Изключителни мерки за сигурност в борба с COVID-19 са предприети от търговска верига "ЗОРА" с цел обезопасяване на всичките й действащи търговски обекти в страната. Непосредствено след обявяването на извънредното положение от 13 март, компанията въведе бързи и ежедневни системни мерки за опазване от заразяване на всички посетители на магазините на "ЗОРА", както и на своите служители.

снимки: Зора

Всички служители в магазините на "ЗОРА", които са в постоянен контакт с клиентите, имат задължението да не допускат повече от 2 до 3 клиента едновременно в търговските зали, за да не се получава струпване на много хора на едно място.

снимки: Зора

Касиерите и служителите, работещи в пряк досег с парични средства, работят със защитни ръкавици и предпазни маски, които се подменят на всеки 2 часа. Продавач-консултантите са инструктирани да контактуват с клиентите при дистанция от 1,5-2 метра. Често докосваните повърхности и уреди от клиенти се дезинфекцират постоянно.

снимки: Зора


Въпреки взетите извънредни мерки за сигурност, "ЗОРА" приветства клиентите си да се възползват от опцията за онлайн пазаруване. За да отговори на нуждите на своите клиенти, търговската верига въвежда подобрени условия за доставка, като тя е безплатна при покупка над 50лв. В периода от 9 до 12 април, желаещите да си закупят бяла и черна техника, могат да го направят като се възползват от големи Великденски промоции в сайта на веригата магазини.

снимки: Зора

В сила е и нова услуга за улеснено онлайн пазаруване - консултация с експерт-консултант по телефона. Тя е за клиенти, които имат нужда да се консултират допълнотелно с цел извършване на информирана покупка. По този начин клиентът спестява от времето си за посещение и от физическата консултация.

Доставките се извършват при максимални мерки за сигурност, а транспортните средства, с които се обслужват доставките, също се дезинфекцират.

снимки: Зора

Шофьорите, доставящи закупена стока до клиентите, са оборудвани с предпазни маски и ръкавици, които сменят периодично, а осъществяването на контакт с клиенти и конрагенти се извършва при дистанция 1,5-2 метра.