Свалиха 22-ма българи от самолет на Wizz Air в Барселона и още 40 в София

В отговор на въпрос на Dir.bg от авиокомпанията обясниха причината за случилото се

Обратно в новината

Коментари - Свалиха 22-ма българи от самолет на Wizz Air в Барселона и още 40 в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Страшна драма! Оставка на Правителството!

Кофти.. но все пак затова са нискотарифна компания.

Драгомир Симеонов очевидно не коментира конкретната ситуация с полета на WizzAir от Барселона (Ел Прат), тъй като споменава в своя пост летище Фиумичино (което се намира в Рим). На 18-ти Август беше изцяло отменен полет W6 4356 от Рим до София.

Ами бойкот на тези измекяри - как пък само за Българите нямаше място в самолета ... вече навсякъде ни разглеждат официално като хора втора ръка ...

Страх ли те е от оставката ? Усещаш ли я ?

Ми като няма държава да ги одруса солено така ще правят.

Вие сте си виновни, ползващите услугите на тази авиокомпания.нали преди месеци пак имаше някакви такива случки, и ако бяхме народ на място щяхте да й покажете че не желаете да ползвате услугите й. А този даже горд се чувствал че го накарали заедно с други българи да висят по летищата, където и други езици не искали да говорят. Ето нещо за което може да се замислим и да имаме национална гордост. На летището във Бургас, етикетите на бара на английски език, в България...... Не съм видял друга държава къдетож да си плюят на достойнстово , ако не им знаеш езика оправяй се, твой проблем. Същото и в гърция, в петзвезден хотел на центъра на солун, не искат да плямпат на английски и половин час не може да се разберем. Жалка работа, като приемате за успех да пътувате с нискотарифна компания, да ми викате че сте успели в чужбина, а всъщност сте болногледачи, да ми пишете менюта на английски, немски, руски в български курорти,

В тази новина лъжите започват още от заглавието, което казва "свалиха", а после се оказва, че хората въобще не са се качвали.

И какво като са нискотарифна...могат да си правят каквото им е кеф с клиентите си? Та нали тези клиенти им плащат заплатите? Бойкот на маджарските измекяри!!!

И какво като са нискотарифна...могат да си правят каквото им е кеф с клиентите си? Та нали тези клиенти им плащат заплатите? Бойкот на маджарските измекяри!!!

Е и, какво толкова е станало, като знам какви мрънкала са българите, сега ще започнат едни Фейсбуци, едни интервюта, едно чудо.. ЕСтествено, че тях ще свалят, ние сме прочути навсякъде с простотията и неизличимия си нагон да минем тънко и да уцелим келепира. В отговор ни отвръщат с подозрение и презрение.

This is a lawsuit!

Що за 5-звезден хотел е този, в който не говорят английски? Да не си бил в 5-звезден хостел? Дори и по гръцките островчета говорят английски и никога не съм имал проблем. От няколко години менютата в ресторантите им са и на български.

Вие с минусите и вие сте горди като се отнасят с вас като с трета категория хора, хахахаха, граждани на света третирани като роби, хахахайа

Абе, няма ли кой да спретне една европейска директива или регламент и да им забранят да продават повече от колкото имат. Ако продължат да го правят - чао от европейския пазар!.

Що за глупости? Особенно пък за Гърция? Менютата им са с англииски100%. Англииския им е като 2 език. 85% от хората го говорят. Даже и възрастните. Доста говорят и руски. За 7-8 години както ходя там не съм срещнал нелюбезно отношение. В хотели, на плажовете, по заведенията и магазините всички са любезни и учтиви.

Миналата година летях от Осло за Лондон и обратно със NorwegianAir (която също е ниско тарифна компания като Wizz). При обратният полет се получи същата ситуация като тази която се описва тук. Не ме допуснаха до самолета заради повече продадени билети (и съответно по скъпите билети ги пуснаха вместо нашите по ефтини) но...беше вечерен полет във 20:40 и затова Norwegiаn ми плати сатая в Hilton (стандартна на Гетуик струва 225 паунда) + вечеря и на другият ден като се прибрах в Осло по сметката ми преведоха обещетение в размер 3150 крони (320 евро) билета ми струваше в двете посоки 700 крони. Ако процедурата със WizzAir е същата ОК, но се съмнявам :)

При тези "нискотарифни" авиокомпании винаги има риск за пътниците и багажа им,лично аз никога не пътувам с тях и досега не съм имал проблем

Е, какво чак пък толкова е станало? Случва се във всички авиокомпании и те дължат съответно обезщетение на засегнатите клиенти, което в случая с Wizz може да е няколко пъти цената на билета. Така че, вместо да правите евтини сензации от подобно нещо, информирайте нашенци в подобна статия как да си получат компенсациите! Аз имах подобни случаи с Austrian Airlines на 2 пъти, и освен че единият път пътувах първа класа, ми платиха и по 250 евро допълнително!!!

УИЗЗ е гнусна измекярска еврейска фирма, унищожаваща с дъмпинг качествената авиация и въобще допринасяща за девалвирането на пътническата авиация и професиите, свързани с нея.

по-точно означава "за по-късен полет"? Ако става дума за 3-5 часа, не е кой знае какво, но ако е 12-15 часа вече е проблем !Трябва да има някакви компенсации ! Само не зная на онази жена, която пътувала за погребението на съпруга си, каква компенсация ще й предложат, ако е изтървала погребението?

