Коментари - Срещу войната по пътищата: Наказателна отговорност при отказ на проба за дрога и алкохол | dnes.dir.bg
назад

Срещу войната по пътищата: Наказателна отговорност при отказ на проба за дрога и алкохол

Превишаването на скоростта и преминаването на червено да бъде квалифициращо обстоятелство за смърт при катастрофа, предлага МВР

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Срещу войната по пътищата: Наказателна отговорност при отказ на проба за дрога и алкохол | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Преди внасяне в НС, не трябва ли да има обществено обсъждане?

Редно е мерките за сигурноста на гражданите, да са реципрочни и от Меверето. Всичките униформени на кръвни през 4 месеца, без право на отказ. Ако излезне положителн - под съд и без право на пенсия.

Някой да знае до колко часа след употреба на канабис си заплаха зад волана? Ако някой пафка 2-3 пъти седмично означава ли, че няма право да шофира? (За един приятел питам)

Който яде лайна даже един път месечно няма право да шофира.

Имах съсед, който пушеше всяка вечер и обясняваше, че нищо му няма. Той си и и пийваше доста, нали. Отделно спеше само през деня. Музикант. Накрая отключи нещо, почна да не може да спи изобщо, да трепери, влезе в "Св. Наум". Шест месеца ставаше в 6 сутринта заради цвета на слънчевата светлина рано, пи антидепресанти и успокоителни. Вече, 20 г. не пипа трева. Според него, де. Ако пие повече от 300 - 400 гр. концетрат му става физически зле. Абе, терапията е била добра. Оправи го. С две думи - ако си виновен, кръвният тест ще го докаже категорично. Ако си невинен - ще те оправдае. Там няма "лекарства за кашлица" и т.н. Та си прави сметката, ако не признаеш полевия тест, кръвният ще те закове категорично. И там имат някои неразбории - едната държавна лаборатория мерила над еди какво си количество (cut out), втората мерила и под еди кое си количество. Имаше спор и по делото на Семерджиев по този въпрос. Естеството на работа на нашата фирма е такова, че ползваме DrugCheck 3000 за наркотици и полицейския на Dreger за алкохол. Нямаме случай служител да е оспорвал положителен резултат. С едно изключение. Всички ги освобождаваме по взаимно съгласие. Никой не иска в трудовата си книжка дисциплинарно уволнение на тези основания. Иначе викаме полиция и ИТ. Те съставят констативен протокол. Не го е обжалва въпросния.

До живот!

Имам чувството, че нарочно се допуска отказа от проба да не се наказва жестоко! А това трябва да е с много тежки последици, за да не се измъкват нарушителите. А това за намаление на скоростта няма никаква връзка с безопасността. Това е изцяло за събиране на по-големи глоби и пълнене на бюджета. Самия пример на министъра е показателен - някой карал с 300 по магистралата при ограничение от 140. Е ако намалят максималната скорост, как това ще накара джигита да не кара пак с 300?! Пълна глупост!

Полевият тест, заради това е полеви. Все едно да си мерите кръвната захар с тест от аптека. Или дали сте болен от Ковид-19 с тест от аптека. Не става. Това е първоначална индикация, че има проблем. Не е доказателство. Но в България е, що касае наркотиците. Марш в сертифицираната лаборатория - и за положителен резултат за алкохол и за положителен резултат за наркотици. "Ама тя като била частна, щяла да лъже?" Че държавните болници, с техните заплати, не лъжат ли? Все тая е. Да, докато излязат резултатите - колата на трупчета, шофьорската книжка в КАТ. Винаги е било така. Не е нещо ново. После се завежда дело, печели се, и пропуснатите ползи се заплащат. От данъкоплатеца, който реве за разстрел на пътя за всеки над 0,5 промила.

