Коментари - Трагедия доведе до проверки на строежите в София | Днес.dir.bg

Трагедия доведе до проверки на строежите в София

Всички строителни обекти в София ще бъдат проверени до месец дали са изпълнили своите проекти за организация и безопасност на движението.

Обратно в новината

Коментари - Трагедия доведе до проверки на строежите в София | Днес.dir.bg

Коментари

Отговорник за организацията и безопасността на движението в Столицата са СО и КАТ.И какво можем да очакваме от една учителка по не знам какво и един зам. началник на КАТ, който не познава улиците на града?!Това си е наука госпожо кмет, а София не е Хасково господин зам. началник!

учителка по начална педагогика - на деца от детската градина или 1-3 клас. Прави, каквото и каже Бойко, не я съдете нея. По безличен кмет не е имало.

Не!!! Виновни са тези, които я избраха. А за зам. началника на КАТ е виновен Миков, които го доведе от Хасково и Цецко, който го държи въпреки, че човечецът разбира само от кауни.

Този надлез - 500 метра го правят 2 години и като стигнаха края началото не се личи че е правено. Стига сте се хвалили защото софиянци имат очи а те никак не са малко. Явно го правите за подръжка на лицемерието ви от другите градове защото те продължават сляпо да ви вярват на лъжите защото немогат да видят с очите си

Да проверят как се прави ремонта на бул. Брюксел. Минаваш отдолу и ти падат камъни по главата. Обезопасяване няма.

Нашите строители имат навика да разполагат с тротоара, пътното платно и въобще цялата им нужна площ, без да се съобразяват, че пречат на движението. Е време им е този техен навик да се промени. За съжаление това става само със санкции. А ние, гражданите трябва да сигнализираме на кметството за разпасали се строители. Например когато свързваха подлеза на Орлов Мост със спирка "Софийски Университет" на метрото, решиха, че ще им е по-удобно да затворят целият подлез, а пешеходците отгоре да прелитат ако искат над булевард "Руски". Там пресичат хиляди хора постоянно. Познайте колко обаждания имаше по въпроса в общината! САМО ЕДНО!!! и то на третият ден. На четвъртият ден, се оказа, че може строителя да си посвие перките и да пусне подлеза за пешеходците. Странното е, че от хилядите прескачащи между колите пешеходци, само един си е направил труда да вдигне телефона и да загуби не повече от 10 минути за да поиска намесата на общината.

Таван на цените на таксиметровите услуги. Най- после разгеле. Много непочтенни таксиджии трябвае да са озаптени. Ако не искат да се откажат. Но не може от летището до Младост да ти иска 40 лева като вижда че си на зор.

7 км "велоалея" начертана с боички по тротоара не се брои. Я елате в Бургас да видите на какво хората казват велоалея - отделена от тротоара, асфалтирана и чак тогава с боички. Вярно е, имаме си не 7, а някъде към 5 км, но си е както трябва. Скоро ще имаме и още и все повече хора тук предпочитат вече велосипед пред автомобил. Защото има начин да стигнат където искат по велоалеята,а не по улицата и не по тротоарите.

С риск да бъда оплют от всички софиянци (аз самият съм такъв), но във всички градове, освен София (тук включвам и най-малките), проектите се изпълняват доста по-добре, всичко изглежда доста по-уредено и е крайно време някой да осъзнае, че в София се намира 1/3 от населението на българия и 1/3 от парите за всичко (тук включвам чистота, ремонти и т.н.) трябва да се отделят там, където са и хората, чиито данъци са събрани именно за целта. Това с велосипедната алея в Бургас е истина и е един чудесен пример как се прави, а не просто се твърди, че се прави. Трябва ли за всеки проблем за загине по 1 човек за да се вдигне шум??

Сега пък строежите?! Как при ПТП с камион на улицата решихте да се проверяват строежите в София?? Пореден пример за новата ни полицейска държава! Или пък строителната гилдия ви се струва че не ви "снася" достатъчно парички ли?! Смях и плач ...

