Стартираха процедурите за закупуване на нови влакове и локомотиви
Министерство на транспорта планира покупка на 7 двуетажни мотриси, 35 едноетажни мотриси, 20 пуш-пул влака и 18 маневрени локомотиви
Обратно в новинатаКоментари - Стартираха процедурите за закупуване на нови влакове и локомотиви | Днес.dir.bg
Коментари
БДЖ - Безобразно Допотопна Железница!
такваз - онакава: факт е че човек може да стане отот седящото си неавтобусно място и да се разходи - а в рейса де го това - няма го; жп тр-рта е с социална функция: да е достъпен за какво да е (не)богато население, тъжно че стойността им на новите влакчета ще се изплаща десетилетие поне, живи & здрави
В Дряново има завод за вагони. Влизал съм да разгледам преди доста години, имаше модел на вагони много хубави, без купета. Обаче не съм виждал такива по нашите линии.? Какво с тава сега с този завод, има ли го още? Кой е собственик на терена?
между дряновски завод ,,Динамика" 00Д за металообработващи инструменти и екипировка & жп спирка Дряново: https://vz-intercom.com/contacts/ : жични (не gsм) телефонни им служ. номера: 00359 676 72474; 00359 676 72412, 00359 676 72011, имейл office@vz-intercom.com, местоположение https://ibb.co/NKDLYSg , ползвана е екранна гугл. снимка, живи & здрави
Добре ще направите,да има по какво Мангалите да хвърлят камъни...или каквото там намерят.
От време на време излизат такива положителни новини. След като от 2006 не съм се качвал на влак в България, мислех преди време да пробвам как е с едно пътуване до Бургас. Ама след като една приятелка миналото лято пътува и разказа как в жегата пак не се отваряли прозорци и нямало климатик , се отказах. Монополът на БДЖ свършва тая година, да видим какво ще стане.
Да вземат да оправят малко тея товарни влакове, че да се намалят тировете по пътищата...
тия влакове ще са с оригиналната си боя точно до първия ден след доставката им, когато ще бъдат осрани от селянчетата със спрейчетата, на които трябва спрейчетата да им бъдат навряни отзад и да бъдат накарани са пребоядисват вагони про боно със спрейчетата в задника!
колко Сименса изпонарязахте и бракувахте, но старите допотопни електрички още ги търкаляте! На гарата във Видин 5 вагона стоят и от нямане какво да правят, цял ден само ги рекомпозидат от единия на другия коловоз, първите 2 отпред, после задните 3 отпред и обратно... После тоя влак някакви си мижави 200км до София ги изминава за 5 часа, братче! Хората за това време до другия край на Европа и света стигат, тия се лашкат 5 часа! И после се чудят що никой ги не ползва и що все са фалирали... милите!
Ако от София до Бургас се стига за 2-3 часа, за какво са ти спални вагони?
Сега циганите ще могат да опикаят, осерат и вмиришат новите влакове. А когато не ги осират, се опитват да убият "железния кон" с камъни.
Да има на новия локомотив на покрива картечно гнездо като от ислямска държава, и снайперист отзад да довършва замерящите с камъни.
За чии ми е трен, в който не се пуши?
Фалшифицирани избори. Няма политическо мнозинство Няма правителство. Кой управлява окупирана България ? Кой взима решения ? И кой ще виси на бесилото ?
В Холандия е два пъти по-бързо с влак. Влакчетата не са стрела, но постигат 150 км/ч, гарите са невероятни.... Тук се наляха десетки милиона за Централна гара, която продължава да изглежда ужасно и да мирише на урина в подлезите.... Сигурно трябва стъпка по стъпка, но може да се учим от Холандицте....а сигурно и от австрийците...... да си купим И ПОДДЪРЖАМЕ хубави влакчета, да си оправим гарите и инфраструктурата...... Не е толкова до пари, но явно трябва да се родят нови хора...
Прав си за човешкия фактор, но опира и до парите. Железницата е баснословно скъпо нещо.
Прав си, тая смрад на пикня не ще инвестиции, а почистваве. За целта има машини, препарати!!! И тия дето пикаят е крайно време да бъдат забелязани от полицаите, покрай които свободно и необезпокоявано си спят клошари и наркомани. Кой от тях ще извади пари за тоалетна? Пък и безплатна да е няма да се помръдтат до нея, все им е тая.
Много см доволен от БДЖ. Не бях пътувал с влак може би няколко години, но последните 5-6 месеца ми се наложиха няколко пътувания. Съотношението цена/комфорт/разстояние е в пъти по-ползотворно както от автобуси така и от личен автомобил. С БДЖ, без карта за намаление минавам повече от 10 километра с 1 лев. Не ме засичат селяци, които не могат да карат, не плащам Гражданска отговорност, прегледи, данъци, гуми, накладки и всички главоболия, които създава личния автомобил Много селяци си повярваха с колите на лизинг, но скоро ще ги връщат обратни откъдето са ги взели с все лихвите - вече няма кинти в скъсаните дожобове ! БДЖ - превоза на народа, единствения недостатък е, че е малко по-бавно, но какво от това ? Тамън повод да си намериш приказка с някой във влака.
Ако не беше толкова гнусно, то можеше и да се съглася. Чисти се отгоре, отгоре. Ако БДЖ се интересува то да потърси за съвет българите от Лондон, работещи в метрото. Има наши на различни позиции. Нека питат.