Както обикновено, всички предложения са формални, с прехвърляне на проблемите върху хората. Като предлагат такива иновативни решения, нека покажат една статистика, с колко ще намалеят произшествията, като намалиш скоростта в кварталите до 30 км ( не че в повечето квартални улици и 20 км са много) и по магистралата с 10 км? Не е ли по-правилно да се промени пътната обстановка, така че да има по-малко конфликтни точки? Вместо да слегаш пешеходни пътеки през 300метра на булеварди, (щото е по-лесно) да се изградят подлези/надлези.

Демерджиев престани да мажеш очите на хората, кучко децата ги убиват на пешеходни пътеки нещастник . Убиеш ли на пътека трябва задължително да лежиш в затвора и конфискация на колата. На пътя като убиеш не се води убийство направил си го случайно с бясна скорост , наркотици и алкохол. Престанете да лъжете хората изроди , дано вашите деца да ги изпогазят по улиците за да усетите болката на обикновените хора.

Половината пешеходни пътеки не се виждат в светъл ден.

Значи в града може да се кара с 103км/ч, на магистралата не може с 140км/ч?

Тестовете за дрогата са неточни, Но наказанието трябва да се налага, Само когато е излязла КРЪВНАТА ПРОБА !!! Не може да има отказ от кръвна проба в лабораторията!!! Когато ги наложиха на КАТ служители, се оказаха неточни, но за гражданите стават!?! Двоен стандарт в България!!!

Книжката и номерата ти ги взимат още на деня с акта.Даже досъдебно наказателно образуват, и те разпитват като престъпник. Чакаш няколко месеца за резултатите от кръвната, през това време си без книжка и автомобил, виси ти досъдебно производство, и като излезе отрицателния резултат, даже едно извинявай не получаваш.Това при наркотичните дрегери е масово, пълна простотия.Даже едно момче три пъти минава през това, хем първите два пъти се доказа, че дрегерът отчита грешно, а потърпевшият никога не е вземал наркотици...

За обикновените граждани става, защото си мълчат, Но за полицаите не става...

До като при доказана употреба на алкохол и наркотици не се отнемат книжките до живот войната по пътищата няма да спре. Скороста не е фактор, еденици я превишават драстично. Слабата квалификация е фактор. Увеличаване на часовете по кормуване и задължителен теоретичен курс с обяснение на закон и правилник. Сега курсистите започват с решаване на листовки без дори да са виждали закона и правилника. Другото е ревизия на знаците в населените места от компетентни кадри, защото голям процент от знаците и маркировките са неправилно поставени.

След толкова много години, всички започнаха да градят законите. До сега къде бляхте.

Промените 2/3 се предлагат от депутати. Едва останалите 1/3 депутати слушат КАТ. КАТ не е законодателен орган. Той може да консултира законодателната власт.

В коя деуга столица на Европа шофирабе с над 50км/ч над ограничението е ежедневие и е масово, но и остава безнаказвано? Как пък един министър не видя и предложи първо мерки в работата на полицаите,а после да търси навсякъде другаде? Проблемът е основно и най-вече в КАТ, вътрешния безконтрол и бездействие в работно време, непреследвана корупция и слугинаж на полицаите на всякакви престъпници. Кога последно КАТ е наложил глоба на " баровец" за неправилно паркиране? Фрапиращо всеки ден на пл. Св. Неделя има паркирали автомобили "невидими" за полицаите.

Атина, Рим, Дубровник, Букурещ, Мадрид, Валета, Лимасол. Впечатления от преди 10 г., обаче.

Идеи от тъпи ченгета.

Всичко разбирам само едно не ми е ясно. Как ще помогне намаляване на ограничението на скороста по магистрали от 140 на 130. Когато някой кара с 200 дали това че ограничениуто в момента е 140 го спира и дали ще го спира когато стане 130. Или когато полицая вземе 200 лева и пусне дрогираният шофьор закона важи ли за него. Истината е някъде по средата основният проблем според мен е назначението на полицаи с нисък или без морал, а до тези назначения се стига поради ниските възнаграждения които се предлагат в полицията. Всичко е един омагьосан кръг от който потърпевши сме ние обикновенните хора.

