Коментари - Изграждат 199 зарядни станции за електромобили в цялата страна с европейски пари | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Защо не казват на каква цена ще се зарежда? То и сега има зарядни станции на Метро например, но цената за зареждане е убийствена и съответно не съм видял никой луд да зарежда на 49 ст за киловат

Че си карам дизело

Брей... 199.. Тук във всеки паркинг на търговски център има поне по 20. Търговски центрове имаме във всеки квартал по няколко. Сметана, че 200 станции имам само в радиус от 5 километра от мен... Но действайте, тесла едва ли може да кара на автопилот в България... А тук редовно се изпреварваме с хора които не държат волана...

199 зарядни станции за електромобили се изграждат в цялата страна с европейски пари - а пари за ток ще имали, защото затваряме бавно , но сигурно ел. производството у нас ?!?

Към 2019г. в България има регистрирани 700 изцяло ел. автомобила.

т.е. всички ще бъдат поставени в Южна България. Серверна да спира да плаща данъци най-добре. Нито пътища нито зарядни.. да се оправя кой както може.

То хубаво , ама колко електромобила има у нас и от къде ще има ток като не се строят нови мощности , а се планира да се затворят много от старите ?

Не виждам нито една в Сев.България.Да не би да следвате заръките на Плевнелиев и Лиляна Павлова,които по време на Министерстването си не вложиха и 1 лв. за регионалното развитие на Сев.България.Засрамете се,престъпници нагли.

А В Северна България поне ЕДНА станция ще има ли ??????? 123 от тях вече са реализирани и функционират. Те са разположени в София, Благоевград, Перник, Гоце Делчев, Дупница, Кюстендил, Петрич, Пловдив, Хасково, Пазарджик, Кърджали, Смолян, Асеновград, Димитровград, Велинград, Карлово, Панагюрище, Бургас, Стара Загора, Сливен, Ямбол и Казанлък. До края на програмния период предстои да се изградят още 76 станции в населени места от Южна България.

Как така ПОВЕЧЕТО ще бъдат в Южна България, след като според списъка ВСИЧКИ ще са там ? Има 123 в Южна България, като още 76 ще бъдат изградени също в Южна България. А в Северна България ще има ли някакви инвестиции ... от Европа ???

41 години събира прах в БАН българския електромобил!

Защо всички са и ще бъдат в Южна България ?

По добре напишете че се строят в Южна България, а не в България.Дано да дойде време да ви се потърси отговорност.Една магистрала в сев.България я строите вече над 50 гад.,а Лиляна трътката ,я прави ту скоростна отсечка,ту горска пътечка и накрая нищо,за благодарност я пратихте в Брюксел при Кунка Пръмова да си чешат езиците

Така е , защото в БАН от много години събират прах едни червени феодални старци.

" я строите " и кои са тия.

По-евтино ще ти е у дома, но ще ти отнеме повечко време. А тия зарядни станции най-добре да се правят на бензиностанциите...

Почти половината електроенергийни мощности са свободни от години.

Зарядни станции трябва да има на всяка бензиностанция. По-умните вериги ще се сетят сами, но трябва и нормативно задължение. Така или иначе те или ще се трансформират в подобни обекти, или ще загинат. Това което може да направи държавата е да накара електричеството за тези станции да е от ВЕИ в някакъв задължителен процент, например - 5% собствено производство от прилежащи в близост соларни панели, 45% от ВЕИ и останалото от общия микс. Отделно в един момент ще се нароят много "частни" колонки за зареждане под път и над път с по-ниски цени. Естествно НАП ще ги фискализира, естествено че някои такива обекти ще крадат ток и т.н.

Колко струва едно зареждане, и колко време отнема.

Всичко това е много хубаво, обаче батериите НЕ СТРУВАТ. Скъпи и с кратък живот. Неприложими ! Икономически несъстоятелни.

А къде е официалното съобщение? Една постоянно набиваща се на очи разлика със западните информационни медии - тук се казва нещо си, а оригиналния източник остава "тайна". Защо? Трудно ли е или прозрачността в БГ по принцип е омразно нещо?

Това с краткия живот отдавна не е така. Вече има автомобили ТЕСЛА с изминати над 500 000 с оригиналните батерии. Дори най-яките ДВГ рядко стигат подобни цифри. ОСОБЕНО когато се обслужват (или по-скоро необслужват) в България.

И да бъдат с тройна цена на тока.

