Като техен потребител съм много доволна, но Мтел ...

Преди около две седмици мрежата на Мтел е хакната. Информацията за текуши сметки и разговори е напълно унищожена. В резултат на което, абонатите и до ден днешен нямат достъп до текуща сметка, налични минути и други услуги. Освен това компанията не е в състояние да издаде и коректни фактури и не се знае дори и на коя дата ще бъдат издадени. От ръководството са взели решение да блъфират с "пускане на нова система". Инфото за атаката е сведено до малцина и в самата компания...

Точно така ще да е станало. За този проект по подмяна на Billing системата им с кодово име Баракуда се знае от поне година и половина. Или спри филмите или смени дилъра

Моите съболезнования на клиентите на двете фирми.

Сега е момента по малките доставчици да завземат част от сегмента .

Почваме ги :) Каквото и да си говориме кварталния доставчик има доста предимства пред монополиста

1 лев / 2 лева изходяжди обаждания от Гърция при бизнес абонаментен на клиент от 10 години. Да си купите всичкото алкохол менте на света дано...

Единствения провайдер в България, който работи на професионално ниво, дори над европейското, са Мегалан т.е. БЯХА Мегалан. Това просто слага капак на неуспешния ми ден. Абсолютно съм убеден, че очаквания ръст, ще се превърне в тотален спад на приходите, след въвеждането на порочните практики на Мобилтел. Жалко, много жалко. мама му стара колко си прав,жалко наистина много жалко

Жалко за любимия ми доставчик на интернет. аз все пак ще подпиша нов 1г. договор, но тоя път внимателно ще изчета ситните букви! Дано да не стане само МНОГО по зле като ги купят, защото ми е писнало от кварталните помиярски "доставчици" и не ми се занимава с тях. Пък в крайна сметка може да се живее и без интернет :)

Не разбрахте, ли всички, че безплатен обяд няма.

Всичко в коментарите типично по Български е нагативно до мозъка на костите си. Разберете, че докато като нация гледаме да видим черното, а не бялото - нищо добро не ни чака. Тъй че - включвайте се към въздушните жици и чакайте да дойде буря.. Споко

Първата стъпка най-вероятно ще бъде да се промени ценообразуването от просто и ясно към сложно прецакващо и обвързващо с договори както е при мобилните оператори.

Е това е ясно. Веднага ще има 2 годишни договори с автоматично подновяване.

В отговор, Глобул готви мега удар срещу Мобилтел! Ответната реакция ще е покъртително изненадваща за всички!

да пусне тройна услуга по ВиК мрежата

Много съм доволен от Мегалан, но за съжаление ще се наложи да прекратя договора :(

Единствения провайдер в България, който работи на професионално ниво, дори над европейското, са Мегалан т.е. БЯХА Мегалан. Това просто слага капак на неуспешния ми ден. Абсолютно съм убеден, че очаквания ръст, ще се превърне в тотален спад на приходите, след въвеждането на порочните практики на Мобилтел. Жалко, много жалко.

Провери в най-близкият офис да не се окаже, че подлежи на служебно продължаване. За по сигурно си заяви писмено, че не си продължаваш договора.

Па я га ми требе Пена, се изправям на плето и си викаме силну! Се ке ме чуе.... Па ако не ме чуе - се таа... Тъкмо с Гого ке си пием по една ракийка още...га ми треа унуката дето е у Чикагото, кметот ни я показва по Скайпот.

за унуката, прабвай по порносайтовете, ще я намериш скоро! Но това без M-tel не мое да стане никогаш.

Само не разбирам защо комплексирани хора като вас си искарват яда на чужд гръб. Всички си мислите, че сте много прави и винаги някой друг Ви е виновен А всъщност 90% от вас и останалия Български народ кипи от простотия. Винаги когато имате проблем се почва тези крадци, онези крадци, и тн. А никой от вас няма никаква представа каква е реалността. Важното е другите да са ни виновни и това е. В крайна сметка Българина е прост и избива комплекси навсякае, точно като всички Вас. P.S. Може спокойно да напуснете този свят, на никой няма да направи впечатление

Хей, заблудения. Ако не знаеш България е на първо място по престъпност и корупция в Европа. Така че това дали този или онзи е крадец в голяма степен е вярно! А хората се жалват, защото им омръзна!

Напълно си прав !!! Като толкова не харесвате Мтел , защо сте им клиенти и съответно те са най-големият и силен оператор ?!?!? Аз лично за над 10г ползване на услугите им съм имал веднъж проблем и той беше решен за 30ина мин !!! А и не знам какво си мислите и очаквате - в цяла Европа договорите и условията на операторите са почти идентични !!!

