Изграждат 199 зарядни станции за електромобили в цялата страна с европейски пари
Най-новите ще бъдат в Южна България
Обратно в новинатаКоментари - Изграждат 199 зарядни станции за електромобили в цялата страна с европейски пари | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Цена (нерегистриран)
Защо не казват на каква цена ще се зарежда? То и сега има зарядни станции на Метро например, но цената за зареждане е убийствена и съответно не съм видял никой луд да зарежда на 49 ст за киловат
Бай Ганьо (нерегистриран)
Че си карам дизело
if you believe... (нерегистриран)
Брей... 199.. Тук във всеки паркинг на търговски център има поне по 20. Търговски центрове имаме във всеки квартал по няколко. Сметана, че 200 станции имам само в радиус от 5 километра от мен... Но действайте, тесла едва ли може да кара на автопилот в България... А тук редовно се изпреварваме с хора които не държат волана...
Анонимен 1 (нерегистриран)
199 зарядни станции за електромобили се изграждат в цялата страна с европейски пари - а пари за ток ще имали, защото затваряме бавно , но сигурно ел. производството у нас ?!?
Руби (нерегистриран)
Към 2019г. в България има регистрирани 700 изцяло ел. автомобила.
Смоко (нерегистриран)
т.е. всички ще бъдат поставени в Южна България. Серверна да спира да плаща данъци най-добре. Нито пътища нито зарядни.. да се оправя кой както може.
12345 (нерегистриран)
То хубаво , ама колко електромобила има у нас и от къде ще има ток като не се строят нови мощности , а се планира да се затворят много от старите ?
Гост (нерегистриран)
Не виждам нито една в Сев.България.Да не би да следвате заръките на Плевнелиев и Лиляна Павлова,които по време на Министерстването си не вложиха и 1 лв. за регионалното развитие на Сев.България.Засрамете се,престъпници нагли.
Владо (нерегистриран)
А В Северна България поне ЕДНА станция ще има ли ??????? 123 от тях вече са реализирани и функционират. Те са разположени в София, Благоевград, Перник, Гоце Делчев, Дупница, Кюстендил, Петрич, Пловдив, Хасково, Пазарджик, Кърджали, Смолян, Асеновград, Димитровград, Велинград, Карлово, Панагюрище, Бургас, Стара Загора, Сливен, Ямбол и Казанлък. До края на програмния период предстои да се изградят още 76 станции в населени места от Южна България.
Опорко (нерегистриран)
Как така ПОВЕЧЕТО ще бъдат в Южна България, след като според списъка ВСИЧКИ ще са там ? Има 123 в Южна България, като още 76 ще бъдат изградени също в Южна България. А в Северна България ще има ли някакви инвестиции ... от Европа ???
1979 (нерегистриран)
41 години събира прах в БАН българския електромобил!
Северняк (нерегистриран)
Защо всички са и ще бъдат в Южна България ?
Гост (нерегистриран)
По добре напишете че се строят в Южна България, а не в България.Дано да дойде време да ви се потърси отговорност.Една магистрала в сев.България я строите вече над 50 гад.,а Лиляна трътката ,я прави ту скоростна отсечка,ту горска пътечка и накрая нищо,за благодарност я пратихте в Брюксел при Кунка Пръмова да си чешат езиците
Българин (нерегистриран)
Така е , защото в БАН от много години събират прах едни червени феодални старци.
Македонско девойче (нерегистриран)
" я строите " и кои са тия.
99 (нерегистриран)
По-евтино ще ти е у дома, но ще ти отнеме повечко време. А тия зарядни станции най-добре да се правят на бензиностанциите...
Българин (нерегистриран)
Почти половината електроенергийни мощности са свободни от години.
99 (нерегистриран)
Зарядни станции трябва да има на всяка бензиностанция. По-умните вериги ще се сетят сами, но трябва и нормативно задължение. Така или иначе те или ще се трансформират в подобни обекти, или ще загинат. Това което може да направи държавата е да накара електричеството за тези станции да е от ВЕИ в някакъв задължителен процент, например - 5% собствено производство от прилежащи в близост соларни панели, 45% от ВЕИ и останалото от общия микс. Отделно в един момент ще се нароят много "частни" колонки за зареждане под път и над път с по-ниски цени. Естествно НАП ще ги фискализира, естествено че някои такива обекти ще крадат ток и т.н.
Абе (нерегистриран)
Колко струва едно зареждане, и колко време отнема.
Jack Western (нерегистриран)
Всичко това е много хубаво, обаче батериите НЕ СТРУВАТ. Скъпи и с кратък живот. Неприложими ! Икономически несъстоятелни.
Се казва в официалното..? (нерегистриран)
А къде е официалното съобщение? Една постоянно набиваща се на очи разлика със западните информационни медии - тук се казва нещо си, а оригиналния източник остава "тайна". Защо? Трудно ли е или прозрачността в БГ по принцип е омразно нещо?
99 (нерегистриран)
Това с краткия живот отдавна не е така. Вече има автомобили ТЕСЛА с изминати над 500 000 с оригиналните батерии. Дори най-яките ДВГ рядко стигат подобни цифри. ОСОБЕНО когато се обслужват (или по-скоро необслужват) в България.
яко (нерегистриран)
И да бъдат с тройна цена на тока.
Собственичка на фул-електрик (нерегистриран)
Тази "статия" е пълна лъжа. Фастчарджър има до Пловдив и след това в една в Димитровград, и ако пътуваш към Маказа, след това няма къде да заредиш. Има една бавна (22 кв) на Тойота в Хасково, в Кърджали няма (на р-т Ида има отбелязана на картата, реално е монтирана само метална кутия за защита от дъжд, зарядно няма). Ако пътуваш от София за Слънчев бряг - стигаш дотам и край, в Сл. бряг няма къде да заредиш.
