Свалиха 22-ма българи от самолет на Wizz Air в Барселона и още 40 в София
В отговор на въпрос на Dir.bg от авиокомпанията обясниха причината за случилото се
Обратно в новинатаКоментари - Свалиха 22-ма българи от самолет на Wizz Air в Барселона и още 40 в София | Днес.dir.bg
Коментари
Колко ли ще им струва, ако в Берлин свалят 22 германци, 22 спечелени дела с близо цената на половин самолет. Това е само по нашите линии, защото профила на пътниците ни е такъв и съда може и да ги оправдае.
Тъпа гадна компания. Летях веднъж, със всички "екстри" полета ми излезе на цената на Луфтханза. Печалбари нещастни. ДГД
Смятат ли ни за втора категория или да. Ама така ще е като има хора, дето само търпят... Тук там навсякъде само търпят...
Кофти е тази случка, но друго си мислех, докато четях коментарите. Колко хора с презрение пишат, че не пътуват с нискотарифни, че имат не знам си какви карти, защото са летяли хиляди мили... Познавам българско дете- да, вярно, родителите им са обикновени хора - медицинска сестра и автомонтьор - което дете е на 10 години и още не е ходило на море. Не, не в Гърция. В България не е ходило на море. Много високо в облаците хвърчите - много хора просто нямат финансовата възможност да пътуват или да пътуват често. Това с пътуванията стана абсолютна истерия! Хора, които работят и се издържат сами, и не разчитат на родители и имоти на родители, не могат да си позволят да пътуват семейно в чужбина дори два пъти годишно. Така че не се надцаквайте с пътуванията, а бъдете благодарни, че имате възможност да пътувате. И към нискотарифните - благодаря, че ви има! Само вас мога да си ви позволя, ако искам да пътувам с мъжа и децата си, а не сама. Веднъж на две години. Това е истината. Не знам как така толкова хора пътуват толкова много, честно!
Да се пътува не е толкова скъпо, сега не пътувам например, защото имам бебе на 6 месеца. Иначе...
Като сметна всички разходи около нискотарифните - отдалечено летище, цена за багаж, такса за запазено място, цена на седалка, пари ако пропусна да си отпечатам билета, цената им на чаша вода на борда, риска да ме изоставят някъде, ... Не! Предпочитам да си платя няколко евро в повече и да пътувам като бял човек
Пълно безобразие , особена за жената, която пътувала за погребение....Това, че си нискотарифка не ти дава право на гаври!!!!
Иначе БГА като върши безобразия мълчите страхливо. Не е ли поръчкова статията? Страхотен коментар по-долу за цигани и дисаги - чиста измислица на платен трол! И какво сега - с поръчкови статии ли ще върнете пътниците в БГА? Не, те не са глупаци. В сравнение с Уиз веднага си личи липсата на вдъхновение в стратегията на управление на "националния превозвач". Е, не е като с гражданската отговорност - задължаваш хората да ти плащат и си вееш парцалите, но се стараят хората.
Ти си спрял развитието си в края на 20 век. Ако не си забелязъл, вече сме 21 век и БГА отдавна няма. Хайде спри да четеш стари броеве на "Работническо дело" , излез от бомбоубежището и спри да ядеш РУС ВАР.
То станаха най-скъпи тези компании, - време, пари, загуби от материален и нематериален характер.
Живи и здрави да са пътниците. Един единствен път направих грешката да летя с УизЕър до Барселона, преди 5 години, и беше пълно с цигани, които бяха натоварили една камара дисаги и бухчи, не е нужно да задълбочавам в подробности. Имам познати, които редовно летят от Барса/Мадрид с нискотарифните "маршрутки" и катунарите си движат най-редовно там. Изобщо не ми е жал за тези чистокръвни "българи"...
"Свалени" от самолета? Как бе, с парашут или с надуваемата стълбичка. Просто не са качени и ще си получат обезщетението от 250 евро, ако не излетят със следващ полет до 2 часа от предвиденият.