Когато посегнат да ти взимат колата, ще вдигнеш вой до небесата. Само че ще ти запушат устата из под изотзадзе. Бръкни му у джеба, че да му пари под дупарката.

А защо не се направи най-лесното? Защо не може пътна полиция да патрулира през цялото време на пътя както е при "засилените проверки след всеки тежък инцидент"!? След Семерджиев близо два месеца имаше засилен контрол, което е и най-дългото време на засилен контрол. Тъй че защо не е за постоянно? Без постоянният контрол от КАТ регистрират по около 500 случая на месец, за цяла България. А при "засилените проверки" е по толкова за 2-3 дни на един от по-натоварените пътища. Отделно защо камерите се оставят да бъдат безполезни? Миналата година с позволение от съдът един адвокат издейства доклад за невръчените глоби и досъдебни производства. От януари до август месец на 2022 г. имало над 500 хиляди невръчени глоби и над 10 хиляди невръчени досъдебни производства. И след седмица след врявата нищо не се промени. На практика се забрави за този случай. Е никакъв контрол на пътя, почти нищо не се отразява от камерите и накрая се представят глупавите "500 случая на месец" с връчени глоби. " Също така при причиняване на смърт или телесна повреда, при катастрофа, да се добави като квалифициращо обстоятелство превишаването на скорост и преминаването на червен светофар" Тоест при ПТП с причиняване на смърт или телесна повреда се гледа само деянието срещу друг индивид и се игнорират обстоятелствата? Е нищо чудно че повече от 3 години условно или 5000 лв. глоба не може да получат убийците. "Предлага се още придобилият шофьорска книжка водач да управлява автомобил под надзор, от опитен водач, за определен период от време." Извинявам се ама нямаше ли ВЕЧЕ разписан закон за това? Как новият шофьор може да шофира само ако до него има правоспособно лице за поне една година от взимането на книжка! "МВР предлага да се създаде допълнителен механизъм за защита, в който да се посочи, че домашното насилие може да се извършва чрез действия или бездействия" Ето една идея, нека се изземва притежавано оръжие от индивида обвинен за домашно насилие срещу който има и ограничителна заповед. Както и забрана за придобиване на подобно оръжие. Отделно при нарушаване на ограничителната заповед с цел извършване на повторно насилие директно за една година затвор! А не да се върши минимума.

Виждам, че си се ангажирал доста с думите на министъра. Имай в предвид че най вероятно проблемите които искат да решат е възможно да е наужким. Нали се сещаш, че няма как ти или аз да открием топлата вода. Топлата вода я имя всички я знаят но незнайно защо се правят но гугтки.

На хария може и да изглеждат добре. И аз съм ЗА затяген на мерките, но истината е, че КАТ, министерство, държава са некадърни и нямат капаците да събират вече издадени глоби. Не са кадърни и не могат да респектират или налагат превенция на "елеменрарни" нарушения, като карането с телефон в ръка или неправилно паркиране. При толкова проблеми с базовиите дейнсоти, к'ви са тия силения за още и още !?

Тестовете за дрогата са неточни, Но наказанието трябва да се налага, Само когато е излязла КРЪВНАТА ПРОБА !!! Не може да има отказ от кръвна проба в лабораторията!!! Когато ги наложиха на КАТ служители, се оказаха неточни, но за гражданите стават!?! Двоен стандарт в България!!!

Наказанието се налага въз основа на резултатите от кръвната проба. Единствено при отказ от видача да даде кръвна проба, се вземат показанията на дръг чека или дрегера. Няма двойни стандарти. Даже имаш право на избор.

Не е вярно, арестуват те и обискират дома ти. Помисли си какво значи това.

Книжката и номерата ти ги взимат още на деня с акта.Даже досъдебно наказателно образуват, и те разпитват като престъпник. Чакаш няколко месеца за резултатите от кръвната, през това време си без книжка и автомобил, виси ти досъдебно производство, и като излезе отрицателния резултат, даже едно извинявай не получаваш.Това при наркотичните дрегери е масово, пълна простотия.Даже едно момче три пъти минава през това, хем първите два пъти се доказа, че дрегерът отчита грешно, а потърпевшият никога не е вземал наркотици...