Брей, нищо като не се прави - мрън-мрън-мрън, че не се прави. Като започне да се прави - мрън,мрън, мрън.... Нямате насищане и нищо не може да ви угоди. Стойте си в мръсните дупки и не се показвайте от тях. Нормалните хора искат да се прави нещо, и да се говори за това, не да се прави тайно. На мен ми писна от тайни неща, писна ми от подминаване на проблемите - с ГЕРБ съм - вижда се, че правят нещо. Нека не забравяме, че животът ни не може да се подобти за 2 години, особено с мисленето на подобни кретени като този тук

Бог да прости момичето. Жалко за това младо създание. Загледайте се за малко в шофьорите, които карат големите камиони. Много от тях са млади момчета без много опит и карат като господари на пътя. За съжаление и по възрастните го правят. Показват на софиянци къде им е мястото , избиват комплекси.

Велосипедистите трябва да имат пълно предимство пред всички превозни средства.

У нас както винаги "След дъжд качулка" Нито на велосипедистите им е мястото на тротоарите, нито пък камионите и колите спазват правилата за движение! Тъкмо поразкараха малко колите от тротоарите/ за да сложат масички на кафенетата, сега ще трябва да се пазиме от колоездачите. Вече няколко пъти ме връхлитат скоростни колоездачи и се чудя на къде да вървя! А пешеходците къде да се движиме? И няма ли да има ограничения в скороста за колоездачите! Тротоарите са за хора, като искате градете велоалеи, но не по тротоарите!!!

Подкрепям Ви!!!! На Орлов мост велоалеята е маркирана точно там,къдетопреди време направиха наклон на тротоара за улеснение на ИВАЛИДИТЕ.

ГОСПОЖО ФАНДЪКОВА, ПРИКАЧЕТЕ НА ВСЯКО ВЛАКЧЕ ОТ МЕТРОТО ПО ЕДИН ВАГОН САМО ЗА ВЕЛОСИПЕДИ. АЗ С УДОВОЛСТВИЕ БИХ СИ ПЛАТИЛ ПО-СКЪПО БИЛЕТЧЕ ЗА ДА ПОЛЗВАМ ТОЗИ ВЕЛОСИПЕДЕН ВАГОН. ТАКА ХЕМ ЩЕ ИМА ПОВЕЧЕ ПАРИ ЗА ОБЩИНАТА,ХЕМ МНОГО КОЛОЕЗДАЧИ ЩЕ ИЗБЕГНАТ ОПАСНИ ПЪТНИ УЧАСТЪЦИ В СОФИЯ. ЩИПКА МИСЪЛ Е ДОСТАТЪЧНА ЗА ДА ИМА НЕЗАБАВНО ПОВЕЧЕ СИГУРНОСТ ЗА ВЕЛОСИПЕДИСТИТЕ И ПОВЕЧЕ ПАРИ ЗА ОБЩИНАТА. МЕТРОТО Е НАЛИЦЕ, ДОСТАТЪЧНО КОЛОЕЗДАЧИ БИХА ПОЛЗВАЛИ НОВАТА УСЛУГА ЦЕЛОГОДИШНО, РИСКОВЕТЕ ЗА ВЕЛОСИПЕДИСТИТЕ ЩЕ НАМАЛЕЯТ, ХОРАТА С ПО-СЛАБИ ФИЗИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ БИХА ПРЕДПОЧЕЛИ КОЛЕЛОТО ПРЕД АВТОМОБИЛА И ЗА ПО-ГОЛЕМИ РАЗСТОЯНИЯ,СЪОТВЕТНОЩЕ ИМА ПОЛЗА И ЗА ЕКОЛОГИЯТА В СОФИЯ , АВТОМОБИЛНИЯТ ТРАФИК ЩЕ СЕ ОБЛЕКЧИ,ПРОБЛЕМА С ПАРКОМЕСТАТА СЪЩО ........... СРЕДСТВАТА ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА ТАЗИ ИДЕЯ СА МИНИМАЛНИ- ПОЛЗИТЕ ЗА ХОРАТА ЩЕ СА ГОЛЕМИ!!! НЕОБХОДИМО Е САМО...... ЩИПКА МИСЪЛ ПЛЮС МИНИМАЛНО УСИЛИЕ!!!!!!!

У нас както винаги "След дъжд качулка"

колко сте смешни,не разбрахте ли че във тази държава няма и няма да има оправия........

в българия някои трябва да умре,за да се направи елементарното след това. конкретня контролен орган осаществявал контрола варху безопасноста на строителните работи трябва да баде съден. публична таина е,че у нас държавата я няма, а всеки малоумник с много пари/инвеститор/ може да тероризира хората, защото храни корумпираната политическа класа. не сам вярвал,че има по-голямо зло от тодор живков, но съм се лъгал.

