17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

В Пловдив Милара са първия в България производител на масови електрически ванове. Искат да построят и завод за батерии. Та има логика повечето станции да са на юг, но защо няма бързо зареждащи - може би ел. мрежата не е готова?!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Която не замърсява,да сте видели някакви преференции или данъчни отстъпки.Този който може да си купи нова електричка за сто бона,не го мислете.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

два часа да висиш на станцията за да заредиш. Аре бегай с тия електромобили. стават за кратки градски пътувания. За друго не. Няма как д станат популярни докат не се измисли бързо зареждане. Карам такава кола служебно и казвам, че са много несигурни. А зимата ако искаш да си на топло пробегът става наполовина. Несибгурни коли, не си струват парите като цяло....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Вероятно са ти дали китайска количка за голф, за това ти е такова мнението,

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Поредната лапачка за “наши хора” Долни и бездарни комунисти!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Един град от Северна България

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

6.4млн за 200 станции прави по 32,000 лв на станция. Добра печалба! За справка, една такава станция струва реално от порядъка на 1500-2000лв. Даже има и родно производство.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Електричките може ли да се зареждат от контакта в домашни условия.?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Една такава станцийка за домашни нужди е от порядъка на 800лв.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Могат, да.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Да

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тези станции са направени само за усвояване на европейски средства, а не за да улеснят прехова в България към елоктроавтомобили! Първо са смеш малко, второ няма станции за бързо зареждане и трето няма изградени станции по основните магистрали в страната! Също така е интересен въпроса кой е доставчик на ел. енергията за тези станции и как е избран? Вместо да инвеститрат стотици милиони в държавната петролна компания, можеха да инвестират тези пари в изграждане на инфраструктура за електрически автомибили!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Мутрите, дето си пълнят гушките от горивата ще направят тия станции и ще гушнат некой лев, но ел.автомобили няма да има. Толкова ли сте кьорави?

_stankow
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

В България има няколкостотин европейци, добре платени - разни мениджъри, наказани за по 1-2 години да управляват местния филиал, дипломати, представители на разни фирми, добре платени колаборационисти. Те могат да си позволят и тесла, и мотика, ако трябва. Та за тях са тези станции. Да се правят на екологични. За нас остава закриването на Мини Марица-Изток, 25 хиляди безработни миньори и смърт за Старо-загорския регион. Пример - Северозапада. До какво доведе затварянето на 4-те реактора и забраната за строеж на АЕЦ Белене ?? Та хич не е за радост тази "новина". Ами димна завеса за убийството на България.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Пак както с магистралите - само за южна България! Там на севера да го ду..... нали сме второ качество българи!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

супер новина, макар че това е капка в морето! Гледам все повече баничарки-електрички се появяват, явно се светкат (за София поне), че дори и 80-100км пробег са достатъчни за градски условия през деня. Не се плаща синя/зелена зона, а има и няколко безплатни зареждачки все още...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Значи 199 коли едновременно ще могат да зареждат. Ми че те толкова минават само през една бензиностанция петък вечер

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

по скоро 400, обикновено са двойни. ама тия станции не са единствените, това е някаква си ържавна програма. Има вече частни бая, особено покрай големите пътища. Даже и в Шабла има :)

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

У вас контакти нямате ли?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Когато станат на нормални цени и аз ще си купя. Все още са скандално скъпи

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Щом скандално евтината експлоатация не те влече...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

199 зарядни станции за 1 ЖИПка!!! На всеки километър!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

на "мобиле бг" има 67 тесли за продан с доста високи цени.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

теслАта си е скъпа кола, от класа на Ауди или БМВ... такива на 2 години евтини също няма :) за "нормалните" хора - Рено Зои (Zoe), Хюндайче, Пежо...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

със 77 KW акумулатор струва в БГ около 94 000 кинта. Има мизерен пробег...........

