Стотици камиони и автобуси ще блокират София и други градове на 17-и

Превозвачите се опасяват от масови фалити. В столицата ще е блокирано "Цариградско шосе"

Обратно в новината

Коментари - Стотици камиони и автобуси ще блокират София и други градове на 17-и | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

това може да се случи само в България!!! да стачкуваш, че някой иска работодателят ти да те брои за човек, и да ти плаща като на човек!! после из паркингите на европа гледат нормалните си колеги как отиват на хотел, вечерят си с консервите от вкъщи, и псуват

Дано българските превозвачи да фалират всичките.Заслужават си го защото са алчни,прости и нагли.

Тарикатлъците на собствениците на транспортни фирми вече не минават в Европа. Плащате малко на шофьорите и се държите като робовладелци. прекалихте и вече няма връщане назад. Сега същите тези шофьори ще ги лапнат като топъл хляб в западни фирми където ще получават в пъти повече като пари и човешко отношение. За пенсиите им да не говорим. Същото важи и за останалите работници в страната, които се стопяват всеки ден поради вашата лакомия. И не се оправдавайте с измислени причини за ниското заплащане като ниска производителност например, защото каквото е заплащането такава е производителността. Настъпиха други времена драги работодатели. Вече няма ограден концлагер и пазаът на труда е свободен. И колкото по-рано проумеят това работодателите, колкова по-рано ще оцелеят самите те. Робите вече са свободни!!!!

Май е време и ИТ специалистите да протестираме срещу тъпанарското отношение на властите и другите професии които си позволяват да блокират столицата. Предлагам да спрем интернет и комуникациите да видим как ще се чувстват :-)

Пробвайте, може да ви се получи:) Само дано да знаеш като виден ITспециалист, че не IT специалистите държат достъпа до интернет и комуникациите:)

Da falirat tia alchni svine,aide stiga selski lobita v taia strana !!!

Може да не съм много в час-карам моторетка,но не е нормално да протестираш срещу по висока заплата,ковандировъчни и почивка,като хората. Някакви пояснения?

Пояснения: Когато ЕС прие БГ, страните със свръхпродукция от централна Европа потриваха ръчички, че се отварят нови пазари за безвкусните им домати, краставици и тн. Политиците им потриваха ръце, че геополитически са отдалечили БГ от омразната им Русия. Крещяха непрестанно за непоклатимите ценности на ЕС "Свободно движение на хора, капитали, стоки и услуги". Потриваха ръчички как хиляди млади изучени на гърба на държавата специалисти ще се изнесат в централна Европа след завършване на образованието си и ще спомагат за тамошния БВП. Всичко това стана по план. Когато обаче евтините транспортни услуги от от БГ, Румъния итн започнаха да оставят без хляб техния транспортен сектор, се видяха в чудо...Нашенските превозвачи не протестират срещу по-високи заплати, те протестират защото ако предложените промени бъдат приети, те вече няма да са по-евтини от тамошните превозвачи и ще останат без поръчки и съответно без хляб. (максимално сбито и упростено пояснение).

За голямо съжаление в тези директиви и регламенти се включват знаещи и можещи експерти като предварително се набелязват целите, които се преследват. След това тези експерти започват сериозно да работят да подготвят данни и аргументи защо искат да се промени нещо и тогава никой не може да ги обори или по някакъв начин се съобразяват с изказаното различно становище. Като гледам нашия правителствен отбор калинка до калинка и тук тамунякое ченге. Те дори не могат да разберат докато се приемат нещата върху какво се работи. Как да ни защитят като не могат. Напълно вярвам на БСП ,че преди една година е започнала подготовката на този документ, а нашите са проспали времето ,когато може да се направи нещо. Жалко за простотията ,която струи от цялата ни администрация.

Ще фалира бизнеса на мутрите от ГРОБ - Тиквата, Московски и др. превозвачи затова е целият този шум. Провала на управлението на ГРОБАРИТЕ ни застига с пълна сила има ли сфера в която не са се издънили. Дирниците на Пеевски само са велики трият всички коментари против ГРОБАРИТЕ.

да фалират, просто няма да печелят толкова много и работниците ще имат повече пари, което значи по- голямо самочувствие и достойнство, ама друго си е да работиш със смачкани парцали на строга каишка, послушни, мрънкащи по форумите и дотам.

или изнесете административната столица някъде или закривайте голямото село, че и без тва си е закрито през ден през два зарад циркове.

