Стотици загинаха при влакова катастрофа в Индия, броят на жертвите ще се увеличава
Сблъскали са се два експреса, към момента мъртви са 233-ма, а ранените са над 900
Обратно в новинатаКоментари - Стотици загинаха при влакова катастрофа в Индия, броят на жертвите ще се увеличава | Днес.dir.bg
Коментари
Сиганите са най-многобройната сган и китайците са много назад от тях в класацията. Бритаският Радж формално е разделен първо на Индия и Пакистан, че сиганите мюсюлмани много скачат (както навсякъде, вкл. и турчеещите се такива на родна почва), а после от Пакистан се отцепва Бангладеш. Та, сиганите сумарно са тези в Индия, Пакистан, Бангладеш и Цейлон - пишманосаната напоследък Шри Ланка, т.е. общо много по-многобройни от всякакви жълтури и съответно там катастрофа с под хиляди жертви е просто някаква местна хроника.
Индия, Западен и Източен Пакистан са разделени по религиозен принцип от британците, ма тук Уикипедия лукави много, та те съветвам да вземеш други източници. Западен Пакистан е мюсулмански и говорят урду. А източен Пакистан говори на бенгали и има над 40 процента индуси. Официално в Индия смятат, че подобно разделение е направено умишлено, за да се посее конфликт между части от едно и също културно пространство. В същото време двете части на Пакистан се различават значително една от друга. На запад държавите се говори предимно на урду, а на изток - на бенгалски. Обаче тъпите англетери правят урду официален език и в двете части и е насилствено е въведен на изток. (Паралел с Македония и измисляния език или уСрайна и измисления език на уСраинците, създаден от един поляк?) Та и там хората се вдигат на бунт...но британците им казват, че всичко тр да се регулира политически и като се провеждат избори, спечелва партия, която иска щирока автономия за Бенгалия и войската влиза и почва кланета. Та Индия се застъпва за Бенгалия и отделя с нейна войска тазия област в държава
Бог да прости мъртвите Приветствам всеки, който не е бил в Индия, да я посети. Тъй като през моември се установихме за постоянно в ОАЕ, летяхме през зимата в Мумбай. Много противоречиви разкази съм слушал за Индия, но като идеш там и особено, ако имаш познат, да те развежда...ще си измените мнението за тази страна и хората в нея. Първо: те са много консервативни. Женят се веднъж завинаги и имат по едно дете най-често. В чисто селските региони раждат по повече от едно дете, за да има безплатна работна ръка. Второ: те са много спокойни и са готови да те слушат със часове. Трето: Не смеят да те пипнат, за да не ти нарушат приватната сфера. Да, там е мръсно, в смисъл пластмасови бутилки са по целия залив, но това не им пречи. Имат способността да се съсредоточават на важните неша, а не на хвърлените пластмасови бутилки. Над 70 процента от анелението са завършили колеж, а процентите, завършили колеж, които после отиват в университет, са 90%. Имат невероятна фарма индустрия. Програма и приоритет на държавата. Другото са университети за ай ти. Принципно още от училище имат задължително ай-ти-образование. Но са много нсико платени. В Мумбай редовно слушахме от персонала в хотела, че взимат добра заплата от 200 долара. В Хонг Конг съм бил последно 2013 и тогава взимаха по 1200 чисто камериерките в хотела. В Индия са всички много ниско платени, затова масово работят в САЩ в ай-ти сферата. Те издържат с една заплата за месец, семейството си година напред.
То, па само вие сте виждали Дубай. Да те светна, че арабите като цяло и ОАЕ в частност третира сиганите като втора ръка хора и сума пакистанци работят там в условията не на неофеодализъм, а на ново робство. Само в строителството в Дубай и в Абу Даби годишно загиват стотици такива "работници" и на арабелите не им пука. Пък в Доха и в Риад даже не ги броят. Неслучайно емирът на Оман преди време се изцепи в стил "такъв е животът", срещу критиките, по отношение на робските "условия на труд".
За сведение не живея в Дубай, а в емиртаство Аджман. Да, да ..да зная за условията и вида работата в арабския свят на такива хора, въпреки че май всички Боливудски артисти живеят в Дубай предимно. Тук, като си уреждаш виза, се взима недвижимостта и нейната стойност, та да влезеш в категория за виза десет или двайсет години. Боливудските артисти взимат апартаменти от 2 милиона дирхама нагоре.....Непрекъснато го съобшавата по дубайските новини)))))))) И аз познавам един мюсулмански индиец в СА, ай ти специалист. Живее с жена си там . Колега ми е от Сименс Австрия. Та всяко правило си има изключение.
заспалите влакове - дълго врерме монополисти в европа - изместват самолетния превоз :)
Е то на покрива на влака е имало поне 200 човека. Нормално е да има толкова жертви. Сигурно и домашни животни които са били във влака също са загинали!
Там хората са като хлебарки, никой не води отчетност на хлебарките, раждат се и умират на улицата и после ги хвърлят в реката. Спорно е дали да ги наричат хора, може би са разновидност на маймуните - някакъв нов вид.
Мисля, че пак тука някакви хора само показват колко нямат никакъв международен опит, а само си приказват ей така... Абе хора, вие изобщо в Дубай, САЩ или Лондон били ли сте?
Защо имат решетки на прозорците тези влакове. Приличат на кафези превозващи добитък.
Онази кафява гмеж има нужда от повече катастрофи и природни бедствия. Живота им е безсмислен, колкото повече умрат, толкова по добре, това се отнася и за индобългарите.
Дори в Индия имат експреснИ влакОВЕ ???? Дъно, Дъно, Дъно...
От години в дир точка ру не са добавяни толкова много новини в събота сутрин. Защо ли? Да не би евентуално спонсорите им от терористичната руска кочина да не искат да се говори за позора на руснаците?
Индийска работа. Влакът си има капацитет, ако го бяха спазвали, щяха да са загинали в пъти по малко
Tова е БРИКС на родните путиноиди
Защо вагоните им са със затворнически решетки?
добър въпрос. ето какво ти казва машината : "Решетките на прозорците на вагоните на влаковете в Индия са поставени за сигурността на пътниците. Те предотвратяват влизането на крадци и други нежелани гости във вагона, когато прозорците са отворени. Освен това, решетките предпазват пътниците от изпадане през прозорците по време на движение на влака. Това е обичайна практика в Индия, където влаковете са един от най-популярните начини за пътуване." - chatgpt
БРИКС
китай има железници, които в краварника и след сто години няма да имат. ако има краварник изобщо,че нещата са на към гражданска война
Най-голямата мрежа за железопътен транспорт е именно в америка. Най бързите влакове са в япония.
Най-голямата мрежа е в Индия. САЩ имат най-дългата железопътна линия, защото са огромна прерия.