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Даааа...- цени Смряскващи ! ...отделно че Поддръжката - комай е Енигма.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Идеално значи идвам с Жигулата натъпкана по седалките, багажника и ремаркето с копачки за биткойни.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

можеш, ама няма да ти излезе сметката, щото тока се плаща. Те тия с фермите, за кво мислиш крадат ток (и ги хващат един по един) - иначе не излизат сметките - тока и компютрите струват много повече отколкото може да изкопаеш с тях.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И кво няма да мръднеш от станцията или си мислиш, че за 1 час ще изкопаеш нещо ? По-добре си напълни жигулата с батерии и зареждай тях. Може да си направиш вкъщи 12V система и да ползваш безплатен ток, ако въобще се зарежда безплатно. Не съм запознат с това.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тия станции дали няма да ги монтират в къщите за гости.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Първо - Вси”наште” крадяха от смеските за размразяване, та си ги тургаха по вилите/прогимназиите. ...полека-лека се изпедепсаха Целите прогимназии ДъСъ дефакто Крадени (виа къщите-за-гости) ...та нищо чудно И това което казвате ! ..но в Обратен прочит - КаквоАко (виа НовияНюрнбергски) се Отнеме всичко крадено от Вси”наште” ? ..като Тези къщи и хотели - Се оборудват с парк елмобили, които да Са Включени към пакета за почивка ?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

...макар според ИКЕМ (ама и име..хеле абревиация) - имаме над 1100 бр.елмобили у Нас... - цените им обаче са Втрещяващи !

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Излиза - цена на парче около 32К лв. ...докато Днес в онея “лошите” Държави - Е около 700 щд, и то с Пълен спектър режими. ...+ НЕ виждам Нищо отн. Цена зареждане за Краен потребител. ..+ НЕ виждам данни Как ще плаща Крайният потребител. ...+ Кой Е Собственикът ? ..и как Ще оперира ?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тръгвам аз в Северна Европа при -20* на 800-1000км път .... със скорост 120 км/ч Сега някой ЕКО-талибан ще ми каже ли: ЗНАЕ ЛИ ТОЙ КОЛКО ЕНЕРГИЯ ТРЯБВА В ТЕЗИ УСЛОВИЯ ЗА ОТОПЛЕНИЕ и колко време ще трябва да пътувам с електрокара, а с дизела?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Мъката е лятото трябва им климатик. Зимата батериите загряват охлаждат ги или с вентилатор или с антифриз 20 литра обаче вместо 8.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Явно не ни си карал при -20* на дълъг път по магистралата със 120 км/ч, топлообменът е толкова голям, че никакво загряване на батериите не може да компенсира загубата на топлина в колата от обдухването на купето.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За лаиците ЕКО-талибани ... отоплението при колите с ДВГ е "безплатно" понеже преобразуването до кинетична енергия е около 30%, останалото като топлинна енергия и от тук "безплатното" отопление през зимата! При електромобилите, за отопление е необходим допълнителен разход на енергия от батериите понеже КПД-то им е около 95% а останалата част отделена като топлина не може да бъде отведена за отопление. Така че зимата, на север, тези с електрокарите .... ДГД!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

и това ли е най важното - че отоплението е безплатно? ама то не е точно безплатно, а си го плащаш от нафтата или бензина :) то у нас зима няма вече, ти за парно ми говориш

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Колега, тия в Холандия и Норвегия как ги карат тия електрички, се чудя? Или и те са нещо...глупави?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

отворо ютубата има 1,132,542,750 клипчета по темата, някои датират вече от 5 или 10 години.. кое, какво защо. В Норвегия, дето водят по електрички на глава от населението, и за 2020та над 50% от новите регистрирани коли са такива, мислиш ли че не са виждали сняг? или студ? хай стегни се, в България зима вече няма и без това - 2 седмици годишно е. Тогава и дизела трудно пали - аз съм уж 2015та година най модерна кола, ама като стане -10 и ми подгрява по 30 секунди и после звуци все едно се пали трактор.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

В Норвегия е заради данъците.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ако си тръгнал за забавление, ти си отиваш, защото ти харесва, ама ако си тръгнал по работа - завалийката!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Средно 10% от капацитета на батерията се изразходва за отопление/охлаждане. На бърза зарядна станция се зарежда до 80-85 % от капацитета на батерията в рамките на 30 - 40 минути. В Западна Европа, където масово хората разполагат със собствен гараж, електромобилът става все по-удачен вариант, особено ако се ползва предимно в градски условия...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

