Станишев към Удо Булман: Постигането на по-добри условия за работниците не бива да води до срив на транспортния бранш

Лидерът на ПЕС представи позицията на българските превозвачи и на БСП по транспортния пакет на председателя на Групата на социалистите в ЕП

Обратно в новината

Коментари - Станишев към Удо Булман: Постигането на по-добри условия за работниците не бива да води до срив на транспортния бранш | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Транспорта в България е в ръцете на мафията , българските политици защитават собствените си интереси, 5 % са дребни превозвачи останалото е пране на пари , на много пари ,за тъй наречената бедна България не е нормално да има толкова камиони

Интересно след като въведат новото поколение камиони които са автономи и с дистанционно управление и тогава въобще няма да се плащат командировки какво ще правят милите ни превозвачи защото тези камиони няма да им са по джоба , а техните роби няма да могат да ги карат защото се изискват освен шофьорски умения и много друго умения които те никога няма да имат.А тези камиони тръгват от догодина по пътищата !

Илиянке ле.

Абе палячовци а какво да кажеме ние които взимахме по 3 500€ заплата и заради вас които сте ощетени и сега взимаме 2 000€ и трябва да си търсиме друга работа в друг сектор заради вас от источна европа ТРАНСПОРТНИЯ БРАНШ е една катастрофа ,ЗАЩИТАВАТЕ СОБСТВЕНИТЕ СИ ИНВЕСТЦИИ

Некадърните политици го позлатяват и ги изпращат в Брюксел, за да не пречат на съответната партия, която ги е изпратила. Недолюбвани Сергейчо, ти си вреден за страната и за БСП! Оттегли се и се скрии в миша дупка, за да не стане това принудително!

ко? българските шофери: преуморени и надрусани. хората им викат - опасни сте, роби сте. тез скачат в защита на робовладелеца си. щело да стане сриф, да фалира плантациата и свободомисдлещите искали да ги убиат.

голям си скот :) опасна е майка ти дето снася такива комунделски хлебарки кат теб, ма :)

до кога ще ни натрапвате този джендер,който няма един ден трудов стаж ?

Съселите и ПЕС-овете нямат спирачки!

А защо постигането на по-добри условия за работниците ще доведе до срив на транспортния бранш?Дали не е защото бай Ганьовския транспортен бранш е построен изцяло върху мизерията на шофьорите?Ясно е, че българина за 2000 евро заплата е готов да живее в камиона без да се мие с месеци.А трябва ли?Няма ли начина и заплащането да е достойно и живота, другарю социалист?

А как ще се подобрят условия на труд за работниците /шофьорите/, като започнат да работят за френски работодател ? Да не би в края на всеки работен ден ще се прибира в къщи да се изкъпи и да почива. Всички шофьори на дълги разстояния спят в кабините или крайпътните мотели.