Коментари - Спират безкрайното явяване на изпити от кандидат-шофьорите - до 4 пъти за 6 месеца | Днес.dir.bg

Спират безкрайното явяване на изпити от кандидат-шофьорите - до 4 пъти за 6 месеца

Ще бъдат затегнати и мерките при проверката на техническата изправност на автомобилите

Обратно в новината

Коментари - Спират безкрайното явяване на изпити от кандидат-шофьорите - до 4 пъти за 6 месеца | Днес.dir.bg

Коментари

И сега кинтите ще намалеят и ще трябва да измислят нещо друго. Тежко им на тези , които искат да стават шофьори.

Никой не ги учи да карат- нали с и плащат. За кво де се морят. На уличите гъмжи от неграмотни - дето името не могат да си напишат парвилно, за четене да не говорим. , пък коли карат. Не е ли страннно.

Първо на шофьорските курсове не ги учат да шофират, а как да си вземат изпитите - разликата м/у двете е огромна. Второ нарушителите твърде често остават незабелязани от закона - особено, ако имат вуйчо владика. Трето, дори да ги забележат и глобят, няма кой да събере глобите - сиреч пълно нехайство от страна на държавата. Четвърто законите ни са такива, че пилоти със амнайс нарушения в рамките на само две- три години, продължават да имат правото да си карат колите съвсем необезпокоявано - превенцията в България е пунта мара. Така, че възпитанието си е възпитание, ала институциите да не се оправдават за несвършената работа със възпитанието.

Аз на седмия път изкарах книжка, та така беши рабутата!

Проблем с подготовката няма. Има проблем в залегналото мнение, че всеки трябва и може да стане шофьор. А има хора, които просто не могат да шофират. Не могат да координират краката и ръцете си. Не могат да следят трафика, пешеходците... в най-екстремния случай, попаднах на една дама, която не знам колко допълнителни часа кормуване взимаше, но на кръстовише натискаше газта вместо спирачката... Умствената нагласа няма да я коментирам. За съжаление, тя не се оценява. Масово по пътищата се движат индивиди, които избиват компалекси, на които толерантността на пътя им е чужда или които си мисля, че ако са на път с предимство, другите са задължени да ги пуснат. Според мен трябва да има и максимален брой опити - примерно 10. Ако не можеш от 10 опита да вземеш книжка, значи не ставаш! Макар че според мен ако от втория опит не можеш, значи не ставаш.

Когато възпитанието липсва от семейството и т.н. , то се възпитава от институциите. Направете "умни" камерите, да засичат средна скорост. Вдигнете глобите за каране с превишена скорост, сложете освен парична глоба и обществено полезен труд (да пачкаш до малцинството една седмица) и ви гарантирам, че само за една година, ще станем по-примерни и от швейцарци, англичани и т.н.

Ми не, няма. Тия глоби ги вдигат вече 3-4 пъти, резултатът не е особено положителен. Не защото високите глоби нямат ефект, а защото институциите трябва първо да започнат да ги събират. Също да се изчистят корумпираните индивиди - познавам хора, на които пробите за акохол са 'оправени' със съответната такса. Така че има по-ажни неща, над които да се поработи, преди да започнат да се вдигат глобите. Между другото, в Гърция са далеч по-големи глобите, но като карам там, малцина са тези, които спазват правилата! Но ако аз намаля на 50 за населено място, всички след мен се движат в колона - няма джигити, които да правят рисковани маневри в населените места. Извън тях обикновено те отнасят много бързо, стига това да не застрашава други хора.

Ма моля ви се ще ги спрат! И ще отпадали технически неизправните автомоб.. Нали от всяка бракма цуцат граждански, данъци, Каско, техн,прегледи. Ако отпаднат -намаляват денгите, които потъват кой знае къде.

Държавата цуца само пътен данък и акциз от горивата. Останалото го цуцат други структури.

Глупости. 1. Пътният данък (данък МПС) е местен данък. Той се събира и ползва от общината, не от държавата. 2. Държавата цоца пътна такса (тол) или винетна такса (винетка) в зависимост от вида на МПС-то, което се движи по републиканската пътна мрежа. Ако МПС-то не се движи извън рамките на дадено населено място - дръжавата не цоца. 3. Държавата цоца Данък върху застрахователните премии - от всички видове застраховки. За собственицате на МПС това са: КАСКО, Гражданска Отговорност, Злополука на местата, Отговорност на превозвача, Злополука на пътниците в средствата за обществен превоз. 4. Държавата цоца акциз върху горивата. 5. Държавата цоца 20% ДДС върху всички всички по-горни с изключение на таксите/данъците. С една дума, Държавата (или по същество - чиновниците) цоца много и то основно, за да храни себе си.

