Станишев: ДА на добрите условия на труд, НЕ на протекционизма в ЕС
Гласуването на пакета „Мобилност“ се отлага с една седмица в резултат на усилията на българските евродепутати
Обратно в новинатаКоментари - Станишев: ДА на добрите условия на труд, НЕ на протекционизма в ЕС | Днес.dir.bg
Коментари
Станишев ако искаш да кажеш , че ще стане и вълка сит и агнето цяло - няма да стане ! Това не ти е БГ където пробухте някакви измислен закон за тютюнопушенето ! Тук е ясно или по-добри условия на труд или протекционизъм на собствениците на фирмите ! Не разбрах кое от двете ?! Твоите приятелчета бизнесмените които си направиха екскурзия за да протестират или шофьорите които живетя като скотове в камионите ?!
Толкова ли не схващате, че за шофьорите нищо няма да се промени? Ще продължат да спят в кабините, но камиониту ще имат френски и белгийски регистрации, а осигуровките от заплятите им ще влизат във френския и белгийския бюджет, вместо в българския.
И ще се пенсионират като работили в нормалните държави , и ще взимат 600 евро пенсия , а не 200 лева в България !
Може. Ама: 1. Защо да не влизат във френския и белгийския бюджет, щом Франция и Белгия им предоставят по-добри условия от България?! 2. Ако работодателят досега е осигурявал човешки условия, него пакетът почти не го засяга. Реват тези, дето издевателстват на шофьорите. Да не говорим, че: 3. Пакетът не е само за шофьорите, ами за транспортните работници.
... Станишка, днес един улегнал другар в тролея се произнесе така - ЗАЩО ТОЗИ СТАНИШЕВ НЕ ГИ ПРЕМАХНЕ ОТ БСП ПОЗОРЯЩИТЕ Я НИНОВА И ОЩЕ ПО ПОЗОРНАТА МИЛИ-ЙОНЧЕВА ...?!? И аз това се питам другариии... С тези "ДРУГАРКИ" ГЕРБ пак ще ни попилееееееее на идващите дна решителни избора за ЕС и за кметове на общини...!!!!!!
Ти си тъп ! Чорбаджията само като си направи сметката какви данъци би плащал в Германия и Франция и в БГ дали ще ги регистрира там ;) Ще ги регистрира ама друг път ! Там правилата са други , наемите са други , цената на счетововдни къщи са други ! Ако нещата опираха до една регистрация никой няма да си прави труда , бе змотан !
Серго, то е точно като да кажеш: Да на защитата на жените от домашно насилие и не на джендериите и извращенията. Ама не го казваш..., а сега за тираджиите го прозря!!!... как подло прокарват протекционизъм и крадат бизнес зад благовиден социален претекст.
Знам, че това не е популярна теза сред дебилите, но де факто дъмпинга, който успяват да приложат някой източни чорбаджии, поради факта че си позволяват да предлагат по-лоши условия за по-нископлатен труд, е един от главните недъзи на съвремието. Спомнете си хилядите загинали шивачки в Бангладеш, или друг подобен случай и ще разберете за какво иде реч. Не искам бг тираджиите да карат недоспали недобре обслужени машини, да пестеят от закуски, облечени в мазни анцузи, да дремят на някой паринг и да опикават чужбината, снимани от ен на брой охранителни камери, щото някой се стиска за командировъчни и заплати.. Няма да го разберете това лесно. Така че, Нека воя започне сега!
По- добре платени са нашите от западните шофьори ако сравниш през паритет на цените у нас, камионите като парк са почти нови и поддържани фирмено, а на всичкото отгоре що ги продават с легла отзад и струват прескъпо? Да преправят кабините като ще са на хотел и да свалят цените на камионите... Но трябва да се видят числата, а не да се говори така угоднически в чужда полза.
Пич, абсолютно си прав. Цялата тази шумотевица е организирана от няколко големи превозвача, които се стискат да осигурят нормални условия на шофьорите и предпочитат да плащат осигуровки върху минимална заплата. Те предпочитат шофьора да върти геврека докато заспи и претрепе някого, да спи в кабината и да осира паркингите, вместо да плати 30 евро за скромен хотел. Помиярска работа.