Какво очаквате да се случи в държавата на конекрадците -Булгаристан.Всеки си прави каквото иска безнаказано.
Това вече е чиста подигравка с хората. Не е нормално да си купиш билет, да минеш през всички чекирания и др. подобни и накрая да те свалят някъде на някой терминал и да ти кажат стой тука и чакай. Трябва сериозно да се помисли за санкции срещу такива авиокомпании, защото започва да им става практика да правят гаф след гаф.
Това е като вица дето казали, самолета е пренатоварен, и по азбучен ред ще трябва хора да скачат, за да не падне и почнали да броят, ама се излизали хора от малцинствата. Що не свалят Немци, Англичани или австрийци?
Колко пъти да повтарям да не се лети с тези унгарки помияри...... само ирланските овчари от райън еър са им конкуренция....
За това летя само с истински компании, а не с тези нискотарифни тарикати! Преди години в Кайро се опитаха да ми кажат едни, че съм бил в списъка на чакащите, казах им, че ще се срещнат с адвоката ми, и повече не съм имал проблем. А тия смотаняци от УизЕър - 10 евро билета, още 20 евро, ако искаш да имаш запазено място на борда, а без място не ти позволява... И още незнамКолкоЕвроЗаНезнамКво си.... И накрая се оказа, че съм пропуснал да си отпечатам билета и още 35 Евро за да може един скапаняк на летището да натисне копчето и да ми отпечата билета...А телефона им за оплкавания - 2 евро на минута, и чуваш само сигнал "свободно", и те там нищо не знаят ... АйСекйтир! А КЗП - Ми те УизЕър не били БГ компания....
Забравяте си билета и някой друг ви е виновен, странно. Още повече че бордната карта можете директно да си я свалите на телефона и да преминете само и единствено с него, ама дай му на българинът да реве като оплеска нещата все някой друг му е виновен.
Само едно ще коментирам - колкото плащаш, толкова получаваш - демек.. плащаш малко, получаваш малко! Това е. Вадете си изводите сами.
Свалили 22-ма българи? И какво от това? Годишно свалят с хиляди българки заминали на Запад да припечелят по някой лев и никоя нищо не е казала, няма оплаквания. А тук само за някакви си 22-ма българи. Явно българките са от по-здрав материал щото не реват когато ги свалят!
СВИНЩИНА.ТЕЗИ МРЪСНИЦИ ЗА ЗА МЕЖДУНАРОДЕН СЪД. ТРЯБВА ЯКИ ГЛОБИ И ОТНЕМАНЕ НА ЛИЦЕНЗИ ЗА ТЕЗИ НАГЛЕЦИ.
Винаги пътувам с Баце и Спартана и никакъв проблем... А, когато съм на Слънчака съм още по добре...
ТОВА Е ХАРАКТЕРНО ЗА ТАЗИ КОМПАНИЯ ! ОЗНАЧАВА ЧЕ ИМАТ ПРОБЛЕМИ . ВЪЗМОЖНО Е ДА НЯМАТ ВРЕМЕ НА ТАЗИ БАЗА, ДА СЕРВИЗИРАТ МАШИНИТЕ СИ . АЗ НЕ ЛЕТЯ С ТЯХ .
Да си искат 250 или 400 евро обезщетение (зависи от дистанцията) по европейската директива (има секция за подаване на такива оплаквания в сайта на Wizz) - чака се, но ги плащат.
кви потърпевши бе! ТОВА СИ Е ПОЛИТИКА НА УИЗЕЪР! ВИНАГИ,ВИНАГИ,ВИНАГИ, ПРОДАВАТ ПОВЕЧЕ БИЛЕТИ ОТ МЕСТАТА! Защо според вас има опциата "преференциално качване на борда". Кат платиш некой лев отгоре си вътре у самолета, независимо от обстоятелствата. Плащаш и летиш. не стана ли всичко така у нашиа свет? Следващия път си я задраскайте у билета. това, с капацитета е и сд възпитателна цел. рекламна кампаниа на опциата - един вид.