Точно и вярно! Но КАТ не го признават

Проблема е, че оставиха да се създаде поколение от тарикати на пътя, с бездействие от десетилетия вече. Проблема е в главите на тарикатите, да си позволяват все повече. И трябваше да ги гонят и за малките неща. Например тези дето стържат гуми, форсират двигатели, разни пукания и какво ли не. И си го позволяват дори в центъра на София през денят. И нощем се чуват ясно. Само за вдиганият шум, трябваше да ги наказват и спират коли и мотори от движение. Въобще да се забрани вноса на МПС-та с над определени децибели. Както и преправа да станат такива. Такива проявяващи са и покрай разни работилници за МПС-та. В Германия май ако някой не си плати 3 месеца глоба, влиза 1 месец в затвора. Сигурно няма и условна присъда в тези ситуации.

Ми то си го пише - карал с 300 ама съзнателен човек, отговорен човек, несертифицирани камери и следователно бой по магаретата. Българска му работа - проблемът е че кретените на пътя са наши хора

На окомер било 300км/ч - по-вероятно 200 - ако някой те изпревари с такава разлика няма и да разбереш какво е минало. Камерите отчитали до 240-260, но дори и да хващали повече не били сертифицирани. Решението: по-ниска скорост. Която и камери ще сертифицира и човека ще си каже дай да намаля с 20-30км/ч, че да ме хванат. Тези, които карат с такава скорост не са случайни и 20км/ч да сложат на магистрала тях не ги грее.

Решението е с гранатомети с автоматично насочване и изстрелване. На майтап. Но винаги може да се намери решение. Ако не работи един начин, ще се намери друг.

И като сбърка гранатометът срещу теб, олеле какво стана... Същото като с полевите тестове за наркотици, когато почнаха да "тестват" полицаите...

Срам и грях, толкова години - престъпна безотговорноист на всички институции и нива на управление, в една тъжна държава, нещастен народ и много майчини черни забрадки!

-"Скоро ме изпревари на магистралата човек, който кара сигурно с 300 км в час. Спря го полиция- Ако не беше министър, никога нямаше да бъде спрян. Затова и хората не звънят на 112, там някаква лелка те мотае 5 минути след което никаква реакция на Полицията. 112 е едно котило за дебилни лелки, жени на полицаи и роднини.

Няма контрол спането в колите и снимането на хранилките на КАТ не е контрол, но явно в МВР няма един с два грама мозък.

Тия малоумни ли са?! Първо да обърнат внимание на собствените си лекенца, щото те са тия дето карат като бесни и убиват хора, щото се имат за безнаказани… нали мама или тате е полицай или бизнесмен който плаща “спонсорство” на полицията за да никой да не закача помиярчето му!!! Мамичката ви нещастна!!!

Какви глоби какви пет лева? В цялата страна няма нито един тротоар без паркирани в нарушение по него. Стоят си спокойно все едно всички са им длъжни и глоби няма.

Кой разрешава в гр. София примерно да има през 2011 г . 550 000 автомобила, а днес да са около 950 000? Кой определя данъка на автомобилите? Кой трябва да организира територията около всеки стар блок да е 1/3 застроена площ, 1/3 зелена площ, 1/3 площ за паркинг? Примерно. И ако на някой дедо му е имал декар кочина една време, общината да му отчужди терена на пазарна цена и да не може да строи? Кметът и общинският съвет. И е длъжен. Не е виновен който яде баницата, а който му я дава. Кой ще откаже да кара 20 г. автомобил, купен за 500 лв. на газ и да го паркира по тротоарите, вместо да ползва градски транспорт? Почти никой. И да не забравяме, че според Булгаков, всички шофьори сме произлезли от пешеходците.