Понеже точно "умните" и "некомплексирани" хора като теб ще липсват на някого... Само крадец, съдия, полицай или политик може да каже, че в България няма крадци под път и над път...

Абе, ти добре ли си? Ти и другите поучители? Аз (както и много от другите) сме клиенти и на Мегалан, и на мтел. И от Мегалан сме супер недоволни, от Мегалан сме мега доволни. И ти кво очакваш да скачаме в дива радост, че по-тъпата и по-богата фирма купува любимия ни провайдър?!?

От 3 седмици не мога да си проверя потреблението за Мтел. Уж въвеждали нова система. Според мен са съкратили системата и целия и персонал. Оптимизация...Австрийци където пипнат трева не никне

На четвъртата ще разбереш,като си платиш и за неизвършените услуги

Скъпи хора, пишещи коментари, Много ме радва да видя, че мнозинството споделя моите виждания. И все пак... защо МТЕЛ са толкова силни? Защото всички ние пишем и плюем от удобните си столове, скрити зад анонимността на компютъра... Нека се замислим какво направи всеки от нас, за да спре монопола и тиранията на МТЕЛ! Аз съм подал няколко възражения към тях и една жалба до комисията за защита на потребителите. Ако успея просто по-рано ще се разделя с тях, ако не- ще си изчакам договра да изтече. От мегалан съм супер доволен, така че там няма от какво да се жалвам, но когато и там ми изтече договорът ще усетят наказателния ми вот...

Правим, правим по въпроса! След като ме клатиха 3 договора се преместих към друг оператор! От тогава направи се родих! Няма да споменавам име, защото нямам намерение да им правя реклама. А за Мобилтел мисля, че на всички, освен разбира се на прокуратурата, са им известни дребните им трикове. На мен лично най-много ми харесва тарикатлъка по празниците. Тогава хората пращат смс-и с поздрави, но после в сметката се оказва, че са изпратени по 5 смс-а на човек, а не по един, колкото са изпратени. Като попиташ защо са таксувани по 5 смс-а ти се обяснява, че защото телефонът не е могъл да изпрати смс-а той е опитвал няколко пъти и така са станали 5. Еми като не е могъл да ги изпрати как са ги таксували тогава? Това са обяснения, които явно минават пред компетентните институции.

нямам намерение да сменям нет1 заради новото обединение пък било то и с Мтел

Пак добре, че не са ги купили онези некадърници от БТК, че тогава трябваше да си търся нов доставчик. Мтел не са стока, но пред БТК са фирма мечта !

Тъкмо за една година ще ми изтече договора с Мегалан та като почнат Мтел да налагат своите стереотипи на работа, ще се откача от тях. Мтел не трябва да "запазят на работа" висшия и среден мениджмънт на Мегалан, а направо да заменят своя с техния.. Монополисти и обрджии такива - превърнаха се във второ БТК! Ама те ще почнат и от тях да се отказват хората, както масово си изпозакриха домашните телефони..

Честито на печелившите...явно се появява едно ново близууу. Тежко на потребителите - както и при близу, мисля че всички ще се разбягат от що годе добре работещите Мегалан и Спектър. Добре че има алтернативи - бегом в НЕТ1

Истината е проста. В България имаше бръз и евтин интернет, защото той се прокара от ентусиасти, които го "пускаха" по лан кабел. Ако се разчиташе на Мтел, Глобул или Виваком този интернет щеше да е безбожно скъп и щеше да се отчита или на мегабайт, както беше в зората на интернета или щеше да е неограничен, но със забележка, че то неограниченото всъщност било ограничено. И във всеки случай таксата нямаше да е 20-40лв на месец, а щеше да започва от поне от 60-70 лв. нагоре.

Честито на клиентите на двете компании! Ще загубят голяма част от придобивките си,

КЗК пак ли ще се правят на луди, както при сделката с Евроком и Кейбълтел, където уж нямало да се получи монопол, но се получи точно това? И сега ли няма монопол? Мегалан е най-големия лан доставчик в София. Каква е функцията на КЗК? Да създава монопол ли?

От какво си възмутен пък ти ... това което е незаконно и вредно за клиента не е позицията на монопо , а ЗЛОУПОТРЕБАТА с тази позиция (примерно за спиране на достъпа на други играчи на пазара) !!!

Във всяка демократична и цивилизована държава има закон срещу монопола! При разкриване на монополно поведение фирмата се разбива за да има конкуренция. Само в България се окрупняват с цел монопол.