Бих искала да напиша, че също бях потърпевша на този случай в Барселона. Изключително неприятно! Виждам, че информацията е много различна! Не е ясно какъв точно е случайния принцип? Пътниците не бяха само български граждани, също и испански граждани! След като не излетяхме се наложи да останем повече от два часа за административни уточнения- попълване на формуляри. Беше организиран престоя до следващ полет с хотел на 30км от Барселона на желаещите, но не беше ясно кога точно ще им се осигури полет за неделя-19, или за понеделник-20. Лично моето семейство не използва този вариант, тъй като живеем в Барселона. Но пропуснахме един изключително важен семеен празник и важна медицинкса консултация за ден- понеделник. Мисля, че на компанията ще и бъде по-икономично да върне сумите за билети и обезщетение независимо какво е то, отколкото да бъде отговорна за личната причина за която е променила самолета и да бъде изпратен друг. Затова телефоните на центъра не отговарят!!! Ще видим какво ще се случи, наложително е да изпратим документи с направените разходи и.....да изчакаме случайния принцип на избор за компенсация. Компанията много добре знае,че..броя на пътуващите няма да бъде нарушен!!!!
Оправдават се глупаво. Самолета от Рим на 18.08., който е трябвало да ви превози от/до Барселона на 19.08., беше заседнал в Рим за нощта срещу 19.08., защото имаше технически проблем с излитащите, а докато чакахме, на пилотите им свърши работното време и се наложи да преспим в Рим. На другия ден ни скъсаха нервите от чакане и променяне часа на полета, защото не могли да се доберат от хотела си до летището. Та 200 човека чакаха 5 часа шестима да се наспят и да решат да тръгнат. Качиха ни в самолета с полиция от страх някой да не им посегне. Впрочем правилно постъпиха.
Бих искала да напиша, че също бях потърпевша на този случай в Барселона. Изключително неприятно! Виждам, че информацията е много различна! Не е ясно какъв точно е случайния принцип? Пътниците не бяха само български граждани, също и испански граждани! След като не излетяхме се наложи да останем повече от два часа за административни уточнения- попълване на формуляри. Беше организиран престоя до следващ полет с хотел на 30км от Барселона на желаещите, но не беше ясно кога точно ще им се осигури полет за неделя-19, или за понеделник-20. Лично моето семейство не използва този вариант, тъй като живеем в Барселона. Но пропуснахме един изключително важен семеен празник и важна медицинкса консултация за ден- понеделник. Мисля, че на компанията ще и бъде по-икономично да върне сумите за билети и обезщетение независимо какво е то, отколкото да бъде отговорна за личната причина за която е променила самолета и да бъде изпратен друг. Затова телефоните на центъра не отговарят!!! Ще видим какво ще се случи, наложително е да изпратим документи с направените разходи и.....да изчакаме случайния принцип на избор за компенсация. Компанията много добре знае,че..броя на пътуващите няма да бъде нарушен!!!!
Що ми се струва, че унгарците май ни презират... на чисто "случаен" принцип.
Така ти се струва, защото си Ганьов манталитет и все си мислиш че някой иска да те прецака. Ми полета е до София, 90% от пътниците са българи рабоещи там.
Презирали ли го били... Нормалните хора презират всеки, който краде и мами. Писането с чужд ник си е своеобразна кражба и измама. А след като сте бил многократно предупреждаван аз това, значи, че сте "диагноза", нали...
Грешка: ...многократно предупреждаван ЗА това... Препоръка - "диагнозата" да си пие редовно хапчетата и да си измисли друг ник. Не е трудно, може и да се "получи"...