И като намалиш скоростта на 120 ще спреш каращият с 300 ли бе дебил и ще можеш да го глобиш не е истина.

Сложете ограничението 0 км/ч, за да се знае, че всички сме в нарушение, ДЕПМ. Щели ограничение 30 да сложат на Симеоновско и Черни връх.

Дано да е ирония това... Иначе отказът от полеви "дрегери" е едно, да откажеш кръвна проба-експертиза направена от медицински лица в лаборатория със стерилни консумативи е второ, да откажеш проба и от двете е трето и това трябва да се инкриминира. И дори теоретично, това да мине, тази година имате над 3500 пияни над 1,2 промила и дрогирани. Български затвори в момента приютяват около 10 000 души. Т.е. трябва да амнистирате първо 3500 римляни кокошкари, за да набутате тия 3500 пияни и дрогирани. Или да построите още затвори за 3500 души - пияни и дрогирани шофьори. Следователно, глоба 5000 лв., пробация, условна. Най-много домашен арест с гривна, като алтернатива на затвора, ама за това се искат законодателни промени. Към момента това са възможностите на системата за правораздаване. И това го знаете мнооого добре.

кога ще започне да бори корупциятва в МВР, от която е видна и огромна част той самият? кога ще почнат да си вършат работата, вместо да чакат на гюме, за да "ескортират" някой пиян и дрогиран джигит срещу 200 лв?

Глупости. Десет години? Ти луд ли си бе, нашият? Точно за десет дни джигити, състезателчета, пияници, наркомани ще станат кротки на пътя като агнета! Как? Сега че ви кажем. 20 километра над нормата-300 лева глоба. 50 километра-2000 лева глоба. Неправилно изпреварване-1000 лева глоба. До 0.5 промила-2000 лева глоба, над 0.5- 4000 лева глоба и отнемане на книжката за 5 години, плюс конфискуване на талигата и затвор до 2 години. Наркотици? -5000 лева глоба и затвор 2-3 години... А? Как ви се струва? Десет години июи десет дни? Да, ама при тези високи санкции има един голям проблем. Проблемът е , че няма да има нарушители! Няма ли нарушители- няма постъпления в хазната. На МВР и на Правителството им е през кура за войната по пътищата! Трябват им нарушители. Не им трябва да няма нарушители. Трябват им нарушения и нарушители. Това е цялата работа. В икономиката има един закон- Увеличаването на данъците намалява постъпленията от тях. При глобите е същото. Увеличаването на глобата намалява постъпленията от нея. Анадън му, скоте?

Влез в затвора ти бе маук за дето си пил 2 ракии. А тия дето трепят трезвени на свобода.

Ми няма да пиеш като караш бе, пиянде. Ходи се лекувай като не можеш без алкохол.

Какъв е смисълът от 50 на 30 км/ч ограничение на скоростта в населено място то който си е безмозъчен и 5 км/ч да го направят пак ще мине с 100км/ч и пак ще отвее недай си боже някой, цялата работа е да може още повече да цакат всички с актове това е просто повод да се взимат още пари от хората лява ръка десен джоб докога ще тероризират хората боклуци мръсни

Липсата на контрол е в основата. И разбира се да не споменавам корупцията, заради която се изкривява всичко. Всяко дребно заяждане на полицая води до подкуп. Кажете и за чадъра на Сермерджиев и другият убил френски гражданин на околовръстното. А колко такива има? Имаше и има предложение за бонус-малус, но застрахователите предлагат такава система, че тя още на старта е изкривена ( започвате да плащате все едно сте нарушител). А защо пък да няма бонус-малус за полиция и катаджии. Ако са повече престъпленията - по малки заплати. Ако имат по-малко работа - по-големи заплати. Да ама не както казваше Петко Бучаров - такива правила не са удобни ( познайте за кого?).