Хаха (нерегистриран)
Лапачка!!! пак ще се краде :), станциите ще са рециклирани или препродадени на 3на цена. Реалното Изпълнението ще е със 2-3 години закъснение :) след като някоя тлъста мутра пререже лентите.
Бахви (нерегистриран)
Боко немаме пари за Тесли, караме с крадена нафта и режем катализатори...
99 (нерегистриран)
И какво като са рециклирани?
if you believe... (нерегистриран)
Ако направите една станция на бензиностанция, а се случат 2 коли? Ко прави втората? Чака час и половина да се зареди първата?
новите лъжи на политиците, ден до пладне и тази бръкма (нерегистриран)
Колко глупав трябва да си за да си купиш електромобил?
ко не (нерегистриран)
Е то на тези колонки зареждат само колите на сините зони и TOLL системата.
даже е задължително (нерегистриран)
Е ако парите и фирмата са общински защо не?
Koga (нерегистриран)
A koga shte se premahnat vsichki dizeli? Vsichki vaglishta, goreneto na gumi i drugi bokluci? Filtri na vsichki mrasni proizvodstva? Koga??? Koga shte stimulirate horata da si kupuvat elektricheski koli? Chrez subsidii i premahvane na danacite prez parvite 5 godini pone.
пинко (нерегистриран)
няма винаги да е безплатно зареждането
свинята (нерегистриран)
да спрат кемюра за битово отопление
mm (нерегистриран)
по бензиностанциите обикновено слагат двойни (една колонка - 2 коли зареждат). Скоро чак задръствания в БГ ... надали, но вече има поне 3 отделни фирми които инсталират станции из страната, та същите стават все повече. Проблемът по скоро е, че от тях повечето са на 22 или 50KW, тоест относително бавни. Еденици са мощните, но и те ще дойдат.
шантави политици, шантави решения, пари хвърлени на вятъра (нерегистриран)
А до сега не са намерили начин за деструиране на акумулаторите на тези коли. Автомеханниците се смеят на тази глупост наречена електромобил- политически изцепки и нищо повече. На времето и дизелите бяха ах и ох, а сега ги махат.
Педаловски (нерегистриран)
Демек - в Южна Тракия.
Гост (нерегистриран)
С обществени пари, частни интереси. Спрете дизелите де!
идеята е тази (нерегистриран)
Зад бензиностанцията има помещение със заредени батерии колкото за 10 коли. Тия заредени батерии отдават заряда си за 30 мин. докато си пиеш кафето.
da (нерегистриран)
и аз питам същото :) но полека лека пазарът сам ще го промени това - тази година почти 20% от новозакупените автомобили в западна европа са електрически (BEV+PHEV), та очакваме след 8-10 години същите да идват към БГ втора ръка. лошото е, че преди това ще докарат всички стари дизели тук, ако не се променят малко законите и контрола
къде го видяхте туй безплатно (нерегистриран)
Ама то и сега не е безплатно.
до пинко (нерегистриран)
Зареждането на запад не е безплатно, но имаха предимства от друг тип- тази година и тези предимства им отнеха. Политиците чакат докато се купи известна бройка бръкми и тогава поставят хората пред свършен факт, че има промени.
Гост (нерегистриран)
Тъпо е,че просто някой печели като лъжат обществото,че електромобилите били екологични! Нито производството им е такова, нито "тока" им е "зелен", нито след експлоатация са разградими, да не говорим за екобомбата "батерии".
... (нерегистриран)
Проблема е, че стойността на тези автомобили е главно в батерията. А батерия на втора ръка изобщо не е работа.
хаха (нерегистриран)
моля? вие чувате ли се какви смешки говорите :)) Автомеханиците дето се смеят, след 10ина години може и да са без работа. VW, BMW и Даймлер и трите фирми обявиха тази година че спират всякаква развойна дейност по ДВГ и се преориентират изцяло към EV. Тоест, каквото било било... 2025 всички нови модели на BMW ще са електрически Самите фирми си го казват, пък механиците каквото искат да си говорят - да почват да учат бих препоръчал.
до даже (нерегистриран)
Те да спрат с тази дума задължително преди хората да грабнат цепениците и да тръгнат да ги подгонят- тогава и полициите няма да им помогнат.
Шеф Манчеф (нерегистриран)
Направете по един голям паркинг във всеки град и към всяко от местата там - станция за зареждане. Смъкнете цените на електромобилите двойно, пак ще сте на голяма печалба, и ще бъде друго. Ама нов бардак не ви се прави, нали?
е (нерегистриран)
бъди изобретателен - ти ако си към морето, там можеш и в обикновен контакт да се плъгнеш. За едно денонощие ще си готов. бтв според plugshare има доста, не гледай vsichkotok
34639 (нерегистриран)
зарядни станции от всичките 5 типа има в Германия. Най много са "нормалните"
Предприемач (нерегистриран)
Тръгвам аз в Северна Европа при -20* на 800-1000км път .... със скорост 120 км/ч Сега някой ЕКО-талибан ще ми каже ли: ЗНАЕ ЛИ ТОЙ КОЛКО ЕНЕРГИЯ ТРЯБВА В ТЕЗИ УСЛОВИЯ ЗА ОТОПЛЕНИЕ и колко време ще трябва да пътувам с електрокара, а с дизела?
НАЙ
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Задържаха един от най-богатите хора в руските структури в сферата на сигурността
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
"Тренд": Над 9% разлика в подкрепата за ГЕРБ и ПП-ДБ след скандала с митниците, трети - ДПС