Чак сега ли се сетихте? 10 години за загряване е много даже за "албански" реотан. Ако преди 10 години бяхте хванали манивелите и бяхте издухали "паркетния генерал", при всички случаи щяхте да сте по-добре защитени сега, дори и от чукундурите от БСП. Не че са ми любимци комунягите, обаче поне знаят, че бокс се играе с ръце и ръкавици, без удари с крак, а не като тая герберска сган от калинки, които играят каквото им кажат-например балет с кубинки, тенис на маса с мотика и прочие идиотии.

Българските мутрисмени много мразят всякакви регулации, закони, справедливо заплащане и прочие, но защо българските работници се явяват в защита на мутрисмените-изедници - не ми е ясно...

Първо щот са прости и второ щото такива ги търсят -незнаещи елементарен английски, неспособни да си сменят фирмата с нормална, кютащи за 1000 евро , с осигуровки на минималната бг заплата, прецакани, окрадени ...началниците, когато и да им свирнат и палят камиона.

Шоферите ще протестират срещу социялни придобивки! Маде ин БГ...

Западните политици се опитват да принудят комунистическите работодатели да осигурят на булгаристанските скотове прилични заплати, добри условия на труд и нормални пенсии. Сктовете изкарват камионите по улиците на София с лозунга ние изкаме да живеем мизерно понеже сме отрепки.

"... Блажени са верующите..." Всъщност , така наречените от теб " комунистически работодатели" , се ползват с ПРЕКИТЕ ПРОТЕКЦИИ на западните политици !

'Га Наш Баце са Цалуваше с мИкрончо и говореше "Парлеву Франсе" , тогизи не рИвахте ! На Ви сега да видите що е туй Европата , барабар с ЕвроГейското лицемерие ! Както винаги - за тях кинтите , а за нас- да духаме демократичния ... P.S. Аве Цацаров , КОГИ ще се самосезира Цацаратурата , щото едно детенце беше убито от баща си с моторна шейна ??? Или казваш - те законите за властта не важат ! Щотоимаше и един Лазар Влайков , който ОЩЕ си е общински съветник , въпреки , че УБИ с личния си патлак един кръчмар , а след това НАКИСНА за това пъклено деяние едно невръстно детенце от детската градина ...

36000годишно

колега, бруто! И ние които не сме в Обединеното кралство не сменяме маслото с олио:)))

Само да попитам с пенсионни осигуровки върху 650 лева,колко пенсия ще вземеш?

Чета коментарите на някои колеги и ми идва да си счупя телефона.Работя за англичанин и на такъв протест бих присъствал само ако е за увеличаване на заплатите и за по-добри условия на труд. Тези 100тина измекяри дето ще закарат камионите са срам за професията. Джими Хофа ще се обърне в гроба от срам, само да кажа колко ми е заплатата 36000паунда само че тук има синдикати и работодатели не могат много да се правят на Господ.

Браво. САмо така

Някой може ли да ми обясни с думи прости какъв е смисълът от тази блокада? Освен, че ще страдат обикновените хора друга полза няма.

Изглежда като мачкат българина,не се чувства зле,защитават винаги ,,палачите си,,ЕС искат достойни заплати и условия на труд,тия тъпаци протестират.

Блокадата е организирана от работодателите, а не от шофьорите. Промените, които този регламент налага подобряват условията на труд и заплащането на шофьорите, съответно - намаляват нормата на печалба на собствениците на транспортните фирми. От това се получава и този абсурден протест, който е възможно да се случи само и единствено в България. Основната причина за това е, че в България НЯМА синдикати. Не съществуват такива. Има някакви квази-синдикати, чието единствено занимание е да изнудват в определени ситуации властта, но само в името на собствените си интереси - разбирай подобряване на финансовото си състояние - и грам не им пука за интересите на работниците.

Пакета от мерки на ЕК е приет от спящите наши, родни евродепутати без протест, безропотно. Сега ще стачкуваме, защото на Сленцето му припари под задника. Всъщност, транспортните разходите за почивка на шофьорите възлизат на под 100 евро за самолетни билети. Друг е въпроса, докога управляващите ще спят, когато се договарят и гласуват подобни мерки ? Няма да споменавам за европейските програми за чист въздух, товарене на прицепите на тировете на вагони, практикувано в редица страни от ЕС. Няма защото ще прозвучи, като книгата „ Ян Бибиян на Луната“, а тези дето ни управляват са около нас ! Всъщност, протеста е "Рапорт даден, рапорт приет". Съвсем , като при доброто старо време на БКП членовете на Герб.