тия на снимката като в сцена от Криминале

не е изказала лични съболезнования, близка съм на горките родители и само си прави реклама по телевизията

Вероятно ще нарисуват алейките с боя по вече съществуващите тротоари, и ще заявят че са направили велоалеи. Все пак това са 7 милиона за едно нарисуване по тротоарите кой не би го направил :)

Подкрепям те в това, което казваш. Аз също карам интензивно велосипед вече 8 години и з София. При това смея да твърдя , че съм добър шофьор. И винаги изхождам от позицията на автомобилите и съобразявайки се с тях гледам да не преча и да не създавам ситуации. Бог да прости това момиче, но от това, което чета ми се струва, че е проявила с"амонадеяност" (считайки, че е е в правото си, изхождайки от манталитета в ападноевропей-ските държави, където автомобилите пазят пешеходците и велопедистите). Това момче с камиона е проявило непрофесионално поведение. Маневрирайки на това място н пъпа на София, очите му е трябвалода бъдат на четири. Но това поведение са възпитава и то трябва да започне още при курсовете за водач. В тази връзка "компетентните" бълг. органи трябва да въведат поправки в закона за движението по пътищата и в материла на курсовете за обучение на водачи. В тази трагедия не става въпрос толкова за правилници, а за манталритет на участниците в движението. И в този смисъл водачът на товарното возило не трябва да бъде извиняван (поне морално).

Седем километра алеи? Да се смееш ли, да плачеш ли... Всъщност, след поредната случка от вчера очевидно не е смешно.

Седем километра МРЕЖА от алеи. Както казват американците уау...

Г-жа Фандъкова сериозно се заема с нещата,но понякога късно.Да обърне внимание на общинските администрации в София и да направи независимо звено за контрол по сигнали на гражданите.Общинските структури в областта на строителството и архитектурата са деградирали личности,които нехаят за проблемите ни и по никакъв обикновен начин не ни съдействат.След като се инвестира само в големи проекти на София е безмислено да плащаме тези големи данъци,след като дори не ползваме метро и улица "Витошка".И ние от ж.к-тата бихме могли да имаме съдействие за нашите малки проблеми като "градинки с малка чешмичка и пейки",водопроводи,канализации и тротоари,без да ги правим с наши измъчени заплати и после да ги "подаряваме" на "бедната община",на която не и пука за нас.

ама че правопис :)))

До Бойко и кметицата - Ако искате да сте по различни от предишните управляващи на София спрете да издавате разрешителни за строеж върху съществуващи улици, тротоари и зелени площи . Одобрявайте транспортни проекти за града / за метро, околовръстен път, магистрални улици и събирателни улици / само ако в тях са предвидени алеи за велосипедисти, за пешеходци, зелени площи за разходка на деца, възрастни и кучета, В проектите за метрото и околовръстния път , които сега се изпълняват не са предвидени такива алеи и площи. Ако искате да сте по-различни от предишните управляващи на страната спрете да издавате разрешителни за строеж на битаци, сервизи, заведения , автокъщи и всякакви други търговски обекти които са в сервитута на пътното платно или граничат с него на пътища от I, II, III клас и автомагистрали и се обслужват от тези пътища. Сега по всички главни пътища и автомагистрали са нацвъкани хиляди обекти, които създават ограничения на пътуващите по тях. На базата на тези ограничения държавата прави узаконен рекет с наказания и глоби на шофьорите нарушили тези ограничения. Спрете да създавате ограничения чрез тъпите си проекти и разрешителни за тях!

Много Добър коментар!!! В Гърция за двеста километра по магистралата не видях една бензиностанция. (в БГ не мога да говоря за 200 км защото ние толкова дълга магистрала нямаме).

На снимката са като кадър от американски екшън :)))

кметицата е очевидно тапа кокошка това се виждаше от самото начало ,време е боико да и поиска оставката защото амбициозните глупаци са много опасни .имаше една людмила живкова и навремето си изключвах телевизора като се опитваше да ми говори за култура сега го изключвам като слушам фандакова да ми говори за проблемите на софия и как ще ги реши .

Господа управляващи! Има една много хубава българска поговорка: След дъжд, качулка! Засрамете се!