На въпроса - нима само на Уизеър и Райънеър се случва това? Не знам каква кампания са повели нашите медии специално срещу тези две авиокомпании, но е напълно безсмислена. Всеки трезвомислещ човек ако му дадат избор дали да се качи на самолет с техническа неизправност или да изчака следващия полет би избрал второто. Отделно авиокомпаниите, включително уизеър дължат на тези хора компенсации, които не са лоши - за любопитните, мога и да ги постна - но за безпристрастното отразяване на новината, журналистът е бил ДЛЪЖЕН да го направи вместо мен. На пункта с жената, чиито съпруг е починал - моите съболезнования, но от всички тези пътници как така е нямало някой който доброволно да реши да си смени мястото с нея? Малко човещина се иска ... Дори и Уизеър, колкото и тенденциозно да пишат от дир-а за тях, са се оказали на ниво - имало е заместващ самолет, което означава, че имат свободни ресурси и не са на ръба. А на многознайковците отдолу, които мрънкат, че едва ли не Уизеър спестяват от техническа поддръжка - жалки сте! Ама наистина! Никоя, повтарям НИКОЯ авиокомпания в Европа не би си позволила такъв лукс. Колко самолета на Уизеър са се разбили? Слава Богу - няма! И нека така си остане - а знаете ли колко нальот имат тези самолети? Влизат в бокса само за ремонта и после пак във въздуха. При нискотарифките се разчита на оборот. От там им е печалбата. Защото, ха се е разбил някой самолет, ха Уизеър е дотам - нямат такъв резерв, самолетите са на лизинг, всеки по сто милиона долара парчето, а и 200-300 милиона компенсации на близките и са хлопнали кепенците! А задавали ли сте си въпроса колко полета на ден извършват Уизеър и колко често се случва това? Не съм им адвокат, но за това, което предлагат, цената е много привлекателна. Пътувам често и мога да сравнявам. Райънеър са малко по-селски но пак стават. А ако някой влак на БДЖ направи закъснение с 5 часа да речем какви компенсации ще дадат на пътниците? Защото при Уизеър е 400 евро на човек + цената на билета ако не успеят да ви предложат полет, който ще пристигне до три часа по-късно от вашия. Ако успеят - плащат на половина! Та това е :).
Браво, най-точния и изчерпателен коментар, мрънкачите само лалат по форумит, а що се отнася до новината наистина се опитват да им правят лоша платена реклама по медии и тв новините. Някой си плаща и иска народа да лети с друга компания, но това е конкуренцията в 21 век.
Т.е. Уоз свалят 64 българи и нито един гражданин на друга страна от самолети и това е кампания на медиите? Жената казва, че пътува за погребението на любимия си съпруг, Уиз и отговарят - сори и са виновни другите пътници, които са в самолета, несвалени и незнаещи за случая? :)))))
Уиз добре ли ти плащат баце? Лижи, лижи няма българи да защитаваш я - нали самия ти си българин, а ние само се мразим един друг.
Само искам да отговоря на въпроса ти защо никой не се е отказал, имаше две жени които доброволно се отказваха от полета и даваха своите места на мен който съм инвялид и на тази жена, но служителите не можеха да го направят защото не можеха да променят имената и билетите в системата, това е проблема.
Ако НАИСТИНА е така, то това е новината, която трябва да се афишира! А не самия факт. Такива неща стават. Само по този начин ще се направи натиск над авиокомпаниите, да правят повече за пътниците. Ако наистина не може да променят имената в "системата" им, е редно да ги изстипосат едно хубаво, да ги видят какви измекяри са само заради тази причина. Само и само тогава ще си вдигнат задниците и ще си направят система, с която това СТАВА. Според мен и сега става, но искат пари или ги мързи(пак казвам, ако е истина). А на тези, които горе роптаят, че разбираш ли, само бай ти Ганя е онеправдан - ало, нашите - полетите са били ЗА България - какви пътници искате да свалят? Марсианци ли? Ами естествено, че българи! Хайде холан -само тази година съм пътувал с Уизеър, Райънеър, Луфтханза, Търкиш Еърлайнс, САС и Делта и то не по веднъж и никога не съм имал проблем. Рано или късно ще стане, но от ВСИЧКИ авиокомпании ще направят това, което са направили от уиз. Единствената разлика е, че при Луфтханза, например, е възможно да ви дадат полет с друга авиокомпания веднага и те плащат билета. Това е ... нито е трагедия, нито нищо. Но ако е така както казвате за жената с покойния съпруг, на тези трябва да се търси сметка, наистина!