Като ги гледате тези мъртви души на снимката, от които нищо не зависи и които са обикновени подлоги на мутрата - изпълва ли Ви чувство за напредък ? Кой въобще може да си въобрази, че държава, в която на министерските постове се слагат такива зомбита ще има напредък ? Тотална сивота и посредственост ! Гарантирано от герП !

Тука много хора се изказват злобно и изключително некомпетентно! Мили Българи нека поне веднъж бъдем единни и да изневерим на присъщата ни злоба, дребнавост и завист! Нека се мобилизираме и защитим бранш чрез който много български семейства живеят достойно. Какво искат повечето тук? Да подарим прехраната на десетки хиляди българи просто ей така примерно на поляци, литовци и прочие народи, които са близко до държавите напиращи да въведат ограничения, и както констатира някой от коментиращите и беше прав само за това, че "пазара вакум не търпи", нашите братя бащи, синове и приятели ще работят за чужди фирми и ще бъдат унижавани и не добре платени, просто защото няма да имат кой знае какви алтернативи. Повярвайте ми познавам бизнеса от доста близо! Нека един път бъдем сплотен народ и ясно да покажем, че и ние можем да се защитим. Има с какво да покажем зъби на западняците. В Германия на всеки светофар има обява за шофьори ! Да не мислите че заплатите са много високи, дори нето са по ниски от това което плащат Българските превозвачи. Да плащат по големи данъци и осигуровки, но ако шофьора си плаща квартира и разни други неща, просто приключва със опцията спестяване и пращане на пари в БГ. Или алтернативата да идват тука със жените си, които в голям процент не могат да започнат друга работа освен най-ниско платената и неприятна, която немец не пипа! Това ли трябва да сме Българите на Запад? Защитете достойно трудещете се български шофьори и не гледайте толкова в печалбите на фирмите и кой на кого кум и сват. Важно е че огромна част от заработените пари отиват в български семейства, другото какво ви пука? Нима няма шуробаджанашки фирми които ограбват труда на хората във много други браншове? В транспорта обаче е различно, ако някой търговси субект не плаща остава много бързо без персонал! Повярвайте ми примери много! Подкрепете бранша и без друго западните администрации подлагат на нечовешки тормоз превозвачите с безумни глоби за абсолютни глупости. Нека бъдем единен народ поне веднъж!

A тия дето работим в центъра и треябвада минем със служебните си коли, ти ли ще ни платиш да го т.ра на майчицата ви шофьорска нагла...

Я кажи бе господинчо, преди на родните превозвачи да им стане напечено под гъз колко живота са съсипа ли с магнити ???Колко неизплатени командирован и има ?Солидарност с вас,НИКАКВА

Колега, осъзнай се малко, хората вече пътуват свободно, командировани служители има вече дори и от бг фирми , 3 седмици на работа - една почивка, изплащане на командировъчни, в нормалните фирми започват от 30 евро на ден стигат до 60, нощувки в мотел/хотел се поемат от работодателя, самолетни билети също, дрехи, обувки, екипировка ако се налага, айде стига, все пак живеем 21 век недей завръща стадото в средните векове.

Я сега да ти разкажа.Фирма Фанти Г имах един познат пратиха го юти не се прибра до декември.Жена му каза че няма зимни дрехи и умира от студ в Германия.Фирма Маг Дак първи курс за благото на фирмата после за жълти стотинки по мостове и митниците. Фирма Desy най магнити и раната фирма в Полша.Бачкате и живейте с илюзията че сте много добре.

Всъщност най - некомпетентно от всички си се изказал ти:) Но това твоето не е точно некомпетентност - ти си подлога на работодателите ти или самият си такъв. Опитваш се да манипулираш хората с такива долни и нагли лъжи. Щели да фалират, щели да отидат да работят за западни фирми....еми, да ще отидат, щом бг работодателите им не искат да им плащат достойно и не искат да подобрят условията им на труд, а искат да им работят като роби без почивка, без осигуровки, без командировъчни и т.н. Евтините ти номерца не минават пич! Има вече бг фирми , които си работят по новите правила и не плачат като твоите господари. Твоите началници имат един проблем....не могат да преглътнат, че ако досега са печелили по 10 000 от един курс, от сега ще печелят по 9500! Селски тарикат и сте и ти и те!