зарядни станции от всичките 5 типа има в Германия. Най много са "нормалните"

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Направете по един голям паркинг във всеки град и към всяко от местата там - станция за зареждане. Смъкнете цените на електромобилите двойно, пак ще сте на голяма печалба, и ще бъде друго. Ама нов бардак не ви се прави, нали?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

С обществени пари, частни интереси. Спрете дизелите де!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тъпо е,че просто някой печели като лъжат обществото,че електромобилите били екологични! Нито производството им е такова, нито "тока" им е "зелен", нито след експлоатация са разградими, да не говорим за екобомбата "батерии".

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

всъщност и трите ви твърдения са абсолютно неверни, плод на слухове и манипулации в стил антиваксина/5Г и прочее. - електричеството в България над 40% се произвежда от АЕЦ- Козлодуй - т.е. относително чисто за околната среда. Около 30% идва от ТЕЦ на въглища, останалите ТЕЦ са на газ от много години насам. Останалото е ВЕЦ, био, соларни, вятърни и прочее. т.е. дори у нас електричествтото е относително чисто Ето тук може да видите актуалните данни от първоизточника: http://www.eso.bg/?did=124 - що се отнася до производството на ел. автомобилите, редица истински изследвания вече показаха и доказаха, че то е сравнимо с това на конвенционалните автомобили с ДВГ. Няма никакви "скрити" допълнителни замърсители или супер енергоемки процеси. Просто няма. Дори историите за "децата в мините в африка " не са особено верни (не, че няма такива, но всъщност те са някакъв нищожен процент, в точно определени държави и т.н). - рециклирането. Ами и това е тъп мит. Например обикновените оловни-цинкови акумулатори във колите днес, са пълни с много повече отрова от една LiIon батерия - вътре има олово и разредена киселина. Обаче, по целия свят, от Зимбабве до Ню Йорк, тия акумулатори се рециклират - изкупуват, преработват и прочее. Защото в тях има ценен материал. Е как мислите, че това няма да стане с другите батерии? Всъщност в ЕС като част от т.нар "зелена сделка" вече се заделят милиони евро за това, да се организират съответните производства за преработка, да се напишат законите и всичко. Тоест, до 4-5 години този проблем ще бъде уреден по всякакъв начин, вероятно създавайки нови работни места. мога да пиша още много, но в тоя форум кой чете толкова :)

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А бе в града там където хората дишат не замърсяват. Производството може да е мръсно ама е концентрирано в заводите. Освен това няма теч на масла по пътища и тротоари.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Демек - в Южна Тракия.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А до сега не са намерили начин за деструиране на акумулаторите на тези коли. Автомеханниците се смеят на тази глупост наречена електромобил- политически изцепки и нищо повече. На времето и дизелите бяха ах и ох, а сега ги махат.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

моля? вие чувате ли се какви смешки говорите :)) Автомеханиците дето се смеят, след 10ина години може и да са без работа. VW, BMW и Даймлер и трите фирми обявиха тази година че спират всякаква развойна дейност по ДВГ и се преориентират изцяло към EV. Тоест, каквото било било... 2025 всички нови модели на BMW ще са електрически Самите фирми си го казват, пък механиците каквото искат да си говорят - да почват да учат бих препоръчал.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

да спрат кемюра за битово отопление

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

няма винаги да е безплатно зареждането

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ама то и сега не е безплатно.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Зареждането на запад не е безплатно, но имаха предимства от друг тип- тази година и тези предимства им отнеха. Политиците чакат докато се купи известна бройка бръкми и тогава поставят хората пред свършен факт, че има промени.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

A koga shte se premahnat vsichki dizeli? Vsichki vaglishta, goreneto na gumi i drugi bokluci? Filtri na vsichki mrasni proizvodstva? Koga??? Koga shte stimulirate horata da si kupuvat elektricheski koli? Chrez subsidii i premahvane na danacite prez parvite 5 godini pone.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