По принцип си прав, но в случая нямаше никаква техническа неизправност. От Уиз лъжат най-нагло. Имаше лоша организация. Виж отговора до Любимка по-горе.
Има няколко нискотарифни авиокомпании в САЩ, най-мразената от мен е Спирит и летя с нея само за да спестявам 60 минути трафик на близките ми вместо 15 минути до къщата им. Даже и водата ти продават! Бяха ужасно неточни с часовете на излитанията си и имаха много груб персонал (това е доста нетипично за Щатите) по принцип. Но явно пътниците им бойкотираха услугите и гледам, че са станали много хрисими, любезни и точни с времето. Да уточня, че разликата в цените като туриш калема е толкова минимална, че не си струва да си "късаш нервите" с такива авиокомпании.
Боли ме ку...ра!
Не са свалени БЪЛГАРИ, а са свалени пътници. Ако самолетът беше пълен с анголци, щяха да свалят анголци. Законодателството и регулацията на гражданските полети позволява до 13% оувърбукинг, т.е. продават се повече билети, отколкото места. Практикува се от почти всички авиокомпании, включително България Еър, Бритиш Еъруейз и т.н. Единствените от големите европейски компании, които не практукуват оувърбукинк са Райън Еър. Всичко става на случаен принцип, като много зависи кога е направен онлайн чекин. Колкото по-рано, толкова по-малка вероятността чомек да попадне в извадката. Няма нищо необичайно, нито нередно. Да, много е нечестно и неприятно, но така е навсякъде. Както казваха едно време - и в Съюза е така.
С УИЗЗ ми е по евтино да ида до Милано да си пия кафето, отиване и връщане 40 лв общо с дискаунт, отколкото да стигна до Бургас с кола.
Ти кат бай Ганя бе Каиш, туй цялата Европа изръчкваш за едното нищо. Голем келепир с Уизо, а? Я кажи къде го пиеш кафето да дойда да почерпя по едно пиене.
Ей Каиш, а колко ти е таксито от летището до центъра? Не ми казвай, че си с градския транспорт, щото го знаеш оня виц за обратните.
Някой се изказа неподготвен за т. нар. бизнес пътувания, с нормалните авиокомпании, че били наполовина пълни. Пълни глупости са това, путувам в последните 15 години само по работа, главно Луфтханза, Австрийските, и Бритиш, всичко е претъпкано.
УИЗЗ е гнусна измекярска еврейска фирма, унищожаваща с дъмпинг качествената авиация и въобще допринасяща за девалвирането на гражданската авиация и професиите, свързани с нея.
WIZZAIR имат 100 самолета с идеята да ги направят 200 до 2 години. Не им достигат екипажи на този етап. Стюардесите масово се записват за пилотки и ще успеят защото ще ги научат. Вие стойте по кафенетата и клиниките за джуки и цици. Също така има недостиг на технически персонал. На този етап има няколко самолета базирани в София и един във Варна. Ако искате учете и работете ако не хленчете.
Сега проверих, октомври месец с Уиз ер до Лондон Барселона, или Франкфур 40-60 лв, билет, а до Милано 30лв.
Това е страшно нереално.
Това е истина и политика на компанията да пълнят самолетите и да взимат от конкуренцията. Когато се понапълни малко и цените се вдигат. Ако не ми вярваш за цените провери.
Даже ако пътуваш често си вземаш Уиз дискаунт карта тя е 40 лв и после отстъпки при всеки полет с 20 лв.