Това което се вижда всеки ден по пътищата е високата скорост с която се движат тежкотоварни камиони , тирове и автобуси. По пътя София-Владая-Перник камионите участващи в изгражданито на АМ "Люлин" летят с невероятно високи скорости. циментовозите на "Титан" и "Холцим" правят същото. В задната част на тези от "Холцим" има надпис "Бързо карам , рязко спирам". Мисля че не е допустимо останалите участници в движението да изпитваме страх или ставаме жертви на безрасъдни шофьори. Добре е да се въведат ограничения за скоростта с която могат да се движат тежкотоварни коли и автобуси с пътници в извън населените места.

А някои няма ли да понесе отговорността, или само шофъора ще го отнесе?

Сега дали Дянков ще се престраши да се качи на колелото, нали призоваваше на работа на се ходи с колело.

Трагедиите винаги водят до безсмислени проверки.

БОГ да пази правителството на Република България, бъдете живи и здрави.

Бог да ни пази и нас!

От кого да ги пази, от народната любов ли, защото те не я заслужават! Колкото до отечеството, то горкото ще загине под вещото ръководство на омразното правителство!

В "Южния парк" започна строеж на увеселителни съоръжения. Строежът се оказа незаконен и спря. Но оградите си стоят и ограничават видимостта на пешаходната пътека.

Ако велоалеите са ви, като тези на Бойко, нарисувани на Скобелев и Патриярха - благодаря! Пак ще похарчите парите на данъкоплатците и ще отчетете дейност. Хубави велоалеи има във Варна, но и те са малко далеч от алеите в Холандия, Дания и др.

Хахах тези "велоалеи" бяха свръхсюрреалистични!!

Имаме велоалеи и карайки велосипеди наблюдаваме как се изсипват фекалиите на туристите направо в морето. Гледката и преживяването е неотразимо. Дори и гастролиращите Софийски тележизии не можаха да го отразят в пълния му бласък.

както винаги след дужд в качулка типично по булгарски

фандакова да задалжи всички кметове да организират работници и да сният тротоарите за децки колички и инвалидни .както е в европа. и колите и jиповете да са на шосето а не на тротоарите .кола на тротоара глоба 100 лв моментално. много сте тапи в общините бе кметове..ама ядете като нерези и пиете човешка крав.

С проверки няма да върнете жената. След дъжд качулка.

Коментари - Трагедия доведе до проверки на строежите в София | Днес.dir.bg

Трагедия доведе до проверки на строежите в София

Всички строителни обекти в София ще бъдат проверени до месец дали са изпълнили своите проекти за организация и безопасност на движението.

Обратно в новината

Коментари - Трагедия доведе до проверки на строежите в София | Днес.dir.bg

Коментари

Отговорник за организацията и безопасността на движението в Столицата са СО и КАТ.И какво можем да очакваме от една учителка по не знам какво и един зам. началник на КАТ, който не познава улиците на града?!Това си е наука госпожо кмет, а София не е Хасково господин зам. началник!

учителка по начална педагогика - на деца от детската градина или 1-3 клас. Прави, каквото и каже Бойко, не я съдете нея. По безличен кмет не е имало.

Не!!! Виновни са тези, които я избраха. А за зам. началника на КАТ е виновен Миков, които го доведе от Хасково и Цецко, който го държи въпреки, че човечецът разбира само от кауни.

Този надлез - 500 метра го правят 2 години и като стигнаха края началото не се личи че е правено. Стига сте се хвалили защото софиянци имат очи а те никак не са малко. Явно го правите за подръжка на лицемерието ви от другите градове защото те продължават сляпо да ви вярват на лъжите защото немогат да видят с очите си

Да проверят как се прави ремонта на бул. Брюксел. Минаваш отдолу и ти падат камъни по главата. Обезопасяване няма.

Нашите строители имат навика да разполагат с тротоара, пътното платно и въобще цялата им нужна площ, без да се съобразяват, че пречат на движението. Е време им е този техен навик да се промени. За съжаление това става само със санкции. А ние, гражданите трябва да сигнализираме на кметството за разпасали се строители. Например когато свързваха подлеза на Орлов Мост със спирка "Софийски Университет" на метрото, решиха, че ще им е по-удобно да затворят целият подлез, а пешеходците отгоре да прелитат ако искат над булевард "Руски". Там пресичат хиляди хора постоянно. Познайте колко обаждания имаше по въпроса в общината! САМО ЕДНО!!! и то на третият ден. На четвъртият ден, се оказа, че може строителя да си посвие перките и да пусне подлеза за пешеходците. Странното е, че от хилядите прескачащи между колите пешеходци, само един си е направил труда да вдигне телефона и да загуби не повече от 10 минути за да поиска намесата на общината.