"западните администрации подлагат на нечовешки тормоз превозвачите с безумни глоби за абсолютни глупости" - подлагат ви на много точни и адекватни глоби за невероятните глупости, които правите по пътищата на Европа! Малко ви е! По-строго трябва да ви кълцат!

А на 16-ти ще ни блокира ЕС.

Тоя нагъл бесрамник, дето уби детето, вместо да си посипе главата с пепел и да се скрие вдън земя, пак се е изпружил за интервюта и снимки!

Преди време борисов с не ясно какви правомощия ходи в ирак да освобождава едни шофьори - обезглавиха ги! Сега да се готвят всички.

Голям сер ще падне! Блазе им на софиянци!

Да му §§§ майката ДА ФАЛИРАТ, нали това е целта в крайна сметка!!!! Шофьорчетата ще се преместят да бачкат в западни фирми ЗА МНОГО ПОВЕЧЕ ПАРИ, а не местните дерибеи да ХРАНТУТСТВАТ и крадат пари от ЕС!!

И кво излиза президента на Франция мисли за народа си а лицето Методиев мисли за мафията сиреч превозвачите . По виждането на лицето седмичната почивка от 45 часа трябвало да се кара в кабината на тира за да може превозвача да ходи на море и на други екстри, да не говорим за заплащането разлика от 1,50 до 8,50 евра на час и после що имало глад за шофьори.

Ти какви командировъчни получаваш, когато си извън България? Минимума е 27€, а максимума - 54€.

Как можаха да оставят министър този пияница дето детото си уби.И той нямаше доблеста да се оттегли, егати наглото същество. Млад мъж от министерската ли си заплата стой замък и живее като бей, докато народа мизерства.

прав сте по торбичките под очите ясно личи, че е привърженик на чашката

Ами, че нали сме в ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ! Какво се сополивят? Другата алтернатива е връщането на СИВ...

Подкрепям протеста, но не му е мястото в София, а в Париж.

Тираджиите да не спят в кабините и да ходят на ресторант да ядат, да не носят повече от две кутии цигари в камиона,даминават границите с рпочти празни резервоари и да плащат повече на проститутките.

Че нали средната заплата в БГ е била над 1 000 лева! Тези какво се стискат! Нали печелят по 9-10 000 на месец!!!

Хахахахаха! Евалларката, пич! Даваш им поредната идея! Браво за коментара! Посмях се от сърце! То, верно, само още това остана да поискат.

Няма смисъл от протести, а от адекватно заплащане на транспортните превози от страна на товародателите! Спедиторските(посредническите) фирми смъкват по около 30% от навлото, преди да стигне до превозвача. Има куриозни случаи, когато товар с обявено навло 2400€, преминало през българска спедиторска фирма, намалява на 1900€! При едно адекватно заплащане на превозите, ще има и високи доходи за шофьорите, както и възможности за обновяване на автопарка. Малкият и среден транспортен бизнес в България умишлено се унищожава чрез дъмпинг от страна на големи фирми-мастодонти, неизвестно как работещи със смешни и нереални цени, като например ПИМК и още много други, възникнали "от една почистена и излъскана ябълка", т.е. по мистериозен начин, но с всекиму известна политическа подкрепа.

A, Браво! Точно там е проблемът и са си прави франсетата! Ако в България дойдат талибани с камионитне си и возят на половин цена какво ще кажат нашите превозвачи...

Ами няма как да карат на половин цена, защото нулевата граница е някъде около 0.95€ на километър. Нашите превозвачи от малкия и среден клас, получават чрез спедиторските фирми около 1€ най-много(в много редки случаи!), без ДДС. Можеш сам да си отговориш как оцеляват.

Както е казал вожда Боко - Без протести и вълнения от страна на местното население

Браво на Брюксел.Така трябва на народните изедници, адмирации.А не само да карат тези балъци да работят за жълти стотинки.И да спят в кабините да им пазят товарите

Ти имаш ли си на представа, какви пари получават тези, дето ти наричаш балъци? Няма по-ниска заплата от 2500 лв, при това в България. Тези, дето въртят по Запада пък не падат под 2000-2500€

А ти имаш ли си представа какъв работен ден имат тия балъци 13 -15 часа .Я сега раздели парите на часовете.Супер платено нали

Кирчо, явно съвсем не си наясно по този въпрос, за работното време! Няма как да караш такива часове, щото ако те пипнат, ще ти ощавят кожето до кокал! Точно за това няма прошка! Не можеш да караш повече от 9 часа, със задължителна 45 минутна почивка! И всичкото това се следи с точност до секунда!! Някои шофьори манипулират датчици, но то си е за тяхна сметка и риск! Рискуват както страхотно големи глоби, така и здравето си! Ама, всяка коза за свой крак!