Кое му е нереалното? Купуваш от рано и плащаш малко. Купуваш седмица преди датата и плащаш в пъти повече. Този вид компании печелят от гъвкавост. Те нямат един централен хъб, през който да минават всички полети. Нямат самолети с много екстри и удобства. Не ползват скъпи летища и терминали, нито пък кацат на големите летища в най-натоварените часове, което струва повече. Разчитат на туристически поток, т.е. количество пътници, а не бизнес пътувания с наполовина пълен самолет. Самолетите им са предимно от един и същи модел/производител, което прави поддръжката им по-ефективна и евтина.
Това са добре известните номера на България Ер ( чартъри): когато пътниците са значително по- малко от капацитета на предвидения за полета самолет, го заменят с по- малък, който обаче не е достатъчно голям, за да вземе всички, купили билет за полета. Имат също така навика в последния момент да сменят самолети, ако за друга дестинация има повече пътници и с нея биха имали проблем, ако откажат качване. Така авиокомпанията пести средства и се измъква от отговорност с това, че самолетът имал технически проблеми. Компанията в този случай не е длъжна да плаща компенсации. Тук обаче, ако пътниците си хванат адвокат, тогава компанията ще трябва да докаже, че самолетът е имал техн. проблем, което в случая ще и бъде трудно, и пътниците ще получат солидни компенсации. Освен това авиокомпанията е длъжна да попита дали има пътници, които доброволно да останат за следващ полет, и чак тогава, ако няма такива да не качва, а не " на принципа на случайността".
До аа-това,че пестят от техническа поддръжка, въобще не отговаря на истината.Всички самолети минават един и същ технически преглед, независимо от това дали е нискотарифна или високотарифна компания!!!
Откакто преди 6 години в Испания ми взеха 30 евро, само защото колелцето на куфара ми направи така, че той да не влезе в тъпите им рамки, не пътувам с тях...нито са особено евтини, нито разписанията им са добри, нито като цяло съм доволна от политиката им...поне докато мога да си го позволя, няма да летя с тях..
Идете на терминал 1 където пътуват, толкова народ че не може да стигнете до гишето за регистрация. Всичко живо пътува с тях и все млади хора.
Нали всички искат да пътуват из Европа на цената на жп билет София Варна. Какво реват.
Ако знаете как корумпирано обслужват самолетите си и какви пилоти наемат за евтино - надали ще летите с дискаунтъри, дори при по-ниските им цени.
Направо рекламирайте, летете с България Ер на ТИМаджии, ще ви одерат кожата, но пък е българско.
Да бъдем реалисти, много по-добре е да се лети с Бг Ер и да имаш сигурност, че ще си достигнеш спокойно дестинацията, отколкото с Уиз или още по-зле Райън. Последния ми полет с Уиз ми излезна за пореден път през носа, изненадаха ме неприятно с багажа, което беше сериозна причина да закъснея за уговорена служебна среща. За какво говорим изобщо!
А тези 22-ма души, които са свалени от самолета на Уиз ер със сигурност са много щастливи, че са избрали нискотарифните шмекери, нали? Не пишете глупости. Хората предпочитат да стигнат, вместо да висят по летищата, щото някакъв хитрец от Уиз решил да продава повече билети отколкото има места в самолета
Доволен съм от Уиз ер, евтини билети, винаги Еърбъс , 10 кг безплатно и доплащам 15 лв за допълнителен с размерите на раница без ограничени килограми. В повечето случаи предварително резервиран излиза евтино, до 50-100 лв из цяла Европа. А и август месец София-Варна може да се намерят билети за 55 лв, че даже и кум рая на август за 35 лв. Ами то с автобуса е по скъпо, вие какво искате. Има разбира се и непредвидени обстоятелства, никой не е застрахован. С кола ще ви хване задръстване, с влак закъснение.
Ми летете с BALKAN, бе, навсякъде стига...