Таван на цените на таксиметровите услуги. Най- после разгеле. Много непочтенни таксиджии трябвае да са озаптени. Ако не искат да се откажат. Но не може от летището до Младост да ти иска 40 лева като вижда че си на зор.

7 км "велоалея" начертана с боички по тротоара не се брои. Я елате в Бургас да видите на какво хората казват велоалея - отделена от тротоара, асфалтирана и чак тогава с боички. Вярно е, имаме си не 7, а някъде към 5 км, но си е както трябва. Скоро ще имаме и още и все повече хора тук предпочитат вече велосипед пред автомобил. Защото има начин да стигнат където искат по велоалеята,а не по улицата и не по тротоарите.

С риск да бъда оплют от всички софиянци (аз самият съм такъв), но във всички градове, освен София (тук включвам и най-малките), проектите се изпълняват доста по-добре, всичко изглежда доста по-уредено и е крайно време някой да осъзнае, че в София се намира 1/3 от населението на българия и 1/3 от парите за всичко (тук включвам чистота, ремонти и т.н.) трябва да се отделят там, където са и хората, чиито данъци са събрани именно за целта. Това с велосипедната алея в Бургас е истина и е един чудесен пример как се прави, а не просто се твърди, че се прави. Трябва ли за всеки проблем за загине по 1 човек за да се вдигне шум??

Сега пък строежите?! Как при ПТП с камион на улицата решихте да се проверяват строежите в София?? Пореден пример за новата ни полицейска държава! Или пък строителната гилдия ви се струва че не ви "снася" достатъчно парички ли?! Смях и плач ...

Брей, нищо като не се прави - мрън-мрън-мрън, че не се прави. Като започне да се прави - мрън,мрън, мрън.... Нямате насищане и нищо не може да ви угоди. Стойте си в мръсните дупки и не се показвайте от тях. Нормалните хора искат да се прави нещо, и да се говори за това, не да се прави тайно. На мен ми писна от тайни неща, писна ми от подминаване на проблемите - с ГЕРБ съм - вижда се, че правят нещо. Нека не забравяме, че животът ни не може да се подобти за 2 години, особено с мисленето на подобни кретени като този тук

Бог да прости момичето. Жалко за това младо създание. Загледайте се за малко в шофьорите, които карат големите камиони. Много от тях са млади момчета без много опит и карат като господари на пътя. За съжаление и по възрастните го правят. Показват на софиянци къде им е мястото , избиват комплекси.

Велосипедистите трябва да имат пълно предимство пред всички превозни средства.

У нас както винаги "След дъжд качулка" Нито на велосипедистите им е мястото на тротоарите, нито пък камионите и колите спазват правилата за движение! Тъкмо поразкараха малко колите от тротоарите/ за да сложат масички на кафенетата, сега ще трябва да се пазиме от колоездачите. Вече няколко пъти ме връхлитат скоростни колоездачи и се чудя на къде да вървя! А пешеходците къде да се движиме? И няма ли да има ограничения в скороста за колоездачите! Тротоарите са за хора, като искате градете велоалеи, но не по тротоарите!!!

Подкрепям Ви!!!! На Орлов мост велоалеята е маркирана точно там,къдетопреди време направиха наклон на тротоара за улеснение на ИВАЛИДИТЕ.

