Коментари - Строежът на метрото засега е в срок, но без пари от плана за възстановяване ще спре (снимки) | dnes.dir.bg
назад

Строежът на метрото засега е в срок, но без пари от плана за възстановяване ще спре (снимки)

След построяването на цялата линия се очаква подземната железница да заеме 50 процента от целия градския транспорт в София

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Строежът на метрото засега е в срок, но без пари от плана за възстановяване ще спре (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Спирането на метрото е един от многото саботажи на ОФ-то на Радев. Аре.

белчинския миндил вече не ползва градски транспорт и не знае че на спирките без навес колабират хора в жегите .

нали върнахте неговото лоби в енергетиката. пари от ЕС - през крив макарон.

Час по-скоро да продължи спряната кражба..

По-здрав за всички "софиянци" с тази песен на Хиподил https://youtu.be/NK-BWrlibfs Кърт Кобейн умря, сменете кмета или го оставете абсолютно същия. Припев : Спрете ни тока, не искаме вода! Искат да го духам да го духам под вода. Да, ама не мога - нямаме вода ! Искат да ме шибат да ме шибат през нощта. Да, ама на могат - духнах им свещта ! Хлябът ни е евтин, бензинът - без пари, подмивам се със сестра си веднъж на две - на три. Пътят е без дупки, без дупки съм и аз. Надявам се на шутки, които имат власт.

Киро ще намери от Харвард. Пак да гласувате за тия.

На Радев олигофренчетата. И Ленчето свирката.

Пак реве за пари тая боковска калинка…

НЕ се сетих, че Радев е вионвен за мърлявите ремонти на ГРОБ, лампите по 5 000 лева бройката и прочие. НА ГЕРБ само някой друг им е крив. Защо държавата плаща метрото на София?

Гласивайте си за боко и доганя, цел живот прости и бедни панлни маегинали ще си останете.

Тая горгона: Бойко крадеца и всички крали, като върнат парите те ще стигнат за метрото От където дошли, там трябва да се върнат!

Навреме върви отводняването на наводнените тунели ли?

Тази лелка е отвратителна. Само мучи , че нямало пари. Пари има за две столици да са чисти и без дупки, но са некадърни, алчни и абсолютни престъпници от герп. Ненормално раздута администрация, на която целта не е да е в полза на хората, а да имат електорат и да си крадат на воля.

не знам за колко ще стигнат Борисовите пари,дето ги бил откраднал, ама ако Простите Педали върнат откраднатото само за 6 месеца, ще могат да се прокопаят тунели под цяла София за още 10 метрополитена

Е нали махнахме Бойко, щяхме да ставаме Швейцария на балканите с Киро и Кокоро, къпеме се в пари вече хахахахаха

ОСТАВКА на тази проста Кметица , вие я разкарвате като мечка ! Тази Кметица е ибрана от Циганите с пари на Тиквата и ГРОБ !

Бе не знам за срокове и как точно ги следят и определят тез срокове, но само искам да напомня, че строежа на софийското метро е почнал 1967г. т.е. преди 55г и имаме 50км метро! което ше каже, че се пада по-малко от километър на година! :)

Абе Фандъкова, то метрото хубаво, но погледни малко и над земята. София прилича на свинарник. Разбити улици по всички квартали, липсващи или разбити тротоари, унищожение на зелени площи, прашни улици...

Данче, като беше в квартала на "инспекция" погледна ли безобразията по ремонта на 177 ДГ "Лютиче"?

Спрете да паркирате таралясници по тротоарите и тревните площи ! И затова ли ви е виновна Фандъка ?! На вас все някой ви е виновен !

Единственото хубаво нещо на ЕС беше, че даваше някакви пари. В началото повече от колкото внасяхме (за сметка на други неща, които давахме ние разбира се). Сега вече явно пари от ЕС няма да видим. Ако ще стоим заради едните евроГЕЙски ценности вътре ... и да сме солидарни с англисаксонците нации ... не благодаря.