А полигон кога ще включите? Масово не могат да паркират

Т.е., вместо да си плащат официално за изпит всяка седмица и тези пари да влизат в държавния бюджет, зорлем им подсказваме да търсят "други начини", това ли целите!?

Ще каже ли опуления пор -шефа на МВР какво става с келеша от НСО дето утрепа хора на пътя и полицаите които зверски убиха човек в Ст. Загора ???????

много питаш ти, ей!

така трябва , не съм само аз !!!!!

Ама ще ти пращам Рашков да посъбеседвате.

Рашшко Дамаджанков ли , на него ли разчиташ ха, ха

Той и бат Бойко арестува. Та се не знае Гуглето за тебе кво ше извади.

кажи му да си носи 2 чадъра и каска .... и да се въздържа от алкохол

аве, Наистина ли вярвате на тези показни арести, които заедно са си уговорили

В Гуглето така пише.

Вдигат си ставката

Имаме герои със 50тина нарушения във първите няколко години, които след това пробват да минат със 175км/ч(според следствие, вероятно повече герой е бил) в тясна улица. Това означава, че и 1000 изпита да 'вземат' тези са опасни и имат нужда от шофьор. Улиците са пълни и със страхливи, каращи с 20км/ч в лява лента идиот-шофьори, които са заети със всичко друго, но не и управлението на автомобила. Максимума който съм видял е педикюр на магистрала с пусната музика и видео на таблет. Какъв изпит за това? Това не е шофьор, защото не е човек на първо място. Модерните коли може да са супер за много неща, но създават илюзия в главата на гамените които си мислят, че са Сена прероден или всичко работи без предкормилно у-во. Разбира се зад всичко това се показва видимата част от айсберга на корупция, шуро-баджанащина и обикновена простотия. Скоро ще усетим и подводната част и тогава ЕСС България ще тръгне към най-близката суша...

а кога ще престане ДАИ да продава книжки на тъмнозелените ?

по-скоро има проблем в главата, който се отразява и на подготовката, и на изпита, и по-късно зад волана и като опасност да станеш поредния потенциален убиец на пътя.

Пак са виновни гражданите, а държавната администрация е най-невинна и край тях частниците дето строят пътищата!! Като си некъдърник и мързелив винаги ще ти е виновен някой друг!! пътищата в Бълхария се разпадат, щото последните 20 години се строи много и качествено!!

От ТРИ години пътищата в Българя са БЕЗ поддръжка.

от три са за теб, щото можеш да броиш до 3 явно!!

Отново нито дума за неадекватните пътища, маркировка и сигнализация.

Първо се прави вътрешен изпит в автошколата и ако минеш тогава се явявяш в ДАИ.

който много говори , нищо не върши няма пътища , всичко е в кратери , шахтите са дълбоки по една педя , няма маркировка нито знаци , а това да сложиш знак за неравности понеже избягваш да оправиш пътя само в тоя цирк държава го има...останалото е ясно че култура няма но тя няма да се добие с изпит и таблетчета , тя идва от семейството, училище и обществото...а те са или прогнили или липсват като цяло говорете си..но ще се мре и занапред и то все повече и повече....глупци Терминал(НО)2

И с каква скорост се кара по такъв разбит път?

И в САЩ го има на много места, не само в България. И това на магистрали.

Когато се явяваш безкрай, очевидно има проблем при подготовката, а не в изпитите. Най-очевидният проблем е как видимо неграмотен човек, който преписва името си от личната карта и го преписва с 5-6 грешки, идва до офисът ми на скъп мерцедес, вади по погрешка и издадена шофьорска книжка.

Поредната врата за корупция в ДАЙ. Желязна логика!

Абе мисля си кое е по-изгодно: да вземам по 50 лв. на 10 изпита или да вземам по 120 лв. на 4 изпита (това си е двойно увеличение на рушвета, ама тогава съвсем никой няма да иска да ми го дава). Я по-добре да си остане старото положение.