ГОСПОЖО ФАНДЪКОВА, ПРИКАЧЕТЕ НА ВСЯКО ВЛАКЧЕ ОТ МЕТРОТО ПО ЕДИН ВАГОН САМО ЗА ВЕЛОСИПЕДИ. АЗ С УДОВОЛСТВИЕ БИХ СИ ПЛАТИЛ ПО-СКЪПО БИЛЕТЧЕ ЗА ДА ПОЛЗВАМ ТОЗИ ВЕЛОСИПЕДЕН ВАГОН. ТАКА ХЕМ ЩЕ ИМА ПОВЕЧЕ ПАРИ ЗА ОБЩИНАТА,ХЕМ МНОГО КОЛОЕЗДАЧИ ЩЕ ИЗБЕГНАТ ОПАСНИ ПЪТНИ УЧАСТЪЦИ В СОФИЯ. ЩИПКА МИСЪЛ Е ДОСТАТЪЧНА ЗА ДА ИМА НЕЗАБАВНО ПОВЕЧЕ СИГУРНОСТ ЗА ВЕЛОСИПЕДИСТИТЕ И ПОВЕЧЕ ПАРИ ЗА ОБЩИНАТА. МЕТРОТО Е НАЛИЦЕ, ДОСТАТЪЧНО КОЛОЕЗДАЧИ БИХА ПОЛЗВАЛИ НОВАТА УСЛУГА ЦЕЛОГОДИШНО, РИСКОВЕТЕ ЗА ВЕЛОСИПЕДИСТИТЕ ЩЕ НАМАЛЕЯТ, ХОРАТА С ПО-СЛАБИ ФИЗИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ БИХА ПРЕДПОЧЕЛИ КОЛЕЛОТО ПРЕД АВТОМОБИЛА И ЗА ПО-ГОЛЕМИ РАЗСТОЯНИЯ,СЪОТВЕТНОЩЕ ИМА ПОЛЗА И ЗА ЕКОЛОГИЯТА В СОФИЯ , АВТОМОБИЛНИЯТ ТРАФИК ЩЕ СЕ ОБЛЕКЧИ,ПРОБЛЕМА С ПАРКОМЕСТАТА СЪЩО ........... СРЕДСТВАТА ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА ТАЗИ ИДЕЯ СА МИНИМАЛНИ- ПОЛЗИТЕ ЗА ХОРАТА ЩЕ СА ГОЛЕМИ!!! НЕОБХОДИМО Е САМО...... ЩИПКА МИСЪЛ ПЛЮС МИНИМАЛНО УСИЛИЕ!!!!!!!

У нас както винаги "След дъжд качулка"

колко сте смешни,не разбрахте ли че във тази държава няма и няма да има оправия........

в българия някои трябва да умре,за да се направи елементарното след това. конкретня контролен орган осаществявал контрола варху безопасноста на строителните работи трябва да баде съден. публична таина е,че у нас държавата я няма, а всеки малоумник с много пари/инвеститор/ може да тероризира хората, защото храни корумпираната политическа класа. не сам вярвал,че има по-голямо зло от тодор живков, но съм се лъгал.

тия на снимката като в сцена от Криминале

не е изказала лични съболезнования, близка съм на горките родители и само си прави реклама по телевизията

Вероятно ще нарисуват алейките с боя по вече съществуващите тротоари, и ще заявят че са направили велоалеи. Все пак това са 7 милиона за едно нарисуване по тротоарите кой не би го направил :)

Подкрепям те в това, което казваш. Аз също карам интензивно велосипед вече 8 години и з София. При това смея да твърдя , че съм добър шофьор. И винаги изхождам от позицията на автомобилите и съобразявайки се с тях гледам да не преча и да не създавам ситуации. Бог да прости това момиче, но от това, което чета ми се струва, че е проявила с"амонадеяност" (считайки, че е е в правото си, изхождайки от манталитета в ападноевропей-ските държави, където автомобилите пазят пешеходците и велопедистите). Това момче с камиона е проявило непрофесионално поведение. Маневрирайки на това място н пъпа на София, очите му е трябвалода бъдат на четири. Но това поведение са възпитава и то трябва да започне още при курсовете за водач. В тази връзка "компетентните" бълг. органи трябва да въведат поправки в закона за движението по пътищата и в материла на курсовете за обучение на водачи. В тази трагедия не става въпрос толкова за правилници, а за манталритет на участниците в движението. И в този смисъл водачът на товарното возило не трябва да бъде извиняван (поне морално).

Седем километра алеи? Да се смееш ли, да плачеш ли... Всъщност, след поредната случка от вчера очевидно не е смешно.

Седем километра МРЕЖА от алеи. Както казват американците уау...

Г-жа Фандъкова сериозно се заема с нещата,но понякога късно.Да обърне внимание на общинските администрации в София и да направи независимо звено за контрол по сигнали на гражданите.Общинските структури в областта на строителството и архитектурата са деградирали личности,които нехаят за проблемите ни и по никакъв обикновен начин не ни съдействат.След като се инвестира само в големи проекти на София е безмислено да плащаме тези големи данъци,след като дори не ползваме метро и улица "Витошка".И ние от ж.к-тата бихме могли да имаме съдействие за нашите малки проблеми като "градинки с малка чешмичка и пейки",водопроводи,канализации и тротоари,без да ги правим с наши измъчени заплати и после да ги "подаряваме" на "бедната община",на която не и пука за нас.