и това ти се вижда добра заплата???:))) 2500 лева! или 2000 евро?:)))за труд на тираджия това е подигравка пич!

И(скаш да кажеш, че 9-10-11 000 лева на месец са жълти стотинки?! Ай сектир!

Сигурно работят на Луната за 10000 11000 лв.Незнам за такива заплати.Най щастливи са жените им.Поемат камара у..е ;)

Кириле, ти си абсолютен профан по темата! Някаква политическа поръчка ли изпълняваш? 10-11000 лева, това са около 6000€! Някои шофьори, управляващи специални тежки влекачи, получават точно такива заплати в Германия, например. Ако си мераклия, вземи съответната категория и - напред, светът е твой! Или пък иди в Канада, да караш по заледените реки и езера!

Да ама не! Освен 9 часа право на шофиране има и 3 пъти в седмицата до 15 часа работно време или време на изчакване(на разположение) Айде не се изказвайте некомпетентно моля!

Ей тия "гадове" пак МУ "клатят" европреЦедателството,пък и държавата дори...Не ги е срам!!! А пък лекари замерят с яйца калинките МУ,щото видиш ли не ИСКАТ ДА СИ ПЛАЩАТ ЗА ДА ХОДЯТ НА РАБОТА,заплата и без това не им се полага...Не случи на матриял СВЕТИНЯ МУ и това си е!

Ния вечи нъли сме откъмто Расия там да ходят да карат камионити

Разкрихана чи сме троянскиот кон на блядовете и веки ши е така

Според действащото законодателство на Република България , при протест е забранено използването на превозни средства и блокирането на пътни артерии . Глобата е 3000 лева и прекратяване на лиценза за превоз . Тия нашите чорбаджии като имат проблем с Брюксел , да ходят да блокирват брюкселските улици ! И ние не сме доволни от техните заплати които ни плащат , и затова бягаме в чужбина ! Ай сиктир , бе !!! Като не ви отърва - удряйте кепенците ! Все ще се намерят оправни хора да го въртят този бизнес , а не като вас назначени бизнесмени от Партията Майка и Държавна сигурност !

Това е от малкото случай в които държавата и президента защитават българските интереси.

Ти малоумен ли си? Защитават интересите единствено на собствениците на превозвачески фирми!

Решението е взето още преди около половин година така че от протести файда йок! Нека Боко да обясни кой представляваше станата ни когато се е обсъждала тази договореност и дали е изразил каквото и да било мниние по въпросът!!! Защото нашите избранници като идат в Еуропата мълчът като риби наместо да защитават интерисите ни а посли тук ни засипват с алабализми!

Мозъка ми е достатъчно промит. Така искат великите "бизнесмени", които крадат труда на работещите с ТИРовете им /заплати,командировъчни,осигуровки/. Собствениците не са способни на честен бизнес

Защо протестират в България, а не затворят някой улици в Берлин или Париж. Нали искат да притиснат местните правителства. То инъче срещу цените на горивата да затваряме мандрите!

Законите и правилата в Европа са написани така,че да ни поставят в ролята на консуматор,който нищо не произвежда и обслужващ персонал.Политическата клика в България е заета да си пълни джобовете и да се стреми това да продължава колкото се може по-дълго.Те не се интересуват какво става с обикновеният данъкопатец. Съдбата на давещите се е в ръцете на давещите се.Не смятайте,че някой ще ви помогне.Помогнете си сами!

Абе тоя от снимката дето уби детето не трябва ли вече да търка наровете в централния? Представете си какви са безкрупулни политиците ни, убиваш си детето, а дори и оставката не си даваш за да не ти падне имунитета! Властта на първо място!

Те западняците да не пасат трева. В България се напълни с отворковци дето пращат камиони с шофьори на запад и подбиват цените. За всички регламента е един ама само нашите реват защото искат на чужда територия да цакат местните.