Коментари - Спират безкрайното явяване на изпити от кандидат-шофьорите - до 4 пъти за 6 месеца | Днес.dir.bg

Спират безкрайното явяване на изпити от кандидат-шофьорите - до 4 пъти за 6 месеца

Ще бъдат затегнати и мерките при проверката на техническата изправност на автомобилите

Обратно в новината

Коментари - Спират безкрайното явяване на изпити от кандидат-шофьорите - до 4 пъти за 6 месеца | Днес.dir.bg

Коментари

И сега кинтите ще намалеят и ще трябва да измислят нещо друго. Тежко им на тези , които искат да стават шофьори.

Никой не ги учи да карат- нали с и плащат. За кво де се морят. На уличите гъмжи от неграмотни - дето името не могат да си напишат парвилно, за четене да не говорим. , пък коли карат. Не е ли страннно.

Първо на шофьорските курсове не ги учат да шофират, а как да си вземат изпитите - разликата м/у двете е огромна. Второ нарушителите твърде често остават незабелязани от закона - особено, ако имат вуйчо владика. Трето, дори да ги забележат и глобят, няма кой да събере глобите - сиреч пълно нехайство от страна на държавата. Четвърто законите ни са такива, че пилоти със амнайс нарушения в рамките на само две- три години, продължават да имат правото да си карат колите съвсем необезпокоявано - превенцията в България е пунта мара. Така, че възпитанието си е възпитание, ала институциите да не се оправдават за несвършената работа със възпитанието.

Аз на седмия път изкарах книжка, та така беши рабутата!

Проблем с подготовката няма. Има проблем в залегналото мнение, че всеки трябва и може да стане шофьор. А има хора, които просто не могат да шофират. Не могат да координират краката и ръцете си. Не могат да следят трафика, пешеходците... в най-екстремния случай, попаднах на една дама, която не знам колко допълнителни часа кормуване взимаше, но на кръстовише натискаше газта вместо спирачката... Умствената нагласа няма да я коментирам. За съжаление, тя не се оценява. Масово по пътищата се движат индивиди, които избиват компалекси, на които толерантността на пътя им е чужда или които си мисля, че ако са на път с предимство, другите са задължени да ги пуснат. Според мен трябва да има и максимален брой опити - примерно 10. Ако не можеш от 10 опита да вземеш книжка, значи не ставаш! Макар че според мен ако от втория опит не можеш, значи не ставаш.

Когато възпитанието липсва от семейството и т.н. , то се възпитава от институциите. Направете "умни" камерите, да засичат средна скорост. Вдигнете глобите за каране с превишена скорост, сложете освен парична глоба и обществено полезен труд (да пачкаш до малцинството една седмица) и ви гарантирам, че само за една година, ще станем по-примерни и от швейцарци, англичани и т.н.

Ми не, няма. Тия глоби ги вдигат вече 3-4 пъти, резултатът не е особено положителен. Не защото високите глоби нямат ефект, а защото институциите трябва първо да започнат да ги събират. Също да се изчистят корумпираните индивиди - познавам хора, на които пробите за акохол са 'оправени' със съответната такса. Така че има по-ажни неща, над които да се поработи, преди да започнат да се вдигат глобите. Между другото, в Гърция са далеч по-големи глобите, но като карам там, малцина са тези, които спазват правилата! Но ако аз намаля на 50 за населено място, всички след мен се движат в колона - няма джигити, които да правят рисковани маневри в населените места. Извън тях обикновено те отнасят много бързо, стига това да не застрашава други хора.

Ма моля ви се ще ги спрат! И ще отпадали технически неизправните автомоб.. Нали от всяка бракма цуцат граждански, данъци, Каско, техн,прегледи. Ако отпаднат -намаляват денгите, които потъват кой знае къде.

Държавата цуца само пътен данък и акциз от горивата. Останалото го цуцат други структури.

Глупости. 1. Пътният данък (данък МПС) е местен данък. Той се събира и ползва от общината, не от държавата. 2. Държавата цоца пътна такса (тол) или винетна такса (винетка) в зависимост от вида на МПС-то, което се движи по републиканската пътна мрежа. Ако МПС-то не се движи извън рамките на дадено населено място - дръжавата не цоца. 3. Държавата цоца Данък върху застрахователните премии - от всички видове застраховки. За собственицате на МПС това са: КАСКО, Гражданска Отговорност, Злополука на местата, Отговорност на превозвача, Злополука на пътниците в средствата за обществен превоз. 4. Държавата цоца акциз върху горивата. 5. Държавата цоца 20% ДДС върху всички всички по-горни с изключение на таксите/данъците. С една дума, Държавата (или по същество - чиновниците) цоца много и то основно, за да храни себе си.