ама че правопис :)))

До Бойко и кметицата - Ако искате да сте по различни от предишните управляващи на София спрете да издавате разрешителни за строеж върху съществуващи улици, тротоари и зелени площи . Одобрявайте транспортни проекти за града / за метро, околовръстен път, магистрални улици и събирателни улици / само ако в тях са предвидени алеи за велосипедисти, за пешеходци, зелени площи за разходка на деца, възрастни и кучета, В проектите за метрото и околовръстния път , които сега се изпълняват не са предвидени такива алеи и площи. Ако искате да сте по-различни от предишните управляващи на страната спрете да издавате разрешителни за строеж на битаци, сервизи, заведения , автокъщи и всякакви други търговски обекти които са в сервитута на пътното платно или граничат с него на пътища от I, II, III клас и автомагистрали и се обслужват от тези пътища. Сега по всички главни пътища и автомагистрали са нацвъкани хиляди обекти, които създават ограничения на пътуващите по тях. На базата на тези ограничения държавата прави узаконен рекет с наказания и глоби на шофьорите нарушили тези ограничения. Спрете да създавате ограничения чрез тъпите си проекти и разрешителни за тях!

Много Добър коментар!!! В Гърция за двеста километра по магистралата не видях една бензиностанция. (в БГ не мога да говоря за 200 км защото ние толкова дълга магистрала нямаме).

На снимката са като кадър от американски екшън :)))

кметицата е очевидно тапа кокошка това се виждаше от самото начало ,време е боико да и поиска оставката защото амбициозните глупаци са много опасни .имаше една людмила живкова и навремето си изключвах телевизора като се опитваше да ми говори за култура сега го изключвам като слушам фандакова да ми говори за проблемите на софия и как ще ги реши .

Господа управляващи! Има една много хубава българска поговорка: След дъжд, качулка! Засрамете се!

Това което се вижда всеки ден по пътищата е високата скорост с която се движат тежкотоварни камиони , тирове и автобуси. По пътя София-Владая-Перник камионите участващи в изгражданито на АМ "Люлин" летят с невероятно високи скорости. циментовозите на "Титан" и "Холцим" правят същото. В задната част на тези от "Холцим" има надпис "Бързо карам , рязко спирам". Мисля че не е допустимо останалите участници в движението да изпитваме страх или ставаме жертви на безрасъдни шофьори. Добре е да се въведат ограничения за скоростта с която могат да се движат тежкотоварни коли и автобуси с пътници в извън населените места.

А някои няма ли да понесе отговорността, или само шофъора ще го отнесе?

Сега дали Дянков ще се престраши да се качи на колелото, нали призоваваше на работа на се ходи с колело.

Трагедиите винаги водят до безсмислени проверки.

БОГ да пази правителството на Република България, бъдете живи и здрави.

Бог да ни пази и нас!

От кого да ги пази, от народната любов ли, защото те не я заслужават! Колкото до отечеството, то горкото ще загине под вещото ръководство на омразното правителство!

В "Южния парк" започна строеж на увеселителни съоръжения. Строежът се оказа незаконен и спря. Но оградите си стоят и ограничават видимостта на пешаходната пътека.

Ако велоалеите са ви, като тези на Бойко, нарисувани на Скобелев и Патриярха - благодаря! Пак ще похарчите парите на данъкоплатците и ще отчетете дейност. Хубави велоалеи има във Варна, но и те са малко далеч от алеите в Холандия, Дания и др.

Хахах тези "велоалеи" бяха свръхсюрреалистични!!

Имаме велоалеи и карайки велосипеди наблюдаваме как се изсипват фекалиите на туристите направо в морето. Гледката и преживяването е неотразимо. Дори и гастролиращите Софийски тележизии не можаха да го отразят в пълния му бласък.

както винаги след дужд в качулка типично по булгарски

фандакова да задалжи всички кметове да организират работници и да сният тротоарите за децки колички и инвалидни .както е в европа. и колите и jиповете да са на шосето а не на тротоарите .кола на тротоара глоба 100 лв моментално. много сте тапи в общините бе кметове..ама ядете като нерези и пиете човешка крав.

С проверки няма да върнете жената. След дъжд качулка.