Цедните у нас са по-високи, отколкото в повечето ЕС страни. Кое е по-ниско? Имотите - има си причина за това. Ами храната, финансовите услуги и прочее? А какво да кажем за неработещите институции? Или мислиш, че това не ти бърка в джоба? ... Разбирам, че не са седнали за нашия интерес да се борят, но са усетили слабо място и то наистина е слабо. Нека се коригина, вместо да замитаме проблема под килима. И не е само транспортн ия сектор. гадното печалбарство в комбинация с недофинансирането ни правят бедни. Темата е дълга. Но следващшия път, като ти стане лошо от храна, къпена на вън и като ти се озъби сервитьорката си спомни , какво ти прочел сега. Както казах, няма да разберете скоро. За това сме и на този хал.
Защо сме социалисти,другарю Станишев!?Ами да помогнеш за варварската експлоатация на българските международни шофьори от нашите пишман бизнесмени.Пенсионно и здравно осигуряване на минималната заплата.Пасивите ще ги поеме държавата.Отделно битов колапс и нерагламентиран извъреден труд.Но ти май помогна на богатите с 10% данък.Ами диваците пак ще гласуват за теб,след като мозъчните функции са блокирали.
Съсел, спри да се правиш на загрижен. Всички знаем, че си зверско перде и не ти пука. И тези лозунги, които декламираш, вървят само пред лумпени. За мислещите хора нещата стоят по следния начин: "Или осигуряваш нормални условия на труд, или следва протекционизъм". Работата е там, че мутрите-превозвачи ще трябва да се бръкнат за някое евро и проблемът ече не са навити. Затова е този цирк вече цяла година...
от форума се вижда че бареков не е единственият дето не знае за какво става дума ...камион вижда ли сте ...а какво се опитва да наложи макрон ...плочели ли сте нещо преди да остроумничите
и тъмнорозови лозунги. Като се появат Съсел и другари, замирисва на използвано Работническо дело..
Далеч съм от този бранш и не мога да коментирам адекватно но все пак не виждам какво лошо има в това шофьорите да получават командировъчни и осигуровки и да спят в мотел а не в кабините. И да имат право на почивка.
Чак сега разбрах защо пяна им излезна на БГ работодателите. Да не би да има еднакво заплащане на труд в БГ и останалите от ЕС. Само някой да посмее да напише колко години ще ги стигнем по заплати западните държави, защото този шанс е сега, а те умишлено го саботират!
ами гласувай и за истанбулската и там няма нищо лошо да се защитават жените от домашно насилие, е има и малко джендер идеология, ама то е между другото, с добри намерения
Условията на труд са много жестоки назапад може да вземат по големи заплати но и разходите са по големи, този пакет просто дава предимство на чуждите фирми регистриране в Франция, не дава никакви предимства на работниците освен че ще си търсят работа в Франция от сега нататак....Преди време имаше предприятие СОМАТ което беше уникално за Европа най голямото и най мощното ... сега искат съвсем да ни прилапат този бизнес пакета няма нищо общо с по добите условия на труд това си е чисто лобистки пакет, да не забравяме кой ни затоври АЕЦ-а французите с помощя на Британците, защо помагаха бритнаците още не знам
Е във веригите колко пъти по- малко взима касиер у нас от там? А нашите работят и събота и неделя!! Всяка събота или неделя! Що не почнем от у нас?
щото няма хотели ....намери ми в софия хотел до който мога да се докопам с тир ...и защото зверски се краде ..особено във франция .... като се върна от хотела камиона няма да го има
и каква според тев е разликата в заплатите на френските и българските шоф. и в коя полза
и такива лицемерни човечета са всичките ни ;лидери ; , борбата е за 20% ДДС , защото ей тия другари ще ги присвоят , колкото до осигуровките , на всички работещи зад граница е ясно че там няма да ги измамят с всевъзможни ; формули за изчисляване ; , но от лъжите си ще се задавят