И как точно определяш монопола (само за сведение БТК/Виваком имат над 320 000 ADSL абоната) след сделката Мтел надали ще държи повече от 10-12% от пазара на броадбанд услуги

То защото нямаше монопол при кабеларките, то затова цяла София една година не можеше да гледа БТВ Синема.

Още утре си прекъсвам договора с Мегалан.

И аз съм клиент на Мегалан и съм изккючително доволен, за разлика от М(ен)Тел. Ще видя как ще се развият нещата, но ако наложат "високите" стандарти и мениджмънта на М(ен)Тел, няма да си подновя договора в края на годината.

Ами защо не се откажеш от Мтел? Нали не си доволен от тях...смешльо...мислиш, че Глобул и Виваком са по-цвете....?

договора с мегалан ми изтича другия месец и аз няма да го подновя, от мтел отърване няма. жалко, нямах никакви проблеми до сега мегалан бяха безкрайно коректни...

Понеже се разрастват,затова от няколко дни имат срив в системата и толкова много хора са без телефони.Голями професионалисти са-няма що!Имат възвожности да купуват,защото постоянно надписват сметките на хората.

Не само надписват - плановете им са такива, че всеки разговор с друг оператор практически го плащаш отделно. Единствено виваком имат планове с включени минути, които са използваеми, но на тях им куцат стационарните услуги - пълна трагедия. Но всички тия оператори не са основните виновници - така са намерили, така действат. Вместо да инвестират в увеличаване на абонатите, те инвестират в измама . Основната инвестиция е да дават рушвети на регулаторите, иначе как да се обясни факта, че без съгласие продължават за по година договорите и никой държавен орган не реагира? Когато осъзнаеш, че те мамят, обикновено договора е продължен за година и си техен роб - в момента плащам на м-тел 40лв. всеки месец без изобщо да ги ползвам, защото санкцията за предсрочно прекратяване на договора е 840 лв...и т.н и т.н.

От 15 години им снасяме всеки месец - нормално е да си купят две-три фирмички! Бъдете благодарни, че вече поне не ни карат да чакаме пред магазина, за да си платим сметките...

Аз съм абонат на една от горните две посочени компании. Ще изчакам да ми изтече договора след 3 месеца и с най-голяма удоволствие ще го прекратя, т.е. няма да го подновя! Съобщението го пускам в 15,07 часа да видим кога и дали ще излезе въобще!

И къде ще отидеш :) Или се отказваш от интернет изобщо!? Смешници като се откажеш на нкой няма да му пука... И пак ще се закачиш за някоя квартална кабеларка където ще имаш нет по 2 часа на ден!?

Искаш да кажеш, че одобряваш лизането на гъзове?! И щом нямаш избор, защо пък да не го направиш и с удоволствие

абсолютен кошмар.....

От седмица не мого да си проверя нищо в системата! Когато чакам сътрудник за въпроси, чакам по 12 мин.,без да вдигне никой!На ден имам по минимум 5 обаждания на оператора и, сетете се, че след като скапаната им система не работи пак ще платя тези разговори! Обирджии!

това е страхотна новина...но не и за обикновенният потребител! конкуренцията вече е само в сферата на виртуалното. на пазара в повечето сфери има много фирми, но всичките са дъщерни на 2-3 компании, които си договарят цените, но все пак конкуренция има, нали? 20 години се пънем да станем европейци (България е най-старата държава в Европа запазила името си и до днес и в този ред на мисли не знам кой е по-европеец от нас). станахме европейци - цените на всичко са ни европейски. човек би си помислил, че сме с най-висок жизнен стандарт. заплатите ни обаче са като в страна от 3-я свят. въпреки това сме (поне бяхме) на първо място по луксозни автомобили на глава от населението в цял свят!!! пък някой се оплакват...

Ех завалииите, с тия ниски такси от къде ли са събрали пари? Спестявали са от закуска?:)

Жалко,защото Мегалан работиха безпроблемно,но не мога да кажа същото за МТЕЛ,които придобивайки ги ще наложат същият манталитет -некомпетентен ! От началото на Септември,когато промениха ИТ системата си на практика МТЕЛ не работи.Днес бях свидетел на поредния скандал в офиса им в Младост 3 до Кауфланд,където на всички въпроси от клиенти персонала отговаряше по три начина :"Не мога да ви кажа","Не знам",Нямам представа".Масово хора платили сметките си са със спряни телефони,и при въпрос защо познайте отговора на служителите - Нямаме представа...Срам и позор за ръководството на компания с многомилионна аудитория да се крие зад гърба на служителите си на гише поставяйки ги в подобна ситуация ! Благодаря,но ще положа всички усилия това да не е "Моят глас" !

абсолютно си прав!!!