Тия национални предатели от ГЕРБ , начело с премиера Борисов и оня мургавия министър, неуловим от закона убиец на дете, Московски , незабавно да си подават оставките и да се омитат!Галели го по главата?Каква шутовщина!

Тоя протест е инсценировка на големите лапачи в международния транспорт , както беше инсценировка протеста на 50 таксита на Орлов мост през 2016 година ! И тогава, и сега , не протестират самите водачи , а разни "бизнесмени" , които пият кръвчицата на обикновените шофьори !

Защо някои канцеларски плъхове от Брюксел ще ми определят къде да спя на 45 часовата почивка? Решил съм, че може да живея два или три месеца в камиона и никой няма право да определя начина ми на живот. Като отида на хотел, в който ме настанят в една стая с двама или трима пияндета които да ми хъркат и пърдят, да не би по - добре да си отпочина? Ама така е решил Ханс швабата, френското и белгийското джендърче. Сега искат на три седмици да се прибирам в България. Утре ще ми искат бележка от някоя кака, че съм я оправил и не съм бил самотен Боклуци.

Защо пък аз трябва да те търпя теб да ми затваряш улици и булеварди. А дано ви го начукат отзад щото с тоя дъмпинг на европеиците им е писнало

Ще търпиш, защото като дойдеш да ми се озъбиш пред камиона, ще ти избия всички зъби и ще ти навра щангата в ауспуха. Докато те свестяват в някое болнично заведение, през това време ще чук ам жена т

Като си член на ЕС ще спазваш неговите правила. То е за твое добро.Като не искаш правила върви в евразийската кочина и карай пиян,спи на палатка и пий боярищник.

В Европа има правила и никой не те пита дали искаш или не. Като не щеш си стой в кочинката и без това и не се къпеш.

Ти искаш да си спиш "у камиона" щото и без това не се къпеш, работиш за колкото ти подхвърлят, смърдиш на пор, подправяш данните на камиона и искаш да живееш 3 месеца "у кабината" и да ядеш русенско варено! Яж бе, смърди бе...но не всички са свине като теб. Гледам, че си и много ербап нещо...а? Айде ела с щангата да ми разбиеш зъбите!:) Две години само супа ще ядеш...през сламка. А жена ти и без това докато си на курс всички тъпанари дето нямат пари я "обработват":)))

Нищо против шоферите, но защо на Цариградско? Достатъчно е да спрат трафика по АМ Тракия, по пътя Русе-Бяла и Кресненското дефиле. За няколко часа, примерно 5ч. Цял ЕС ще разбере.

Министърът на транспорта колко индивидуални срещи и телеконференции проведе със свои колеги, за да установи кой ще подкрепи България? Не става само с бибитки на камиони, трябва и лобистика. Защото в Брюксел само с лобиране се прокарва едно решение и хич не им дреме, че в София един ден били блокирани всички пътища и въздуха отровен от камиони. Ако няма кой да проведе правилните разговори на съответите езици, значи не е за институциите, да ходи да си кара камиони.

Другари камионджии, нали вие искахте тази демокрация на свободния дух защото мръсния комунизъм беше много лош. Защо сега не сте доволни, нали доведохте и царчето, той не се ли грижи за вас. ..... И най накрая малко истина. Ходете блокирайте шанзелизе в Париж на другарят Макрон дето предлага тези ограничения за дебилите от Източна Европа за да не му бъркат в печалбите другари дебили.

Ние и пари изкарваме и свят видяхме и деца отпо някоя гледахме, които не сме ги лишили от нищо , и жилища купихме. Но такива нещастници като теб ще си останат с носталгията по комуниозма. Беден си се родил и беден ще си отидеш от този свят, разочарован и прецакан.

А, питаха ли шофьорите, дали не искат да шофират по 8 часа, от понеделник до петък, дали не искат да се прибират в българия на всеки три седмици, с пари осигурени от работодателя, дали не искат повече от 1000 евро заплата, командировъчни и всичко останало, осигурено от работодателя. Кой всъщност протестира - работниците в транспортните фирми или работодателите и техните лобита в парламента?

След дъжд качулка. Трябваше когато Макрон беше на посещение, тогава трябваше. Сега западняците даже няма да разберат за протеста. И защо София - блокирайте моста Видин, блокирайте Свиленград, Кулата, Калотина. София какво е виновна ? Борисов ще се изплаши и ще притисне Макрон ? Колко трябва да не разбираш как работи ЕС, за да си мислиш такова нещо !!