и аз питам същото :) но полека лека пазарът сам ще го промени това - тази година почти 20% от новозакупените автомобили в западна европа са електрически (BEV+PHEV), та очакваме след 8-10 години същите да идват към БГ втора ръка. лошото е, че преди това ще докарат всички стари дизели тук, ако не се променят малко законите и контрола

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Проблема е, че стойността на тези автомобили е главно в батерията. А батерия на втора ръка изобщо не е работа.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Е то на тези колонки зареждат само колите на сините зони и TOLL системата.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Колко глупав трябва да си за да си купиш електромобил?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Е ако парите и фирмата са общински защо не?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Те да спрат с тази дума задължително преди хората да грабнат цепениците и да тръгнат да ги подгонят- тогава и полициите няма да им помогнат.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ако направите една станция на бензиностанция, а се случат 2 коли? Ко прави втората? Чака час и половина да се зареди първата?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

по бензиностанциите обикновено слагат двойни (една колонка - 2 коли зареждат). Скоро чак задръствания в БГ ... надали, но вече има поне 3 отделни фирми които инсталират станции из страната, та същите стават все повече. Проблемът по скоро е, че от тях повечето са на 22 или 50KW, тоест относително бавни. Еденици са мощните, но и те ще дойдат.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Щото жиците от нивата до обекта са тънки. Е там е проблема. Идеята е да има зарядна станция с батерии за 50 автомобила които да се пържат на бавен огън и през нощта. През дена когато има повече автомобили да отдават енергията ударно. Ама няма бензиностанция която иска да закупи батерии на 50 -100 автомобила. Затуй ползват директно розетка от шуко или рядко 3 фазна.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Зад бензиностанцията има помещение със заредени батерии колкото за 10 коли. Тия заредени батерии отдават заряда си за 30 мин. докато си пиеш кафето.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Боко немаме пари за Тесли, караме с крадена нафта и режем катализатори...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Лапачка!!! пак ще се краде :), станциите ще са рециклирани или препродадени на 3на цена. Реалното Изпълнението ще е със 2-3 години закъснение :) след като някоя тлъста мутра пререже лентите.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И какво като са рециклирани?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тази "статия" е пълна лъжа. Фастчарджър има до Пловдив и след това в една в Димитровград, и ако пътуваш към Маказа, след това няма къде да заредиш. Има една бавна (22 кв) на Тойота в Хасково, в Кърджали няма (на р-т Ида има отбелязана на картата, реално е монтирана само метална кутия за защита от дъжд, зарядно няма). Ако пътуваш от София за Слънчев бряг - стигаш дотам и край, в Сл. бряг няма къде да заредиш.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

бъди изобретателен - ти ако си към морето, там можеш и в обикновен контакт да се плъгнеш. За едно денонощие ще си готов. бтв според plugshare има доста, не гледай vsichkotok

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И да бъдат с тройна цена на тока.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А къде е официалното съобщение? Една постоянно набиваща се на очи разлика със западните информационни медии - тук се казва нещо си, а оригиналния източник остава "тайна". Защо? Трудно ли е или прозрачността в БГ по принцип е омразно нещо?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Всичко това е много хубаво, обаче батериите НЕ СТРУВАТ. Скъпи и с кратък живот. Неприложими ! Икономически несъстоятелни.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Това с краткия живот отдавна не е така. Вече има автомобили ТЕСЛА с изминати над 500 000 с оригиналните батерии. Дори най-яките ДВГ рядко стигат подобни цифри. ОСОБЕНО когато се обслужват (или по-скоро необслужват) в България.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

в интерес на истина поддръжката трябва да ни притеснява по-малко, тъй като тия коли имат няколко хиляди части по-малко. Няма скоростна кутия, двигател... Един ел. мотор като на пералня и една батерия, то няма какво да им се поддържа на тия неща :) Ходовата част си е като на обикновена кола

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Колко струва едно зареждане, и колко време отнема.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