"МВР предлага да се създаде допълнителен механизъм за защита, в който да се посочи, че домашното насилие може да се извършва чрез действия или бездействия." Как да се тълкува това? Понеже не си правя илюзии, че и мъжете и децата най-накрая ще получат същата защита като горките изтормозени жени, женските вече ще могат да напишат жалба срещу комшията, че не е дошъл да ги спасява от мъжа им ли? Защото положително няма те да носят отговорност за действията си да продължават с години да търпят един и същ насилник само защото предпочитат той да плаща сметките.

Значи да биеш два шамара на жената задето ти е сложила рога и ти е донесла полова болест или да идеш до магазина след 2 ракии те прави по-голям престъпник от полицая убил дете на пешеходна пътека и получил условна. Прах в очите, пълнят затворите с кокошкари и вземат субсидии срещу това. Инцидентите на пътя са проблем, но какво е значението дали си бил на 1 трева или трезвен и неадекватен? Наказателна отговорност за всеки при пострадало лице. Останалото са глупости. Цитират ни само пияни и дрогирани, но останалите инциденти се примълчават. В Австрия няма наказателна отговорност ако си пил, но ти вземат книжката и отнасяш огромна глоба.

Всеки ден си казвам, че вече никой с нищо не може да ме изненада.И всеки ден ме опровергават. Изумен съм от мисълта и логиката на този индивид.Значи викаш едно ограничение ще оправи всичко.Комплексари, пияници, наркомани?Хайде на бас, че няма!

Така, че лабораторните тестове за наркотици да излизат в рамките на седмица, не на месеци както има достатъчно примери. Защо не се прави това?

Мен ме и тересувя кой ден от месеца няма да вали да го ибъа шибънту време

ама кой ще следи за контрола, многократно вярвам повечето, да не кажа всички сме ставали свидетели как пред очите на полицая преминава нарушител на червено или с много превишена скорост в града и полицая не предприема действия. Ако това стане в САЩ например, ще го гонят и ще му свалят кожата после от проверки и глоби. На хартия може да има правила, но не се ли прилагат, няма смисъл от тях !

Аз съм въздържател и такива като мен на пътя са много. Не може някакъв пиян дрогиран полицай да ме спира и да ме тества за алкохол и наркотици само защото изпълнява някакъв план и трябва да храни семейство. Утре ще ме карат да си събувам обувките и да вървя в права линия като в недоразумението САЩ.

Имал съм случаи от патрулката да се носи воня на канабис, та се не трае, а искаха на мен да ми правят тест. Един жалката пък по време на акция ми подметна топче трева, ако не бяха колегите му щях да го потроша копелето.

В този случай звъниш на 112 и казваш, че полицаите, които са те спрели са пияни или дрогирани. По закон трябва веднага да изпратят друг патрул, който да ги провери.

После осъзнах, че ми имат името и адреса. В България живеем все пак.

Значи, стават катастрофи в градовете при скорост 100+км в час, дрогирани и пияни, но дай да предложим наказание при отказ за алкохол или дрога? За толкова време това ли измисли този гений? А за мерките за домашно насилие, няма да коментирам.. С тези мерки сякаш те искат да се избиваме по пътищата, а който стигне жив вкъщи я убие някой, я пробие някой.

Ние се лъжем взаимно, че спазваме правилата за движение и закона за движение по пътищата, а те ни лъжат, че осигуряват условия за ползване и поддръжка на пътищата. Не е война, а състояние на безредие, стига и медиите да обслужват държавата като повтарят, че е е война. Не не, е война, а безредие и хаос. Стопанинът на пътищата - общини, населени места и централна администрация, трябва да управляват и влагат огромни средства, за да приведат пътищата на необходимите стандарти, и затова винаги когато се случват инциденти и опечалените сочат към държавата, държавата мълчи. Защо да харчи милиони ценни пари за плебеи? Това е гледната точка на държавата, но никой няма да го каже пред камери.

