Станаха ясни мотивите за уволненията на шефовете в БДЖ
Показателите на експлоатационната дейност на дружеството в сравнение с 2020 г. са се влошили
Обратно в новинатаКоментари - Станаха ясни мотивите за уволненията на шефовете в БДЖ | Днес.dir.bg
Коментари
В предната новина причината беше защото бяха крали пари. Сега - защото влаковете закъснявали...
Защото са водени от некадърници назначени от ГЕРБ. Щом нещо се срива в тази държава, има намесен гербаджия.
Имаше Ковид Криза, в целия свят са такива, но докато в Великобритиния ги готвят за ре национализация железниците, защото се оказа грешен модела на приватизация, в България ги готвите за приватизация и затов аи са слаби понеже псотоянно се атакуват, и сега доводите ви не са срещу дирктора асрещу железниците, по време на Ковид такива доводи са преднамерени и злонамерени срещу желзниците на България
Харесвам БДЖ с всичките му недостатъци. Преди месец. контрольорът, началникът на влака и полицаите ми спретнаха една сценка за 10лв подкуп, защото на гарата ми отказаха да ми продат билет, защото влакът идвал след 2 минути. Надявам се с новото ръководство постепенно да се разчистят такива корупционни схеми и да се подобри услугата. Каквото и да стане, бих продължил да използвам БДЖ.
Тъжно е железниците ти да са нарицателно за мизерия. Там е една пробита лейка, в която ако щете и 20 милиарда евро да налеете, за година ще потънат и ще бъдат направени, да речем, 2 ЖП прелеза и ще се купят 20 мотриси. Всички останали пари ще отидат по нашите фирмички за поддръжката. Пост-комунистически е така - всеки бивш началник си отвори фирмичка, която поддържа нещо по железници, електрическа инфраструктура, пътна инфраструктура и т.н. И цоцат на хранилката. Ако падне някой кокал от ЕС още по-добре - ще има за кола и за любовницата - а инфраструктурата - кучета я яли! ТАМ е проблемът!
Е в другата статия писах че не им вярвам и бях прав! Сега други мотиви… и то при положение че цял свят беше блокиран заради пандемията….. ясно - поредния пушек от правителството на Скапаняка Мунчо
Аз днес слушам същите доводи за ТОЛ системата. Приходите от тол такси били по-лоши от 2019 година. Сега и приходите на БДЖ се влошили. Това е същото като в началото на пандемията сме били купили по-скъпи респираторни апарати. Ами другари, нормално българинът да пътува по-малко с влакове когато има пандемия. Чудят се какво да измислят!
И сега, като назначите два нови бандита, или цървули, нещата ще цъфнат стремително за един месец ? Абе, държавата е фитка, бе умници, държавата.
на Мунчовата хунта! За 2 месеца !За още 4 години да се изчегръса целиот народ!!!! УРА,БЕ,ДРУГАРЕ ПРОСТИ! УРА!
В Тибет вчера пуснаха влак стрела. На над 3000 метра надморска височина. Какво ви е извинението този път?
Сточна гара Варна- вместо да работи като логистичен център, да се приемат / изпращат пратки, дори автомобили по основните дестинации, Тя е отдадена под наем на тарикат, който я дава платен паркинг. Поне БДЖ можеше да си отдава този паркинг и да печели
Предизборното правителство, пардон щаб САМО разпространява зловредни лъжи, внушения и насъсква хората с фейк нюз: след изборите ще се установи, че преобладаващата част са били лъжи и инсинуации, НО целта сега е една: всичко е ЛОШО, вичко е окрадено и НИЕ ще въздадем справедливост!!
Тиквата нали оправи БДЖ-то с най-модерните локомотиви в Европа!? Само кражби. Не освобождаване, а затвор за всичките герберски отрепки и особено за толупа от Банкя!
Тоя закон за обществените поръчки вече над 20 години служи единствено за да хрантути корупцията на високо ниво. Ей го и тия, предишните дали поръчката за нещо на свои, сега ти ще я прехвърлят съотвено на техни си свои. Нищо друго. Ако ги оставят да поръчват по усмотрение на съответното предприятие корупцията ще слезе едно-две нива по-надолу и загубите за данъкоплатеца ще са (много) по-малки. Но така ще отпадне една от основните хранилки за лайнарите по парламент и подобни, затова и не го правят, не защото не знаят кое как е.
Ремонт на 10 километра жп участък за 42 милиона лева, нарастнали впоследствие на близо 70 милиона, ремонт на ентралната гара на София за над 50 милиона лева, километър новопостроена жп линия от чешка компания до Свиленград около 3 милиона на километър със сложни инжинерни решения, а нашите специалисти ремонтират един километър за над 13 милиона лева. Всичко това е известно на Сметната палата но услужливо е" заметено под килима". ДАНС да проверят и Сметната палата. И там има ръководители които се занимават с дърводобив, уреждане на ДДС проблеми и други такива.
Режи всичко до което се е докоснал гербер. Там всичко е отровно от корупция и шуробаджанаштина! Долу гробарските калинки!
За какво ги уволняват. БДЖ е в перфектно състояние. Дори Баце беше казал скоро че иаме най добрите локомотиви в света.
Значи за плачевното състояние на българските държавни железници свидетелства и доклад на държавна сигурност. Да правилно съм го написал не се учудвайте-докладът е от тошово време и го има публичен в народната библиотека. Сега да попитам господин министъра за 20 плюс години когато не управляваха ГЕРБ Какво направиха всичките управляващи за БДЖ? Нито ремонти имаше, нито закупуване на нови вагони и локомотиви. Ама много е хубаво когато не си направил абсолютно нищо да плюеш колко не било направено нещо както трябва. Естествено дали е правилно или не си е изцяло субективно понятие. най-малкото защото не са представени документи с които примерно да можем да сравним кое колко струва спрямо кое. Дотук чувам само защо са дали еди-колко си,но не съм чул и видял да показват къде и с колко е щяло да бъде по-евтино. А да-и по-качествено.
И нещо друго да добавя: Не му е работа на служебното правителство да уволнява и назначава. Неговата единствена функция е да организира честни избори. А като гледам и там се излагат от всякъде. Още 20 дни и тези смотаняци никой няма да ги помни с нищо добро, освен с безогледни уволнения с измислени мотиви. Изпълнители на мръсни поръчки от дона на мафията тато ди тути капи Румен Радев!
Нека г-н Григори Григориев, да отговори на въпроса, от къде са приходите му за инвестиция в стартиращи компании? Или това е поредната машина за пране на пари от сделки ощетяващи държавни предприятия ?!
Преди 15год в Пловдив, фирма Алброн, режеше за скрап чисто нови вагони още с найлоните и сума ти релси! Собственика на Алброн, Янко, лека му пръст стана милионер за три дни!