”Пежо Ситроен” купува ”Мицубиши”?
Френската автомобилостроителна компания "Пежо Ситроен" (PSA Peugeot Citroen) планира да поеме контрола на 30 до 50 на сто от капитала на японската група "Мицубиши мотърс" (Mitsubishi Motors Corp.).
Обратно в новинатаКоментари - ”Пежо Ситроен” купува ”Мицубиши”? | Днес.dir.bg
Коментари
Ми аз моя гоуф още 20 години че си го карам и френски кенеф не ми требе. Много е здрав, аз като му пробием резервара, на сутринта сам си е зараснал. Ем и камъни в бъбреците неа да имам.
А аз бих препоръчал - купи си Форд, за да си горд. Не мога да разбера колега, защо слагаш Форд до Фиат и фсичко френско? В топ 10 на TuV Report има 2 форда и 3 Тойоти, 2 Поршета, една Хонда и 2 Мазди. Става въпрос за 2-3 годишните автомобили. Форд Фюжън на 2-ро, а Фиеста на 5-то място! Какво повече искате от Форд не мога да разбера! Карайте си италианските и френски талиги и не се занимавайте с Форд, защото не сте дорасли умствено, за да притежавате тая марка!
А аз бих препоръчал - купи си Форд, за да си горд. Не мога да разбера колега, защо слагаш Форд до Фиат и фсичко френско? В топ 10 на TuV Report има 2 форда и 3 Тойоти, 2 Поршета, една Хонда и 2 Мазди. Става въпрос за 2-3 годишните автомобили. Форд Фюжън на 2-ро, а Фиеста на 5-то място! Какво повече искате от Форд не мога да разбера! Карайте си италианските и френски талиги и не се занимавайте с Форд, защото не сте дорасли умствено, за да притежавате тая марка!
Макар че карам Фиат и съм си супер доволен... Ето ви едно правило от мен: Не си купувайте коли именовани с Ф: Форд, Фиат, Ферари и Фсичко Френско...
САЩ си напечатаха долари, ЕС си напечата евро, но Япония не можа да си напечата достатъчно йени и това доведе до сегашното положение!
Стане ли тази сделка-край с качеството и имиджа на Мицубиши в Европа. Докато там, в Япония, е продължават да го произвеждат както и досега-пускайки модели, които са непознати за почитателите на ненадеждните немски коли.
С5 уникална кола, онзи ден продадоха една на Горубляне с кожен салон, ел. седалки, ел. огледала с прибиране при заключване, навигация, ABS, ESP, EBА, лети джанти, нови гуми, двузонов климатроник ЕКО, 8 еърбега, парктроник, ксенонови фарове с ниворегулатори последно поколение, 4 ел. стъкла с прибиране при заключване и отваряне само с дистанционното при покои, двигател HDI комон реал 2.2 едва се чува като работи 4.6 дизел извънградско, ел. огледала с автоматично потъмняване при заслепяване, соларно стъкла и др. много екстри за цена 1/3 каквато за немска кола или японска с всичките тия екстри, да не говорим за цените на частите за немските и японските, ако караш без да поддържаш ще имаш проблеми, но френските коли печелят всички състезания, преди печелеше Митсубишито но сега вече фалира защото не им ги купуват.
do pisaliq v 10 i 29 sajalqvam no ne barkai darjavnata firma reno s pejo :)disela na pejo e priznat po cql svqt ,do jam 10;00 mnogo logi4ni vaprosi,umeren realist 11;21 bravo saglasen sam s teb a na kara6tite audi lek pat do serviza Q 7 mnoooogo problemi s lektronikata :) ana BMW po rqdko hodene do benzinostanciite 4e arabite nqma kvo da gi pravqt tezi miliardi $$
който въобще ама въобще нее ходил на запад от Босиле град...щото иначе щеше да види как правят любимите му немски и шведски коли разни пакистанци турци негри и в най добрия случай поляци )))))айде със здраве и си карай Гоуфа на 20 г с идея да те закара лятото до морето без да прегрее))))смешнико
Ще си карам 20 годишния ХМ и ще си се радвам на опулените физиономии от излъсканите колици на магистралата, когато ги задминавам хахахах
не ми е известно нисан да е лоша кола ...а сетете се що ви пиша и си ударете по един шамар
и ква е разликата един лъв отпред всместо трите диаманта...абе тъп народ проста държава това е то