Аааааа, нема да пипате правилника, че мами евем. На мене една радост у живота ми остана' - да си надуем чалгата, да си люпим семки и да из'уем гоуфо на правото. А най-обичам да ка'уам коги съм ударил половинка от на чича ми лютата рикия и сум друпнал прах за пранье (че за убаво беуо немам парье). Сички ми викаю, че сум прозд, ама я у гоуфо съм цар. Само там съм цар! Нема ми пипате царството, ей, джендурье недохранени. Я само у гоуфо съм муж. На работа шефут ми вика, че съм прост. У назе жената ми вика че съм беден. Децата ми викач че съм туп. Само коги изуем гоуфо съм човек. Нема да пипате правника, ей! Два класа ми тебваа да го прочетем първиот!

:D Добър си!

Най добре е да се кара на ЗАД !

И при бягството от местопроизшествието наказанието да е по 5 пъти по-строго

Поредните простотии за нарушаване на човешките права, но това е, от полица акъл не можеш да искаш...

Поредната глупост 30 км > ? Ако джигитите спазва 50 км, няма да има ПП но те карат с 100 . А за пияния няма значение дали ограничението е 30 или 50 !

Много си просто ! Ограничението 30км е за да слезнете от колите ! Толкова си тъп , че няма как да го разбереш !

Ами като е за това да си го кажат в прав текст, а не под предлог, че това ще намали ПТП-тата. По този начин обществото ще реши дали иска или не да слезе от МПС-тата.

Илиян Илиев

Направи си сметка при такова ограничение за колко време ще стигнеш където си тръгнал и колко гориво ще похарчиш и няма да си далеч от идеята да слезеш ако не си доказан дебил !

Аз предлагам, да има наказателна отговорост и задължителни уволнения при лошо проектирани пътища( 90% в момента не отговарят на критерите за безопастност), при неполагане на маркировка на пътищата, при неправилно поствени или липсващи знаци, при лисващи или некачествени мантинели и т.н. Много е лесно да търсиш вината навсякъде другаде, но не и когато е в теб!!!! Хора стига сте се връзвали на тъпите им предложения, от 20 години само вдигат глобите и подобрение няма, няма и да има!!!

Първо да накажат тези с 230 км/ч., а после да правят за всички 30 км/ч.

Отново се отчита дейност и се слага каруцата пред коня защото: 1. Пътната ифраструктура в ограбената ти от Мафията държава отдавна не съответства на съвременните изисквания, както по качество, така и по капацитет. 2. Не се споменава нищо за наказания на кметове, шефове на АПИ и други отговорни елементи. 3. След десетки години живот в приматски условия, и най-интелигентния индивид започва да става примат с всички последици от това.

От там идва всичко! Ако за всяко нарушение глобяваха и парите се вземаха, нямаше да е това чудо. В UK глобяват дори като си настъпал линията на мястото запаркиране. Тук всеки се чувства недосегаем защото

То пък УК са цъфнали и вързали. :-) СПрете да ги давате за пример, че се излагате. Аман вече! Като чуя "как било на запад" и започва да мис е повръща от тъпотии.

Ако всеки ден нарушаваш и всеки ден ти бъркат в джоба или ще ти дойде акълаили щи се изпразни дбона и няма да си на пътя даправиш бели. То е измислено още миналия век, точно от ония на запад. Само някой трябва да си върши работата тук.

То още преди стотици години е измислено, ако нарушиш нещо направо да те обесят или в по-лошият случй да те пратят в някоя мина да копаш. Да вземем направо древния опит и всеки съгрешил дори за дребно нещо да го наказваме сурово а? Какво ще кажеш. Тук балансът е добър, само трябва да се изпълняват настоящите закони. В УК, отдавна прекалиха с контрола и въпреки това, нещата са доста зле. Само да ви кажа, че там за миналата година имаповече арестувани за постове в соациалните медии, отколкото в Русия и това не е измислица, а факт.

Напротив, цялата логика, дайте да следим всички за всичко и ако нещо сбърка да го глобим е грешна. Предавате свободата си, за да сигурност и накрая нямате нито едното, нити другото. Както казах, това Е проблем на УК. Не са за пример в нищо!