много зависи, колега. Станциите са със различна "сила на тока" - 22kw, 50kw, 150kw. ако приемем, че колата е нова, с по-голяма батерия (примерно 64kwh), на 50ква станция се зарежда около час и половина. На 150kw - някъде 50мин. Предполага се, че ако имаш гараж или двор, ще си я зареждаш сам вкъщи, което като цяло ако инвестираш в някакво домашно зарядно (~2000лв), ще ти отнема една нощ (10ина часа). Може и директно от контакта, но това е много бавно и си трябват едно 24 часа. Но може! А цената е различна навсякъде - вкъщи е най-евтино, под 10лв излиза. Край магистралата, може и 50лв да е, защото таксуват различно.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Директно от контакта няма как да може. Батерията се зарежда само с DC, а от контакта идва AC. При всички положения трябва зарядно преобразувател, което освен това да вдига и напрежението. Батерията на Тесла работи на 375 V. Въпросът е колко мощно ще бъде това зарядно - съответно колко ще струва, колко ще тежи и какъв ще му е живота. И въпросът е дали ще ти издържи бушона. 64 kwH за 10 часа прави по 6,4 кв на час. Това значи че зарядното трябва да пуска към батерията 17 ампера на 375 V, a това значи че трябва да черпи от контакта 27 A на 230 V. Успех да вържеш консуматор на 27 А някъде вкъщи.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Зарядни станции трябва да има на всяка бензиностанция. По-умните вериги ще се сетят сами, но трябва и нормативно задължение. Така или иначе те или ще се трансформират в подобни обекти, или ще загинат. Това което може да направи държавата е да накара електричеството за тези станции да е от ВЕИ в някакъв задължителен процент, например - 5% собствено производство от прилежащи в близост соларни панели, 45% от ВЕИ и останалото от общия микс. Отделно в един момент ще се нароят много "частни" колонки за зареждане под път и над път с по-ниски цени. Естествно НАП ще ги фискализира, естествено че някои такива обекти ще крадат ток и т.н.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

По добре напишете че се строят в Южна България, а не в България.Дано да дойде време да ви се потърси отговорност.Една магистрала в сев.България я строите вече над 50 гад.,а Лиляна трътката ,я прави ту скоростна отсечка,ту горска пътечка и накрая нищо,за благодарност я пратихте в Брюксел при Кунка Пръмова да си чешат езиците

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

" я строите " и кои са тия.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Защо всички са и ще бъдат в Южна България ?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

41 години събира прах в БАН българския електромобил!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Така е , защото в БАН от много години събират прах едни червени феодални старци.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Как така ПОВЕЧЕТО ще бъдат в Южна България, след като според списъка ВСИЧКИ ще са там ? Има 123 в Южна България, като още 76 ще бъдат изградени също в Южна България. А в Северна България ще има ли някакви инвестиции ... от Европа ???

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

като построи Бойко магистралата до Варна, ше сложи и там :0

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А В Северна България поне ЕДНА станция ще има ли ??????? 123 от тях вече са реализирани и функционират. Те са разположени в София, Благоевград, Перник, Гоце Делчев, Дупница, Кюстендил, Петрич, Пловдив, Хасково, Пазарджик, Кърджали, Смолян, Асеновград, Димитровград, Велинград, Карлово, Панагюрище, Бургас, Стара Загора, Сливен, Ямбол и Казанлък. До края на програмния период предстои да се изградят още 76 станции в населени места от Южна България.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ами то има бе :) тия станции дето се говори тук не са някаква манна небесна ето ти един сайт, да разгледаш - намери България на картата, дай зум и гледай къде-какво https://www.plugshare.com/

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не виждам нито една в Сев.България.Да не би да следвате заръките на Плевнелиев и Лиляна Павлова,които по време на Министерстването си не вложиха и 1 лв. за регионалното развитие на Сев.България.Засрамете се,престъпници нагли.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

То хубаво , ама колко електромобила има у нас и от къде ще има ток като не се строят нови мощности , а се планира да се затворят много от старите ?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

по някакви данни на КАТ от есента, има над 1100 EV автомобила и стават все повече. Аз съм от София, ако човек шофира из града ежедневно вижда някоя електричка (разлияна от тези на Spark, които са навсякъде).

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

т.е. всички ще бъдат поставени в Южна България. Серверна да спира да плаща данъци най-добре. Нито пътища нито зарядни.. да се оправя кой както може.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Към 2019г. в България има регистрирани 700 изцяло ел. автомобила.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.