А БЕ ТРУЛЕЙКОВЦИ КАРАЛ СЪМ СИТРОЕН BX 1.9 ОЩЕ ПРЕДИ ДА СЕ КАЧИТЕ И НА СИМУЛАТОР. ВЕРНО ВОЗИЯ НА6 , АМА ПО НАШТЕ ДУПКИ ДО 100-120000КМ. И ПОСЛЕ ХИДРАВЛИКИ, МАСЛА/ПРЕДНИЦИТЕ ПОЧВАТ ПО РАНО/, СФЕРИ И НА КРАЯ ЗА СКРАП. МЕРКЕЛА СИ Е МЕРКЕЛ 1 ЗА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА
Като са толкова лоши ситроените оти ги купуват хората? Само да попитам де! Аз си житкам със Саксото и пет пари не давам! :Р
МЕРЦЕДЕС,БМВ,ТОЙОТА, ДОРИ И СУЗУКИ СА С АНГРЕНАЖНИ ВЕРИГИ,КОИТО НЕ СЕ СМЕНЯТ,КАРАИ СИ ФРЕНСКИЯ КЕНЕФ И СИ МЕЧТАИ ЗА КОЛА
Карам само хидравлични ситроени. Няма аналог с този комфорт и возия. Каква е ползата от V8 двигатели и лъскави ламарини, като не могат да минат с повече от 120 през дупките по магистралите. Аз си пера с 150 и нищо не усещам от пътя. В града, на паваж - също, легнали полицаи - няма ;) Не сменям агренажен ремък за 3000 лева, не сменям окачване за 10000 лева, не угасват компютри за 5000... не ходя до Виена три пъти годишно за смяна на маслото... ;)
МИТСУБИШИ БЕШЕ ДОБРА МАРКА. СЕГА ФРАНСЕТАТА И Е....А М.....А . На идиота дето фърля пяна и обяснява каква Убава кола е ситроен6 и как ние другите не разбираме и караме сапунерки от 80те години ще му кажа да ходи да го шибат африканците дето бачкат в заводите за коли на франсетата. Ако ти си карал само прословутото ситроен6 и за тебе то е върха то позволи на мен дето не съм карал тази кола да съм имал възможност да карам няколко немски, японски, корейски и дори шведски марки - общо 6 модела и само веднъж великия ситроен ама 5 - тази кола за 2 месеца претоя 20 дена в сервиз за общо 5 гаранционни проблема. Айде със здраве да си караш 6-цата и не плюй по колита на останалите.
Повечето коментари тук са на хора, които не са се качвали на френска кола. Мога да говоря за Ситроен защото карам такава. Това е кола с уникална возия, доста екстри за времето си, прилични показатели за издръжливост...За мен това е не само качество, а и грижа за клиента от страна на френската марка. Така, че бракът им с Мицубиши може само да бъде от полза за двете марки. А през това време любителите на немските машини нека си карат шосейните змейове за които примерно климатроник и ел. стъкла на задната врата са невероятна екстра.
операта нисан-рено се повтаря по ново либрето - всъщност след като мерцедес се отказа да налива пари в бездънни ями като крайслер и митсубиши, сега е ред на франсетата - много по-лесно е да печелиш от продажба на коли извън европа, като наместо да строиш заводи и да утвърждаваш твойте брандове, да си купиш направо цял утвърден бранд, с който таак или иначе си бъркате по дупките от доста години насам. Глобализацията здраво удари японската авто омобилна индустрия, която стартира преди 50 години с евтини боклуци, достигна до свръхсветовно качество и лукс и сега отново стремглаво се срива заради използването масово на джигитайски чаркалаци в техните автомобили и лисата на смислен дизайн. ПСА можед а не са върха ан сладоледа, но очевидно имат по-добър маркетинг и мениджмънт, щото ако беше обратното мицубиши щеше да се натиска да купи тях.
Хайде по-кротко с оплюването на френските коли - не съм голям разбирач, но ще спомена 3 факта : 1. Ползвам служебно Пежо Партнер - тип баничарка. Товарили сме го със 100-150 кг. повече отколкото трябва, карали сме го по ужасни междуселски пътища и е пушка - съвсем дребни ремонти за смешни суми - за сведение е на 180000 и е 12г. 2. Преди два дена си купих втора ръка Ситроен Ксара Пикасо - перфектния семеен миниван. Сравнявах го с подобни модели - Нисан Алмера Тино, Опел Зафира, Рено Сценик - то като визия и дизайн - просто без конкуренция. Говорих със собственик на подобна кола - за 3г. една сменена помпа за 300лв. 3. Доста години Пежо беше най-продавана кола в България - все пак това едва ли е случайно.