Тази "статия" е пълна лъжа. Фастчарджър има до Пловдив и след това в една в Димитровград, и ако пътуваш към Маказа, след това няма къде да заредиш. Има една бавна (22 кв) на Тойота в Хасково, в Кърджали няма (на р-т Ида има отбелязана на картата, реално е монтирана само метална кутия за защита от дъжд, зарядно няма). Ако пътуваш от София за Слънчев бряг - стигаш дотам и край, в Сл. бряг няма къде да заредиш.

Лапачка!!! пак ще се краде :), станциите ще са рециклирани или препродадени на 3на цена. Реалното Изпълнението ще е със 2-3 години закъснение :) след като някоя тлъста мутра пререже лентите.

Боко немаме пари за Тесли, караме с крадена нафта и режем катализатори...

И какво като са рециклирани?

Ако направите една станция на бензиностанция, а се случат 2 коли? Ко прави втората? Чака час и половина да се зареди първата?

Колко глупав трябва да си за да си купиш електромобил?

Е то на тези колонки зареждат само колите на сините зони и TOLL системата.

Е ако парите и фирмата са общински защо не?

A koga shte se premahnat vsichki dizeli? Vsichki vaglishta, goreneto na gumi i drugi bokluci? Filtri na vsichki mrasni proizvodstva? Koga??? Koga shte stimulirate horata da si kupuvat elektricheski koli? Chrez subsidii i premahvane na danacite prez parvite 5 godini pone.

няма винаги да е безплатно зареждането

да спрат кемюра за битово отопление

по бензиностанциите обикновено слагат двойни (една колонка - 2 коли зареждат). Скоро чак задръствания в БГ ... надали, но вече има поне 3 отделни фирми които инсталират станции из страната, та същите стават все повече. Проблемът по скоро е, че от тях повечето са на 22 или 50KW, тоест относително бавни. Еденици са мощните, но и те ще дойдат.

А до сега не са намерили начин за деструиране на акумулаторите на тези коли. Автомеханниците се смеят на тази глупост наречена електромобил- политически изцепки и нищо повече. На времето и дизелите бяха ах и ох, а сега ги махат.

Демек - в Южна Тракия.

С обществени пари, частни интереси. Спрете дизелите де!

Зад бензиностанцията има помещение със заредени батерии колкото за 10 коли. Тия заредени батерии отдават заряда си за 30 мин. докато си пиеш кафето.

и аз питам същото :) но полека лека пазарът сам ще го промени това - тази година почти 20% от новозакупените автомобили в западна европа са електрически (BEV+PHEV), та очакваме след 8-10 години същите да идват към БГ втора ръка. лошото е, че преди това ще докарат всички стари дизели тук, ако не се променят малко законите и контрола

Ама то и сега не е безплатно.

Зареждането на запад не е безплатно, но имаха предимства от друг тип- тази година и тези предимства им отнеха. Политиците чакат докато се купи известна бройка бръкми и тогава поставят хората пред свършен факт, че има промени.

Тъпо е,че просто някой печели като лъжат обществото,че електромобилите били екологични! Нито производството им е такова, нито "тока" им е "зелен", нито след експлоатация са разградими, да не говорим за екобомбата "батерии".

Проблема е, че стойността на тези автомобили е главно в батерията. А батерия на втора ръка изобщо не е работа.

моля? вие чувате ли се какви смешки говорите :)) Автомеханиците дето се смеят, след 10ина години може и да са без работа. VW, BMW и Даймлер и трите фирми обявиха тази година че спират всякаква развойна дейност по ДВГ и се преориентират изцяло към EV. Тоест, каквото било било... 2025 всички нови модели на BMW ще са електрически Самите фирми си го казват, пък механиците каквото искат да си говорят - да почват да учат бих препоръчал.

Те да спрат с тази дума задължително преди хората да грабнат цепениците и да тръгнат да ги подгонят- тогава и полициите няма да им помогнат.

Направете по един голям паркинг във всеки град и към всяко от местата там - станция за зареждане. Смъкнете цените на електромобилите двойно, пак ще сте на голяма печалба, и ще бъде друго. Ама нов бардак не ви се прави, нали?

бъди изобретателен - ти ако си към морето, там можеш и в обикновен контакт да се плъгнеш. За едно денонощие ще си готов. бтв според plugshare има доста, не гледай vsichkotok

зарядни станции от всичките 5 типа има в Германия. Най много са "нормалните"

Тръгвам аз в Северна Европа при -20* на 800-1000км път .... със скорост 120 км/ч Сега някой ЕКО-талибан ще ми каже ли: ЗНАЕ ЛИ ТОЙ КОЛКО ЕНЕРГИЯ ТРЯБВА В ТЕЗИ УСЛОВИЯ ЗА ОТОПЛЕНИЕ и колко време ще трябва да пътувам с електрокара, а с дизела?