Поддръжката става все по-трудна и забавена. Неработещи ескалатори и асансьори се ремонтират по месец-месец и половина, течовете при дъжд се "лекуват" с кофи и парцали, а и чистотата вече е на по-ниско ниво.

_stankow

То и без това ще спре. Каквото е построено - построено. Както спря строителството на магистрали. Ами по-добре да си запазим мините от затваряне, предвидено срещу тези жълти стотинки. Защото там става въпрос за десетки милиарди, не за стотици милиони. Нали ги ручахме вече жабетата с малките реактори на Козлодуй ? Сега - пак ли ? Каквото сме построили - това е в следващите 10 г. Впрочем - хич не е малко !

_stankow

Още един повод разширението да спре и приходите да се насочат към поддръжка на вече построеното.

_stankow

Даваше. И четворно повече вземаше ... Къде се е видяло алчен и свидлив западняк да дава ? Ако не си го върне после в пъти ?

А защо по метростанциите не са предвидени тоалетни?

Защото проектантите, политиците и финансистите, свързани със строежа, не го ползват.

Защото ще го оцениш чак тогава, когато изпаднеш в нужда на 3 метра от метростанция и чак тогава разбереш, че без билетче няма как. Градският транспорт не е обществена тоалетна, още повече пък такава на 12 метра под земята. Строителството там е има няма 50-ина пъти по-скъпо от надземното. По-рационално е да има тоалетни в близост до метростанциите, което обаче съвсем логично би трябвало да е част от плана за осигуряване на тоалетни, а не от този за метрото.

АМА НА МЕН МИ СЕ ПРИХОДИ В ТОАЛЕТНАТА, ДОКАТО ПОЛЗВАХ МЕТРОТО. НЕ ОТВЪН. АЙДЕ, МЕН МЕ ОСТАВИ. ПРИХОДИ СЕ НА 12 ГОДИШНОТО МИ ДЕТЕ. СЛЯЗОХМЕ. ИЗЛЯЗОХМЕ ГОРЕ. ПОТЪРСИХМЕ ТОАЛЕТНА. НЯМАШЕ. ПОСЛЕ ПАК СИ ПЛАТИХМЕ БеЛЕТЧЕТАТА И СИ СТИГНАХМЕ ДОКАТО ТРЯБВАШЕ. ДЕТЕТО МИ СТИСКАШЕ. КАКТО ВЪВ ВСЯКА ДЪРЖАВНА СГРАДА ТРЯБВА ДА ИМА ДОСТЪПНА ЗА ГРАЖДАНИ ТОАЛЕТНА, ТАКА МИСЛЯ, И В МЕТРОТО.

Строят ли, строят... Нито съм се возил, никога някога ще се возя. Хубаво е да има де, трафика определено намалява така.

Планът за възстановяване е свързан с преодоляване последиците от Ковид пандемията. Защо се дават пари от него за метрото на София?

Г-н от провинцията, Ако ти се доходи до тоалетна докато ползваш метрото, тогава не ти трябва билетче, за да излезеш. Също така не ти трябва билетче и за входа в обществена сграда. "Държавна" не е точна дума, защото има много държавни сгради с ограничен достъп, т.е. не са обществени, и много частни, които са с обществен достъп, включително с тоалетна.

Това е план за социално-икономическо възстановяване, не за възстановяване на пораженията от вируса, т.е. който е загубил половин бъбрек или половин мозък, да му дадат нов. Не е това.

Столична, пуснете и един лъч под Ботевградско шосе, кв Левски е голям!

нaземно се движи трaмвай по соф. столич. бул. Ботевгр. шосе, от обръщалото край автогара Изток, вече ~35 год. : може и да е по-бавен, но е по-лек в сравнение с подземния електрич. градски влак , пардон - метрополитен, как реално си представяте метропoлитeна да е с достатъчно като бройка станции напълно достатъчни да превозят жители на квартaл дълъг ориентировъчно 1500 м и шиpок 1000 м ... живи + здрави

СПИРАЙ!

Метрополитен да си вземе заем и после с цената на билетчетата да си покрива заема!!! Все пак говорим за София града с най-високи доходи и най-много материал на едно място...

Сами си го направихте!