Супер... очертават се 4 едри компании и то само в Европа, което се надяваме да засили още толкова конкуренцията и креативността ... Групите Пежо-Ситроен, Фолксваген, Даймлер и ФИАТ е време да почнат да вадят достъпни коли като японските Иначе точно вчера си мислих колко последния джип на Мицубиши прилича на тези на Ситроен и Пежо ... по отношение на външен дизайн
Мицубищи фалират, а Пежо Ситроен имат парите да ги купят, как ли се получава така? Добрият производител да фалира а пък уж боклучавия да просперира до втори в европа. За справка Ситроен BX+GS - над 5 милиона продадени, Пежо 205 над 6 милиона, 306 над 2,5 милиона - отделно старите Пежа направиха половин Африка мобилна. Може би това са десетки милиони балами или все пак колите им са евтини, относително дълговечни и икономични. Естествено не са безпроблемни, но в днешно време вече няма качството което беше до 95-96 г. След 2000-та нещата са зле навсякъде. Аз лично също преди се подигравах на френските коли, докато по случайност не онаследих един BX дизел 1.9 от 90 г. Просто се родих от возия, икономичност и безпроблемност особенно на двигателя (има си специфична поддръжка на хидрабликата 2 пъти в годината, но не е скъпа). Сега купих и едно Рено Клио 1.9 дизел - никакви проблеми. Но всеки има прави на избор - да си кара каквото му харесва.
леле мале просто нямам думи колко големи идиоти имат .... караите френска кола .... караите ситроен ! и пак ще говорим смешници !!! големи разбирачи мани мани ...
Аман от разбирачи, каращи гоУфове и дръгливи опели и пасати, които никога не са имали френска кола... Както казват по сервизите - да са живи и здрави немските производителе, че иначе ще умрем от глад , пример...Ауди А8, на 8000км. - смяна на табло ?!?!?
До da,като гледам май ти си бедния нещастник с това С 6 :))).Ходи прави тръби на околовръстното с него.И наистина , дано не съсипят хубавите коли!Защото сервиза на Мицубиши е празен,за разлика от този на Пежо и Ситроен,а това говори достатъчно
Е , не ви ли идва малко в повче тоя тон? Наистина ли мислите, че ще станат едно двете марки :) Аз пък не ... още преди години Мицубиши ползват френски дизел, а французите има какво да научат от японците ... така че споко ... нищо чак толкова лошо няма да се случи според мен :)
Много жалко , една качествена марка ще бъде купена с парите от спестеното качество на френските коли.Жалко не само за качеството , но и за дизайна,конструкциит и т.н.Но явно в Европа защитата на клиента не е до същото ниво както в другите части на света.Европа е защитник на компаниите , не на обикновенните хора.
Аз знам какво е CITROËN... и не е 6, а C6, но това са подробности... На въпроса какво е - един супер грозен външно автомобил... Отделно за същите пари можеш да купиш нещо доста по-смислено, няма да споменавам марки, за да не им правя реклама... Този автомобил е за хора на възрастта на Шон Конъри, който го рекламираше преди време... И последно - всички френски автомобили са проблемни. Не бих казал, че са боклуци, защото тогава няма да има какво да кажа за китайските и корейските, но определено имат доста проблеми и то доста рано след закупуването... Справка - официалните сервизи, ако някой се престраши да я даде... На сестра ми Рено-то влезе за първи път в сервиз с показание на километража 000298км.
С6 е готина количка, с френски проблеми, С5 е готина количка, с френски проблеми, всичко останало на компанията има някой и друг плюс и купища минуси. Японците пък имат само японски проблеми - дизайн, дизайн, дизайн. Ако се сработят така, че французите да нарисуват авангардни автомобили, а японците да ги направят така, че да не се разпадат след 10 000 км. би било добре. А да - и да не смърдят все едно са правени от лайна и закрепяни с плюнка (точно така мирише в чисто новите Ситроенчета)
Абе какво да ти кажа Пежо 4007, Ситроен C-Crosser и Митсубиши Аутлендер са една и съща кола с различни тенекии правеха ги в завода на Митсубиши :)
Почва се поглъщане, сливане докато накрая останат 2-3 огромни автомобилни компании в света... До da Те не са боклуци, просто не са правени да се карат постоянно офроуд какъвто е по нашите пътища. п.п. Аз карам нова кола, ама не е PSA поради горната причина...
Жалко за Мицубиши, ако ги купят французите край с качеството, японското е с класи на френските коли
не прави такива изказвания, че от френските автомобили по-големи боклуци няма, а явно е че си им почитател, карай си строшената кола и си трай, че всичките ми познати с такива коли са всеки месец по сервизи
Ако трябва да избереш Френска или Японска кола, здравия разум избира Японската кола. Па макар и жана знам,че френската- луксозна, японската-гарантиран здрава.
Язък за хубавите коли ... А на злобния коментар на ситроен 6 ще кажа, че френските автомобили няма НИЩО ОБЩО с японските. Аз като пряко пострадал мога да съм напълно запознат. Имах Мицубиши Outlander което поостаря и реших до го сменя с новото 4007 на Пежо. Е да ви кажа разликата е осезателна ... Така че - язък за мицубишито ...