А полигон кога ще включите? Масово не могат да паркират

Т.е., вместо да си плащат официално за изпит всяка седмица и тези пари да влизат в държавния бюджет, зорлем им подсказваме да търсят "други начини", това ли целите!?

Ще каже ли опуления пор -шефа на МВР какво става с келеша от НСО дето утрепа хора на пътя и полицаите които зверски убиха човек в Ст. Загора ???????

много питаш ти, ей!

така трябва , не съм само аз !!!!!

Ама ще ти пращам Рашков да посъбеседвате.

Рашшко Дамаджанков ли , на него ли разчиташ ха, ха

Той и бат Бойко арестува. Та се не знае Гуглето за тебе кво ше извади.

кажи му да си носи 2 чадъра и каска .... и да се въздържа от алкохол

аве, Наистина ли вярвате на тези показни арести, които заедно са си уговорили

В Гуглето така пише.

Вдигат си ставката

Имаме герои със 50тина нарушения във първите няколко години, които след това пробват да минат със 175км/ч(според следствие, вероятно повече герой е бил) в тясна улица. Това означава, че и 1000 изпита да 'вземат' тези са опасни и имат нужда от шофьор. Улиците са пълни и със страхливи, каращи с 20км/ч в лява лента идиот-шофьори, които са заети със всичко друго, но не и управлението на автомобила. Максимума който съм видял е педикюр на магистрала с пусната музика и видео на таблет. Какъв изпит за това? Това не е шофьор, защото не е човек на първо място. Модерните коли може да са супер за много неща, но създават илюзия в главата на гамените които си мислят, че са Сена прероден или всичко работи без предкормилно у-во. Разбира се зад всичко това се показва видимата част от айсберга на корупция, шуро-баджанащина и обикновена простотия. Скоро ще усетим и подводната част и тогава ЕСС България ще тръгне към най-близката суша...

а кога ще престане ДАИ да продава книжки на тъмнозелените ?

по-скоро има проблем в главата, който се отразява и на подготовката, и на изпита, и по-късно зад волана и като опасност да станеш поредния потенциален убиец на пътя.

Пак са виновни гражданите, а държавната администрация е най-невинна и край тях частниците дето строят пътищата!! Като си некъдърник и мързелив винаги ще ти е виновен някой друг!! пътищата в Бълхария се разпадат, щото последните 20 години се строи много и качествено!!

От ТРИ години пътищата в Българя са БЕЗ поддръжка.

от три са за теб, щото можеш да броиш до 3 явно!!

Отново нито дума за неадекватните пътища, маркировка и сигнализация.

Първо се прави вътрешен изпит в автошколата и ако минеш тогава се явявяш в ДАИ.

който много говори , нищо не върши няма пътища , всичко е в кратери , шахтите са дълбоки по една педя , няма маркировка нито знаци , а това да сложиш знак за неравности понеже избягваш да оправиш пътя само в тоя цирк държава го има...останалото е ясно че култура няма но тя няма да се добие с изпит и таблетчета , тя идва от семейството, училище и обществото...а те са или прогнили или липсват като цяло говорете си..но ще се мре и занапред и то все повече и повече....глупци Терминал(НО)2

И с каква скорост се кара по такъв разбит път?

И в САЩ го има на много места, не само в България. И това на магистрали.

Когато се явяваш безкрай, очевидно има проблем при подготовката, а не в изпитите. Най-очевидният проблем е как видимо неграмотен човек, който преписва името си от личната карта и го преписва с 5-6 грешки, идва до офисът ми на скъп мерцедес, вади по погрешка и издадена шофьорска книжка.

Поредната врата за корупция в ДАЙ. Желязна логика!

Абе мисля си кое е по-изгодно: да вземам по 50 лв. на 10 изпита или да вземам по 120 лв. на 4 изпита (това си е двойно увеличение на рушвета, ама тогава съвсем никой няма да иска да ми го дава). Я по-добре да си остане старото положение.