ха ха. ще слезна ма друг път..ако е смяна на самолета да, ама да ме свалят кайне шанс

Който иска да се вози като бял човек избира бели авиолинии, а не разни мангасарянски от типа на Визз Айр или Раин Айр.

защо не пробваш и с Уиза и след като те изхвърлят от самолета да се върнеш пак тук и да се изходиш в смисъл "какво пък толкова е станало"??

че то си го пише бе човек. Още като си купуваш билета има едно SFC/AGB което трябва да "чекеш" като си купуваш билета. Ама някой искате направо в устата да ви хранят.

На този любезно-витиеват отговор на Wizz Air може само да се отговори: Ай не могу, а как хочется... Любопитното, обаче, в случая е от каква народност са били пътниците, са имали честта и щастието да се възползват от полета. Т.е. какъв по-точно е този случай принцип на подбор, след като оставяш група от 40 човека от една нац., под предлог, че полетът е бил overbooked. Но кой всъщност трябва да поеме отговорност за тези в повече продадени билети, отколкото е капацитетът на самальота?! Я, нашите специалисти от разни ведомства да се отнесат към съответнит институции в Унгария и ЕС!

някой хора искат да плащат за билет колкото за автобус Варна-София и да ходят със самолет до Испания... е ми няма как да стане.

Те няма изобщо да те пуснат да се качиш, хитреци са

факта, че еърбъсите 321 са с по-голям капацитет от 320...Разликата е наистина около 40 места... Не мога да приема че "повечето места" са се оказали все на български граждани ??!!

Ами ълг. власти да й откажат достъп то бълг. летища! Защото този случаен подбор на свалените пътници, съвсем не е случаен!!!

Да не би някой на сила да е заставил WizzAir предлагат услуги на тези цени?

те това е ... Уйзер!

...А ние сме трета....

Става дума как така тъкмо само българи са били свалени от самолета?! Това си е чиста дескриминация и фашизъм!

А кой ще поеме политическата отговорност?

Не, но евтината услуга крие такива рискове.

Аз ти говоря за солун, няма кой знае колко петзвездни хотели на центъра. Проблема им е че като ни видят българи със скъп автолобил и нещо ги хваща яд на нас. А за курортите им не зная, не ми влизат в целевата група и не ги посещавам

Е то сигурно 80-90% от пътуващите по тази линия са българи. :)

Е то сигурно 80-90% от пътуващите по тази линия са българи. :)

Сменили А 321 с А 320 и свалили 60 човека, за да правят икономии. Без да им пука. Следващият път да пуснат Ан 2. Много е имиджов за бранда им.

До всички, които оправдават Уизеър с ниските им цени - въобще не сте в час. По време на сезона (летни отпуски, Великден, ваканции, Коледа), цените на Уизеър и подобните им много отдавна не са по-ниски от на нормалните компании. Аз живея в Англия от повече от 10 години. В началото Уизеър от Лутън бяха в пъти по-евтини и ги ползвахме постоянно. В същност това беше една от причините да реша да се преместя със семейството си за постоянно във Великобритания. В последните 3 години цените им в споменатите времена се повишиха в пъти. Аз и семейството ми пътуваме до България всяко лято и Коледа, последните 6 пътувания са все с Австрийски авиолиннии и Луфтханза. Прекачане във Виена или Франкфурт, но никакви простотии. Това са моите лични наблюдения, предполагам и със останалите дестинации е така.

има поне още 30-40 новини днес, където трябва да постнеш тази тъпотия....!

Еврейска измама . Само когато всички хора се обединят ще се освободим от тези манипулатори.

В такива случаи авиокомпанията предлага обещитения и то добри....

ядете всякакви лайна !Ако не го "чекеш" то не те пуска по-нататък, за да си купиш билета !Така че няма начин да не го "чекеш"!Не си открил топлата вода, опитай с нещо друго!

а да не би за първи път да се случва. Ела и аз ще ти продам краставици за 20 ст килограма... няма да се оплакваш после.

ми тогава ще го четеш, няма да се оплакваш и ще знаеш какво да очакваш и как да се справиш. не ти трябва статия за това.

Напълно стандартна процедура, направена на драма и трагедия от новинарски сайт. При първоначално планиране на полета е предвидена машина за около 240 пътника, след като не може да бъде осигурена такава, а по-малка, авиокомпанията е длъжна да осигури алтернативни варианти за пътуване или престой в Барселона изцяло за нейна сметка. Освен това се изплащат обезщетения в размер на 400 евро на всеки пътник, тъй като разстоянието м/у Барселона и София е над 1500 км. Първоначално на пътниците се предлага доброволно да сменят своя полет, но ако няма остатъчно желаещи се извършва на произволен принцип. Отделно WIZZAIR предлагат застраховка от 10 евро за пристигане на време. Ако някой я е закупил ще получи и 100 евро отгоре освен компенсациите по регламент на ЕС. WIZZAIR по отношение на отклонения от нормалното изпълнение на полетите са изключително коректни при изплащане на въпросните компенсации. Все пак е важно тук да се плюе колкото може...

С тия пендели само веднъж пътувах и повече няма да повторя.

Ще го познаете по излишно многото плюсове, които е побързал да си начука през прокситата.